Elikkä, minulla ongelmanani on korvaan juuttunut, tumman ruskea, ehkä jopa musta vaikku. Mistä väritys johtuu ja miten siitä pääsee kunnolla eroon?
Mustaa vaikkua?
9
7053
Vastaukset
- Jees...
Minulla ollut sama ongelma. Lääkäriin vain puhdistamaan korvat. Nopea ja helppo operaatio.
- anniinapukinpukki
SE ON RIPSARIA!
- arvausvaan
Omalla koirallani oli korvapunkkeja, sellaista mustaa ja ruskeaa töhnää. Samanlaista ilmaantuu omiin korviini, mutta eipä kestänyt kauaa, koska eivät pysty elää ihmisen korvassa.
- hindunpaska
minulla oli mustaa vaikkua ja ne oli oikeasti ötökän toukkia ja sellainen tosi tosi isooo kärpänen kun kävin ulko maillla
- terveys
kannatas pysyä kotimaassa...!!!
- Turha lääkäriin
Apteekista saa reseptittä Remo-vax tippoja, niitä korvaan yöksi ja aamulla lääkeruiskulla (ilman neulaa) spruuttaa haaleaa vettä korvaan. Pitänyt monta kertaa itse tehdä kun käytän korvatulppia.
- Niin ja
pumpulituppo korvaan, etttei valu neste pois. Lukee kai ohjeet purkissakin, mutta noin käski tehdä.
- vaikkuako
ei se vaikku mitään puhtaus tuotetta ole!!!! sen kuuluukin olla tummaa ja iljettävää !!! se on korvan oma puhdistautumis keino kerätä paskat jota sinne kerääntyy!!?? varsinkin jos on pölyisissä ympäristössä sen enemmän se mustuu,,,,,,,,,,,,
- uuden korvat
Remo-vax tippoja korvaan koko yöksi ja aamulla terveyskeskukseen sairaanhoitajalle, joka huuhtelee korvat puhtaaksi.
Itse en saanut sitä sontaa ulos vedellä eli hankalaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482721- 1142549
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392048Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701315Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291