Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mustaa vaikkua?

...

Elikkä, minulla ongelmanani on korvaan juuttunut, tumman ruskea, ehkä jopa musta vaikku. Mistä väritys johtuu ja miten siitä pääsee kunnolla eroon?

9

5497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jees...

      Minulla ollut sama ongelma. Lääkäriin vain puhdistamaan korvat. Nopea ja helppo operaatio.

    • anniinapukinpukki

      SE ON RIPSARIA!

    • arvausvaan

      Omalla koirallani oli korvapunkkeja, sellaista mustaa ja ruskeaa töhnää. Samanlaista ilmaantuu omiin korviini, mutta eipä kestänyt kauaa, koska eivät pysty elää ihmisen korvassa.

    • hindunpaska

      minulla oli mustaa vaikkua ja ne oli oikeasti ötökän toukkia ja sellainen tosi tosi isooo kärpänen kun kävin ulko maillla

    • terveys

      kannatas pysyä kotimaassa...!!!

    • Turha lääkäriin

      Apteekista saa reseptittä Remo-vax tippoja, niitä korvaan yöksi ja aamulla lääkeruiskulla (ilman neulaa) spruuttaa haaleaa vettä korvaan. Pitänyt monta kertaa itse tehdä kun käytän korvatulppia.

      • Niin ja

        pumpulituppo korvaan, etttei valu neste pois. Lukee kai ohjeet purkissakin, mutta noin käski tehdä.


    • vaikkuako

      ei se vaikku mitään puhtaus tuotetta ole!!!! sen kuuluukin olla tummaa ja iljettävää !!! se on korvan oma puhdistautumis keino kerätä paskat jota sinne kerääntyy!!?? varsinkin jos on pölyisissä ympäristössä sen enemmän se mustuu,,,,,,,,,,,,

    • uuden korvat

      Remo-vax tippoja korvaan koko yöksi ja aamulla terveyskeskukseen sairaanhoitajalle, joka huuhtelee korvat puhtaaksi.

      Itse en saanut sitä sontaa ulos vedellä eli hankalaa on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe