Rsc - Runescape classic | Uusi ilmainen rsca

rscangel.org

Runescape classic on takaisin. Private serverina tosin. Osoite: http://www.rscangel.org/ Kaikki halukkaat ja innokkaat takaisin. Saadaan serverille täpinää. Nykyinen online status vaihtelee 140-230. Enemmän kuin jagexsin omassa. Tosiaan tervetuloa takaisin.

17

3156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 135716481

rscangel.org= dead

• Death Row

Tosiaan RSCangel.org on nyt down, niillä oli ongelmia hostin kanssa (mexicolainen), jolla ei oikein ollut näköjään tarpeeks motivaatiota vaikka saikin rahaa siitä, että piti servua up. Nyt tosiaan RSCA on löytänyt muutamia uusia hosteja, mutta ne varmistaa vielä, että he ovat luotettavia, jotta ei kävisi taas niin kuin tämän mexicolaisen kanssa. Elikkä, kohta puolin saadaan se peli up taas ja pelaajat palaa pelaamaan sitä $ (tosiaan oli melkein 300 pelaajaa yhdessä vaiheessa tän vuoden puolella, joten jos olette itse kiinnostuneita/tiedätte ihmisiä jotka olisivat niin sähköpostia -> [email protected] niin pistän viestiä tulemaan teille uusille RSCA pelureille kun peli on up taas. Toivottavasti saadaan lisää pelaajia mukaan ryhmään!

• Death Row
        Death Row kirjoitti:

Tosiaan RSCangel.org on nyt down, niillä oli ongelmia hostin kanssa (mexicolainen), jolla ei oikein ollut näköjään tarpeeks motivaatiota vaikka saikin rahaa siitä, että piti servua up. Nyt tosiaan RSCA on löytänyt muutamia uusia hosteja, mutta ne varmistaa vielä, että he ovat luotettavia, jotta ei kävisi taas niin kuin tämän mexicolaisen kanssa. Elikkä, kohta puolin saadaan se peli up taas ja pelaajat palaa pelaamaan sitä $ (tosiaan oli melkein 300 pelaajaa yhdessä vaiheessa tän vuoden puolella, joten jos olette itse kiinnostuneita/tiedätte ihmisiä jotka olisivat niin sähköpostia -> [email protected] niin pistän viestiä tulemaan teille uusille RSCA pelureille kun peli on up taas. Toivottavasti saadaan lisää pelaajia mukaan ryhmään!

Elikkä peli on nyt pistetty pyörimään taas, uus host uudet kujeet, sinne vaan kaikki halukkaat

• Classiciiii

JaGeX on vihdoin palauttanut Runescape Classicin ja myös free pelaajille! Sitä voi pelata tästä linkistä www.rscsources.t35.com tätä pelataan Runescape hahmolla!
      HUOM! Jos tulee Connection lost se tarkoittaa että Classic on täynnä.

• tuntematon?

jos menet siihen rscsources.t35 hommaan elä laita omaa ukkoasi siihen! ne pöllivät sen! minultakin pölliittiin! jos laitat vahda äkkiä sen ukon salis!

• tuntematon?
        tuntematon? kirjoitti:

jos menet siihen rscsources.t35 hommaan elä laita omaa ukkoasi siihen! ne pöllivät sen! minultakin pölliittiin! jos laitat vahda äkkiä sen ukon salis!

niin se on

• tuntematon?
        tuntematon? kirjoitti:

niin se on

kertokaa

• pwner

vai muka oikee ihan huijari sivuhan toi on en tiedä kuin yhden TOIMIVAN rsc sivun ja se on :http://www.rscangel.org/ !!!

• kukahan minä olen?
        tuntematon? kirjoitti:

niin se on

yks yrittää vähän jusettaa on niitä vaik kuin monta paitsi ne f2p eikä joku pska p2p

• rsc master

mulla on runessa 97 lvl ukko ja se on membu pystynö pelaa rsc - tavallist versioo?

• Nobz R us

Olen ite pelannu tätä nyt jonkun aikaa ja olen huomannut että samaan aikaan kun tappelee ei voi syödä?

• rsca

no ompa kumma että ei voi syödä, koska rsca on runescape classic, eikä mikään vitun rs2 :DD

• CLASSICONPASKA
        rsca kirjoitti:

no ompa kumma että ei voi syödä, koska rsca on runescape classic, eikä mikään vitun rs2 :DD

voika classicissa ostaa tavaroita esim disk of returning 20gp ja sitten myydä normissa 20mil

• Sbs95
        CLASSICONPASKA kirjoitti:

voika classicissa ostaa tavaroita esim disk of returning 20gp ja sitten myydä normissa 20mil

Ei...

• Ö+Å

..

• PURE PKER

www.rscemulation.net

• RSCFusion

www.rscfusion.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      61
      6113
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5542
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      119
      4208
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3842
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3199
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59