Gynellä...

anna

Olin kävelemässä gynegologille. Minua jännitti ensimmäinen käynti. Olinhan vielä neitsytkin. Sitten kun olin päässyt jo sisäänkin lääkäri kyseli ensin kaikenlaista ja sitten aloitettiin tutkimus. Menin pöydälle makaamaan ja pistin jalkani jalkatuille. Lääkäri työnsi sormia sisääni ja tunnusteli. Kohta hän alkoi hieromaan klitoristani. Aloin kiihottua. Hän kysyi haluasinko hiukan leikkiä hänen kanssaan. Vastasin myöntävästi, koska olin aivan kiihottunut. Kohta tunsin kuinka hän sitoi jalkani jalkatukiin kiinni. Sitten hän repi paidan pois päältäni ja sitoi käteni pöydän yläpäihin. Vasta kohta tajusin mihin olin ryhtymässä. Aloin rimpuilemaan aivan hirveästi. Gtynegologi vain nauroi. Hän alkoi tunnusteleman minua. Joka puolelta hän kokeili. Lopulta hän sanoi että kohtahan se leikki vasta alkaisikin. Olin kauhuissani. Hän sanoi, että minun pitäisi olla hänen tyydyttäjänsä. Itse en saisi kiihottua, koska se ei olisi sallittua ja siitä minua rangaistaisiin.

Kohta leikki sitten alkoi. Hän alkoi työntämään itseään sisääni. Minua sattui, koska olin vielä neitsyt. Kun hän oli sitten tyydyttänyt itsensä ja huomsi, että olin kiimassa hän läimäytti minua avokämmenellä pillulle. Kiljahdin kivusta. Hän sanoi, että kyllä hänellä tuolla on ruoskiakin jos semmoista sitten tarvitaan. Kohta hän meni kaappinsa luo ja otti sieltä jotain. Hän tunki anaaliini anustapin ja pisti pilluuni dildon. Hän otti minusta kuvia ja päästi menemään.

8

22693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtavaa,

on mikäli et enää ikinä kirjoita mitään, olisin myös kiitollinen jos et edes kävisi näillä palstoilla ennen kuin täytät edes 15.

Puhettakin kannattaa rajoittaa.

• Tomi

Saisiko arvon naisilta kertomuksia todellisista gynekäynneistä esim. kierukan asennuksesta, normaalivuositarkastuksesta ym. ilman mitään fantasioita. Ne olisivat riittävän eroottisia sellaisenaan.

• linda

oliks toi totta vai ei?

OLI KUMPAA TAHANSA NI IHAN SURKEE!!

• Anna 2

ihan tyhmä tarina. Saahan tänne kirjoittaa, ja muut saadaan jakaa vapaita mielipiteitä. Eli mä en ainakaan tosta tykänny...

• privat

se oli surkea! eli rape! jos se olis todella tapahtunut .. :( Todellinen kauhutarina.õeh-toivottavasti sä et kirjoita enää mitään.tai jos,sitten poliisilaitoksella

• Poika88

se gynekologihan oli ihan selvästi pedofiili oox kertonu viel kellekkään jos et niin kerro ihmeessä ja soita poliisit tai haasta oikeuteen

• Hmm.

Eihän tämä ole välttämättä totta.. Tämä on novelli osasto, ja kaikki ei välttämättä ole totta.. Hei haloo..

• jes!! tuli orkku tota lukie...

kiitti hyvistä orkuista!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2656
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      244
      1026
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1023
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      934
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      826
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      796
    9. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41