Gynellä...

anna

Olin kävelemässä gynegologille. Minua jännitti ensimmäinen käynti. Olinhan vielä neitsytkin. Sitten kun olin päässyt jo sisäänkin lääkäri kyseli ensin kaikenlaista ja sitten aloitettiin tutkimus. Menin pöydälle makaamaan ja pistin jalkani jalkatuille. Lääkäri työnsi sormia sisääni ja tunnusteli. Kohta hän alkoi hieromaan klitoristani. Aloin kiihottua. Hän kysyi haluasinko hiukan leikkiä hänen kanssaan. Vastasin myöntävästi, koska olin aivan kiihottunut. Kohta tunsin kuinka hän sitoi jalkani jalkatukiin kiinni. Sitten hän repi paidan pois päältäni ja sitoi käteni pöydän yläpäihin. Vasta kohta tajusin mihin olin ryhtymässä. Aloin rimpuilemaan aivan hirveästi. Gtynegologi vain nauroi. Hän alkoi tunnusteleman minua. Joka puolelta hän kokeili. Lopulta hän sanoi että kohtahan se leikki vasta alkaisikin. Olin kauhuissani. Hän sanoi, että minun pitäisi olla hänen tyydyttäjänsä. Itse en saisi kiihottua, koska se ei olisi sallittua ja siitä minua rangaistaisiin.


Kohta leikki sitten alkoi. Hän alkoi työntämään itseään sisääni. Minua sattui, koska olin vielä neitsyt. Kun hän oli sitten tyydyttänyt itsensä ja huomsi, että olin kiimassa hän läimäytti minua avokämmenellä pillulle. Kiljahdin kivusta. Hän sanoi, että kyllä hänellä tuolla on ruoskiakin jos semmoista sitten tarvitaan. Kohta hän meni kaappinsa luo ja otti sieltä jotain. Hän tunki anaaliini anustapin ja pisti pilluuni dildon. Hän otti minusta kuvia ja päästi menemään.

8

22320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtavaa,

      on mikäli et enää ikinä kirjoita mitään, olisin myös kiitollinen jos et edes kävisi näillä palstoilla ennen kuin täytät edes 15.

      Puhettakin kannattaa rajoittaa.

    • Tomi

      Saisiko arvon naisilta kertomuksia todellisista gynekäynneistä esim. kierukan asennuksesta, normaalivuositarkastuksesta ym. ilman mitään fantasioita. Ne olisivat riittävän eroottisia sellaisenaan.

    • linda

      oliks toi totta vai ei?

      OLI KUMPAA TAHANSA NI IHAN SURKEE!!

    • Anna 2

      ihan tyhmä tarina. Saahan tänne kirjoittaa, ja muut saadaan jakaa vapaita mielipiteitä. Eli mä en ainakaan tosta tykänny...

    • privat

      se oli surkea! eli rape! jos se olis todella tapahtunut .. :( Todellinen kauhutarina.õeh-toivottavasti sä et kirjoita enää mitään.tai jos,sitten poliisilaitoksella

    • Poika88

      se gynekologihan oli ihan selvästi pedofiili oox kertonu viel kellekkään jos et niin kerro ihmeessä ja soita poliisit tai haasta oikeuteen

      • Hmm.

        Eihän tämä ole välttämättä totta.. Tämä on novelli osasto, ja kaikki ei välttämättä ole totta.. Hei haloo..


    • jes!! tuli orkku tota lukie...

      kiitti hyvistä orkuista!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe