on tämä vaikea elämä

wanted

Kaikki tulette ennemmin tai myöhemmin huomaamaan
kuinka vaikea elämä on jokaiselle jossain
vaiheessa.Ei se että poikaystävä jättää ole vielä
maailman loppu tulevaisuudessa tuleviin onglemiin
verrattuna. Muistakaa kun itkette ja nauratte
että elämä on vaikea jokaiselle.Ja jos ette sitä
voimaa vielä ole kokeneet, tulette kyllä
kokemaan.Tarkoitus ei ole peloitella vaan että
jokainen valmistuisi ja tietäsi ollesaan surun
murtama että niitä tulee ja menee.Ottakaa kiinni
kauniista ja hyvistä asioista ja hetkistä aina
kuin voitte.Elkää tehkö niinkuin minä teen vaan
niin kun sanon. Have a nice life :)

8

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansku*

      oon melkeenpä täysin samaa mieltä sun
      kanssa...siis joo elämä kolhaisee jokaista
      jossain vaiheessa, joskus jopa tosi pahasti ja
      joskus vaan ihan lievästi, mutta kumminkin...

      oon huomannut, että jos rupee liian
      realistikseksi elämän suhteen, mistään ei tule
      mitään...jos eläis, niinkuin sokea, eikä näkis
      ihmisiä, vaan tuntis niiden sielut ja sydämmet,
      vois maailma olla paljon parempi paikka
      elää...ulkokuori merkitsee nykyään ihan liian
      paljon ja se on niin monille pakkomielle...

      elämässä on kolhuja, suuria ja pieniä säröjä,
      mutta ajn kanssa särötkin paikkautuvat, olen sen
      huomannut...monet itkut olen itkenyt...(miesten
      takia), mutta ei kannata masentua täysin, silloin
      kuin on itkemisen aika, silloin saa ja pitääkin
      itkeä, mutta pitää osata myös iloita asioista!

      älkää siis koskaan lakatko unelmoimasta
      paremmasta huomisesta, koska unelmien avulla
      jaksaa monta päivää eteen päin...!

      • yankee-girl

        jööh no mua rupes mietityttään toi et ""maailma
        vois olla paljon parempi paikka"" jos olis sokee.
        Mut sit taas toisaalta jos ajattelee niin mitä
        kaikkea ei näkis: auringonnousu ja -lasku, kesä
        kukkineen ja amppareineen, värit ja mitä kaikkea
        nyt muuta keksiikään. Niin ajatelkaa mikä rikkaus
        se on ku näkee!
        Tosin siinä on varmaan oma "kauneutensa" ja
        viehätyksensä jos on sokea. On niinku parempi
        kuulo ja aistit..en tiedä ihan ku en oo sokea. Ja
        "näkee" ja kokee maailman eri tavalla (????)

        Mut aika harmi joo ku ulkonäöllä on nii iso
        merkitys tänä päivänä. Telkkaris ja lehdis on vaan
        """""täydellisiä""""" ihmisiä. Ja kaikkien pitäs
        niinku olla samanalaisia että ne olis kauniita ja
        että ne voitais "hyväksyä".
        Ehkä tää maailma joskus muuttuu...tai sit ei =)

        Tuli taas kivasti tekstii..mut oli pakko "purkaa
        sydäntä" =)
        hzvää kesää kaikille.


      • pauliina
        yankee-girl kirjoitti:

        jööh no mua rupes mietityttään toi et ""maailma
        vois olla paljon parempi paikka"" jos olis sokee.
        Mut sit taas toisaalta jos ajattelee niin mitä
        kaikkea ei näkis: auringonnousu ja -lasku, kesä
        kukkineen ja amppareineen, värit ja mitä kaikkea
        nyt muuta keksiikään. Niin ajatelkaa mikä rikkaus
        se on ku näkee!
        Tosin siinä on varmaan oma "kauneutensa" ja
        viehätyksensä jos on sokea. On niinku parempi
        kuulo ja aistit..en tiedä ihan ku en oo sokea. Ja
        "näkee" ja kokee maailman eri tavalla (????)

        Mut aika harmi joo ku ulkonäöllä on nii iso
        merkitys tänä päivänä. Telkkaris ja lehdis on vaan
        """""täydellisiä""""" ihmisiä. Ja kaikkien pitäs
        niinku olla samanalaisia että ne olis kauniita ja
        että ne voitais "hyväksyä".
        Ehkä tää maailma joskus muuttuu...tai sit ei =)

        Tuli taas kivasti tekstii..mut oli pakko "purkaa
        sydäntä" =)
        hzvää kesää kaikille.

        ..mutta tossa jutussa missä sanottiin, että
        maailma vois olla paljon parempi paikka jos olis
        sokea, luulen että se oli lähinnä vertauskuva.
        koska eihän se konkreettisesti olis hyvä juttu,
        jos me kaikki oltais sokeita!
        ehkä siinä esimerkiks tarkoitettiin sitä, että
        jos me kaikki oltais saman näköisiä, niin silloin
        nähtäs vain sielut ja sydämet.

        näin mä sen tulkitsin.
        hyvää kesää vain!


      • Anonyymi

        Minusta on tullut kova. Olen dead inside.


    • HAPPY

      Mä olin vuosi sitten masentunut en halunnu mennä
      kouluun tms...ei paljoo kavereita...uhkauksia
      kaikkea paskaa...nyt mä oon voiton puolella ja
      alämä hymyilee!I LIKE MY LIFE!

    • Coyote

      Aika parantaa,joo..mut ei aina..Jos on vahva
      ihminen,niin kyllä pääsee eteenpäin..Jotkut
      heikommat ei välttämättä pääse..Mutta heikostakin
      voi kasvaa vahvax..Mut totta on että
      vastoinkäymisii tulee ja menee..

      "Jo pitkän aikaa kaivannut oon,enemmän sinua,kuin
      ketään muuta..Mietin mihin kaikki oikein
      jäivät,matkan varrella..Oon ajatellut nämä yöt ja
      päivät,enemmän sinua,kuin ketään muuta...
      Jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä,sen
      kaiken mitä niist on jäljellä,niin sydän
      vähitellen arpeutuu..Jokainen laittaa kiinni
      siivet selkäänsä,se ainoo joka on mun mielessä..
      Se olet sinä,ei kukaan muu...
      Miten voikaan kaikenlaiseen roskaan,elämä kulua..
      Tarvitsen vierelleni nyt jos koskaan,enemmän
      sinua,kuin ketään muuta.."

      Kysymys;kenen biisi toi on?

    • * KahvinKeitin

      ... mutta he tekevät silti oman päänsä mukaan.
      Kyllä hei elämässä pitää vähän experimentoida. :)
      Se siitä.

      Elämä ei voi olla pelkkää noususuhdannetta,
      tottahan tuo on. Välillä alas, välillä ylös.
      Tekee hyvää luonteelle. Herättää tutkimaan
      itseään nuo alamäet. Elämän tärkeimpiä vivahteita
      antavat nimenomaan tunteet suru ja ilo.

      Elämä. Respekt.

    • Anonyymi

      No olen huomannut. Minua on huijattu petetty ym. Lapseni on raiskattu. Äitini kuoli. Mitä haluat vielä tietää???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe