en ole uskovainen
mutta kun äiti kuoli
niin kirkossa kävin
monena sunnuntaina
se rauhoitti
ihminen on manipuloitavissa
varmaan kuoleman
tullessa taas repsahtaa
anomaan armoa
uskonto rauhoittaa
2
253
Vastaukset
- Äiti
Ei siihen mitään manipulaatiota tarvita. On hyvä, että sait rauhaa sielullesi kirkossa.
Uskohan on maailman yksinkertaisin asia. Täällä me Jumalan luomat, Jumalan luomakunnassa, hengitämme sitä ilmaa mitä Hän on meille antanut.
Eletään ja ollaan Hänen lapsiaan.Eikä tarvitse anoa armoa, Hän on meidät armahtanut jo. - filosofi
Uskonto rahoittaa, ei rauhoita.
Uskonnolla on tekijänsä, joka tarvitsee rahoittajansa, rahoittajana toimii ko. uskontoa kannattavat jäsenet ja rahastajana toimii uskonnon kehittäjä. Ei ole uskontoa, joka ei keräisi rahaa, joko suoraan tai välillisesti.
Raha rauhoittaa ja tuo menestystä, onnellisuuden tae se ei ole.
Usko Jeesukseen ei tuo mitään näistä, mutta antaa iankaikkisen elämän.
Elämä on valintoja täynnä, kokemuksesta tiedän usko antaa toivon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446