Mä olin hyvin toimeentuleva ja komea mies kaikki oli kohdallaan elämässä.Kunnes 2002 maaliskuussa heräsin töölön teholla ja mulle kerrottiin että oli töissä vähän sattunt.Ja kun mä olin meinannu että ei mulle voi koskaan mitään sattua ja näin vaan kävi.Nyt mulla ei liiku mikään kaulasta alas päin tän tekstinkin mä kirjotan otsassa olevan tähtäimen avulla...Mä en tästä ikinä parane.Peli on pelattu.
Kun kaikki on mennyttä
4
1980
Vastaukset
- vammautunut noin 8v sitten
Elämä kuitenkin jatkuu! Itse olen vammautunut yli kahdeksan vuotta sitten. Oma vammani kylläkin on "vain" rintarangassa! Haluatko kirjoittaa minulle sähköpostia? Voisin keskustella asiasta kanssasi enemmänkin, tai sitten jostain muusta?! Jos haluat niin kirjoitathan minulle osoitteeseen:
[email protected]
Voimia sinulle ja jaksamista!
Hyvää joulua ja Onnea vuodelle 2004!! =) - Minä
toivon sinulle rauhaisaa joulua.Tarkoitatko kaikki mennyt? perhe ystävät? Ajattele ystävä rakas et kaikella on tarkoitus me emme sitä aina edes huomaa tämä auttaa minua jaksamaan eteenpäin.
- nuori vaimo
Hei!
En tiedä, miksi päädyin tälle palstalle, mutta kun päädyin niin aloin lukea läpi kirjoituksia ja minusta tuntui, että minun täytyy kirjoittaa sinulle. Töölön teho on tuttu paikka. Vietin sen käytävillä useita päiviä syksyllä 1996, sen jälkeen useita viikkoja vuodeosastolla ja sen jälkeen kuukausia kuntoutuskeskuksessa. Silloinen poikaystäväni, nykyinen aviomieheni, havautui tuona syksynä pysyvästi kainaloista alaspäin. Hän oli liikunnallinen ( jota hän on vieläkin pyörätuolirugbyn merkeissä ), komea ( itseasiassa komistunut vähän lisää iän myötä )ja hänen piti suuntautua ammatillisesti alalle, jossa käsien käyttäminen on ehdoton edellytys. Toisin siis kävi. Näihin menneisiin vuosiin mahtuu paljon vaikeitakin hetkiä, mutta kuitenkin pääsääntöisesti onnellisia päiviä. Elämä normalisoitui ensimmäisen pyörätuolivuoden sisällä ja tällä hetkellä pyörätuolia tulee ajatelleeksi vain silloin, kun siitä alkaa puhumaan jonkun kanssa. Muutama vuosi sitten mieheni hyvä ystävä halvautui kuten sinä. Hänen selviytymisprosessinsa on vielä meneillään. En yritä sanoa sinulle, että "kyllä se siitä ja että kyllä kaikki on vielä mahdollista". Haluan vain kertoa sinulle yhden esimerkin, että me selvisimme ja olemme vilpittömästi onnellisia. Se siis on mahdollista. Halauksia ja jaksamista! - Kaput!
Voi, kun tahtoisin sua lohduttaa. Tiedän kokemuksesta että sääli ei auta, eikä mikään muukaan lohdutus. Tuntuu että kaikki on yhdentekevää, miksei mun vammaani voi parantaa kun sydämiä vaihdellaan ja kuussa käydään ihan tuosta vaan.Epäreilua koko elämä. Oma kuntoutumiseni on vielä kesken, jos tästä koskaan kummoiseen kuntoon edes tulee. Joka tapauksessa aiemmin en osannut mitenkään tajuta että ystävä voi olla myös vammaisen kanssa. Olin kuntoutuksessa laitoksessa ja sain sieltä monia ihania ystäviä. Muutaman viikon päästä en enää heidän vammaansa ajatellut ollenkaan. He olivat kaikki todella huumorintajuisia ja ihania ihmisiä.
Toivon että löydät ystäviä jotka ovat sun kanssa samoilla viivoilla, se auttaa tajuamaan että elämää on muutakin kuin olla komea ja liikkuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246