Ajattelin vain kysyä, että mitä te kokeneet aikuiset miehet pidätte nuoremmista naisista, siis esim. parikymppisistä? Itse olen lähes parikymppinen nuori nainen ja olen aina kokenut viehätystä vanhempiin miehiin, useimmiten hieman yli kolmekymppisiin. Viime vuoden keväällä tapailin itseäni 16 vuotta vanhempaa miestä, mutta juttu ei kyllä toiminut...en tiedä, voisinko ikinä _seurustella_ noin paljon itseäni vanhemman kanssa, mutta heitä on kiva katsella ja heistä on mukavaa fantasioida...*hymisee itsekseen* Kommentteja, kiitos!
Mieheeett...? =)
9
1110
Vastaukset
- hyminää
No tottahan toki kiinnostaa parikymppinen.. ite olen 27 v. miekkonen joka fantasioi joka päivä sinunlaisesta tytöstä.. kirjoita jos haluat jutella yms. :) [email protected]
- Unelmista totta .
Kyllähän 20-kymppinen nuori neito
kiinnostaa aina. Olisihan se mukava tavata sellainen tyttö ja tutustua lähemmin. Olen itse kolkyt ja risat. Siis ei mikään vanha,elämää jonkun verran nähnyt ja kokenut!!!
- kipinä
sielunsisko..mua kans jotenkin viehättää vanhemmat miehet..mut en voisi kuvitella seurustelua niiden kaa..usein fantasioin miehistä joita kadulla näen..siis just jostain 30-40 vuotiaista..niissä on jotain kiellettyä, seksuaalista..hmm..
kyllä ne nuoria tyttöjä ottaa..mut enpä ole kokeillut..=) - olli
oletkos kokeillut viisikymppistä
ne on mestareita siinä rakkauden taidossa - 40v
ei ole parikymppisestä seuraa sängyssä nelikymppiselle kun pitää varoa hiuksia ja ulkonäköä koko aktin ajan.
- Double Juu..
..kumman?
Parikymppisellä on kaikki luonnon antamat fyysiset lahjat hehkeimmillään ja pirteimmillään. Eli oletan, että "varovalla" tarkoitat nelikymppistä...jolla taas "henkiset" saavutukset on huipussaan ja tasapainossa (???) ja sen takia He Usein pesevät parikybäset mennen tullen !
Silti. Kaksikymmenvuotias, puhdas, levoton, rohkea ja kaikesta kiinnostunut Kaunis Nainen...
Ei paha..
- tiina
olen seurustellut itseäni 16 vuotta nuoremman kanssa ja nähdään vieläkin silloin tällöin
- Arska
Työni puolesta olen päivittäin tekemisissä nuorten-juuri kukkaansa puhjenneiden naisten kanssa.Pidän heistä,heidän nuoruuden raikkaudestaan,elämänilostaan-myös vaikeuksistaan-koska usein olen voinut niissä auttaakin.Herkkiäkin hetkiä on ollut aika-ajoin.Miksi sitten olen poikamies,vaikka lähestyn neljääkymmentä?Kyyninen en usko olevani-juuri Hän oikea ei vain vielä ole kävellyt luokseni.Mutta kun niin käy,uskon vakaasti että Hän tulee olemaan paljon itseäni nuorempi.Ei siksi että tuntisin itseni elämänkokemukseni perusteella mitenkään ylivoimaiseksi,vaan siksi että olen varma ikäeron tekevän elämästämme mielenkiintoisen ja kummallekin antoisan joka suhteessa.Itse elän jokaisen päivän täysillä,ja toivon tulevan rakastettunikin tekevän niin.
- jou37
nuoret ja nätit tytöt saa aikaan irstaita ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 565982
- 575442
- 543792
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1113763- 143735
- 313166
- 592914
- 592806
- 642507
- 471920