Mitenhän kynttilän steariinin saa pois takan tiilipinnasta?
Steariini pois tiilestä
6
4552
Vastaukset
- ...
aika heikkoa, mutta koettaisin samoin kun muustakin, mistä steariini on paskaa poistumaan. Imupaperi tai imevä kangas väliin ja lämpöä kunnolla, vaikkapa silitusrauta täysillä päälle.
- jamppa
lähtee silittämällä voipaperi välissä. ehkä tämä toimii myös muualla.
- mika
Heips,
itse olen siivonut steriinia puupinnalta ja muualtakin kiehuvalla vedellä, eiköhän tiilestäkin irtoa. - Mä.
Ei varmaan mitenkään. Polttamista ei kannata kokeilla.
Ihmeen moni pitää kynttilää takan päällä.- mie
ollaan poistettu tulikivitakan pinnasta, ei jää jälkeäkään!! En tiiä miten onnaa huokosemman tiilen kanssa?? Siis suihketta päälle ja paperilla kuivaksi!
Kerrohan miten kävi??
- Emilia
Kokeile semmosta ainetta kun KSYLEENI. Itse pidin lämpimän takkamme päällä kynttilää ja siihen jäi ikävä jälki. Ei muuta kun kangaspalaan hiukan ksyleenia ja varovasti painellen jäljen saa häipymään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942