Kuka on mielestänne paras henkilö TSH-leffoissa?
ps. mun mielestä on PIPPIN
Kuka on paras?
22
1111
Vastaukset
- Gorthaur
Tottakai Sauron. Luometon silmä rulaa.
- mie vaa
Sam koska se on niin söpön pulska :)
- Aragorn 4ever
tietenkin. Se on niin rosonen, karismaattinen, komea ja ah... kerrassaan lumoava. Vie jalat alta... Kyllä Pippinkin on tosi söde ja humoristinen, samaten Merry!!!
- ilovepip
Aragorn 4ever kirjoitti:
tietenkin. Se on niin rosonen, karismaattinen, komea ja ah... kerrassaan lumoava. Vie jalat alta... Kyllä Pippinkin on tosi söde ja humoristinen, samaten Merry!!!
Aragorn on karski, se on se sana :)... Vastatkaa hyvät ihmiset, yli 80 on lukenut tän viestin ja 3 vastannut!!!
- Hullu
ilovepip kirjoitti:
Aragorn on karski, se on se sana :)... Vastatkaa hyvät ihmiset, yli 80 on lukenut tän viestin ja 3 vastannut!!!
Kaikkei paras o legolas (no joo)
Kun sil on ne korvat :3 - ellinoora
Aragorn 4ever kirjoitti:
Aragorn ja Faramir on miehistä jäljellä, mutta Boromir oli ihan ykkönen. Jos puhutaan vetovoimasta.
Näyttelijätyönä Wormtongue on voittamaton. - Nazgúl
Aragorn 4ever kirjoitti:
Hölmö Aragorn 4ever! se on Merri eikä Merry!
- Aragorn 4ever
Nazgúl kirjoitti:
Hölmö Aragorn 4ever! se on Merri eikä Merry!
Katsos ku oon lukenu kirjat ruotsiks ja englanniks ja molemmissa se on Merry niin mä vähän sekotin... Yritän muistaa ens kerralla!!!
- Nazgúl
Aragorn 4ever kirjoitti:
Katsos ku oon lukenu kirjat ruotsiks ja englanniks ja molemmissa se on Merry niin mä vähän sekotin... Yritän muistaa ens kerralla!!!
Ai. no sori, sit mä kyl ymmärrän.
- .-.-
Kuka on mielestänne paras henkilö TSH-leffoissa?
Aragorn, Gandalf, Frodo,Pippin, Merri, Sam, Arwen, Sauron, Eowyn. Niitä on liikaa. x)Näyttelijän työnä ei voi laittaa järjestykseen.:)- ilovepip
..laittaa ne järjestykseen...:)
1. PIPPIN
2. PEREGRIN TUK
3. PIP
- zora_
Legolas is the best!
- Lego_Lower
Legolas on best, koska se on ihana, söpö etc..
Pippin ei laula itse siinä Kuninkaan paluussa, luin Kuninkaan paluu, Kulissien takaa -artikkelin, ja siinä sanottiin nii, en tiiä sit onx se totta!
Mut Siitä Oon Ihan Varma, Että...
KUNINKAAN PALUU ON IIIIHANIN LEFFA, MITÄ MAAN PÄÄLLÄ LÖYTYY!! (!Huom! Mun mielestä!) - noitatyttö.
gimli on kyllä ihan paras, puhuusamalla tavalla kuin minä.... !!
- missy
kyl on ihanan näköinen tuo legolas mutta Gandalf kyllä jyrää kaikin muin tavoin :)
- Hìril Mirjami
Siinä äijässä on mystiikkaa, karismaa ja viisautta. Ehdottomasti paras.
- Jack Sparrow
Ehdottomasti Aragorn, koska Viggo on tosi hyvä näyttelijä ja sai Aragornin tuntumaan melkein aidoksi kirjan Aragorniksi.. Toivottavasti tajusitte :D
- Nazgúl
no Gimli tietysti! se on nii huippu ja humoristinen!
- Weranda007
Legolas on paras ja söpöin
- tyttönen :)
Musta Sam on paras, ainakin kirjan perusteella :)
- EI IHQ!
Tämä tyyppi täisi olla *IHQ*TEINI..
- Mitherel
...leffassa...on monia hyviä hahmoja. En laita mitään tiettyä, mutta Legolas ja Pippin on parhaimpia. Aragorn myös. En pysty sanomaan ketään parasta henkilöä, koska kaikissa on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Vaikka olenkin Legolas- , Pippin- ja Aragorn- fani, niin silti!! Ei ole ketään yhtä, vaan monta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335612
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2444088- 91725
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154968Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 40766
Mitä ihmettä on
tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk65742