Se ihana tunne tuolla sisällä jossain.
Saa sydämen heittämää voltin, ajatus karkaa, onnellinen hymy leikkii suupielissä, pilke silmäkulmassa.
Tiedättehän?
Ja minä en ole edes rakastunut, näin sen tuosta naapurin tytöstä.
Rakkaus
4
421
Vastaukset
- =oI
paluuta lapsuuteen
luovuttamista
järjettömyyttä
naiset antaa
kun poika sanoo rakas
sitten tulee skidi
ja mies lähtee lätkimään
oli niin kiva kun poika
sanoi rakas
miehille rakkaus ei merkkaa
mitään
pitää vaan saada pillua - HymyTyttö
olet niin katkeran kuuloinen? Onhan se tietysti niinkin, mutta kyllä mä vakaasti uskon, ettei kaikki ole vaan sen seksin perään. Olen itsekin ollut rakastunut (luulisin niin?) eikä ne lähtenyt skidien jälkeen lätkimään, kyllä se jostain muusta johtui. Arvot muuttui tai jotain ja kyllä se heidän lähtö oli minun päätös! Silti sinisilmäisesti haluaisin sen kaiken taas kokea uudelleen, kyllä se vaan niin ihana tunne on. Kaiken sen tuskankin uhalla...
- ÄÄÄÄÄkkkh!
No jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
- Sara
Sitä on pakko uskoa, ja haluta, vaikka mies jättää yksin lasten kanssa ilman rakkautta. Se muka jonnekin vaan häipyi.
Mutta en usko siihen, uskon vankasti rakkauteen, että sitä löytäisin, sitä ihanampaa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477