Se ihana tunne tuolla sisällä jossain.
Saa sydämen heittämää voltin, ajatus karkaa, onnellinen hymy leikkii suupielissä, pilke silmäkulmassa.
Tiedättehän?
Ja minä en ole edes rakastunut, näin sen tuosta naapurin tytöstä.
Rakkaus
4
413
Vastaukset
- =oI
paluuta lapsuuteen
luovuttamista
järjettömyyttä
naiset antaa
kun poika sanoo rakas
sitten tulee skidi
ja mies lähtee lätkimään
oli niin kiva kun poika
sanoi rakas
miehille rakkaus ei merkkaa
mitään
pitää vaan saada pillua - HymyTyttö
olet niin katkeran kuuloinen? Onhan se tietysti niinkin, mutta kyllä mä vakaasti uskon, ettei kaikki ole vaan sen seksin perään. Olen itsekin ollut rakastunut (luulisin niin?) eikä ne lähtenyt skidien jälkeen lätkimään, kyllä se jostain muusta johtui. Arvot muuttui tai jotain ja kyllä se heidän lähtö oli minun päätös! Silti sinisilmäisesti haluaisin sen kaiken taas kokea uudelleen, kyllä se vaan niin ihana tunne on. Kaiken sen tuskankin uhalla...
- ÄÄÄÄÄkkkh!
No jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
- Sara
Sitä on pakko uskoa, ja haluta, vaikka mies jättää yksin lasten kanssa ilman rakkautta. Se muka jonnekin vaan häipyi.
Mutta en usko siihen, uskon vankasti rakkauteen, että sitä löytäisin, sitä ihanampaa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948