Nainen oletko henkisesi ja eroottisesi laiminlyöty,olet se kodin yleis kone joka hoitaa arkirutiinit,mutt elä tuntuu valuvan niiden mukana hukkaan,vai velvollisuuksia,mutta sinua NAISENA ei oteta huomioon?
Kys,vastaava mies
Naiselle
kysymys
2
376
Vastaukset
- =oD
aloita vaikka
säästökuuri
laihdutuskuuri
näkkileipäkuuri
ala tiskata
tehdä ruokaostoja
naisesi joutuu
raatamaan
ja sinä vain
voivottelet- ei neuvojenh tarpeessa oleva
Helpottiko sua kun sait antaa elän ohjeitasi?
Minusta toi lista oli vähän puuteellinen ja lyhytkin,etkö keksinyt enää enempää elänän ohjeita?
mä en tarvitse laihdutus kuuria,sä varmaakin tarvitset kun se ensimmäisenä tuli mieleesi,joten jos sä aivan itse aloitat sen elämänlaatusi parannuksen listasi mukaan?
kerropa sitten miten olet edistynyt,että muutkin sen tietää ja varmaakin keksit muitakin keinoja sen parantamiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566