Ihmisiä sieltä??

Ite Heinolasta... :)

Tunteeko kukaan Lyskalla olleita 8B luokan ihmisiä? Ite olin siellä 1999 ja 2000 vuosina ja osan 2001 vuodesta. Entä tietääkö kukaan Lyskan nykysistä opettajista? Itelläni luokan valvoja oli Pauli Kosonen/Kosola??!! Pistäkää viestiä tulemaan. Tv. Heinolalainen (ei enää)

44

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9A On sairas Luokka!!!

      Joo no se on Pauli Kosola... ihme skitso... x) Eiköhän kaikki ketkä Lyskal on nii jonku aina joltain luokalta... ja kyllähän noi kämäset opettajatki on tullu tutuks Terv. 9a:lainen

      • Nallekarhu

        Ai se Kosola oli mun luokanvalvoja. Ketä teijän luokas on? Tunnenko niistä ketää? Muutin koillismaalle eli kuusamon lähelle sieltä Heinolasta 2001 alussa ja nyt opiskelen 3 vuotta kaupallista alaa Oulussa. Vastaile mulle.


      • Memma
        Nallekarhu kirjoitti:

        Ai se Kosola oli mun luokanvalvoja. Ketä teijän luokas on? Tunnenko niistä ketää? Muutin koillismaalle eli kuusamon lähelle sieltä Heinolasta 2001 alussa ja nyt opiskelen 3 vuotta kaupallista alaa Oulussa. Vastaile mulle.

        no meijän luokal on kata, iida, nea, hanne, tiina, sirje, mervi, jenna, noora, katri, kati, pasi, eetu, tuomo, samuli, mikko, ere, joonas, toni, laura, elina... siin tais olla kaikki... jos sanot ketä muistat lyskalta nii vois helpottaa aika paljon ja tietty kertoo kuka oot...??


      • ite heinolasta
        Memma kirjoitti:

        no meijän luokal on kata, iida, nea, hanne, tiina, sirje, mervi, jenna, noora, katri, kati, pasi, eetu, tuomo, samuli, mikko, ere, joonas, toni, laura, elina... siin tais olla kaikki... jos sanot ketä muistat lyskalta nii vois helpottaa aika paljon ja tietty kertoo kuka oot...??

        Mun luokalla oli mm:
        Jenni Enden, Heli Pusa, joku Niklas, ja oikeestaan muiden nimiä Ei nyt tule mieleen. Mut kirjotan jos tulee. Kirjota jos tiiät mil luokal oon ollu... =)=)


      • lyskalainen
        Memma kirjoitti:

        no meijän luokal on kata, iida, nea, hanne, tiina, sirje, mervi, jenna, noora, katri, kati, pasi, eetu, tuomo, samuli, mikko, ere, joonas, toni, laura, elina... siin tais olla kaikki... jos sanot ketä muistat lyskalta nii vois helpottaa aika paljon ja tietty kertoo kuka oot...??

        kuka sä oot?


      • Anonyymi

        Kosola oli mun luokanvalvoja -93 alkaen. Tosi mukava ja osas hyvin selittää matikan kaavat. Mitää kämäsiä opettajia ei ollu. Ite häröilin joskus ja toki kohtelu oli sillon sen mukasta, mutta muuten hyvät, asialliset ja osaavat opettajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosola oli mun luokanvalvoja -93 alkaen. Tosi mukava ja osas hyvin selittää matikan kaavat. Mitää kämäsiä opettajia ei ollu. Ite häröilin joskus ja toki kohtelu oli sillon sen mukasta, mutta muuten hyvät, asialliset ja osaavat opettajat.

        Oletko sinä se pienoinen, joka joutui vuonna 1993 nahkakonvailun uhriksi terveyskeskuksen kohdalla?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se pienoinen, joka joutui vuonna 1993 nahkakonvailun uhriksi terveyskeskuksen kohdalla?

        😂😂😂


      • Anonyymi00032
        ite heinolasta kirjoitti:

        Mun luokalla oli mm:
        Jenni Enden, Heli Pusa, joku Niklas, ja oikeestaan muiden nimiä Ei nyt tule mieleen. Mut kirjotan jos tulee. Kirjota jos tiiät mil luokal oon ollu... =)=)

        just just


      • Anonyymi00034

        😬😬


      • Anonyymi00035
        lyskalainen kirjoitti:

        kuka sä oot?

        vesku


      • Anonyymi00036
        ite heinolasta kirjoitti:

        Mun luokalla oli mm:
        Jenni Enden, Heli Pusa, joku Niklas, ja oikeestaan muiden nimiä Ei nyt tule mieleen. Mut kirjotan jos tulee. Kirjota jos tiiät mil luokal oon ollu... =)=)

        😍😍


      • Anonyymi00041
        Memma kirjoitti:

        no meijän luokal on kata, iida, nea, hanne, tiina, sirje, mervi, jenna, noora, katri, kati, pasi, eetu, tuomo, samuli, mikko, ere, joonas, toni, laura, elina... siin tais olla kaikki... jos sanot ketä muistat lyskalta nii vois helpottaa aika paljon ja tietty kertoo kuka oot...??

        😋😋


      • Anonyymi00042
        lyskalainen kirjoitti:

        kuka sä oot?

        tilo


      • Anonyymi00047
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se pienoinen, joka joutui vuonna 1993 nahkakonvailun uhriksi terveyskeskuksen kohdalla?

        on varmaan 😂😂


    • REISKA

      KOSONEN ON PERVO

      • Anonyymi

        haha


      • Anonyymi00045

        😂😂


    • Anonyymi

      Heinola täällä foorumissa on yksi henkilö, joka oli vuonna 1993 tai 1994 lyseossa 8:lla luokalla. Hän joutui nahkakonvassa taklatuksi ja hänelle juotettiin jotain litkua. Oliko sinun aikanasi nahkakonva- perinne vielä voimissaan? Voitko toimia tukihenkilönä tälle samaa koulua aiemmin käyneelle?

      • Anonyymi00043

        😂😂


    • Anonyymi

      Minulle syötettiin myös Italialaista PappaGallo jäätelöä väkisin Lyseonmäen koulun vanhan vahtimestarin kopin luukusta.
      Jouduin usein syömään PappaGallo jäätelöä myös heinolan torilla sekä laulamaan karaokea suu täynnä PappaGallo jäätelöä.
      Jos ei syönyt PappaGallo jäätelöä niin ilkeä erotuomari puhalti pilliin vihaisesti. Seuraavan kerran mentiin Kisakulman nyrkkeilykehään jonka paikalla nykyään seisoo jätekatos!
      PappaGallo jäätelöä syötettiin Lyseonmäen koulun oppilaille erityisesti 1990 luvun alussa.

      • Anonyymi00046

        😂😂


    • Anonyymi

      Ei se ollut PappaGallo jäätelöä jota sait maistaa vaksin kopissa ja muualla. Se oli ihan muuta, josta nautit paljon. Ei pidä sekoittaa nahkakonvalitkuun.

    • Anonyymi

      PappaGallo jäätelö oli 90 luvulla jäähallin jäästä pikaluistimen terillä siklattua sorbettia, jota koululaiset lipoivat innolla.

    • Anonyymi

      Lyseonmäen koulun vanhan vahtimestarin kopin luukusta tarjoiltiin maailmankuulua PappaGallo jäätelöä? Tiesikö PappaGallon tehdas, että tällaista ehkä tavaramerkin oikeutta rikottiin väärennetyllä tuotteella? Oliko väärennetyn jäätelön menekki suurta ja menestys taattu?

    • Anonyymi

      Joku oppilaskunta tai joku semmonen tosiaan myi välitunnilla jäätelöä siitä koulun ala-aulan vaksin kopista.
      Se liikka maikka, joka muutenkin pyöritti torilla kesäkahvilaa, niin se oli jollainlailla siinä kuviossa mukana.
      Itse en jäätelöä myynyt, en syönyt enkä kyllä jäätelö rahoistakaan mitään tiennyt. (Maksoivatkohan tellit ja lellit yms. tai vakuutukset jäätelönmyyjille?)
      En myös käynyt ko. torikahvilassa ja siksi varmaan huono liikunnan numero.

    • Anonyymi

      Koulun tiloissa toimi epämääräinen harmaan talouden kanttiini? Kuulostaa uskomattomalta, eikö kukaan puuttunut?

    • Anonyymi

      Ei tuommoiseen "viattomaan" jätskin myyntiin lama suomen jälkeisessä yhteiskunnassa kukaan puuttunut.
      Taisi kuitenkin suuruuden hulluudessaan tämä vanha pikaluistelija, liikka maikka, kunnallispoliitikko, torikuppila yrittäjä, jäätelö kauppias ja karaoke laulaja haukata sitä itseään.
      Vai voittiko itse karaoken maailman mestaruuden ja hävisi parrasvaloista vähin äänin?

    • Anonyymi

      On ollut todella villiä menoa koulussa -90 luvulla. Kukaan ei keksinyt että koulussa voisi olla oluen myyntipiste? Harmaan talouden kanttiini ja Nahkakonva, jossa kidutettiin lapsia. Aika todella paljon koulun henkilökunta ja opettajat ovat sulkeneet silmänsä mitä koulumaailmassa tapahtuu.

      • Anonyymi00031

        Se PappaGallo jäätelö oli sen yhden entisen jumppamaikan (75 vuotta) bisneksiä.
        Oli muistaakseni Kokoomuslainen kunnanvaltuutettu.


    • Anonyymi

      Hei, Nahkakonva on jo täälläkin!
      Kaikkihan siitä puhuu.

    • Anonyymi

      Pystyisikö Nahkakonvan jollakin tavalla tuotteistamaan? Heinola voisi saavuttaa Nahkakonva tiktok- ja youtube-videoilla merkittävät tulot kaupungin budjettia tukemaan!?

      • Anonyymi

        merkittävät tulot kaupungin budjettia tukemaan!?


      • Anonyymi00029

        tukea tarvitaankin !


    • Anonyymi

      Jahas, ensimmäinen vapaaehtoinen onkin näköjään jo ilmoittautunut koe kuvauksiin.
      Saat välinpitämättömän koulun rehtorin roolin.
      Muista, että edustat Heinolan koulutoimen ja Lyseonmäen koulun julkista linjaa oikeuttaessasi Nahkakonvan osana koulupäivää!

    • Anonyymi

      🤔🤔

      • Anonyymi00037

        Pilloin Poppeli Pumppeli?


    • Anonyymi

      ❤️❤️

    • Anonyymi

      🤔🤔

    • Anonyymi

      🤔🤔

    • Anonyymi00033

      🤣🤣🤣

      • Anonyymi00038

        Ploms, Ploms


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Ploms, Ploms

        Ploms, Ploms, Ploms


    • Anonyymi00040

      Koulun todellinen historiikki, jäätelönmyynteineen ja nahkakonvineen, olisi tärkeää saada kirjalliseen muotoon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe