Ihmisiä sieltä??

Ite Heinolasta... :)

Tunteeko kukaan Lyskalla olleita 8B luokan ihmisiä? Ite olin siellä 1999 ja 2000 vuosina ja osan 2001 vuodesta. Entä tietääkö kukaan Lyskan nykysistä opettajista? Itelläni luokan valvoja oli Pauli Kosonen/Kosola??!! Pistäkää viestiä tulemaan. Tv. Heinolalainen (ei enää)

22

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9A On sairas Luokka!!!

Joo no se on Pauli Kosola... ihme skitso... x) Eiköhän kaikki ketkä Lyskal on nii jonku aina joltain luokalta... ja kyllähän noi kämäset opettajatki on tullu tutuks Terv. 9a:lainen

• Nallekarhu

Ai se Kosola oli mun luokanvalvoja. Ketä teijän luokas on? Tunnenko niistä ketää? Muutin koillismaalle eli kuusamon lähelle sieltä Heinolasta 2001 alussa ja nyt opiskelen 3 vuotta kaupallista alaa Oulussa. Vastaile mulle.

• Memma
        Nallekarhu kirjoitti:

Ai se Kosola oli mun luokanvalvoja. Ketä teijän luokas on? Tunnenko niistä ketää? Muutin koillismaalle eli kuusamon lähelle sieltä Heinolasta 2001 alussa ja nyt opiskelen 3 vuotta kaupallista alaa Oulussa. Vastaile mulle.

no meijän luokal on kata, iida, nea, hanne, tiina, sirje, mervi, jenna, noora, katri, kati, pasi, eetu, tuomo, samuli, mikko, ere, joonas, toni, laura, elina... siin tais olla kaikki... jos sanot ketä muistat lyskalta nii vois helpottaa aika paljon ja tietty kertoo kuka oot...??

• ite heinolasta
        Memma kirjoitti:

no meijän luokal on kata, iida, nea, hanne, tiina, sirje, mervi, jenna, noora, katri, kati, pasi, eetu, tuomo, samuli, mikko, ere, joonas, toni, laura, elina... siin tais olla kaikki... jos sanot ketä muistat lyskalta nii vois helpottaa aika paljon ja tietty kertoo kuka oot...??

Mun luokalla oli mm:
        Jenni Enden, Heli Pusa, joku Niklas, ja oikeestaan muiden nimiä Ei nyt tule mieleen. Mut kirjotan jos tulee. Kirjota jos tiiät mil luokal oon ollu... =)=)

• lyskalainen
        Memma kirjoitti:

kuka sä oot?

• Anonyymi

Kosola oli mun luokanvalvoja -93 alkaen. Tosi mukava ja osas hyvin selittää matikan kaavat. Mitää kämäsiä opettajia ei ollu. Ite häröilin joskus ja toki kohtelu oli sillon sen mukasta, mutta muuten hyvät, asialliset ja osaavat opettajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosola oli mun luokanvalvoja -93 alkaen. Tosi mukava ja osas hyvin selittää matikan kaavat. Mitää kämäsiä opettajia ei ollu. Ite häröilin joskus ja toki kohtelu oli sillon sen mukasta, mutta muuten hyvät, asialliset ja osaavat opettajat.

Oletko sinä se pienoinen, joka joutui vuonna 1993 nahkakonvailun uhriksi terveyskeskuksen kohdalla?

• REISKA

KOSONEN ON PERVO

• Anonyymi

haha

• Anonyymi

Heinola täällä foorumissa on yksi henkilö, joka oli vuonna 1993 tai 1994 lyseossa 8:lla luokalla. Hän joutui nahkakonvassa taklatuksi ja hänelle juotettiin jotain litkua. Oliko sinun aikanasi nahkakonva- perinne vielä voimissaan? Voitko toimia tukihenkilönä tälle samaa koulua aiemmin käyneelle?

• Anonyymi

Minulle syötettiin myös Italialaista PappaGallo jäätelöä väkisin Lyseonmäen koulun vanhan vahtimestarin kopin luukusta.
      Jouduin usein syömään PappaGallo jäätelöä myös heinolan torilla sekä laulamaan karaokea suu täynnä PappaGallo jäätelöä.
      Jos ei syönyt PappaGallo jäätelöä niin ilkeä erotuomari puhalti pilliin vihaisesti. Seuraavan kerran mentiin Kisakulman nyrkkeilykehään jonka paikalla nykyään seisoo jätekatos!
      PappaGallo jäätelöä syötettiin Lyseonmäen koulun oppilaille erityisesti 1990 luvun alussa.

• Anonyymi

Ei se ollut PappaGallo jäätelöä jota sait maistaa vaksin kopissa ja muualla. Se oli ihan muuta, josta nautit paljon. Ei pidä sekoittaa nahkakonvalitkuun.

• Anonyymi

PappaGallo jäätelö oli 90 luvulla jäähallin jäästä pikaluistimen terillä siklattua sorbettia, jota koululaiset lipoivat innolla.

• Anonyymi

Lyseonmäen koulun vanhan vahtimestarin kopin luukusta tarjoiltiin maailmankuulua PappaGallo jäätelöä? Tiesikö PappaGallon tehdas, että tällaista ehkä tavaramerkin oikeutta rikottiin väärennetyllä tuotteella? Oliko väärennetyn jäätelön menekki suurta ja menestys taattu?

• Anonyymi

Joku oppilaskunta tai joku semmonen tosiaan myi välitunnilla jäätelöä siitä koulun ala-aulan vaksin kopista.
      Se liikka maikka, joka muutenkin pyöritti torilla kesäkahvilaa, niin se oli jollainlailla siinä kuviossa mukana.
      Itse en jäätelöä myynyt, en syönyt enkä kyllä jäätelö rahoistakaan mitään tiennyt. (Maksoivatkohan tellit ja lellit yms. tai vakuutukset jäätelönmyyjille?)
      En myös käynyt ko. torikahvilassa ja siksi varmaan huono liikunnan numero.

• Anonyymi

Koulun tiloissa toimi epämääräinen harmaan talouden kanttiini? Kuulostaa uskomattomalta, eikö kukaan puuttunut?

• Anonyymi

Ei tuommoiseen "viattomaan" jätskin myyntiin lama suomen jälkeisessä yhteiskunnassa kukaan puuttunut.
      Taisi kuitenkin suuruuden hulluudessaan tämä vanha pikaluistelija, liikka maikka, kunnallispoliitikko, torikuppila yrittäjä, jäätelö kauppias ja karaoke laulaja haukata sitä itseään.
      Vai voittiko itse karaoken maailman mestaruuden ja hävisi parrasvaloista vähin äänin?

• Anonyymi

On ollut todella villiä menoa koulussa -90 luvulla. Kukaan ei keksinyt että koulussa voisi olla oluen myyntipiste? Harmaan talouden kanttiini ja Nahkakonva, jossa kidutettiin lapsia. Aika todella paljon koulun henkilökunta ja opettajat ovat sulkeneet silmänsä mitä koulumaailmassa tapahtuu.

• Anonyymi

Hei, Nahkakonva on jo täälläkin!
      Kaikkihan siitä puhuu.

• Anonyymi

Pystyisikö Nahkakonvan jollakin tavalla tuotteistamaan? Heinola voisi saavuttaa Nahkakonva tiktok- ja youtube-videoilla merkittävät tulot kaupungin budjettia tukemaan!?

• Anonyymi

merkittävät tulot kaupungin budjettia tukemaan!?

• Anonyymi

Jahas, ensimmäinen vapaaehtoinen onkin näköjään jo ilmoittautunut koe kuvauksiin.
      Saat välinpitämättömän koulun rehtorin roolin.
      Muista, että edustat Heinolan koulutoimen ja Lyseonmäen koulun julkista linjaa oikeuttaessasi Nahkakonvan osana koulupäivää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6207
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      43
      1624
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      35
      1211
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      978
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      963
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      879
    7. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      873
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      846
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      835
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      827
    Aihe