toinen mies

jara

Minä olen se toinen mies. . Ollut jo kohta 1½ vuotta. Tunnen sen naisen aviomiehenkin jotenkuten.

Tiedän tarkalleen, koska on turvallista mennä "päiväkahville" kotiäidin luokse. Ja siihen menee 2 tai 3 ruokatuntia viikossa, lisäksi joitain iltoja.

Välillä rassaa, mutta tilanne on niin mainio, ettei raaski lopettaa.

Pitäiskö?

15

1912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä jos jää kiinni?

Kannattaisi ehkä jutella naisen kanssa ja päättää kimpassa hänen kanssa mikä on Teidän tulevaisuus. Tossa saattaa nimittäin mennä vielä monta vuotta samaa tahtia.. ja siinähän kiusaatte vain toisianne ja sitä kolmatta joka ei tiedä Teistä mitään.. parempi lopettaa ajoissa sanoisin minä.. vaikkakin aika mielenkiintoiset asetelmat sulla :) Tämähän nyt oli vain mun mielipide.

• jara

... varmaan järkevää olis jutella ja selvittää kuvio. Toisaalta hyvä pano pari kolme kertaa viikossa, ilman mitään "eimuanythuvita ja päätäsärkeejustnyt" -kuvioita, ei ole mikän huono elämäntilanne.

• samaa kokeva
        jara kirjoitti:

... varmaan järkevää olis jutella ja selvittää kuvio. Toisaalta hyvä pano pari kolme kertaa viikossa, ilman mitään "eimuanythuvita ja päätäsärkeejustnyt" -kuvioita, ei ole mikän huono elämäntilanne.

Totta kai kannattaa jatkaa.Miksi pitäisi lopettaa semmoista josta molemmat nauttivat. Se voi ehkä olla se ainoa voima joka auttaa sitä naista kestämään omaa liittoaan. Sillä on melko varmaa että jotakin on siinä liitossa vialla. ei muuten haksahda eikä halua muita uskoisin näin.

• Hei Herätys!
        samaa kokeva kirjoitti:

Totta kai kannattaa jatkaa.Miksi pitäisi lopettaa semmoista josta molemmat nauttivat. Se voi ehkä olla se ainoa voima joka auttaa sitä naista kestämään omaa liittoaan. Sillä on melko varmaa että jotakin on siinä liitossa vialla. ei muuten haksahda eikä halua muita uskoisin näin.

olisi parempi, jos ei kerran naimisissa olo maistu erota ja alkaa vasta sitten uuteen suhteeseen? Eikö se ole aika loukkaavaakin omaa miestä kohtaan sekstailla jonkun toisen miehen kanssa yhteisessä asunnossa ja mahdollisesti jopa yhteisessä aviovuoteessa? Ja mitäs sitten jos petetty aviopuoliso saa tietään vaimonsa touhuista...ei varmastikaan ainakaan kunnian kukko laula! Mikä tässä maailmassa oikein mättää...minä en ainakaan henkilökohtaisesti hyväksy pettämistä, vapaat ihmiset sekstatkoon niin paljon kuin lystäävät ja niin monen kanssa kuin haluavat, mutta....

• jara
        Hei Herätys! kirjoitti:

olisi parempi, jos ei kerran naimisissa olo maistu erota ja alkaa vasta sitten uuteen suhteeseen? Eikö se ole aika loukkaavaakin omaa miestä kohtaan sekstailla jonkun toisen miehen kanssa yhteisessä asunnossa ja mahdollisesti jopa yhteisessä aviovuoteessa? Ja mitäs sitten jos petetty aviopuoliso saa tietään vaimonsa touhuista...ei varmastikaan ainakaan kunnian kukko laula! Mikä tässä maailmassa oikein mättää...minä en ainakaan henkilökohtaisesti hyväksy pettämistä, vapaat ihmiset sekstatkoon niin paljon kuin lystäävät ja niin monen kanssa kuin haluavat, mutta....

.. sitä sanokaan, etteikö omatunto kolkuttelisi aika ajoin. Siksi kirjoitinkin.

Tiedän tekeväni väärin, mutta minua ei syyllistä siitä kukaan, enkä minä arvostele tilanteesta tätä naista.

Kun ei ole kummallakaan toista kohtaan mitään vaatimuksia suuntaan tai toiseen, niin kanssakäyminen on jotenkin äärimmäisen helppoa.

Se tosin askerruttaa, että kuinka kauan uskaltaa jatkaa, ennenkuin homma räjähtää käsiin esim. aviomiehen yllättävän kotiintulon tms. seurauksena.

• Yhden miehen nainen
        jara kirjoitti:

.. sitä sanokaan, etteikö omatunto kolkuttelisi aika ajoin. Siksi kirjoitinkin.

Tiedän tekeväni väärin, mutta minua ei syyllistä siitä kukaan, enkä minä arvostele tilanteesta tätä naista.

Kun ei ole kummallakaan toista kohtaan mitään vaatimuksia suuntaan tai toiseen, niin kanssakäyminen on jotenkin äärimmäisen helppoa.

Se tosin askerruttaa, että kuinka kauan uskaltaa jatkaa, ennenkuin homma räjähtää käsiin esim. aviomiehen yllättävän kotiintulon tms. seurauksena.

tosiaan olla naisen toinen mies? Etkö koskaan ajattele, että nainen varmasti rakastelee oman miehensä kanssa samoissa paikoissa kuin sinun kanssasi?! Onhan se varmasti helppo tapa purkaa paineitaan puolin ja toisin, mutta tuskin siitä koskaan mitään sen kummempaa tulee...entäs sitten jos nainen pamahtaisi paksuksi, ei kortsukaan kaikkea ehkäise...ja mistä tiedät vaikka naisella olisi myös muita miehiä sinun ja aviopuolisonsa lisäksi...???

• jara
        Yhden miehen nainen kirjoitti:

tosiaan olla naisen toinen mies? Etkö koskaan ajattele, että nainen varmasti rakastelee oman miehensä kanssa samoissa paikoissa kuin sinun kanssasi?! Onhan se varmasti helppo tapa purkaa paineitaan puolin ja toisin, mutta tuskin siitä koskaan mitään sen kummempaa tulee...entäs sitten jos nainen pamahtaisi paksuksi, ei kortsukaan kaikkea ehkäise...ja mistä tiedät vaikka naisella olisi myös muita miehiä sinun ja aviopuolisonsa lisäksi...???

... haittaa mitään vaikka oliskin. Ei ole tullut mieleenkään tuollainen mustasukkaisuus. Olen toistaiseksi vain nauttinut tilanteesta.

Tieto siitä, että irtipääsy tilanteesta on helppoa, tekee asian entisestään nautittavammaksi.

• Voi mahoton paikka
        jara kirjoitti:

... haittaa mitään vaikka oliskin. Ei ole tullut mieleenkään tuollainen mustasukkaisuus. Olen toistaiseksi vain nauttinut tilanteesta.

Tieto siitä, että irtipääsy tilanteesta on helppoa, tekee asian entisestään nautittavammaksi.

toivottavasti kuvios ei oo pieniä lapsia? Se täst viel puuttus...

• kokenut
        jara kirjoitti:

...toi vielä menee mutta aikaa myöten voi tapaamiset lisääntyä. Ja entäs sitten, jos siihen tulee tunteetkin mukaan? Se se vasta rassaakin ihmistä/ihmisiä. Kokemusta on. Kannattais lopettaa ku se on vielä helppoa.

• =oD

lopeta ennenkuin saat
      haulikosta keuhkoon

• toinen nainen

Mulla on melkein sama tilanne mutta onneksi sitä on kestänyt "vasta" pari-kolme kuukautta ja tänäkin aikana asia on rassannut niin paljon ettei tätä voi enää kauaa kestää.

Mutta jos et raaski lopettaa ei ehkä kannatakkaan, jos kerta kestät sen rassaamisen. Mutta toivottavasti sinulta ei jää huomaamatta muut elämän tarjoamat mahdollisuudet ja tilaisuudet.

• toinen mies

... yhtään muuta menoa en ole perunut tuon naisen takia. Käyn matkoilla, lomilla ja viikonloppureissuilla niinkuin ennenkin jne. Vielä ei ole tullut sellaista olotilaa, että pitäisi olla "uskollinen" tuolle naiselle.

Todennäköisesti en muuta tätä kuviota niinkauan kuin tuntuu hyvältä.

• neiti x
        toinen mies kirjoitti:

... yhtään muuta menoa en ole perunut tuon naisen takia. Käyn matkoilla, lomilla ja viikonloppureissuilla niinkuin ennenkin jne. Vielä ei ole tullut sellaista olotilaa, että pitäisi olla "uskollinen" tuolle naiselle.

Todennäköisesti en muuta tätä kuviota niinkauan kuin tuntuu hyvältä.

nainen yhtenä päivänä sanoo että on jättännyt miehensä ja haluaa aloittaa "vakavan"suhteen kanssasi.
        Jätätkä hänet silloin vai kannatko vastuun?

Mielenkiintoinen tilanne,joka räjähtää käsiin kun sitä vähiten odottaa.

Seen that,done that. 3 vuotta kesti paikata tilannetta ja särkyneitä sydämmiä.

• toinen mies
        neiti x kirjoitti:

nainen yhtenä päivänä sanoo että on jättännyt miehensä ja haluaa aloittaa "vakavan"suhteen kanssasi.
        Jätätkä hänet silloin vai kannatko vastuun?

Mielenkiintoinen tilanne,joka räjähtää käsiin kun sitä vähiten odottaa.

Seen that,done that. 3 vuotta kesti paikata tilannetta ja särkyneitä sydämmiä.

... niin, että jos puhe kääntyy vähänkin siihen suuntaan, että aletaan puhumaan eroista, niin nostan kytkintä heti.

Luultavasti naiskumppanini telisi samoin, mikäli alkaisin vihjailemaan, että hänen pitäisi erota minun takiani.

• Vakisuhteet kunniaan
        toinen mies kirjoitti:

... niin, että jos puhe kääntyy vähänkin siihen suuntaan, että aletaan puhumaan eroista, niin nostan kytkintä heti.

Luultavasti naiskumppanini telisi samoin, mikäli alkaisin vihjailemaan, että hänen pitäisi erota minun takiani.

Kyllä sietäis sun hävetä! Öklöttää tuommoset m....päällä ajattelevat miehet, jolle tärkeintä elämässä on seksi! Yäk! Sääliks käy sitä m....kipeetä naistakin, joka alentuu tollaseen pettämiseen... (tälle asialle oli ennen nimikin). Sinkut ovat sitten ihan eri asia, hurjastelkoot keskenään niin paljon kuin lystää, se ei ainakaan ketään loukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      189
      12649
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      85
      6164
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      114
      5617
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5502
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4422
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4302
    7. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4270
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4221
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4158
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3727
    Aihe