Mä haluun röökii!!!

polttamaan oppinut

Mä poltin eilen eka kerran tupakkaa ja jäin heti
koukkuun! Kertokaa mistä saan röökii ku oon viel
alaikäinen ja mun kavereista kukaan ei polta? Mä
tarviin tupakkaa ja äkkiä!

31

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

      !

    • cryp

      joopa joo, hyvä läppä.
      pistä dynamiitti suuhus ja sytytä se, niin lähtee
      niksat vitun hyvin.

    • 14.wee likka

      sä saat kessuu mist haluut!!mä ainakin..käyn
      pyytää että joku juoppo tai joku muukin käy
      ostamassa..sama juttu juomien kanssa!iha helppoo!!

    • .

      Niin varmaan. Sä vaan LUULET haluavas sitä.
      Ja jos oot jätkä, niin arvaa onko likkojen
      mielestä vittu kiva suudella sua/olla sun lähellä
      kun haiset rööökilleeee... YÄK!

      • emmi

        polta muutama vuosi niin tiiät OIKEESTI miltä
        tuntuu kun ei oo tupakkaa ja tekee vitusti
        mieli.mä just eilen päätin (ja monettakohan
        kertaa..)että on se perkele kumma jos ei pysty
        lopettamaan..yritän =)


    • ex-tervakeuhko

      Mä aloitin omaa tyhmyyttäni polttamaan 12
      vuotiaana. Tämä johtui siitä, että kaveripiirini
      olivat minua vanhempia. Minun piti olla myös kova
      jätkä muiden joukossa.

      Nyt olen 18 v. Lopetin tupakoinnin kesällä.
      Poltin siis n. 6 vuotta. Nyt kun ajattelee, niin
      lopettaminen oli pikku juttu muiden asiotteni
      kanssa, ennen lopettamista tein vain kärpäsestä
      härkäsen niin kuin moni muukin ystäväni
      tekee/teki.

      Kylläpä elämä Maistuu nykyään hyvältä ilman
      tupakkaa. Pointtini olis siis, että kaikkea voit
      toki kokeilla(järjen rajoissa), mutta lopeta
      ennenkuin ehdit aloittaa käyttämisen.

    • -=Diapam=-

      en oikeen jaksa uskoa että sä jäit heti
      riippuvaiseksi!! lopetas ny tua esittäminen
      enneku munaat ittes aivan totaalisesti!!!!

      • dude

        munaamisesta puheenollen et sinäkään oikein
        vakuuta tuolla nimimerkillä...tulee ihan mieleen
        edesmennyt kaverini...


      • -=Diapam=-
        dude kirjoitti:

        munaamisesta puheenollen et sinäkään oikein
        vakuuta tuolla nimimerkillä...tulee ihan mieleen
        edesmennyt kaverini...

        mitäs vikaa täs ny on!?!


    • mula

      et sä pysty jäämään heti ekasta röökistä koukkuun
      tampio

    • hippipeikkokeiju

      älä, lapsi hyvä pelleile vaan mene leikkimään
      nukeilla.

    • smart

      huh huh...! en voi sanoo muuta ku et älä yritä
      esittää! röökiin ei todellakaan jää eka kerralla
      koukkuun... sun pitää polttaa aika kauan et sä
      oikeesti tarvit nikotiinia... mä oon polttanut
      yli viis vuotta ja voin sanoo et oon koukussa ja
      se ei oo ollenkaan hauskaa... siis koukussa
      oleminen...! sä taidat olla vielä ala-astella tai
      jotain... röökiä sa joka paikasta, mut sen kans
      ei kannata alkaa keikkimään...!

    • Coyote

      Tää on taas joku kusetus-homma,eikä edes yhtään
      hauska sellainen..Grow Up!

    • peikkotyttö

      kukaan mistään yhestä polttokerrasta jää
      koukkuun. syö kuule tikkareita ja osta sitten
      tupakkaa kun pystyt ne itse ostamaan. huh huh!

    • -

      koukkuun et yhest röökist jää!!!

    • Ruusu

      Luuletko sä tosiaan, että jäit koukkuun...sanonpa
      kuule, että PASKAPUHETTA!!!! Ei ekalla kerralla
      jäädä koukkuun!!! Sulla on vaan sellanen olo,
      että se on siistii kun kaikki muutkin polttaa!!!
      Ja taisit olla naispuolinen!!! Niin, että sitä
      vaan että se on maailman kauhein tapa naisilla
      niinkuin miehilla...Juttelen taas kerran asiasta
      jätkäkeverinin kanssa ja hän sanoi, ettei tiedä
      mitään niin kauhean näköistä kuin se, että nainen
      polttaa tupakkaa!!! Ja olen täysin samaa mieltä!!!
      Mieti tarkkaan ennen kuin aloitat sen maailman
      älyttömimmän harrastuksen!!!
      Siitä tulee sulle sun koko elämäs haitta ja kun
      vielä vaikutat sellaselta ihmiseltä jolla ei ole
      yhtään omaa tahtoa kun oot nyttenkin luultavasti
      vaan kavereitten perässä menny tekemään tonki
      asian...!!! Nii, että OTA järki käteen!!! Sä et
      oo yhtään kovempi vaikka polttasit askin
      päivässä...sä oot sitä nynnympi mitä enemmän sun
      pitää omaa olemassaoloos vakuutella!!!

    • angel

      eiköhän sun olis parempi ihan heti unohtaa toi
      polttaminen..mä poltan itte ja se ei oo
      todellakaa mitään hienoo hommaa!rahaa on vaikee
      saada pelkkään röökii et MEE SAATANA IMEE TUTTIA
      KU VIELÄ VOIT!

    • ls

      mikä vitun rankka sä luulet olevas, kukaan ei jää
      koukkuun ekasta kerrasta, mä oon jo polttanu
      vuoden ja pystyn lopettaa koska vaa

      • ex röökääjä

        mikset sitten lopeta?


      • ls
        ex röökääjä kirjoitti:

        mikset sitten lopeta?

        ...en haluu....tiärän että se on epäterveellistä,
        mut siitä on tullu tapa kuten liikuntaharkat


    • !!!!

      etköhän vaan odottele kunnes tulet täysi-
      ikäiseksi ja katsot sitten uudestaan oletko
      koukussa...*hih...*olet aika naurattava-ei kukaan
      jää kerrasta koukkuun-tiedän sen varmasti ja
      sinun on turha yrittää selittää mitään 'ihmiset
      on erilaisia'-juttuja...tässä asiassa eivät eroa
      toisistaan niin kovin!
      mikä ihmeen kiire sulla on tuhota keuhkosi?ehdit
      kyllä myöhemminkin, jos mieli vielä tekee
      sittenkin, kun järkeä on päässä edes vähän
      enemmän?!?JA TÄYSI-IKÄISET LUKIJAT:on vastuutonta
      ja typerää hakea alaikäiselle!!!

    • hehheh..

      ei sitä nyt hellanlettas sentään jää kerrasta
      koukkuun....ite poltin 4 kuukautta ja nyt oon
      lopettanu..lopettaminen oli ainaki mulle helppoa..
      annan nyt neuvon:älä esitä polttavas koska on
      vielä naurettavamman näköstä jos vedät
      poskareita!!..jota luulen sun tekevän..

      • LOOOOO!!L!L

        Anna juopoille rahaa ni kyllä ne käy ostamassa.. En tosin usko, että koukussa olet. Itse olen polttanut vain kerran ja nyt tekee mieli lisää, mutta eise pakollista ole.


    • lol mite säälittävää

      No voiku taas säälittäviä aiheita -.-

    • dzkusgfu

      Et todellakaa oo koukus. Joillekki ny voi tulla ns. röökihimo mut se menee ohi ehk 1H/Päiväs....

    • ilallella

      Älä hanki mistään. Ikinä. Parempi lopettaa yhen jälkeen.

    • juubajuu

      eiks toi oo aika vanha juttu?? ;O

    • :DDD

      ei jumalauta :DD vittu myy persettä niin saat röökii

    • älä alota

      tytöt ei oikeesti tykkää polttajist kokemuksel mut nyt oon jo polttanu hyvän aikaa

    • RööKi_KoWiSs

      Tytskät tykkää röökin polttajistt

      nössöt ei polta röökii mut kaikki kovat polttaa !!

    • Anonyymi

      voi jumalauta kun olisin ollut tämän ikäinen tuossa ajassa😩

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe