Mitä tehdä kun miestä ei kiinosta seksi??

puutteeessa..

Ja silloin kun kiinostaa niin se on ravintola illan jälkeen kännissä,jolloin sekin humalatilasta riippuen loppuu jo ennenkuin edes ehti alkaa.....
suhteessa ollaan oltu n.3 v.
yhdessä asuttu vasta muutama kuukausi.
Itse haluaisin rakastella vähintään 3 kertaa viikossa.
Hyvä jos saan edes 1 viikossa.,eli vähemmän nyt kuin silloin kun asuttiin erillään.
Tiedän ettei muita naisia ole ja että
olen ihan vetävän näköinen mimmi.
Ja paljon hän minua raksataa.
Mutta missä vika kun mies kieltäytyy suihinotosta?????
olen hämilläni.
Miehet kertokaa mitkä seikat saattaa
aiheuttaa seksin innon lopun?

43

4756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda miestä!

• ninni

hän on ihmisenä hyvä,hellä,huomaavainen.
        Ainut mikä uupuu on seksin nälkä...

• sama juttu

sillä on kuule tauti.

• sef

.. kannattaako tuollaista muka kattella.

Mikäli et potkase jätkää pellolle, niin tyydy sitten tilanteeseen ja lakkaa ruikuttamasta.

• ninni

löytää vastausta käyttäytymiselle?
        Onko miehellä koskaan "normaalisti"
        sellaisia kausia ettei seksi vaan innosta?

Onko naistenlehdet saaneet minut vain luulemaan että miehet ajattelevat aina vain seksiä?

• Flirtti

onks tä totta.....heitä se ulos ja etsi kunnon mies ! Jos oot viellä viehtävä...onhan sulla mahiksia...

• ninni

en epäile ettenkö uutta löytäisi.
        Ihmisenä tämä mies on mahtava!!!

Mutta seksi asioissa,konservatiivinen
        ja pihtaaja.

Onhan hieromasauva keksitty jolla tyydyttää itseni,mutta onse kaksin aina kivempaa...

• Flirtti
        ninni kirjoitti:

en epäile ettenkö uutta löytäisi.
        Ihmisenä tämä mies on mahtava!!!

Mutta seksi asioissa,konservatiivinen
        ja pihtaaja.

Onhan hieromasauva keksitty jolla tyydyttää itseni,mutta onse kaksin aina kivempaa...

Älää...eikö originelli oo paremppi ???

• Watson

..ei ole jostain syystä enää kiinnostunut Sinusta. Vaikka olisitkin "vetävä" ja houkutteleva niin voi käydä ajan kanssa.

Kysy.

Jos vastaus ei vakuuta niin hän pettää kuin pettääkin sinua tai on homo. Niin ikävää kuin se onkin. Mutta sellaista sattuu.

• ninni

Homoksi joskus alku vaiheessa epäilinkin.
        mutta nyt kun tunnen henkilön paremmin niin tiedän ettei asian laita ole tämä.

olen rohkaissut ja sanonut että olen avoin kaikkille uusille jutuille,jopa toinen mies leikkiin mukaan jos hän niin haluaisi(tai nainen)

Mutta hän on jotenkin pidättyväinen,konservatiivinen,estynyt....

grrrr. kuinka avata henkilön estot?
        jos asiasta puhuu niin hän loukkaantuu..

ja pitää itseään huonona. : (

• Watson
        ninni kirjoitti:

Homoksi joskus alku vaiheessa epäilinkin.
        mutta nyt kun tunnen henkilön paremmin niin tiedän ettei asian laita ole tämä.

olen rohkaissut ja sanonut että olen avoin kaikkille uusille jutuille,jopa toinen mies leikkiin mukaan jos hän niin haluaisi(tai nainen)

Mutta hän on jotenkin pidättyväinen,konservatiivinen,estynyt....

grrrr. kuinka avata henkilön estot?
        jos asiasta puhuu niin hän loukkaantuu..

ja pitää itseään huonona. : (

..omituiselta.

Siis hän ei ole avannut suutaan. Hmmm.. ja jaha:
        - Et siis usko, että pettää...
        - Onko sitoumuksia, vastuita joiden vuoksi hän ei halua kunnon vastuullisena kaverina lopettaa suhdettanne jos niin olisikin ?
        - Oletko kertonut, että RRRRRakastat naimista Hänen kanssaan juuri niin kuin sen teette ? (!?)..kehumatta kuitenkaan niin, että se ei tuntuisi aidolta...

Tai jos hän on niiiin konservatiivinen niin käyttänyt "naimisen" sijaan termiä "rakastelemista"..

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• iiro

piirakkakaulimella
      munille
      johan tulee
      himot

• ninni

huh,siinä menisi miehellä lapsilisät.
        älä nyt hulluja puhu.

kuka peniksen venyttämisestä pitää???

• ken tietää mitä löytyy

Miehen kiinostus kohteena täytyy olla jokin toinen henkilö todennäköisesti.

• Suihin vaan!

voisiko vika olla sinussa itsessäsi?
        Ykskään kundi tai mies ei ole koskaan kieltäytynyt minun kanssani.
        Ja jos kieltäytyy suihin otosta tai seksistä, niin onko edes vonkaamisen arvoinen?
        Ei millään pahalla, mutta ei taida se miehesi olla sinun arvoinen. Etsi sellainen mies joka halujasi arvostaa!

• ricardo
        Suihin vaan! kirjoitti:

Ja jos kieltäytyy suihin otosta tai seksistä, niin onko edes vonkaamisen arvoinen?
        Ei millään pahalla, mutta ei taida se miehesi olla sinun arvoinen. Etsi sellainen mies joka halujasi arvostaa!

Moi liun tuon sinun ja tämän hetkisen miehesi jutun kun jätkää ei kiinnosta.Mitä mieltä olet mikä sillä on vikana ei välttämättä sinussa ole vika.Kokeile joitain muuta kyllä tarjolla on muitakin.Elämä on kokeilemisen arvoista.

• ninni

kun hän ei yöelämässä liiku,haluaa
        olla kokoajan lähelläni,kainaloon käpertyneenä.
        Toistelee rakkautaan ja käyttäytyy
        kuin rakastunnut mies.
        Ja niin hyvä näyttelijä hän ei ole että tämä kaikki olisi silmälumetta.

Paitsi että selvinpäin en seksiä saa,ellen oikein kovasti tee työtä sen eteen.........(viettelemällä)

Onko hormonaaliset häiriöt mahdollisia??

• ninni
        Suihin vaan! kirjoitti:

koskaan käynytkään,siksi olenkin ihmeissäni......

ja vaihtaa en halua,haluaisin vain ymmärtää ja löytää jonkun jolla olisi samanlaisia kokemuksia....

• Hymyillen
        ninni kirjoitti:

kun hän ei yöelämässä liiku,haluaa
        olla kokoajan lähelläni,kainaloon käpertyneenä.
        Toistelee rakkautaan ja käyttäytyy
        kuin rakastunnut mies.
        Ja niin hyvä näyttelijä hän ei ole että tämä kaikki olisi silmälumetta.

Paitsi että selvinpäin en seksiä saa,ellen oikein kovasti tee työtä sen eteen.........(viettelemällä)

Onko hormonaaliset häiriöt mahdollisia??

voihan miehilläkin tietysti olla kausia, ettei haluta, mutta silti...

Jospa sun miehesi saa "ennakkopaineita" siitä, ettei ehkä saa sinua täydellisesti tyydytettyä? Tai jos haluat sitä liian kauan, ja hänellä hyytyy into?
        Syitä voi olla monia.

Tässäkin tapauksessa se keskustelu olisi aika hieno homma. Kun et kerran tahdo miestä laittaa vaihtoon, niin kaiva möröt sängyn alta ja selvitä asia.

(äskeinen; suihin vaan)

• ninni
        Hymyillen kirjoitti:

voihan miehilläkin tietysti olla kausia, ettei haluta, mutta silti...

Jospa sun miehesi saa "ennakkopaineita" siitä, ettei ehkä saa sinua täydellisesti tyydytettyä? Tai jos haluat sitä liian kauan, ja hänellä hyytyy into?
        Syitä voi olla monia.

Tässäkin tapauksessa se keskustelu olisi aika hieno homma. Kun et kerran tahdo miestä laittaa vaihtoon, niin kaiva möröt sängyn alta ja selvitä asia.

(äskeinen; suihin vaan)

Olen itsekin miettinnyt tuota että ehkä oma innokuuteni"pelottaa miestä"

Koitan olla vähemmän hyökkäävä.

puhua olen yrittännyt mutta kun reppana pitää että jos asiasta puhutaan niin se on sama kuin jostain syytettäisiin.
        Ei auta vaikka kuinka todistelisin ettei tässä ketään syytellä.

Miehellä taitaa olla menneisyyden traumoja.
        ex-tyttöystävä sanoi tuossa tavatessa pahasti hänelle miehen mitasta....
        Autsh...voisiko se olla syy?

minua se ei koko ole häirinnyt,silloin kun
        jotain tapahtui niin olin oikein
        tyytyväinen nainen.
        No en enemiä omasta seksielämästä kerro,toivon vain että tämä on väliaikaista.

• make35
        ninni kirjoitti:

puhua olen yrittännyt mutta kun reppana pitää että jos asiasta puhutaan niin se on sama kuin jostain syytettäisiin.

tyytyväinen nainen.

Jos et ole tyytyväinen seksin suhteen, niin ota yhteyttä koneeseen.

• ninni
        make35 kirjoitti:

Jos et ole tyytyväinen seksin suhteen, niin ota yhteyttä koneeseen.

pettää en halua,
        jatkan hieromasauvalla leikkimistä.

; )

• minä
        ninni kirjoitti:

tyytyväinen nainen.

minä en kummosemmin kaipaa joka viikko ja kolme kertaa ku nyt tapahtuu hyi hitto,mua ainaskin ällöö.

• :)

No jos et tahdo millään saada niin kirjottele os. [email protected] niin keksitään yhdessä mukavaa puuhaa.. olen 27 v. mukava heppu jolla on hyvä peppu

• Hymyillen

jatkaisin mielelläni ninnin kanssa tästä aiheesta, mutta kun työt painaa päälle!

Miehille kyllä on yllättävän vaikeeta puhua naisen kanssa siitä naisen tyydyttämisestä. (en yleistä!) Poikien kanssa saunassa kyllä juttu lentää, mutta...

Ja sinun kohdallasi voi olla, että sen ex:n sanomiset vielä takaraivossa jyskyttää.

Täytyisi vaan jotenkin päästä samalle aaltopituudelle, ja edetä pienin sievin askelein kohti uutta ja ihanaa seksielämää.
        Kuulostaa tyhmältä, mutta kyllä sen jotenkin saa toimimaan, jos oikein kovasti yrittää.
        ÄLÄ LUOVUTA!

• toinen ninni
        Hymyillen kirjoitti:

jatkaisin mielelläni ninnin kanssa tästä aiheesta, mutta kun työt painaa päälle!

Miehille kyllä on yllättävän vaikeeta puhua naisen kanssa siitä naisen tyydyttämisestä. (en yleistä!) Poikien kanssa saunassa kyllä juttu lentää, mutta...

Ja sinun kohdallasi voi olla, että sen ex:n sanomiset vielä takaraivossa jyskyttää.

Täytyisi vaan jotenkin päästä samalle aaltopituudelle, ja edetä pienin sievin askelein kohti uutta ja ihanaa seksielämää.
        Kuulostaa tyhmältä, mutta kyllä sen jotenkin saa toimimaan, jos oikein kovasti yrittää.
        ÄLÄ LUOVUTA!

Samoja kokemuksia! Taustalta löytyy kovia kokemuksia, kenties depressiota, ja heikkoa itsetuntoa. En osaa neuvoa, mutt ymmärrän!

• ninni
        Hymyillen kirjoitti:

ÄLÄ LUOVUTA!

anna.

Kiitos neuvoista.
        ninni

• saunatonttu
        Hymyillen kirjoitti:

ÄLÄ LUOVUTA!

mikä sullakin lentää poikien kanssa saunassa.

• enni

Oman kokemukseni ja laajojen kyselyiden tulos on että useimmissa suhteissa aina toinen haluaa enemmän ja toinen vähemmän.

Myös miehille voi tulla kausia ettei niin huvita, tilannetta voi pahentaa myös se että haluaisit enemmän ja mies kokee paineita.

Oma mieheni on aina halunnut erityisesti silloin kun itse en halua, mutta ne harvat kerrat kun itse käyn kuumana mies ei olekaan pystynyt. Herkkä mies saa pienestä painostuksestakin suorituspaineita. Mieheni on myös hiukan depressiivinen ja estynyt. Olen huomannut että hänen haluihinsa vaikuttaa suoraan se etten itse ole piittaavinaankaan seksistä, silloin homma hoituu. Ehdotankin että pidät pienen tauon ja odottelet hänen aloitettaan. Pikkuhiljaa voit työstää asiaa varovaisesti keskustelemalla esim fantasioista jne.

Onnea yritykseen.

• Mari

Olipa tekstiä vaikka kuinka . Onneksi et kuitenkaan ollut kyseessä sinä *ystäväni * Ninni...=)

• kolmas N.
        Mari kirjoitti:

Olipa tekstiä vaikka kuinka . Onneksi et kuitenkaan ollut kyseessä sinä *ystäväni * Ninni...=)

...vaikka kovastihan tästä on jo munkin piikkiin ehtinyt mennä ja tulla tuolla sätissä... *huoh* ja =D

• ninni

Vastauksesta.
        Kokeilen pientä taukoa.
        Kyllä se varmaan tästä.
        Hiljaa hyvää tulee....

kevättä sinulle,
        ninni

• ...testiin

Missä hormoonit??? Halooooooo?

• Kohmu

Terve !
      Vika löytynee kone huoneesta...mikäli miestä ei "pelitä" naisen kanssa vika on hormonin puutteessa tai sitten impotenssi, jota hän väistelee...
      Keskustelkaa asiasta...Vika ei ole sinussa..Mies kyllä rakastelee naista ..vaikka ei hänestä niin välittäisikään...

• aikuinen nainen

Puhut asiaa olen saman mieltä kanssasi. Hyvä ettei kaikki mene naisten piikkiin...=)

• Seppo
        aikuinen nainen kirjoitti:

Puhut asiaa olen saman mieltä kanssasi. Hyvä ettei kaikki mene naisten piikkiin...=)

Tämmöisiä valituksia kuulee aika usein. Olen siinä mielessä vähän ulkopuolinen, ettei tällaisia omia kokemuksia ole lukuunottamatta tapauksia, jolloin nainen on alkanut tympiä, useimmiten vähemmän innostavan ulkoisen olemuksen takia, mutta tästähän ei ilmeisesti nyt ole kysymys. Esiin tuli kalun pienuus, se ei ole sinänsä mikään syy, mutta viittaa siihen suuntaan, että miehelläsi ei koskaan ole testosteronit kovasti jyllänneet. Siihen suuntaan viittaa myös pehmomiehen vaikutelma, jonka kirjoitusestasi saa. Ei kun vaan nappia naamaan, siitä se pehmohomma ehkä hieman kärsii, mutta se on varmaan sen arvoista. Toinen syy, joka tulee mieleen on lievä depressio, vaikka ei se kaikkien himoja lopeta. Siinäkin voi napit olla tehokkain ja nopein apu, vaikka tavalliset ns. SSRI tyyppiset lääkkeet aiheuttavat ejakulaatiohäiriöitä, niin sopiviakin aineita löytyy. Yksi asia, josta voi olla paljonkin apua on yleisen fyysisen kunnon kohotus. Luulisin, että miehesi on tavallinen sohvaperuna, jollaisten elintoiminnat ovat joka suhteessa hitaita. Ukko vaan lenkeille vähintään kolme kertaa viikossa annosta vähitellen nostaen, kunnes se on noin tunti kovaa menoa kerralla, voi olla hyväkin apu. Jos ei suostu, niin pakota vaan raakasti vaikka uhkailemalla, sohvaperunoita voi olla tosi vaikea saada liikkeelle. Siinähän sitä ohjelmaa jo olikin. Liikunta ja hormoonitason mittaus ehkä alkuun.

• Kilroy
        Seppo kirjoitti:

Tämmöisiä valituksia kuulee aika usein. Olen siinä mielessä vähän ulkopuolinen, ettei tällaisia omia kokemuksia ole lukuunottamatta tapauksia, jolloin nainen on alkanut tympiä, useimmiten vähemmän innostavan ulkoisen olemuksen takia, mutta tästähän ei ilmeisesti nyt ole kysymys. Esiin tuli kalun pienuus, se ei ole sinänsä mikään syy, mutta viittaa siihen suuntaan, että miehelläsi ei koskaan ole testosteronit kovasti jyllänneet. Siihen suuntaan viittaa myös pehmomiehen vaikutelma, jonka kirjoitusestasi saa. Ei kun vaan nappia naamaan, siitä se pehmohomma ehkä hieman kärsii, mutta se on varmaan sen arvoista. Toinen syy, joka tulee mieleen on lievä depressio, vaikka ei se kaikkien himoja lopeta. Siinäkin voi napit olla tehokkain ja nopein apu, vaikka tavalliset ns. SSRI tyyppiset lääkkeet aiheuttavat ejakulaatiohäiriöitä, niin sopiviakin aineita löytyy. Yksi asia, josta voi olla paljonkin apua on yleisen fyysisen kunnon kohotus. Luulisin, että miehesi on tavallinen sohvaperuna, jollaisten elintoiminnat ovat joka suhteessa hitaita. Ukko vaan lenkeille vähintään kolme kertaa viikossa annosta vähitellen nostaen, kunnes se on noin tunti kovaa menoa kerralla, voi olla hyväkin apu. Jos ei suostu, niin pakota vaan raakasti vaikka uhkailemalla, sohvaperunoita voi olla tosi vaikea saada liikkeelle. Siinähän sitä ohjelmaa jo olikin. Liikunta ja hormoonitason mittaus ehkä alkuun.

ehkä tosiaan siellä pohjalla on jokin depressioon viittaava syy ja ottaa sinun hyvää tarkoittavat keskusteluyritykset loukkauksina, on lopputulos tämä. Kun kuitenkin ravintola illan jälkeen homma sujuu paremmin, sopii syyt em. hyvinkin. Sinussa ei tosiaankaan ole syytä ja mikä hienointa meistä useimmista tuntuu hyvältä jos nainen ottaa suuhunsa ennen rakastelua. Tulee mieleeni, että miehesi on yliherkkä ja varsinkin ex-tyttöystävän heitto sen koosta oli karhunpalvelu. Mitähän jos kokeilisit olla kiinnittämättä mitään huomiota asiaan, etka yrittäisikään enää keskustella asiasta. Ihan kuin olisit unohtanut sen. Käyttäisit kuitenkin seksikkäitä vaatteita ja ikäänkuin vahingossa joskus pyllistelisit häneen päin ottaessasi vaikka lattialta jotakin roskia tai oikoisit maton reunaa, jonka olisit tahallasi aikaisemmin kääntänyt. Joskus sinulta olisi pyllistelytilanteessa unohtunut housut pois jne. Kaikki tämä vähän kuin vahingossa sattuneena. Toivottavasti löydät tästä jotakin käyttökelpoista. Tämä on sellaista mielikuvituksen tuotetta, mutta ainakin minuun naisten pyllistelyt tekee vaikutuksen. Ne seksi-asiat kun lähtevät yläpäästä. Huh huh. Hyvää uutta kevättä sinulla Ninni!

• ninni
        Kilroy kirjoitti:

ehkä tosiaan siellä pohjalla on jokin depressioon viittaava syy ja ottaa sinun hyvää tarkoittavat keskusteluyritykset loukkauksina, on lopputulos tämä. Kun kuitenkin ravintola illan jälkeen homma sujuu paremmin, sopii syyt em. hyvinkin. Sinussa ei tosiaankaan ole syytä ja mikä hienointa meistä useimmista tuntuu hyvältä jos nainen ottaa suuhunsa ennen rakastelua. Tulee mieleeni, että miehesi on yliherkkä ja varsinkin ex-tyttöystävän heitto sen koosta oli karhunpalvelu. Mitähän jos kokeilisit olla kiinnittämättä mitään huomiota asiaan, etka yrittäisikään enää keskustella asiasta. Ihan kuin olisit unohtanut sen. Käyttäisit kuitenkin seksikkäitä vaatteita ja ikäänkuin vahingossa joskus pyllistelisit häneen päin ottaessasi vaikka lattialta jotakin roskia tai oikoisit maton reunaa, jonka olisit tahallasi aikaisemmin kääntänyt. Joskus sinulta olisi pyllistelytilanteessa unohtunut housut pois jne. Kaikki tämä vähän kuin vahingossa sattuneena. Toivottavasti löydät tästä jotakin käyttökelpoista. Tämä on sellaista mielikuvituksen tuotetta, mutta ainakin minuun naisten pyllistelyt tekee vaikutuksen. Ne seksi-asiat kun lähtevät yläpäästä. Huh huh. Hyvää uutta kevättä sinulla Ninni!

Vinkistä,koitan rauhoittaa tilannetta
        olemalla vonkaamatta seksiä....
        Täytyypä kokeilla ensi viikolla pientä pyllistelyä.

Kevättä myös sinulle

Ninni

• ninni
        Seppo kirjoitti:

Epäilen itsekin tuota testosteronin puutetta......

Koska seksi ei oikein selvin päin helpolla suju.

No annetaan miehelle aikaa ja katsotaan jos vaikka lenkkeily
        auttaa.
        Mistän miehen heti tänään lenkille.
        : )

• 37v

Oma kokemukseni on eiiä kaipaan iltaisin hellää syliin ottoa ja suorastaan vituttaa että aina halutaan vain seksiä. seksi seksinä läheisyys ilman sitä on tärkeää.

• tyydyttäjä

minunkin tekee mieli joka päivä missä asut niin voisin käydä vaikka päivä kahveilla luonasi=) ja pidän suihin otosta=)

• Haluton

• Tietäjä

Vaihda miestä. Oot nuori vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      83
      3143
    2. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      138
      2758
    3. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      65
      2683
    4. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      6
      1993
    5. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      94
      1620
    6. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1356
    7. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      97
      1299
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      107
      1109
    9. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      200
      1058
    10. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1034
    Aihe