Kondomin käyttö

Eletään tautista aikaa...

Suostuvatko kaikki miehet käyttämään kondomia? Jos ei, niin kuinka heidät siihen suostutellaan?

Suostuuko joku nainen vielä yhdyntään ilman sitä? Edes vakituisen partnerin kanssa (mistäs tietää, onko se uskollinen)?

Kertokaa kokemuksia...

17

2486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tools

      Kyllä on varovaisuus huipussaan, jos vakituisen partnerin (esim. aviomiehen) pitää käyttää tautien pelossa kondomia "kaiken varalta".

      Kyllä kai keität kaikki ruokailuvälineetkin, jos vaikka salmonella sattuisi yllättämään? Tai elät pelkillä rehuilla - kaiken varalta, ruuassahan voi nykyisin olla vaikka hullun lehmän tauti.

      Relaa vähän.

      • Mies

        Kukaan ei käytä nykyään kumia! Päinvastoin nykyään naiset saattavat loukkantua jos kaivat kumin esiin.


      • Still Virgin 22
        Mies kirjoitti:

        Kukaan ei käytä nykyään kumia! Päinvastoin nykyään naiset saattavat loukkantua jos kaivat kumin esiin.

        ainakin haluun, et mies käyttää kumia sit kun niihin hommiin alan. Tottakai sitä pitäs omaan puolisoonsa sen verran luottaa, ettei toinen hypi punkasta toiseen, mutta varmuus ennen kaikkea, pettäminen kun on valitettavan yleistä tänä päivänä enkä halua yleistää, että vain miehet pettävät, tiedän, että myös naiset siihen syyllistyvät ihan yhtä usein!...Toki muitakin ehkäsykeinoja on olemassa, mut kondomi estää niin sukupuolitaudit kuin ei toivotut raskaudetkin, jos vaan kumi kestää käytössä. Ja varmat päivät sitten...Mä en ainakaan henkkohtasesti uskalla varmoihin päiviin koskaan tulevaisuudessakaan luottaa, koska kuukautiskierto on hieman epäsäännöllinen.

        Mutta on toki olemassa naisia, jotka eivät voi edes rakastella kondomin kanssa, koska ovat kumille allergisia tai no toki voivat, jos haluavat sitten kärsiä sitä kutinaa...itse en varmuudella edes tiedä olenko kumille allerginen, äitini on, mutta itse en ole vielä sitä testannut.


      • josu
        Still Virgin 22 kirjoitti:

        ainakin haluun, et mies käyttää kumia sit kun niihin hommiin alan. Tottakai sitä pitäs omaan puolisoonsa sen verran luottaa, ettei toinen hypi punkasta toiseen, mutta varmuus ennen kaikkea, pettäminen kun on valitettavan yleistä tänä päivänä enkä halua yleistää, että vain miehet pettävät, tiedän, että myös naiset siihen syyllistyvät ihan yhtä usein!...Toki muitakin ehkäsykeinoja on olemassa, mut kondomi estää niin sukupuolitaudit kuin ei toivotut raskaudetkin, jos vaan kumi kestää käytössä. Ja varmat päivät sitten...Mä en ainakaan henkkohtasesti uskalla varmoihin päiviin koskaan tulevaisuudessakaan luottaa, koska kuukautiskierto on hieman epäsäännöllinen.

        Mutta on toki olemassa naisia, jotka eivät voi edes rakastella kondomin kanssa, koska ovat kumille allergisia tai no toki voivat, jos haluavat sitten kärsiä sitä kutinaa...itse en varmuudella edes tiedä olenko kumille allerginen, äitini on, mutta itse en ole vielä sitä testannut.

        Ookkos viel yksin S.V, niin mieki!
        Varmaan vielä ens tuhat vuotta!
        Hyvä et sulla on varmuusvehkeet muistissa.
        Toivottavasti tavataan joskus!


      • Still Virgin 22
        josu kirjoitti:

        Ookkos viel yksin S.V, niin mieki!
        Varmaan vielä ens tuhat vuotta!
        Hyvä et sulla on varmuusvehkeet muistissa.
        Toivottavasti tavataan joskus!

        Täällähän mä edellee oon ja iha yxiksein =(
        ...eihän sitä koskaa tie vaikka törmättäskin, on sitä kummempaakin sattunut =)


      • Ei ikinä enää paljaalla jos ei

        Joo, mä olin seurustellu jo melkein 5 vuotta, ja tottakai luotin kundiin jo siinä vaiheessa. Kunnes sitten käry kävi, koska ukon "toisen naisen" silmät turpos kiinni klamydian takia! Siinä tuli lääkärireissu kaikille kolmelle...


    • elmeri

      täsäyttää
      siinä ei kondomia
      tarvii
      elmeri ei
      katsokaan
      hiv-naisten
      perään

    • miesten mies

      ...lataa aina paljaalla!
      Mieluummin AIDSì, kuin kokonaan paitsi.
      Johonkin tautiin täällä joka tapauksessa kuolee.

      • ö

        Samalla sitten tartutat sen muihin naisiin ja mahd heidän lapsiinsa tai tuleviin lapsiin. IDIOOTTI.


      • Naisten mies
        ö kirjoitti:

        Samalla sitten tartutat sen muihin naisiin ja mahd heidän lapsiinsa tai tuleviin lapsiin. IDIOOTTI.

        Miesten mieskö tartuttaisi naisia?ei kai sentään;)


      • Ö
        Naisten mies kirjoitti:

        Miesten mieskö tartuttaisi naisia?ei kai sentään;)

        asianlaidan valaisemisesta, olinpa itse tyhmä kun en tajunnut että kysessä onkin MIESTENmies.


      • kova jätkä

        vaikka olisin homo, niin en mistään hinnasta(eli sulta ei löydy niin paljon rahaa) antaisi tuommoisen paskiaisen tökkiä itseäni ahteriin enkä muaallekaan ilman seitsemää kortsua päällekkäin.
        (jos tiedät sen seitsemän kortsun tarinan)


    • jortsu

      kyllä minä käytän vakituisen kanssa koska juuri synnyttänyt eikä muuta vaihtoehtoa. kyllä suosittelen muillekin ei se paha kunhan oppii käyttämään. tietty suomalaiset luupäät ei edes vieraiden kanssa käytä näin ainakin muiden mielipiteistä ymmärsin

      • simo hervannasta

        simo hervannan gigolo semmosia kortonkeja ei tosimies käytä eihän ne käy kun wwbussiin turvatyynyiksi!


      • Hyi
        simo hervannasta kirjoitti:

        simo hervannan gigolo semmosia kortonkeja ei tosimies käytä eihän ne käy kun wwbussiin turvatyynyiksi!

        Näyttää siltä, että suurimmalla osalla vastaajista on vähintään klamydia. Naikaa keskenänne.


      • Varo

    • syyttää saan itseäni kun luoti

      Rakas mieheni ei koskaan pettänyt mua edes tuolla risteilyillä ja Tallinnanreissuillaan.. mutta hänpä olikin muuten mukanaan kuljettanut tietämättään papillooma-virusta ed. elämästään. Kuulemma piilevänä. Hah!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe