Kondomin käyttö

Eletään tautista aikaa...

Suostuvatko kaikki miehet käyttämään kondomia? Jos ei, niin kuinka heidät siihen suostutellaan?

Suostuuko joku nainen vielä yhdyntään ilman sitä? Edes vakituisen partnerin kanssa (mistäs tietää, onko se uskollinen)?

Kertokaa kokemuksia...

17

2483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tools

Kyllä on varovaisuus huipussaan, jos vakituisen partnerin (esim. aviomiehen) pitää käyttää tautien pelossa kondomia "kaiken varalta".

Kyllä kai keität kaikki ruokailuvälineetkin, jos vaikka salmonella sattuisi yllättämään? Tai elät pelkillä rehuilla - kaiken varalta, ruuassahan voi nykyisin olla vaikka hullun lehmän tauti.

Relaa vähän.

• Mies

Kukaan ei käytä nykyään kumia! Päinvastoin nykyään naiset saattavat loukkantua jos kaivat kumin esiin.

• Still Virgin 22
        Mies kirjoitti:

Kukaan ei käytä nykyään kumia! Päinvastoin nykyään naiset saattavat loukkantua jos kaivat kumin esiin.

ainakin haluun, et mies käyttää kumia sit kun niihin hommiin alan. Tottakai sitä pitäs omaan puolisoonsa sen verran luottaa, ettei toinen hypi punkasta toiseen, mutta varmuus ennen kaikkea, pettäminen kun on valitettavan yleistä tänä päivänä enkä halua yleistää, että vain miehet pettävät, tiedän, että myös naiset siihen syyllistyvät ihan yhtä usein!...Toki muitakin ehkäsykeinoja on olemassa, mut kondomi estää niin sukupuolitaudit kuin ei toivotut raskaudetkin, jos vaan kumi kestää käytössä. Ja varmat päivät sitten...Mä en ainakaan henkkohtasesti uskalla varmoihin päiviin koskaan tulevaisuudessakaan luottaa, koska kuukautiskierto on hieman epäsäännöllinen.

Mutta on toki olemassa naisia, jotka eivät voi edes rakastella kondomin kanssa, koska ovat kumille allergisia tai no toki voivat, jos haluavat sitten kärsiä sitä kutinaa...itse en varmuudella edes tiedä olenko kumille allerginen, äitini on, mutta itse en ole vielä sitä testannut.

• josu
        Still Virgin 22 kirjoitti:

ainakin haluun, et mies käyttää kumia sit kun niihin hommiin alan. Tottakai sitä pitäs omaan puolisoonsa sen verran luottaa, ettei toinen hypi punkasta toiseen, mutta varmuus ennen kaikkea, pettäminen kun on valitettavan yleistä tänä päivänä enkä halua yleistää, että vain miehet pettävät, tiedän, että myös naiset siihen syyllistyvät ihan yhtä usein!...Toki muitakin ehkäsykeinoja on olemassa, mut kondomi estää niin sukupuolitaudit kuin ei toivotut raskaudetkin, jos vaan kumi kestää käytössä. Ja varmat päivät sitten...Mä en ainakaan henkkohtasesti uskalla varmoihin päiviin koskaan tulevaisuudessakaan luottaa, koska kuukautiskierto on hieman epäsäännöllinen.

Mutta on toki olemassa naisia, jotka eivät voi edes rakastella kondomin kanssa, koska ovat kumille allergisia tai no toki voivat, jos haluavat sitten kärsiä sitä kutinaa...itse en varmuudella edes tiedä olenko kumille allerginen, äitini on, mutta itse en ole vielä sitä testannut.

Ookkos viel yksin S.V, niin mieki!
        Varmaan vielä ens tuhat vuotta!
        Hyvä et sulla on varmuusvehkeet muistissa.
        Toivottavasti tavataan joskus!

• Still Virgin 22
        josu kirjoitti:

Ookkos viel yksin S.V, niin mieki!
        Varmaan vielä ens tuhat vuotta!
        Hyvä et sulla on varmuusvehkeet muistissa.
        Toivottavasti tavataan joskus!

Täällähän mä edellee oon ja iha yxiksein =(
        ...eihän sitä koskaa tie vaikka törmättäskin, on sitä kummempaakin sattunut =)

• Ei ikinä enää paljaalla jos ei

Joo, mä olin seurustellu jo melkein 5 vuotta, ja tottakai luotin kundiin jo siinä vaiheessa. Kunnes sitten käry kävi, koska ukon "toisen naisen" silmät turpos kiinni klamydian takia! Siinä tuli lääkärireissu kaikille kolmelle...

• elmeri

täsäyttää
      siinä ei kondomia
      tarvii
      elmeri ei
      katsokaan
      hiv-naisten
      perään

• miesten mies

...lataa aina paljaalla!
      Mieluummin AIDSì, kuin kokonaan paitsi.
      Johonkin tautiin täällä joka tapauksessa kuolee.

• ö

Samalla sitten tartutat sen muihin naisiin ja mahd heidän lapsiinsa tai tuleviin lapsiin. IDIOOTTI.

• Naisten mies
        ö kirjoitti:

Samalla sitten tartutat sen muihin naisiin ja mahd heidän lapsiinsa tai tuleviin lapsiin. IDIOOTTI.

Miesten mieskö tartuttaisi naisia?ei kai sentään;)

• Ö
        Naisten mies kirjoitti:

Miesten mieskö tartuttaisi naisia?ei kai sentään;)

asianlaidan valaisemisesta, olinpa itse tyhmä kun en tajunnut että kysessä onkin MIESTENmies.

• kova jätkä

vaikka olisin homo, niin en mistään hinnasta(eli sulta ei löydy niin paljon rahaa) antaisi tuommoisen paskiaisen tökkiä itseäni ahteriin enkä muaallekaan ilman seitsemää kortsua päällekkäin.
        (jos tiedät sen seitsemän kortsun tarinan)

• jortsu

kyllä minä käytän vakituisen kanssa koska juuri synnyttänyt eikä muuta vaihtoehtoa. kyllä suosittelen muillekin ei se paha kunhan oppii käyttämään. tietty suomalaiset luupäät ei edes vieraiden kanssa käytä näin ainakin muiden mielipiteistä ymmärsin

• simo hervannasta

simo hervannan gigolo semmosia kortonkeja ei tosimies käytä eihän ne käy kun wwbussiin turvatyynyiksi!

• Hyi
        simo hervannasta kirjoitti:

simo hervannan gigolo semmosia kortonkeja ei tosimies käytä eihän ne käy kun wwbussiin turvatyynyiksi!

Näyttää siltä, että suurimmalla osalla vastaajista on vähintään klamydia. Naikaa keskenänne.

• Varo

• syyttää saan itseäni kun luoti

Rakas mieheni ei koskaan pettänyt mua edes tuolla risteilyillä ja Tallinnanreissuillaan.. mutta hänpä olikin muuten mukanaan kuljettanut tietämättään papillooma-virusta ed. elämästään. Kuulemma piilevänä. Hah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      243
      5468
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2447
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    7. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      62
      841
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      776
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      9
      716
    Aihe