mitä teet jos kissasi karkaa!

Kahden kissan omistaja!

minä olen mietti nyt mitä pitäisi tehdä jos kissa karkaa! mutta on minultakin karannut kissa kummatkin onko teiltä karannut kissa ulos? olisi kiva jos kissat ei karkaisi Minni on karannut 33kertaa olen jopa laskenut!

9

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulkuri

      Ei kissa karkaa mihinkään,.. se lähtee vaan omille teilleen ja voi viipyä vähän kauemmin kuin oli suunnitellut..

      • Keinoemo

        saattaa mennä ja tulla - tai jäädä välille, hengettömänä. sorry.

        Miksi karkaa? Eikö ole tarpeeksi virikkeitä kotona? Onko leikkaamaton?
        -Ensinnäkin laita kunnon panta, sellainen joka joustaa KOKO PITUUUDELTA ja siihen yhteystietosi (niin että kadonnut tietää soittaa kotiin) ja

        - pliis, ihmiset leikauttakaa rakkaat kissanne jaa koiranne - kodittomia on aivan tarpeeksi asti.


      • Anonyymi

        Mulla oli kissa ja sillä oli kiima mitä tehdä kun se on nyt karannut


      • Anonyymi

        varaudu pentujen tuloon, kunhan kissa kotiutu, löydöt sen elävänä. Kysele naapureilta, varsinkin niistä taloista joissa on kolli


    • tiina

      se on ihan tavallista.. munkin kissa karkailee useasti.. yritän vaan vahtia ettei se livahda oven raosta tai ikkunasta.. kesäksi ajattelin tehdä tarhan ulos jossa se voi olla ulkona jäämättä auton alle, ja häviämättä..
      ulko maailma on niin hirmu mielenkiintoinen paikka.. iso ja ihmeellinen.. siel on lintuja ja muita älyttömän kiinnostavia juttuja jotka liikkuu..

    • Sada

      Meidän kisu ei karkaa mihinkään :) Ikkunoita ja parvekkeen ovea saa pitää auki ihan rauhassa, kissaa ei edes kiinnosta, joskus saattaa käydä parvekkeella kääntymässä, mutta kipittää sen jälkeen takaisin jalkoja puskemaan. Tietenkään en jätä ikkunoita ja parvekkeen ovea auki, niin että olen itse muualla (varmuuden vuoksi), mutta pointti oli se, ettei meidän kissalla ole mitään hinkua lähteä omille teille.

    • Anonyymi

      Tehkää turvaöliset aidat,tai valjastelkaa.Ei pidä ottaa lemmikkejä,jos ei pysty karkaamista estämään.Löytöeläintalolle viedään löytyneet,jontain huonosti vahtineelta karanneet.

    • Anonyymi

      Meidän kissa saa ulkoilla vapaasti, kaulassaan sillä on panta jossa on meidän yhteystiedot, sekä se on myös sirutettu, ei pääse katoamaan

      • Anonyymi

        Miten voit olla varma, ettei kissa tietämättäsi poistu omistajansa kotipiirin rajojen ulkopuolelle?

        HEITTEILLÄ juoksentelevia kissoja uhkaavat monet vaarat, eikä mikään panta voi suojella kaikilta vaaroilta.

        Kannattaa ymmärtää ja ottaa huomioon tosielämän realiteetit myös kissojen pitämisen suhteen.

        Niin toimien on paremmat mahdollisuudet välttyä lemmikin katoamiselta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe