Lääkärintarkastus yläasteella

kasiluokkalainen

Mä oon kasiluokkalainen poika. Meidän koulun terkkari kävi viime viikolla kertomassa, että jätkien lääkärintarkastus on tammikuussa. Oon vähän hermona mitä siellä tehdään. Minkälainen on lääkärintarkastus yläasteella? Meillä ei ollu seiskalla tarkastusta ollenkaan.

Kuulin juttua, että siellä pitää tarkastuksen ajaksi riisua alasti ja että kaikilta tarkastetaan kivekset ja mitataan penis. Ei voi olla! Onko tää jotain ysiluokkalaisten legendaa vai totta?

Millainen tarkastus on oikeesti ja mitä siellä tehdään, kertokaa, pliis!

173

57487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sykerö

      Ei siellä kangen pituutta mitata (ellet itse pyydä kauniisi), mutta kassit kyllä tarkistetaan. Eli varaudu siihen, että saattaapi alkaa sojottaa.

      • Medical Student

        Älkää uskoko tätä skeidaa, hyvät nuoret. Nykyään korkeintaan kurkataan nopeasti alkkareihin, monissa paikoissa ei tehdä edes sitäkään. Kiveksiänne ei kukaan tule kopeloimaan, olkaa huoletta.


      • kiveshiki

        Jokohan ne on luopunut siitä lusikalla terskaan napauttamisessta? Eli jos rupes seisoon, niin terkka humautti lusikalla tattispalaan, niin johan laskeutu (kivekset?)!


      • Anonyymi

        Rehtori?!
        Anteeksi mitä?!!??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehtori?!
        Anteeksi mitä?!!??!

        😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨🫁🫁<- kivekset)


    • TSR

      melki normi tarkastus.

      tosin kivekset kattotaan että onko ok...

      mutta älä suotta panikoi!

      B cool!

    • eero

      Kivekset katsotaan ja siihen menee aikaa noin 5 sekuntia jos on pallukat kunnossa. Sitten se lekuri puhuu jotain turhia ja sitten pääsee pois.

    • hFOE

      "Ne" tarkastettiin vain kerran ala-asteella. Yläasteella annettiin yksi kivuton rokotus käteen sekä jotakin näöntarkkuuden, värinäön, kuulon ja verenpaineen testauksia.

      • ei huolta

        ole koskaan yläasteella tarkastettu palleja. joskus ala-asteella kylläkin yhen kerran. meillä oli yläasteellä joka vuosi yhen kerran tarkastus jossa mitattiin, punnittiin tarkastettiin näkö yms. normaalia.
        sitten ysiluokan tarkastuksessa muistaakseni (2v sitten) terkkari antoi kortsun kaikille jätkille.


      • &quot;Ne&quot;

        Mulla ei annettu mitään piikkejä kun viimeks vitosella sain 2 mut kasilla kyllä tarkastettiin "ne" Ei se multa mitää mittaillu


      • TheLukija

        VOI ********!!!!! jos mulle annetaan se rokotus niin huutoa tulee, sillä minulla on hirveä rokotuskammo!! kun kuulen että semmonen tulossa, niin heti iskee paniikkikohtaus!!!


      • vitsinrokotukset
        TheLukija kirjoitti:

        VOI ********!!!!! jos mulle annetaan se rokotus niin huutoa tulee, sillä minulla on hirveä rokotuskammo!! kun kuulen että semmonen tulossa, niin heti iskee paniikkikohtaus!!!

        Sama


      • Anonyymi
        TheLukija kirjoitti:

        VOI ********!!!!! jos mulle annetaan se rokotus niin huutoa tulee, sillä minulla on hirveä rokotuskammo!! kun kuulen että semmonen tulossa, niin heti iskee paniikkikohtaus!!!

        sitä ei tarttee ottaa sitä rokotusta jos ei haluu


    • kajf

      Meillä mitää kiveksiä kopeloitu. Jossain terkkarin kyselypaperissa tais vaan olla joku kysymys kiveksistä, että onko ne kunnossa tms. Eikä siinä nyt mitään pahaa ole vaikka ne jotain räpeltäiskin. Se on vaa terkkari, ei sen puuhista kauheesti tarvii välittää. Sun terveydestäs se vaan pitää huolta.

    • mie

      ei tarvi riisuu ees housui!! vehkeisiin ei ees kosketa!

      • autsi

        Mulla alkoi joka kerta seisoon kun ne tarkisti kivekset, eikä se mikään parin sekunnin homma ole, vaan ne tarkistetaan ihan kunnolla.


      • TXds
        autsi kirjoitti:

        Mulla alkoi joka kerta seisoon kun ne tarkisti kivekset, eikä se mikään parin sekunnin homma ole, vaan ne tarkistetaan ihan kunnolla.

        Oon kasil ja terkkari tuli yks päivä sanoo et täyttäkää tällänen lappu et teil tulee terveystarkastus. Mä oon ihan paiseis et siel tarkistetaan säkkien koko tai peniksen pituus.

        Sit ku se sanois et sul on liian pieni :/ AARGH


      • Anonyymi
        autsi kirjoitti:

        Mulla alkoi joka kerta seisoon kun ne tarkisti kivekset, eikä se mikään parin sekunnin homma ole, vaan ne tarkistetaan ihan kunnolla.

        Uskon kyllä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyllä:D

        Nooob


    • ^butaH^

      tommosii me ysit ollaan :) keksitään juttui, jotta pienemmät pelästyy :) siis siel tarkistetaan esim. paino,pituus,et onks rokotukset kunnos,selän toimivuus... alapäähän ei kosketa xD

      • Anonyymi

        Noooobb


      • Anonyymi

        Pitää koskee kosk on seksuaaliterveysn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää koskee kosk on seksuaaliterveysn

        Öö.. juttu!


    • ite kokenut

      No ei tod. se oo sitä! siinä vaan katotaan sun kuulo, näkö, pituus ja paino ja sit annetaan rokotusia jos kaikki ei oo vielä kunnossa! et ei kannata yhtään pelätä sitä ku eihän sillä oo mitään väliä et minkä kokonen kenelläkin on!
      Hei haloo!

      • Anonyymi

        EI ROKOTUKSIAAA!




        PS.mul on rokote kammo💉


    • juha

      Tarkastus vaihtelee vähä eri kouluissa, mutta ei siellä mitään mitata. Meidän piti riisua kalsareilleen odotushuonees ja lääkärin luona katottiin pituus, paino, näkö ja ryhti. Jotain kysymyksii kysyttiin ihan yleisesti. Lopuksi lääkäri pyysi laskemaan kalsarit ja tunnusteli molemmat kivekset. Siinä kesti joku puoli minuuttia. Sen jälkeen se sano, että kaikki on kunnossa ja voit nostaa kalsarit ylös. Joillakin voi vähän "vehje" kohota, jos lääkäri painelee kauan kiveksii, mutta yleensä se toimii nopeesti.

      Be cool!

    • terveydenhoitaja

      Ensi vuoden alusta se kivesten tarkistaminen sekä peniksen mittaaminen tulee kaikkiin kouluihin pakolliseksi kahdeksannella luokalla kevätlukukauden alussa.
      Eli käytännössä vaatteet pois ja jonoon. Ei se stondis niin vaarallista ole. Kannattaa harjoitella etukäteen!

      • totuus

        Ei sitä missään jonossa lääkärin luo mennä vaan jokainen menee yksin. Ja alushousuja vain lasketaan alas muutamaksi sekunniksi niin että lekuri näkee onko molemmat kivekset kivespussissa. Toisessa tarkastuksessa oli niin että maattiin siinä sängyllä ja lääkäri kurkkas housuihin ja katto kiveksiä. Ja armeijassa oli sellanen että kalsarit oli jalassa, lääkäri työnsi käden housuihin ja nopeasti tunnusteli että kivekset on olemassa.


      • Mä_
        totuus kirjoitti:

        Ei sitä missään jonossa lääkärin luo mennä vaan jokainen menee yksin. Ja alushousuja vain lasketaan alas muutamaksi sekunniksi niin että lekuri näkee onko molemmat kivekset kivespussissa. Toisessa tarkastuksessa oli niin että maattiin siinä sängyllä ja lääkäri kurkkas housuihin ja katto kiveksiä. Ja armeijassa oli sellanen että kalsarit oli jalassa, lääkäri työnsi käden housuihin ja nopeasti tunnusteli että kivekset on olemassa.

        ala-asteella kuudennella ja yläasteella seiskalla. Saatiin kyllä pitää alushousut jalassa. Peruskouluaikana ei siis tutkittu alapäätä lainkaan.

        Tyttöystävän oli kuulemma tarvinnu olla pikkuhoususillaan mieslääkärin edessä viidennellä. Sitä vähän nolostutti, kun oli jo alkanu rinnat kasvaa mutta ei käyttäny vielä rintsikoita.


    • Maukka

      Olen kasiluokalla ja meillä oli tarkastus jo seiskalla. Mutta ei siellä tarvinnut riisuuntua kuin alushousuihin asti. Loput tiedot terveydenhoitaja vaan kyseli.
      Etkä sinä mitä luultavimmin kuole, vaikka pitäisi alastiksi asti mennä ja se tutkisi. Se on terveydenhoitaja eikä mikään pervo-Pete/Peppi.

      Niin että älä jännitä ^__^
      Onnea

    • Cummajainen

      Omg, lol!

      Jotai rajaa etten halkia.

    • henkka 87

      Meidän koulus oli lääkärin tarkastus seiskalla ja kasilla. Seiskal ei tarvinnu olla nakuna mutta kasil tarvi. Aluks täyty riisuu alkkareilleen ja silloin tsekattiin ryhti ja selkä. Meidän piti kyykistyy ja nousta varpailleen. Lekuri kattoi ensin selkäpuolelt ja sitte sivult. Alkkarit täyty riisuu kun se katto äkkiä kiveksii. Kyllä siinä pulssi oli aika kova. Sen jälkeen piti mennä edelleen alasti vaa'all missä punnittiin ja sitte mitattiin pituus (ei tietty vehkeen vaan ihan normaali). Kaikill oli sama homma. En tiedä miks punnitsemisen ja pituuden mittaamisen ajan täyty olla alasti. Onks muilla ollu näin?

      • tyttö ysiltä

        Sama meillä. Se tuntui älyttömältä ja tosi nololta olla mieslääkärin ja terkkarin edessä ilman mitään... Eihän rintsikat ja pikkarit voi nyt niin paljoa painaa, että niillä olisi jotain merkitystä.


      • *girlie*
        tyttö ysiltä kirjoitti:

        Sama meillä. Se tuntui älyttömältä ja tosi nololta olla mieslääkärin ja terkkarin edessä ilman mitään... Eihän rintsikat ja pikkarit voi nyt niin paljoa painaa, että niillä olisi jotain merkitystä.

        mitä muuta sulle tehtiin sillon ja millä luokalla se tapahtu?


      • tyttö ysiltä
        *girlie* kirjoitti:

        mitä muuta sulle tehtiin sillon ja millä luokalla se tapahtu?

        Se oli siis ysiluokalla ja tarkastus oli tänä syksynä lokakuussa. Lääkäri kysyi aluksi ihan yleistä terveydestä, tupakasta, alkoholista ja menkoista. Näkö, kuulo ja ryhti otettiin. Sitten piti mennä selälleen makaamaan siihen tutkimussängylle ja lääkäri paineli vähän mahaa ja sen jälkeen käski kääntymään vatsalleen ja paineli selästä. Sen jälkeen se käski vaan ottamaan rintsikat ja pikkuhousut pois ja menemään vaa'alle. Siinä punnittiin ja terkkari mittasi pituuden. Lääkäri kysyi onko multa ennen tutkittu rintoja ja että tiedänkö miten itse tehdään. Sanoin, että ei. Sitten se tutki ja paineli niitä mun seisoessa siinä sen edessä. Se oli noloa, jalat tutisivat ja se tuntui kestävän vaikka kuinka kauan. Lisäksi se kyseli kaikenlaista koko ajan. Multa meni varmaan puolet kysymyksistä ihan ohi. Viimein se sanoi, että tarkastus oli tässä ja että voit pukea. Meidän koulussa on yläaste ja lukio samassa ja kun molemmissa on vielä tuo sama lääkäri on ensi syksynä lukion ekalla varmaan odotettavissa samanlainen tarkastus. Toivottavasti ei.


      • Heini
        tyttö ysiltä kirjoitti:

        Se oli siis ysiluokalla ja tarkastus oli tänä syksynä lokakuussa. Lääkäri kysyi aluksi ihan yleistä terveydestä, tupakasta, alkoholista ja menkoista. Näkö, kuulo ja ryhti otettiin. Sitten piti mennä selälleen makaamaan siihen tutkimussängylle ja lääkäri paineli vähän mahaa ja sen jälkeen käski kääntymään vatsalleen ja paineli selästä. Sen jälkeen se käski vaan ottamaan rintsikat ja pikkuhousut pois ja menemään vaa'alle. Siinä punnittiin ja terkkari mittasi pituuden. Lääkäri kysyi onko multa ennen tutkittu rintoja ja että tiedänkö miten itse tehdään. Sanoin, että ei. Sitten se tutki ja paineli niitä mun seisoessa siinä sen edessä. Se oli noloa, jalat tutisivat ja se tuntui kestävän vaikka kuinka kauan. Lisäksi se kyseli kaikenlaista koko ajan. Multa meni varmaan puolet kysymyksistä ihan ohi. Viimein se sanoi, että tarkastus oli tässä ja että voit pukea. Meidän koulussa on yläaste ja lukio samassa ja kun molemmissa on vielä tuo sama lääkäri on ensi syksynä lukion ekalla varmaan odotettavissa samanlainen tarkastus. Toivottavasti ei.

        Hei, meillä ei ainakaan ollut lukiossa enää mitään rintojen tarkastusta. Seuraavan kerran tuli vasta gynellä vastaan tuo kysymys, että osaatko tutkia omat rintasi. Lukiossa vaan katottiin näkö, paino, pituus, kuulo, kysyttiin onko stressiä, päänsärkyä yms. Meillä oli niin kiva terkkari, että ei edes vaatinut ottamaan t-paitaa pois punnitessa. Eli aika lepposia olivat yläasteeseen verrattuna, jossa piti olla rinnat paljaana mieslääkärin edessä.


      • lääkäärionperverssi

        ittelläni on ainoastaa tarvinnu riisuu kengät ku katottii pituus ja paino :) ja eikä ne kato kullei jos sanoo et ei haluu


      • Anonyymi
        tyttö ysiltä kirjoitti:

        Sama meillä. Se tuntui älyttömältä ja tosi nololta olla mieslääkärin ja terkkarin edessä ilman mitään... Eihän rintsikat ja pikkarit voi nyt niin paljoa painaa, että niillä olisi jotain merkitystä.

        OTA SIITÄ HAHHAAAAAA




        PS. EI ole ollu tuota Vielä


        PPS. OTTAKAA SIITÄÄÄÄ HAHAAAA


    • tietäjä

      eri kouluissa eri käytäntö. joissakin lk tarkastus voi olla kasilla, toisissa ysillä. tarkoitus tarkastaa, että nuoren kasvu ja kehitys etenee iänmukaisesti ja samalla nuori voi kysyä asioista joita itsellä mielessä.
      tarkastuksessa katsotaan kasvu, puberteettikehitys, ja siinä yhteydessä lääkäri voi tarkistaa, että pojilla on kivekset laskeutuneet kivespusseihin ( jollei näin ole, se edellyttää tarkempia tutkimuksia ja joissain tapauksissa hoitoa- yleensähän asia jo varmistettu neuvola ja ala-asteikäisenä, eli ei pitäisi olla syytä huoleen).
      Tarkastukseen voi mennä vaatteet päällä, päällysvaatteet riisutaan tutkimuksen ajaksi,alusvaatteen voi pitää päällä ja pitää vaikka pikkupaidan, kunnes lääkäri pyytää sen mahdollisesti poistamaan kun tutkii ryhtiä ja selän asentoa, sekä kuuntelee keuhkoja ja sydäntä. Missään vaiheessa ei kenenkään tarvitse olla alasti!!
      Jokaisella oppilaalla oikeus mennä yksin tarkastukseen, ei sinne pareittain mennä. Jos huoltaja sattuu olemaan mukana, hänet voi pyytää poistumaan tarkastuksen ajaksi. Ja jos sattuu olemaan mukana lk tai th opiskelijoita, heitäkin voi pyytää poistumaan. Fiksut sellaiset kyllä osaavat kysyä luvan nuorelta saako olla läsnä tarkastuksen aikana. Jos haluaa jutella lk kanssa kahden kesken voi myös terkkaria pyytää poistumaan.
      Tarkastuksessa ei todellakaan ole mitään pelättävää eikä ihmeellistä, sen tarkoitus on vain todeta että kaikki on kunnossa ja jos jotain lisätutkimuksia tarvitaan, niihin ohjataa!

      • Tyttö86

        Meillä oli ysillä lääkärin tarkastus. Tiesin etukäteen mitä siellä tehtiin. Kaverit kertois, eli pituus, paino, vatsa&selkä paineltiin, kuunneltiin sydän-&hengitysäänet, katottiin ryhti, bäkö ja kuulo ja sellasin kysymyksiä ym. Meillä oli mieslääkäri ja jo sinne mennessäni ilmotin että en aio riisua. Otin villatakin pois siksi aikaa kun se kuunteli, mutta vatsaa ja selkää se ei päässyt kokeilemaan koska olin päättänyt etten riisu. Ei siellä kenellekkään tehdä mitään mitä ei halua tehtävän, ja kaikesta saa kieltäytyä!


      • yx-äiti.
        Tyttö86 kirjoitti:

        Meillä oli ysillä lääkärin tarkastus. Tiesin etukäteen mitä siellä tehtiin. Kaverit kertois, eli pituus, paino, vatsa&selkä paineltiin, kuunneltiin sydän-&hengitysäänet, katottiin ryhti, bäkö ja kuulo ja sellasin kysymyksiä ym. Meillä oli mieslääkäri ja jo sinne mennessäni ilmotin että en aio riisua. Otin villatakin pois siksi aikaa kun se kuunteli, mutta vatsaa ja selkää se ei päässyt kokeilemaan koska olin päättänyt etten riisu. Ei siellä kenellekkään tehdä mitään mitä ei halua tehtävän, ja kaikesta saa kieltäytyä!

        ei ole pakollista!voida pakottaa!ja kyllä se intimiteetti suoja nuorillakin olisi oltava!


      • Toinen ykxäiti
        yx-äiti. kirjoitti:

        ei ole pakollista!voida pakottaa!ja kyllä se intimiteetti suoja nuorillakin olisi oltava!

        sitä nyt lääkärintarkastuksessa mitään intimiteettisuojasta tarvi vouhottaa. Omaksi parhaaksi se tarkastus tehdään. Ei yleensä kellään varmaan ole niin erikoisia "vehkeitä", ettei lääkäri niistä tietäisi.


      • ..
        Tyttö86 kirjoitti:

        Meillä oli ysillä lääkärin tarkastus. Tiesin etukäteen mitä siellä tehtiin. Kaverit kertois, eli pituus, paino, vatsa&selkä paineltiin, kuunneltiin sydän-&hengitysäänet, katottiin ryhti, bäkö ja kuulo ja sellasin kysymyksiä ym. Meillä oli mieslääkäri ja jo sinne mennessäni ilmotin että en aio riisua. Otin villatakin pois siksi aikaa kun se kuunteli, mutta vatsaa ja selkää se ei päässyt kokeilemaan koska olin päättänyt etten riisu. Ei siellä kenellekkään tehdä mitään mitä ei halua tehtävän, ja kaikesta saa kieltäytyä!

        Kieltäytyä saa mutta se on todella tyhmää.


      • ei liity aiheeseen
        .. kirjoitti:

        Kieltäytyä saa mutta se on todella tyhmää.

        tupakasta kieltäytyminen on kyllä nuorten yks viisaimmista teoista


      • TheLukija
        Tyttö86 kirjoitti:

        Meillä oli ysillä lääkärin tarkastus. Tiesin etukäteen mitä siellä tehtiin. Kaverit kertois, eli pituus, paino, vatsa&selkä paineltiin, kuunneltiin sydän-&hengitysäänet, katottiin ryhti, bäkö ja kuulo ja sellasin kysymyksiä ym. Meillä oli mieslääkäri ja jo sinne mennessäni ilmotin että en aio riisua. Otin villatakin pois siksi aikaa kun se kuunteli, mutta vatsaa ja selkää se ei päässyt kokeilemaan koska olin päättänyt etten riisu. Ei siellä kenellekkään tehdä mitään mitä ei halua tehtävän, ja kaikesta saa kieltäytyä!

        jos siellä annetaan rokotus, voiko siitäkin kieltäytyä? mulla on hirvee pelko rokotteisiin D=


      • Rokotettu

        8. luokan rokotuksesta ei kannata kieltäytyä, vaikka kuinka kammo olisi. Pieni pistos on varmasti paljon pienempi paha kuin ne taudit, joita vastaan rokotetaan (jäykkäkouristus, kurkkumätä ja hinkuyskä). Jäykkäkouristus vaanii meitä maaperässä, joten jonkin onnettomuuden seurauksena riski sairastua on jokaisella ilman rokotetta.


      • Anonyymi
        .. kirjoitti:

        Kieltäytyä saa mutta se on todella tyhmää.

        Ei oo, Suomen lain mukaan saa kieltäytyä, ja nettiin ei kannata kirjoittaa loukkaavia kommentteja, koska kun ne ilmiannetaan ylläpidolle ne poistetaan, ja kommenteista jotka rikkoo lakia tehdään ilmoitus poliisille! Että ole tarkkana mitä kirjoittelet😉 nimimerkki: Oikeuden puolustaja


    • tarkastuksen käynyt

      mulla tarkastettiin 6 luokalla pitiriisuu se tarkasti pallit

    • jannamaria

      Terkkari kopeloi sun henk.koht. elimiä ja testaa onko kivekset laskeutunut.

      • dr.x

        Onko niitä muitakin kuin henkilökohtaisia elimiä? :)


      • paskat

        paskat


    • Arto

      meillä oli yläasteella ainaskin niin, että jatkät oli alushoususillaan. Ei multa ainakaan se naislääkäri tutkinut penistä eikä palleja

    • Eemeli

      terkkari tutki pallit. Jos ne oli laskeutuneet, terkkari laittoi ruksin ruutuun "pallit normaalit" ja yläastella ei sitten enää niitä tarvinut tutkia, kun sen näki papereista, että on laskeutuneet.

    • miia

      ...hermoileeks jätkät? :)

      • xyz

        hermoilee niitä tarkastuksia etukäteen. Erityisesti sitä alushousujen riisumista.


      • TheLukija

        Hermoilee sitä että pitää olla alasti naisterkkarin edessä


    • Jussi

      Mittaaminen on legendaa, tarkistus ei. Onneksi se tehdään aika nopeasti... Kyllä se silti vähän hermostuttaa. Näin meillä 8. luokalla ja lukion ensimmäisellä.

      • Onko tietoo

        Lukion ekalla...?


      • jätkä
        Onko tietoo kirjoitti:

        Lukion ekalla...?

        Ekalla meillä ainakin oli ihan lyhyt terkkarin tekemä tarkastus, jossa ei tapahtunut juuri mitään. Tokalla jätkillä saattaa olla perusteellisempi lääkärintarkastus, koska se on samalla ensimmäinen intin kutsuntatarkastus. Riippuu lääkäristä, haluaako se tutkia genitaaleja. Kyllä kai ne ainakin teoriassa pitäis tutkia kaikilta...


      • Perkelöitynyt

        Joo muistan kun meillä oli 5.luokalla lääkärin tarkastus ja se oli virolainen ja ei osannut kunnolla suomea se vaan sano housut alasti ja munat esille kirjaimellisesti ja sitten se tutki kivekset ja venytteli esinahkaa ja laittoi liukuvoidetta ja luuttuaa viisi kertaa esinahka jossa mulla alkoi seisomaan ja hän sanoi oho anteeksi virolaisella murteella


    • jätkä

      Kasilla riisuttiin mutta ei siellä mitään sen kummemmin tarkastettu. Tarkastus oli muutenki tosi nopea, kesti varmaan joku viitisen minuuttia.

    • Muhku

      No poikien tarkastuksesta en sen tarkemmin tiedä, mutta ainakin täällä meidän koulussa oli sekä seiskalla, kasilla että ysillä terkkarintarkastukset ja kasilla oli myös lääkärintarkastus. Eli mä nyt voin kertoo ainakin sen mitä tytöille on tehty.

      Seskan ja kasin tarkastuksista en juuri muista enää mitään, mutta ysin terkkarintarkastuksen muistan vielä joten kuten. Eli ysillä tää tarkastus oli sellanen suunnilleen, että se kysy jotain asioita liittyen tupakkaan, alkoholiin ja seksiin, ja sitten kuukautisiin sun muuhun kehitykseen liittyvää. Sitten se käski riisua päälivaatteet pois (ite ainakin jätin rintsikoiden ja alushousujen lisäks topin päälle, eikä se siitä mitään sanonu), ja sitten se tarkasti pituuden ja painon ja muistaakseni vielä näönki. Ja sitten sai pukee. Sitten jos oli jotain rokotteita antamatta tai tarvitsi ottaa vaikkapa hemoglobiini (niin ku multa), ni se otti sen. Niin ja mittas verenpaineen ja semmosta.

      Lääkärintarkastuksessa (se oli siis kasilla, meillä oli mieslääkäri) sitten ei ollut myöskään muuta, ku että siinä keskusteltiin sen lääkärin kaa jotain juttuja mistä se nyt sattu kysymään ja jos itellä oli jotain asioita mistä halus kysyy. Sitten piti ottaa paitoja pois, että se pysty kuuntelee hengityksen ja sellaset ja sitten se tunnusteli kaulan, että kaikki on kunnossa. En muista oliko muuta. Mutta meillä ei kyllä ollu mitään sellasta, että lääkäri ois rintoja tai vatsaa tarkastanu tai muuta. Ei sille tarvinnu ollenkaa riisuutua, muuta kun paidat vaan hetkeks pois, että se pysty sen hengityksen kuuntelee.

      Hmm... Juu, toi voi hyvinki olla totta, että siellä joutuu riisumaan alasti, tai ainakin alusvaatteille. Jos sä siis ehdottomasti et haluu ottaa vaikkapa alushousuja pois, ni sanot sille lääkärille/terkkarille niin, ni kyl se tajuaa. Ei se voi sua niitä pakottaa ottaa pois.

      Toi kivesten tarkastaminenki vois olla ihan mahollinen, en tiiä ku en oo pahemmin juttua kuullu. Mut kyllähän ne kuitenki jossain vaiheessa varmaan tarkastetaan? Et on laskeutunu normaalisti yms. Mutta eiköhän se kuitenkin oo nopeesti ohi, eipä se lääkäri viiti kovin kauaa toisten kiveksiä kopeloida! =P
      Mut tohon peniksen mittaamiseen en kyllä usko! Miks sitä tartteis mittaamaan mennä! Jestas sentää...

      Älä turhia jännitä sitä lääkärille/terkkarille menoo, se tekee vaan työtään ja tekee sen SUN hyväkses! Tsemppiä! =)

    • boy'15

      Meillä oli jo se pallien tarkastus jo ala-asteella. Ainakin seiskalla oli terkkarin tarkastus, mutta en muista oliko kasilla...nyt oon ysillä. Tänä vuonna on varmaan se lääkärintarkastus... xD

      • tot

        Niin varmaankin ja siellä joudut varmasti ottamaan alushousut pois, koska nyt peniksesi on kasvanut ja pitää kartoittaa murrosikäsi kulku, kun olet teini-iässä..


    • ei siellä

      Ei siellä kenenkään kikkeleitä mitata.Minulta vain kysyttiin, onko kivekset laskeutunut pusseihin. Itse en ainakaan ole ollut tarkastuksessa munasillani yläasteella enkä lukiossa, vaan pojat oli alushoususillaan. Kyllähän silloinkin puhuttiin, että pojilta punnitaan pallit, mutta ne on vain juttuja. Mutta ei kai se nyt tapa,jos joutuu muutaman sekunnin ajan näyttämäänkin. Ihmisiä me kaikki ollaan

    • joku

      ...tutkitaaks "ne" seisoessa vai makuulla? Otetaaks virtsanäyte?

      • asdf

        Yleensä kai seisoessa, mutta miksei makuullakin, jos on vaikkapa paineltu vatsaa tai jotain ennen sitä. Virtsanäyte voidaan ottaa, mutta ei tietenkään samassa yhteydessä :)


      • näin oli

        Meikä oli ainaki makuulla kun "ne" katsottiin. Lääkäri oli tosiaankin ensin painellut mahaa ja taivutellut jalkoja, kun se sanoi että "sitten täytyy tarkastaa murrosiän kehitys... että jos voit laskea vähän alushousuja". Sitten se tunnusteli kivekset mikä kesti joku parikymmentä sekkaa. Eihän se mitään kivaa oo ja varmaan kaikki sitä vähän jännittää. Tämä tehtiin siis pari vuotta sitten...joo, kasilla.


      • jokuq

        Minulta tarkastettiin niin, että seisoin ja lääkäri käski laskemaan housuja. Aluksi laskin vain vähän, mutta sitten polviin asti. Monilta kavereilta kuulemma tarkistettiin heidän ollessa makuullaan tutkimuspöydällä.


    • Guru

      Ja paskat siel mitään.
      Ne kattoo painon pituuden ja onko luut kohdallaan esim. lapa- ja lantioluut.
      Lisäks ne kyselee miten syöt ja et kuntoiletko jne.
      Ei ne yksityisomaisuuttasi tarkista ollenkaan.
      Jokainenhan kasvaa omaan aikaansa ja kaikil ei oo murroikä kasil oo ees alkanu.

    • neuvoja..?

      no moe kasiluokkalainen poika..
      ei, sult ei riisuta vaatteit tai jotai siihepäi..
      tai no ehk otetaa paita ja housut veks mut etsä sentää seiso alasti terkkarin luona..
      eikä sult mitata mitää penist ja kiveksii..
      toi o vaa jätkien tyhmiä juoruja.. hohoijaa.. onpa jätkät pahempii ku muijat.. nehä juoruu uskomattomii..meiä luokal jätkät oli iha samanlaisii.. "terkkari mittaa meiä penist lusikalla..!" just joo.. toi o vaa tyhmää juoruilua..eli ei kannata uskoo tommosii..
      lääkäri vaa tarkastaa sun terveyttä..kattoo minkä pitune oot, painoa ja ootko sä OK..ei sen kummempaa..eikä siin oo mitää pelättävää..
      usko pois..:)

      muista: ysiluokkalaiset vaa haluu pelottaa teitä kasiluokkalaisia.. kaikki mitä ne sanoo terkkarist o legendaa ja tyhmää juoruilua..
      ps: oon amikses käyvä "muija"..ja varmaa aattelet ett mä höpisen omiani..ei oo totta.. tytöilki oli tonlaiset jutut.. vaik ei ollu todellisii.
      ei oo mitää pelättävää..

      vastaa vaik takas heti ku terkkari o tarkastanu sua ja myönnä ett olin oikees..:)

    • yks semmosta joh

      joh kyllähän ne kivekset siel katotaan :D :D

    • en tohdi sanoa

      Joo mäkin oon 14 ja rapiat päälle ja se sukupuolielinten tarkstus huhuttiin tulevan 5. luokalla ja ei tullutkaan ja nyt oon varmaan sun kaa samoilla ikäkieppeillä eikä mullekkaan oo tullu sitä tarkastusta. Eli uskon varmasti ainakin omasta puolesta että ysit vaan on pelotellut sua, kun mullekkaan ei oo semmosta tarkastusta koskaan tullut, joten suna mä en antaas sen painaa omaa mieltä ja vaivata sitä sillä asialla. Eli ei ainakaan mun mielestä tartte pelätä et semmonen tulis.

    • raimo22

      Muistaakseni kivekset tarkastettiin pari kertaa alaasteella, kerran yläasteella ja kerran lukiossa. Ei se mitään pahaa ollu, ehkä vähän noloa.

      Mulle se tehtiin ekat kerrat niin että piti vain seisoa lekurin edessä ja laskea alkkarit, ja sitten se vähän paineskeli pusseja. Eikä se kestäny kauaa.

      Sitten lukiossa se oli nolompi homma kun siella oli hoitsu vieressä ja lääkäri tutki palleja paljon kauemmin. Silloin se tehtiin makuuasennossa, ja se paineskeli niitä niin kauan ja kovaa että alkoi sattumaan.

    • paineita

      mäkin oon ihan paiseis terveystarkastus vaa lähenee ja oon myös kuullu juttuu et pitää laskee housut nilkkoihin...

      • awwwwww.................

        vittu ku jännittää huomenna on meillä tarkastus SHIT ku jännittää


      • Lekurix

        Lääkäri saa tarkastaa intiimipaikkoja vain tutkittavan suostumuksella. Tämä koskee myös alaikäisiä.
        Luvaton tarkastus on lainvastainen.


      • kasi.
        Lekurix kirjoitti:

        Lääkäri saa tarkastaa intiimipaikkoja vain tutkittavan suostumuksella. Tämä koskee myös alaikäisiä.
        Luvaton tarkastus on lainvastainen.

        Eikai vanhempien pidä tulla mukaan sinne 8 lk:n terveystarkastukseen? :O


    • -,,-

      mul oli tänää tarkastus (oon kasil) ensin se kyseli kaikkee ja sitte tutki näon ja kuulon ja värinäön ja sitte yhtäkkii vaa "Otappa vaatteet pois niin punnitaan sut!" En tajua miksi ne pitää kaikki ottaa pois... olin menossa jo kalsareilla siihen vaa'alle niin se vaan "kalsarit pois!" hohhoijjaa kiva olla täysin alasti punnittavana...

    • Joonas9999

      Kummaa touhua, jos porukkaa näin paljon pelottaa em. tarkastukset, miksi menette? Meillä ainakin 8. luokalla useat eivät menneet koko tarkastukseen, kävivät vain ilmoittamassa terkkarille päivää-pari etukäteen, etteivät ole tulossa tarkastukseen ja homma oli sillä selvä.

    • ffdf

      itse olen ysiluokalla ja siellä tarkastetaan munat ja mitataan viivottimella penis ja lääkäri kopeloi muutenkin sitä ja itsellä oli vieläpä nais lääkäri joka kyseli härskejä juttuja

      • Koogle

        Mulla on se terveystarkastus ensiviikolla perjantaina. Olen saannut sellaisen kuvan muilta kasiluokkalaisilta ,että pallit tutkitaan ja sitten vedetään esinahka taakse ,että tiedetään että onko se kireä vai ei. Joissakin tapauksissa joiltakin on alettu mittaamaan penistä. Mua ei se niin paljoa haittaa ,kun oon valmistunut siihen. Tehääkö se sitten makuuasennossa?


    • pilimies

      ...Terkkari tarkasti et onko siniset silmät, kulmikas leuka, kapeavartinen ja keskikokoinen/iso nenä, vaaleat hiukset ja iho ja kapeat huulet. Sit se merkkas arvosanana 1-9 kuinka hyvin oppilas edusti arjalaista herrarotua. 9 oli hylätty ja sai kai lisäksi merkinnän: keskitysleiri.

      Sit mitattiin kanssa kallo ja raajojen mitta, tehtiin älykkyystesti ja testattiin siitoskyky.

      Tarkastuksen tulokset menivät sitten Ahnenerbeen tutkittavaksi.

    • lols

      Eeeeee joku venäläinen huora tarkisti teiä pallit sillo
      ^_^ Turha kusettaa pienempiä
      Saattaa kysyä "löytyykö molemmat kivekset" ja, tai "onko esinahka ahdas"
      Ei muuta.. kai

      • ovelaa :)

        Heh ite skippasin koko touhun kun olin kipee sinä päivänä kun oli se tarkistus.. oon nyt jo ysillä eikä kukaan oo tullu mitään puhumaan et pitäis mennä tarkastukseen... en kyllä itekkään aatellu ketään muistuttaa ;)


    • gghghghgh

      Kyl mun kaveril vedeltiin ja mitattiin penis levossa ja seisokissa. Sit kivekset katottiin

    • khyyyll

      Mulla ainakin 5. luokalla ja nyt lukion 2. luokalla inttiä varten olevassa läärkärintarkastuksessa kokeiltiin kivekset ja taidettiin ne yläasteellakin tarkastaa. Minä ainakin nautin, kun nuori naislääkäri koskettelee kiveksiä.

      • thtyhmyr

        oho meillä on lääkärintarkastus jo tänä vuonna ja oon nyt 5. luokalla. :o
        (oon tyttö ) jännä juttu. sitte kuulemma vielä pidetään joku tyttöjen-murrosikä- tunti..


    • iiieiieiid,kkas

      Seiskalla meillä piti olla alusvaatteisillaan normaalien tarkastuksien vuoksi tietysti, no oli siinä kiva kun hormoonit hyrrää niin oli siinä puoli-dondis kokoaika.. lopuksi näytettiin kuvia ja piti vastava mikä kuva kuvaa eniten omaa munaas.

    • tosikomee

      multa mittasi terkkari kans munat ja kopeloi kivekset 9 luokalla ja sano .että onpa pojalla pitkä. Tietysti se alko kasvamaan yhä pitemmäksi ja sanoin sille, että onks se varmasti tarpeeks iso, kun minusta se ei oo viel kasvanut tarpeeks.
      Riittävä on ja se voi viel kasvaakin paljon. Tuntu tosi hyvältä, kun terkkari hymyili ihanasti ja sanoi ,että saat vetää hhousut jalkaan. Huomasin että silläkin posket punotti.

    • 4+8

      Meillä tunkastii seiskalla vaa semmoset kuvat siihe etee (eri kokosia ja karvaisia peniksen kuvia!) ja piti osottaa että missä oma kehitys menee ja sit se terkkari sano et ens vuonna mieslääkäri tutkii tuol verhon takana vähä tarkemmin... että vaikea arvata mitä tulee tapahtumaan......

    • kasilla vasta

      Meil oli seiskal ei mitää, sit terveystarkastus kasilla ni siin piti näyttää tollasest kuvast ja sitte lääkärintarkastukses piti olla makuulle ja se sit karvat, peniksen tai kivekset, en tajunnu mitä se katto mut kesti vaa 3sekkaa

    • UjoNeitosNainenNENNE

      8. luokalla oli joku lääkärintarkastus ja siellä oli melko nuorehko mieslääkäri.
      Hiukan yllätyksekseni hän muiden tarkastusten (verenpaine, näkö, kuulo, paino jne) käski minun riisua paitani (sen alla vain tiukka musta toppi ja rintaliivit.) Nolotti, koska toppi oli niin tiukka että rintavako hiukan työntyi näkyviin. Mies näytti tuijottavan sitä pitkään, mikä oli erittäin nolostuttavaa. En tiennyt, että siellä joutuu paidan riisumaan, muussa tapauksessa olisin ottanut jonkun peittävämmän topin alle. Olin aika paniikissa, koska en tiennyt mitä tulisi tapahtumaan, mutta jouduin tottelemaan. Lääkäri hymyili ja sanoi että "ovatko rintasi kehittyneet? Siltä ainakin näyttää" ja pyysi että saisi tutkia ne ja kysyi osaanko itse tutkia rintani. En saanut sanaa suustani ja lääkäri liu'utti topin pääni yltä pois ja näpelöi jo rintaliivien hakasia, kunnes peräännyin. Lääkäri nauroi ja sanoi että tämä kuuluu tutkimukseen ja kosketteli rintojani, paineli & puristi tarkasti joka kohdasta (välillä se sattuikin) ja laittoi kätensä poskelleni. Toinen käsi vietiin alapäähäni ja sanottiin että ota nyt pikkuhousutkin pois niin katsotaan "mikä tilanne siellä on." Hän näytti nauttivan alistamisestani ja kun hän oli jo viemässä minua makuulleen sohvalle pikkuhousuja pois kiskomaan, niin sanoin paniikissa että minun täytyy lähteä ja hän kiskaisi housuni alas ottaen kännykkäkameralla kuvan. (Kuulemma tutkimuksia varten.) Juoksin puolialasti pois vastaanottohuoneesta ja tiedän että joudun vielä takaisin........

      • Anonyymi

        Mie tiädän et se lääkäri tallensi sen kuvan sinne puhelimeen📱


      • Anonyymi

        Oekeasti


    • älä koske

      Yks mun kaveri (poika) oli ollu ysitarkastuksessa ja sitte ku se ois kattonu sen kassei ni se sano: "ET KOSKE MUN KALLEUKSII!!"

      Sit se ei koskenu...sinne... ;D

    • pureepilistä

      ne laittaa kylmän lusikan kiveksiin et näkee vetäytyykö ylöspäin kylmässä. Sit ne laittaa puutikun suuhun ja kattoo onko smegmaa kurkussa. Lopuks ne ottaa housut sulta pois ja laittaa instrumentin anukseen ja pistää sut istumaan tuoliin ja näyttää karvaisia miehiä alasti. Ainii ja terveydenhoitaja imasee vielä pilistä ja puraisee sen kärjestä dna näytteen

      • 14161777622

        Joo :) meil oli koulusa toi sama


    • adasdasdasdasdasdasd

      voi ei mulla on kohta se tarkastus :S

    • rofl

      mull on huomenna tarkastuss pelottaa mitä se tekee siel :/

    • 4x8yyt7

      kun minä olin kasin tarkastuksessa jouduin makaamaan siin sängys ja jouduin ottaa kaikki pois sit se kokeili mun penist ja kiveksii ja se tuntu tosi hyvält siin si jotenk mull rupes penis seisoo ja hiukka se katto mua ja sanos et ei sull ainakaa liia pieni oo :) sen jälkee ollu iha nolon ku nähny sen

    • 9luokkalaine

      ootte aika outoi jos annatte jonku lääkärin koskee intiimialueisiin ;o mulle ei tulis mielenkään. tarkastuksen alussa vaa ilmotat ettet ota vaatteita pois, ja se siitä. ei ne voi pakotttaa. tai sit teet kute mä, eli et ilmaannu sinne ollenkaan, ei ne kauan jaksa pyydellä :D kyllä sen itte huomaa jos joku on vial nii sit menee, tarpeetonta yksityisyyden loukkausta noi tarkastukset.

      • maken derbi

        ja sitten ei saa mopokorttia koska ei oo lääkärintodistusta. jee.


      • gii555

        Lääkäri suhtautuu alastomuuteen samalla tavalla kuin lihamestari lihapalaan. Ainakin hieman varttuneemmat lääkärit ovat nähneet tuhansia potilaita vaatteissa tai ilman vaatteita, joten tarkastuksiin joutuvat voivat lohduttautua sillä, että lääkärin silmissä he eivät ole mitenkään erikoisia.


    • ghfuyulhlihi

      Itellä oli ala-asteella ainut kerta millon katottiin onko kivekset laskeutuneet. Kasilla oli ihan normi tarkastus. Tiedä sitä tuleeko ysillä mitään tarkastusta.

    • tarkistus

      Kyllä ne kivekset ja esinahka tarkistetaan useammissa kouluissa.... Se on kyllä aika tärkeää, eipäs ainekaan tule ongelmia sitten myöhemmin. Mulla oli ainekin naislääkäri joka katto kivekset ja veti esinahan taaksen, ei sen kummallisempaa!

      • seiskaluokkalainen

        onko oikeutta kieltäytyä jos meinaa kattoo munia? Meillä ainaski naisterkkari :(


      • 3+14
        seiskaluokkalainen kirjoitti:

        onko oikeutta kieltäytyä jos meinaa kattoo munia? Meillä ainaski naisterkkari :(

        Mutta eikös naisterkkarille ole mukava esitella kaluaan, varsinkin kookasta? ;)


    • booooooooooooooooooy

      ei se oo paha!

    • tämä on totuus

      itelä oli liian pieni sit sain suurennus leikkauksen ja pääsin pornofilmiin ja panin samaan aikaan 30 naista EBIN. sit se penis irtos ja runkaan turreille.

      • Anonyymi

        KAUHEAAAAA


    • ysi luokkalainen

      Meillä ysi luokalla naislääkäri, joka käski boxerit ottaa jalasta ja seisoa haara asennossa terkkarin edes. Se hiero mun palleja ja veti niitä vähän alemmas ja myös tutki jollain lampul niit pallei hirveen tarkasti ja vähän kivuliaastikkin. Sitten se vie pari kertaa rullas esinahkaa. Oli vähän tukalat oltavat kun meinas vähän alkaa nouseen.

    • ylä-asteelainen

      Oon kasiluokkalainen äijä ja meiän terkkari käski mennä iha munasilleen makaan siihen tutkimuspöydälle. Terkkari otti käsineet käteen ja alko tunnusteleen ja hieroon kassejani. Oli se kyllä vähän noloo kun penikseni nousi täyteen mittaansa siin selällään makaessani. Terkkari katto silmät pyöreinä penistäni ja sano et "peniksesi on normaalin kokoinen ja vielä mittas sen erektiossa ja kirjas sen johonkin vihkoonsa. Oli vähän noloo!

      • kasiluokkalainen

        Hei mulla oli jus tänään se tekkari. Kun se oli kysyny kaikki normit jutut niin käski mennä makaan siihen tutkimuspöydälle ja otaa alkkarit pois sit se tutki mun kivekset ja peniksen oikein kunnolla. Siinä samalla mulla rupes penis nouseen erektioon ja sit ku se katto muhun päin niin se sano että mitataas penikses sit semittas sen se oli 20 senttii ja sano ettei sulla ainakaan liian pieni oo oli vähä rtuskastuttavaaolla siinä ku se kattwli koko ajan sit se otti mun peniksestä kii ja alko runkata sitä no enhän mää pystyny mitään tekeen siinä kun se runkkas sitä sitten allo spermat tulla ja sit se sano voit pukee housus jalkaan ja lähtee pois


    • ö

      No meillä ysi luokal eli viime vuona niin meiän terkkari laitti kylmän lusikan mun pussien alle ja katto et kassit kovenee ylös. Nolotti ku penikseni nousi mahaani vasten ja terkkari huudahti et ei näytä ainakaan olevan pieni mutta sitä ei meillä mitattu.

    • Poika kasilta

      Juuri kävi lääkärintarkastuksessa. Lääkäri kysyi asiallisesti, että saako kattoo kivekset. Se koitti nopeesti, veti esinahan kerran taakse ja sano että kaikki kunnossa. Kaikissa kouluissa on eri asia. Monelta kaverilta ei tosiaan olla katottu. kannattaa uskoo vaan oman ikäsiään aiemmin käyneitä

    • dfnfs

      mulla onse parin viikon päästä ja oon 5lk. Vähä jänskättää!!

      • dfnfs

        yks meijän luokkalainen on ollu siellä mutta se ei kertonu mitä tehtiin


    • gfdhjhklkl

      Meillä oli 8 lk tarkistuksessa pituus, paino, näkö, kuulo, (verenpaine?), ryhti ja sitten mm. kysymyksiä esim. poltatko, juotko alkoholia ja sitten kysyttiin sukupuoliasioita. Ei siellä mitään palleja räplätty, tais jokus kutosella viimeks.

    • .

      Meillä 8lk oli terkkarin tarkastus. Mä olin iha hermona ku jotkut sano et piti olla siel munasillaa.. No sit mä menin sinne tarkastuksee jaja.. Se sama asia tuli mulle.. -.- Mutta oikeestaa ei se ollukkaan niin paha.. Ei mtn paniikkii vaik mä en saanu pukee n. 15 min.. Se ei ollu kivaa..

    • egkepogkspogkspoe

      Joissaki kouluissa 8lk tarkastuksessa tarkistetaan kivekset joissakin 9lk.
      Meil se oli 8lk ja ei se kestänyt ku about 10 sekunttia.

      • ei paha

        Mä olin vain terveystodistusta vailla jotta saisin kevarikortin :)
        sanoin sille et mitä mun kalleuksien kopelointi vaikuttaa kevarilla ajoon? se oli siin hetken hiljaa ja sano muistaakseni että mitataan vaan ryhti paino ja näkö.


    • klajdkjoswk

      Mitä oon meijän luokan jätkiltä kuullu, niitten on pitäny ottaa vaan paita pois ja lekuri on tunnustellu kehoo ja tarkistanu sydämen lyönnit.. niin ja ryhdin. meillä tytöillä taas oli vähä erilainen. mut ei silti mitään alapääjuttui :D ONNEKS!

    • eawffffffffffffffffg

      Riippuu ihan tarkastajasta meidän koulust katottiin että onks kivekset kunnossa siitä sai kieltäytyä mutta se ei ole järkevää!

    • errrrrrrrrrr

      No mulla oli se täs pari kk sit ja, ekaks meet sin ja sanot hei ja sit bla bla bla katotaan paino pituus ja muut normit sit alatte puhuu ootko harrastanu seksii ja sit mälläät sen terkkarin suuhun ( siel on nainen jos oot poika) ja sit se nielee vähän mälliä ja sit se sylkee ne semmosee koneesee mikä kattoo ootko steriili ja sit jos oot ni se leikkaa sun peniksen pois sit saat laastarin ja lapun ja voit lähtee..

      huoh paska tarina jauhan paskaa mut joo ei siel mtn ihmeellist tehä samatku ennenki

    • Hoitsu testaa pallit

      meillä oli ysillä nolo juttu kun kävin terkkarilla ja siellä oli hänen lisäkseen joku 20 vuotias nainen harjottelemas! Terkkari kysy multa että saako se harjottelija olla mukana siinä? Ja tyhmänä tietysti vastasin että "juu"! No en tienny et se harjottelija sai samalla harjotella käytännön asioita ja sai mitata multa painon ja pituuden terkkarin oheistuskselta. Mutta sitten se terkkari sano et se harjottelija vois tarkistaa mun sukupuolielimet ja käski ottaa kaikki vaatteet pois! Heti kun otin boxerit pois niin se hiton 20 vuotias hoitsu tuijotti mun munia ja kyrpää ja terkkarin oheistuksella hoitsu käski mut selälleen siihen pöydälle. Hoitsu vähän laitti minun jalkojani haralleen siinä selälläni ollessani ja terkkari tuli myös minun viereeni että onhan siinä kiva makaa munasiltaan avuttomana terkkarin ja hoitsun edessä. Sitte vasta alko toiminta, terkkari sano et "katso tarkkaan ja sä voisit vaikka pitää tosta peniksestä kiinni että se ei ole tiellä." hoitsu otti mun peniksestäni kiinni ja vähän liian isolla otteella. Terkkari alko hieroon ja tunnusteleen mun pallejani ja kerto hoitsulle kaikkee pallien tarkistamisesta. Sitten oli vuorojen vaihto ja hoitsu sai kokeilla munien tarkastamista. Terkkari piti peniksestäni kiinni ja hoitsusta huomas et ei ollu ennen tarkastanu pojan pusseja koska puristi ja veti niistä niin kovaa että meinasin karjahtaa! Penikseni ei enään kestäny että sitä pidellään ja penikseni päätti kovettua ja nousta kun lipputanko! Terkkari ei ihmetellyt mutta näin miten hoitsu päästi pienen hymyn! Oliko noloo kun makaa penis jäykkänä terkkari vieressä ja hoitsu munia räpläämässä! Piti sitte olla 20 minuuttia munasillaan kun hoitsun piti saada kokeilla miten kassit tutkitaan. Pitikin antaa lupa!!

    • 11+8

      Meillä ainaki koitteli kivekset. Ensin otti molemmat kouraan ja sit yks kerrallaan kokeili molemmat. Kesti ~minuutin. Kyllähän siinä erektio tuli, mutta mitäs tuosta, kun terkkarinakin nuori naikkonen. Se vaan sano, että ei tuo haittaa, ihan normaalia. Kehui vielä melkoisen kookkaaksi kaluani. Loppu tarkastus oli oltava ilman housuja, koska jäykkää munaa on paha tunkea farkkuihin.

      • 20

        8 ja 9lk terkkaritarkastuksissa joutuu riisumaan kaikki vaatteet pois, kyllä. Nuori naisterkkari tutkii kivekset (30sekkaa kestää, noin).

        Jos, kuten minulla, siinä jäykistyy kalu, niin ei hätää. Ne terkkarit ei oo siitä millänsäkään. Mullle se vaan sano, et voit oottaa ilman housuja että erektio laskeutuu.

        Itseäni se ei hävettänyt yhtään, päinvastoin. Onhan se aina mukava näyttää isoa munaansa stondiksessa parikymppiselle tytölle.


    • djpwte

      Saako ottaa mutsin mukaan tarkastukseen jos ei uskalla yksin mennä?

      • tiedän

        Joo, kun tulee kutsu


    • taistelujaska4

      Penis mitataan ja kivekset punnitaan lusikalla. Lisäks katotaan kuinka pitkälle mälli lentää jos lähtee ollenkaan. Kyl se vähän jännitti mut ihan jees oli

    • benisbanu

      Tänään oli tarkastus ja lääkäri sano että mun kives hiki haisee voimakkaalle muttei pamautettu lusikalla eikä millää vaan tetosgoopilla kuunneltiin sen sykäyksiä ja kysyin haluuko se nähdä kun mun perma tulee sykäyksittäin ja se sano joo.

      • tarkastukset käynyt

        Meillä tarkastuksessa syynättiin kivekset ja mitattiin penis 8 luokalla. Ja kulli mitta otettiin erektiossa.


    • 121121

      Ei noihin tarkistuksiin kukaan sinua pakota menemään, mutta ihan oman terveytesi kannalta kannattaa kävästä. :)

    • apua4

      Meil oli lääkärin tarkastus tos pari viikkoo sitten.Se lääkäri kato housuihin ja kosketteli.Aika ällöö!?!?!?!?mULLE KERTO JOTKUT ET SE SAN NIILLE HYVIN ON KASVAMASSA.

      • 14v

        Meil oli tässä kasin alussa terveystarkastus sieltä annettiin aika koululääkärille, jossa katottiin myös kivekset, makko myöntää että oli aika kiihottavaa kun about 25 vuotias nainen jolla oli aika avoin kaula-aukko ni kopeloi siinä sun kiveksiä varmaa minuutin ajan. Ja sotte nous seisoo mut just sain laittaa housut jalkaa ni ei tullu noloa tilannetta


      • tuntematon3212
        14v kirjoitti:

        Meil oli tässä kasin alussa terveystarkastus sieltä annettiin aika koululääkärille, jossa katottiin myös kivekset, makko myöntää että oli aika kiihottavaa kun about 25 vuotias nainen jolla oli aika avoin kaula-aukko ni kopeloi siinä sun kiveksiä varmaa minuutin ajan. Ja sotte nous seisoo mut just sain laittaa housut jalkaa ni ei tullu noloa tilannetta

        Joo meilläkin oli sellanen harjoittelija jolla oli kunnon rinnat :DD
        Joo mut ihana kyselylista sillä oli jotka se kyseli


    • Joku1234
    • seksi ei kuulu työhö

      Jos hoitajalla/ lääkärillä on asiattomat, kiihottavat vaatteet kaula-aukot, kädet tai puheet ilmoita valviraan/thl:ään

    • PaNomiesa

      Hienot fantasiat sulla. Sun äiti muuten kävi tänään täällä armeijassa otti koko osastolta poskeen vuorotellen se teinityttö tais olla muuten sun siskos, että ei ka siinä.

    • peruna

      meillä kyllä kaatottin viitosella kivekset

    • llllluufkel

      Tarkastetaanko viitosella munat

    • Turhia noi

      Meillä oli seiskalla tarkastus ja siellä vaa mitattiin pituus ja punnittiin. Ja juteltiin kaikkee skeidaa.

    • Ei kannata hätäillä

      Se kenellä tuo mahdollisesti on viellä edessä yläasteella, niin voitte suosiolla jättää noteeramatta näiden joidenkin henkilöiden pelottelupuheet, etenkin nimimerkin "maalla1"



      On totta, että 5 luokalla on "pallitarkastus" mutta sekin vain pikainen vilkaisu lääkärin toimesta, että kaikki on ok. Sen jälkeen ei ole yläasteella mitään tuollaista enää tulossa.

      • henkilö

        Mula ainakin nais lääkri kato seisovan peniksen


      • Tää palsta 2003
        henkilö kirjoitti:

        Mula ainakin nais lääkri kato seisovan peniksen

        Miksi vastailet vieläkin 10kk vanhaan viestiin ja vielä noin surkealla käsialalla?


    • iausdg

      Ei mulla ainakaan kasseja ole tarkistettu.

    • En tykkää

      Oli tänää 5luokan terveystarkastus. Sit jotku kaks naista tuli kattoo peniksen

    • wertuerss

      8 tai 9. Luokalla on pallien tarkastus. Traumaattinen kokemus

    • Käyty.on

      Ei siinä mitään mitata, roskaa! Ihan tavallinen lsikkatesti tehdään, jotta nähdään, ovatko kivekset laskeutuneet ja alavatsaa painellaan samasta syystä. Samalla tulee tarkastettua, syntyykö erektio normaalisti, mutta sitä ei katsota mihinkään täyteen kovuuteen asti, vaan ainoastaan, aiheuttaako lusikkatesti ja alavatsan painelu lievää kovettumista. Ei mitään sen kummempaa, rauhassa vaan!

      • LusikkatestiäOdotellessa

        Milloin tuo erektio sitten katsotaan? Olen kasilla eikä vielä ole ollut...


    • Fhvgjknvjk

      Ei vittu, viestiketju vuosikertaa 2003

    • hotleevi_01

      Iteltä ainakin mittasi pituuden ja painon ja tunnusteli kivekset.. Testas myös et meneekö esinahka taakse.. Kyseli alkoholista, tupakasta, runkkaamisesta ja seksistä.. Lopuks antoi lupapaperit mopokortin ajamiseen ja yhden kondoomin.. Näin täällä Äänekoskella... Oli myös nuori opiskelija (nainen) seuraamassa tutkimusta..

      Tulkaa kikkaa jos jotain kysyttävää: Windoows_

    • Ettäjooo

      Laki ei tietääkseni pakota sua riisuutumaan

    • meetoo84

      Meillä 90-luvun puolivälissä ala-asteella vanhempi 50 terkkaritäti joka pyysi riisumaan kaikki myös ja otettiin pituus/paino ja näkö alasti jonka jälkeen tutki pallit kummallakin kädellä ilman hanskoja.. Oli huhuja siitä että oli kosketellut enemmänkin sekä itsellä kerran jalkapallossa tuli polveen vekki niin se paikkasi se niin että makasin selällään hoitopöydällä ja terkkarin kyynärvarsi lepäsi kalun päällä vain bokserit jalassa ja se tuntui ikuisuudelta kun se puhdisti haavan ja laittoi laastarin ja se käsi hinkasi koko ajan... Ei jäänyt traumoja, itseäni vain jännitti enemmän ettei seisoisi ;)

      Onko tämä nyt sellainen #meetoo kokemus?

    • Naapurin_Erkki

      Noh ite oon 14v p seiskal tarkistettiin vehkeet mut 8-9 luokal oli vaa pituus ja paino oon ote kasi luokal

      • Naapurin_Erkki

        (Ite)


    • kamiii2324242

      No mulla oli sillein et piti riisua vaatet kokonaan siis alasti noin 4 min varmaan se mummo kosketteli ja mu nolotti samalla ku se oli noussu mut se mummo sanoi ei se haitta se on normaalia ja sain vielä 2 kortso ilmatteks.

    • vierailia

      Meillä kun oli 8 luokalla tarkistus kaikki pojat siis 8 luokkalaiset voikka saliin. Ope käski vaatteet pois joka jannulta kohta tulee likat katsomaan niitä, Ja sillä oli hauskaa ei tule se sanoi meille lopulta.
      Teillä on terveys tarkistus nyt edessä ja ketään EI pistetä se lekuri on mulle luvannut, Eli vaatteet pois
      kuin olis jo. Ja sitten se meni särmin toiselle puolen ja jutteli heidän kanssa. Aakkos järjestyksessä sitten ja homma alkoi meillä. Heti särmin toisella puolen oli mulla pituus paino ja sitten lekurin luokse.
      Se katsoi ryhdin ja taivutteli käsijäni sekä kuunteli keuhkoni. Sitten otti lampun ja käski silmät selälleen ja tarkisti ne. Lopuksi se vain vilkaisi mun housujeni sisälle, Ja kun mulla otti se eteeni terve
      poika sinä olet kun näytit ton mullekin. Ja se tarkistus oli siinä. Eli minä toiselle puolen ja vaatteeni takas.

    • Älävähänkö

      lääkäri otta jääkaapist lusikan ja kaivaa kivekset pihalle:DDDDD

    • Anonyymi

      Joo minulla se tökki jollain kostealla puutikulla..

    • Anonyymi

      Kivesten tutkiminen on ihan totta eikä mitään legendaa ja se ei johdu siitä että terveydenhoitajat olisivat jotain pedofiilejä vaan puhtaasti siitä että terveydenhoitaja haluaa selvittää että kivekset ovat normaalin muotoiset ja kokoiset, koska jos näin ei ole niin kyse saattaa olla syöpäkasvaimesta tai kehityshäiriöstä joka vaatii jatkotoimenpiteitä.

      Terveydenhoitaja ei myöskään kommentoi peniksesi kokoa (ainakaan hänen ei todellakaan kuuluisi) ellet itse jotain arvioo pyydä tai jos se ei nyt ihan mikro penis tasolla ole. Mutta joo oli se aika säikähdyttävä tunne kun itse vitosella jouduin laskee housut naispuolisen terveydenhoitajan ja miespuolisen avustajan edessä, mutta noin parissa kymmenessä sekunnissa se oli ohi ja sain nostaa housut :)

      Ny oon ysiluokalla ja lukuvuoden alun terveystarkastuksessa ei tehty muuta kuin tarjottiin korona piikkiä

    • Anonyymi

      Ei ole ollenkaan paha kivekset vain tarkistaa ei mitään muuta ihmeellistä, aika perus juttuja sen lisäksi

      • Anonyymi

        No bruh se runkkaa sut oikeesti puolikuoliaaks ja sit sanoo että pese useammin se terkkari ite haisee kaalilta


      • Anonyymi

        Meillä pikkupaikkakunnalla oli lukioaikanani vastavalmistunut naislääkäri joka sanoi olevansa Suomen paras. Terveystarkastuksessa lupasi että kertoo jos olisi hedelmätön. Teki niin että laittoi tarkastuksen lopuksi makuuasentoon ja muutamalla liikkeellä sai peniksen jäykäksi ja alle minuutissa sperman lentämään. Sen väristä kuulemma tietää onko hedelmällinen. Jos siittiöitä ei olisi, sperma olisi kirkasta. Siittiöt tekee siitä harmaata.
        Olihan se hämmentävää mutta kiva kuulla että kaikki kunnossa.


    • Anonyymi

      Ne tulee jäisillä käsillä runkkaamaan sun munaa ja väittää että sulla on mikropenis ja että sulla on koko ajan rentona.

    • Anonyymi

      Sanokaa sille terkkarille että et suostu ja oot jo tänään masturboinut ja sillä sipuli mulla toimii 5/5

    • Anonyymi

      En usko että pitää koska tuskin voi pakottaa❤️💜💜

    • Anonyymi

      Voi nyt vi**u

    • Anonyymi

      (××)
      /

    • Anonyymi

      EI niihin OLE PAKKO MENNÄ! NOIN SANOO KV-LAKI, KOHTA IHMINEN JA KOSKEMATTOMUUS. TOSIN KUSEEN JOUDUT, JOS ET MENE. ETTÄ SELLAISTA RIKOLLISUUTTA TAAS::::

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe