Hei! Oon lähdössä tammikuun 5 päivä Egyptiin, El Gounaan ja haluaisin vähän tietoa sieltä. Hotellimme on Swiss inn sultan bay, onko kellään kokemusta kyseisestä hotellista, minkalainen on. Minkälaiset ostosmahdollisuudet kyseissä paikassa on, hyviä ruokapaikkoja? Minkalaisia ovat järjestetyt retket ja mille kannattaa osallistua? Onko kellään kokemusta tammikuun säätilanteesta, onko lämmintä
EL GOUNA
3
1916
Vastaukset
- Simo
Aidattu hotellialue kaukana korvessa
ja asutuksesta, alueella kalliita kauppoja.
Tammikuussa voi olla aika kylmää
ja lisäksi puhallella hiekkamyrskyjä.
Se hyvä puoli on että taatusti ei sada ;)- valita
Niin... El Gouna on alue, jossa ei asu vakituisesti ketään. Turistikaudella jotain 9000. Hintataso on korkea verrattuna 20 minuutin automatkan päässä olevaan Hurghadaan, josta muuten löytyy oikeaakin elämää. Sori, ei sopis mulle mutta onhan siellä golfkenttä ja tenniskenttä ja likasennäkönen "järvi" tai merestä eristetty alue tai mikä onkaan. Ja aika hirvee museo, en suosittele! Sää on kiva, siinä yhdyn Simoon. Hyvää matkaa!
- ripe
Vuosi sitten hotellimme oli tasokas ja viihtyisä Mövenpick. Kuvittelisin, että kaikki alueen hotellit ovat hyvää tasoa. El Gouna on alueena erittäin siisti ja rauhallinen, jopa niin viihtyisä että menemme sinne tammikuun puolessavälissä uudelleen. Kauppoja on muttei halpahalleja, eikä kerjäläisiäkään. Riittävän tasokkaita ravintoloita löytyy kävelymatkan päässä. Alue on turvallinen ja turisteja arvostetaan. Jos shoppailu kiinnostaa, Hurgadaan voi pistäytyä ostoksille paikallisella pikkubussilla. Teimme muuten El Gounasta matkan kuninkaiden haudoille Luxoriin. Päivän reissu, mutta kannatti. Samoin suosittelen snorklausretkeä Punaisella merellä. Merenalaisia maisemat olivat vaikuttavia. Lämpötila tähän aikaan on päivisin n. 21 C, suomalaisittain ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.901318Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949