minä vietän aikaa tietokoneella
nytkin löysin linkin, jossa on
amerikkalaisia pilapiirtäjiä pilvin pimein, niitä kun suomentelee, löytää monta mukavaa vitsiä
http://dir.yahoo.com/Entertainment/Comics_and_Animation/Comic_Strips/Cartoonists/
mitä teet viikonloppuna
4
477
Vastaukset
- Manita
olen ns.vankina kotonani...onneksi minulla on maalia ja pensselit...ihanaa...mutta tänään avaautui minulle myös kirjoittamisen maailma tietsikalla...ihanaa...jos joku viitsii vain lukea...
- manita
saska kirjoitti:
minä taas kirjoittelen
pistähän postia
voisit kuvittaa jonkun
mun jutun
[email protected]voisin yrittää...huommenna taas duuniin...jos ei ole kova kiirus... t:[email protected]
- Sarppa
Yrittäjän on pakko pakertaa , mitä nyt sitten välillä käyn täällä kattelemassa mitä muut kirjottelee.
Jos on oikein hieno ilma yritän ottaa aikaa enempi kun yleensä ja tehä koiran kanssa pidemmän lenkin , muun kun tän kotio ja hallille johon koira on jo kyllästyny , valitettavasti.
Viikonloppu on sikälikin mukavampi kun oon päättäny että sillon ei kello herätä aamulla vaikka töihin tullaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331451Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.431023- 1051018
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117795Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56789- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.60696- 29675