Voiko *syrjähyppy* pelastaa avioliiton?

rakastan kuitenkin miestäni hy

Niin moni avioliitto hajoaa ,koska seksi on muuttunut ilottomaksi.Kuitenkin rakastat puolisoasi ja jaat hänen kanssaan arkea.
Mutta kun et tavoita puolisoasi tunnetasolla makuuhuoneessa , alkaa se vaikuttaa jo arkeesikin.
Vähitellen onni ja ilo katoaa myös arjesta.
Jos kuitenkin sallisimme toisilemme virikkeiden hakemisen jostain muualta tilapäisesti ,voisi myös oma rakkauselämämme elpyä, ja kaikkea ei tarvitsisi rikkoa.
Rakastelu on kuitenkin meille kaikille niin tärkeää..

11

1947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jocceolds

ei voi, vaikka rakastatkin.44M

• 13 vuotta samaa banaania

Ei syrjähyppy suhdettanne pelasta, tyhmä ajatuskin! Eikö teillä ole mielikuvitusta sen vertaa, että voisitte yhdessä keksiä jotakin todella erikoista ja uutta, täysin totutusta arkielämästä poikkeavaa seksielämänne piristykseksi? Meillä tämä toimii eikä hyvää suhdetta ole tarvinnut riskeerata "syrjähypyillä"!

• rakkaus kuitenkin tärkeintä..
        13 vuotta samaa banaania kirjoitti:

Ei syrjähyppy suhdettanne pelasta, tyhmä ajatuskin! Eikö teillä ole mielikuvitusta sen vertaa, että voisitte yhdessä keksiä jotakin todella erikoista ja uutta, täysin totutusta arkielämästä poikkeavaa seksielämänne piristykseksi? Meillä tämä toimii eikä hyvää suhdetta ole tarvinnut riskeerata "syrjähypyillä"!

Ettei vaan sattuisi omaan nilkkaan noin suuri ehdottomuus.
        Asiat eivät ole aina noin mustavalkoisia.
        Toivon kuitenkin ettei elämäänne astu koskaan tälläinen *ongelma* joutuisit pahasti pettymään..

• .
        rakkaus kuitenkin tärkeintä.. kirjoitti:

Ettei vaan sattuisi omaan nilkkaan noin suuri ehdottomuus.
        Asiat eivät ole aina noin mustavalkoisia.
        Toivon kuitenkin ettei elämäänne astu koskaan tälläinen *ongelma* joutuisit pahasti pettymään..

... pettämistä myös tuollainen. Asiaa voi kierrellä ja kaarrella kuinka vaan, mutta periaatteessa pettäminen on pettämistä ja miksi sitä sitten yhdessä ollaan, jos kaikkein läheisin hetki haetaan jostain muualta. Taloudellisista syistäkö? .. Ei kuule hyvää seuraa tuollaisesta ... asiat muuttuvat sen jälkeen peruuttamattomasti.

• edelleen rakastan miestäni..mu
        . kirjoitti:

... pettämistä myös tuollainen. Asiaa voi kierrellä ja kaarrella kuinka vaan, mutta periaatteessa pettäminen on pettämistä ja miksi sitä sitten yhdessä ollaan, jos kaikkein läheisin hetki haetaan jostain muualta. Taloudellisista syistäkö? .. Ei kuule hyvää seuraa tuollaisesta ... asiat muuttuvat sen jälkeen peruuttamattomasti.

Jotenkin epäilen sinunkin ns.onneasi kun olet noin saamarin ehdoton ..alkukommentti oli vain pohditaa...nyt olet sulkenut jo monta ovea tuolla ehdottomuudella .
        Ei yhtään tilaa ajatukselle ..mitäs puolisosi pitää tuosta *tykityksestä* saako suunvuoroa..
        Asiat eivät ole noin mustavalkoisia..suhteita on niin monenlaisia ja rakkautta myös.
        On puolisoita jotka rakastavat toisiaan aidosti.. jostakin syystä tunnevammautuneena eivät osaa näyttää tunteitaan ja myös itse kärsivät siitä.Voi olla myös rakkauden osoitus antaa puolison hakea osa puuttuvasta muualta..usko pois rakkaus ei ole ehdottomuutta ..tulet sen vielä huomaamaan..

• Siitä vaan
        edelleen rakastan miestäni..mu kirjoitti:

Jotenkin epäilen sinunkin ns.onneasi kun olet noin saamarin ehdoton ..alkukommentti oli vain pohditaa...nyt olet sulkenut jo monta ovea tuolla ehdottomuudella .
        Ei yhtään tilaa ajatukselle ..mitäs puolisosi pitää tuosta *tykityksestä* saako suunvuoroa..
        Asiat eivät ole noin mustavalkoisia..suhteita on niin monenlaisia ja rakkautta myös.
        On puolisoita jotka rakastavat toisiaan aidosti.. jostakin syystä tunnevammautuneena eivät osaa näyttää tunteitaan ja myös itse kärsivät siitä.Voi olla myös rakkauden osoitus antaa puolison hakea osa puuttuvasta muualta..usko pois rakkaus ei ole ehdottomuutta ..tulet sen vielä huomaamaan..

kyselet muiden mielipiteitä, kun olet jo selvästikin päättänyt, mitä tehdä!

Eipä tuo teidän yhteiselonne mitenkään hääviltä ja onnelliselta kuulosta, kun pitää ruveta pomppimaan muitten punkassa, kun ei seksi oman kullan kanssa enää maistu... eivät ne seksiongelmat siitä mihinkään muutu, päinvastoin! Onhan sitä tuttavapiirissäkin nähty, miten siinä lopulta käy... särkyneitä sydämiä ja hajonneita liittoja. Olisi sinunkin parempi tunnustaa suoraan, että päin p......ä menee!!!

Muutenkin vähän outoa syytellä jokaista (kaikki eivät ole minun kommenttejani) eri mieltä olevaa onnettomaksi ja ehdottomaksi... ihan niinkuin kaikkien pitäisi olla samaa mieltä kanssasi - no, periaatteessa mitäpä se minua liikuttaa, mitä elämälläsi teet. Suomihan on vapaa maa!

• tittelintuure
        . kirjoitti:

se sitten "läheisin hetki"? Naiminen on naimista. Miehelläni on aina ollut puoliveltto muna eikä sitä ole mikään parantanut. Haluaisin joskus kovaa kamaa. Jollakin on yhtä ja toisella toista. Omistushalulta tuo minusta kuulostaa.

• epänormaali
        Siitä vaan kirjoitti:

kyselet muiden mielipiteitä, kun olet jo selvästikin päättänyt, mitä tehdä!

Eipä tuo teidän yhteiselonne mitenkään hääviltä ja onnelliselta kuulosta, kun pitää ruveta pomppimaan muitten punkassa, kun ei seksi oman kullan kanssa enää maistu... eivät ne seksiongelmat siitä mihinkään muutu, päinvastoin! Onhan sitä tuttavapiirissäkin nähty, miten siinä lopulta käy... särkyneitä sydämiä ja hajonneita liittoja. Olisi sinunkin parempi tunnustaa suoraan, että päin p......ä menee!!!

Muutenkin vähän outoa syytellä jokaista (kaikki eivät ole minun kommenttejani) eri mieltä olevaa onnettomaksi ja ehdottomaksi... ihan niinkuin kaikkien pitäisi olla samaa mieltä kanssasi - no, periaatteessa mitäpä se minua liikuttaa, mitä elämälläsi teet. Suomihan on vapaa maa!

kaikki ovat niin ehdottomia.Ollaanko me epänormaali pari(20 v. yhdessä),kun sallitaan toisillemme syrjähypyt.Eikä niitä tie mielikään,kun homma on "luvallista".Mutta molemmat ollaan kokeiltu ja hyvää siitä on vain seurannu.Oma seksielämämme on edelleen vilkasta ja ollaan kokeilunhaluisia ja pilkettä silmäkulmasta löytyy......Annetaan kaikkien kukkienkukkia vaan.

• olli

pakkoko sitä on naimaan ryhtyä
      voi sitä muutenkin seurustella
      vastakkaisen ja oman sukupuolen
      kanssa ja saada väriä elämään

• Uskollinen aviomies

jos on kutinaa päästä lakanoihin pöyhimään muiden miesten kanssa. Paskanmarjat. Silloin ei enään rakkaudesta voi olla tietoakaan. Teidän suhteen tilaa voisi enemmin kutsua roikkumiseksi, jos niin vierasta tekee mieli. Eroatte kuitenkin vielä lähitulevaisuudessa, kun tuollaisia juttuja päästelet. Miksette samantien heti? Ei mee aikaa hukkaan.

Aika osuva tuo moraalijuttu tuolla ylempänä sinunkin ajatusmaailmaasi!!!!!!!!

• en täysin onneton

Itse elän suhteessa jossa seksi ei enään suju miehen ongelmien takia. En kaipaisi muuta kuin hellyyttä vain ja sitäkään en saa vaikka mies *kuulemma* rakastaa minua. Eli olemme umpikujassa ja tunteeni ei ole rakkautta enään. En voi ankä halua enään mieheltäni mitään. Olen jutellut ilman tulosta ja apua mieheni ei kuulemma tarvitse. Itsetuntoni koetan pitää koossa koska tiedän etten ole syyllinen. No pettämistä olen harkinnut tai ainakin haluan ilman seksiä viettää joskus yön miehen kainalossa kunhan sopivan löydän. Erota en vielä meinaa koska lapsemme on vielä kiinni isässä hyvin paljon ja itse en halua luopua niistä. Mutta jotain voin tehdä etten kuole sisäisesti. Mutta jos rakastat miestäsi en usko että silloin voi pettää. Tai onhan meitä moneen junaan. Minä olen kerralla yhden olkoon sitten vaikka joku muu kuin oma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      91
      2561
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      88
      1496
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1485
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      16
      930
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      112
      841
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      838
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe