Nymfomaani(mies)

Jahuu!

Olen ollut naimisissa liki 20 vuotta, syrjähyppyjäkin on tullut tehtyä, mutta ainakaan minun kohdalleni ei ole sattunut todellista nymfomaania.Ovatko halukkaat naiset vain myytti? Haluaisin useamman kerran päivässä, mutta viimeistään kolmannen kerran jälkeen alkaa valitus, että ei enää, se on jo arka yms.

12

6837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m

      tasan sama juttu.ei löydy vaikka etsis.

      • väljää, kuivaa ja liian tuttua

        einii, ei sit millään.
        Kyllästyttää tahkota samaa reikää vuosikymmenestä toiseen.
        Ainoo muutos on, että se on joka vuosi väljempi ja kuivempi.
        Millainehan se mahtaa olla 20 vuoden päästä? Huh,huh


      • Yli 30 v Nainen
        väljää, kuivaa ja liian tuttua kirjoitti:

        einii, ei sit millään.
        Kyllästyttää tahkota samaa reikää vuosikymmenestä toiseen.
        Ainoo muutos on, että se on joka vuosi väljempi ja kuivempi.
        Millainehan se mahtaa olla 20 vuoden päästä? Huh,huh

        ..jos menisitte miehet itseenne. Ehkä kyvyissänne on toivomisen varaa ja siksi kolmekin kertaa päivässä on tuskaa Naisillenne. Olen tavannut miehen, joka oli lähes täydellinen rakastaja, mutta eipä silloin kertoja päivässä viitsinyt laskea (silläkin aikaa ehtii paljon kunnei laske kertoja ja suorituksia), kun niitä oli kuitenkin paljon enemmän kuin kolme....

        Miettikää mitä Naisenne ehkä haluisi että tekisitte Hänelle, älkääkä aina vaan itseänne ja kertoja...

        Nautinnollisen seksikästä kevättä Kaikille =)


      • zinaida
        väljää, kuivaa ja liian tuttua kirjoitti:

        einii, ei sit millään.
        Kyllästyttää tahkota samaa reikää vuosikymmenestä toiseen.
        Ainoo muutos on, että se on joka vuosi väljempi ja kuivempi.
        Millainehan se mahtaa olla 20 vuoden päästä? Huh,huh

        saisi enää tuommosen kommentin jälkeen alleen ei sitten millään. Sähän halveksit naistasi! Kuvitteletkohan jätkäparka naisesi saavasi seksistä kanssasi yhtään mitään? Taidat pitää itseäsi jonain seksin ylipappina, joka on joutunut syyttään tyytymään huonompaan. Pahoin pelkään vuosien kohdelleen kaltoin myös sinua, saattaa jopa olla että aika on ajanut ylitsesi kun se on ajanut ohitsesi, ehket enää itsekään ole ihan niin nuori,kimmoisa ja notkea että olis kanttia ihan livenä tulla jutteleen vaimosta noin. Törkeetä.


      • Anonyymi
        väljää, kuivaa ja liian tuttua kirjoitti:

        einii, ei sit millään.
        Kyllästyttää tahkota samaa reikää vuosikymmenestä toiseen.
        Ainoo muutos on, että se on joka vuosi väljempi ja kuivempi.
        Millainehan se mahtaa olla 20 vuoden päästä? Huh,huh

        Sillä oo mitään väliä onko se kuiva vai väljä tai tiukka et osaa vaa panna ja tehä sitä oikein taijat vaa kassis tyhyjentää emäntääs


      • Anonyymi
        Yli 30 v Nainen kirjoitti:

        ..jos menisitte miehet itseenne. Ehkä kyvyissänne on toivomisen varaa ja siksi kolmekin kertaa päivässä on tuskaa Naisillenne. Olen tavannut miehen, joka oli lähes täydellinen rakastaja, mutta eipä silloin kertoja päivässä viitsinyt laskea (silläkin aikaa ehtii paljon kunnei laske kertoja ja suorituksia), kun niitä oli kuitenkin paljon enemmän kuin kolme....

        Miettikää mitä Naisenne ehkä haluisi että tekisitte Hänelle, älkääkä aina vaan itseänne ja kertoja...

        Nautinnollisen seksikästä kevättä Kaikille =)

        !:)(:!


    • riitta

      sulla ei riitä energiaa kunnolla yhteen kertaan

    • antanut ja saanut

      mikä on varmasti helpotus myös vaimollesi.Saahan sitä mies haluta,mutta kyl se naisen mielenkiinto hiipuu,jos jätät ottamatta huomioon naisen tarpeet.Meille kun ei riitä pelkkä sinun haluamisesi!Huomioi myös partnerisi!

    • Pervo

      Joo, kyllä se on niin, että jos mies osaa olla tarpeeksi kiihottava ja muutenkin hyvä "niissä" puuhissa, ei tule ajateltua, että se on jo kolmas kerta tänä yönä... niin iiihanaa se on, jos miehellä on kykyä ja halua ottaa myös toisen osapuolen halut ja toiveet huomioon... jaksaa rakastella vaikka kuinka!
      Suomalaisissa miehissä on vaan usein se vika, että ollaan tulossa muitta mutkitta ja suoraa päätä kirjaimellisesti kyrpä kourassa reiälle ja otetaan vaikka väkisin... tappaa taatusti halut!!!

    • Äidinkielen ope

      Pieni korjaus terminologiaasi: NYMFOMAANI on aina nainen. Vastaavasti tuntevaa/käyttäytyvää miestä kutsutaan termillä EROTOMAANI.

      • On aina luullut heitä satyyrei

        Muuten, mikä on satyyri?
        Miespuolinen nymfomaani?


    • -Liian usein MÄRKÄ ?-

      Hommaa kuule naisellesi LIUKUVOIDETTA!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe