Nymfomaani(mies)

Jahuu!

Olen ollut naimisissa liki 20 vuotta, syrjähyppyjäkin on tullut tehtyä, mutta ainakaan minun kohdalleni ei ole sattunut todellista nymfomaania.Ovatko halukkaat naiset vain myytti? Haluaisin useamman kerran päivässä, mutta viimeistään kolmannen kerran jälkeen alkaa valitus, että ei enää, se on jo arka yms.

12

5389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m

      tasan sama juttu.ei löydy vaikka etsis.

      • väljää, kuivaa ja liian tuttua

        einii, ei sit millään.
        Kyllästyttää tahkota samaa reikää vuosikymmenestä toiseen.
        Ainoo muutos on, että se on joka vuosi väljempi ja kuivempi.
        Millainehan se mahtaa olla 20 vuoden päästä? Huh,huh


      • Yli 30 v Nainen
        väljää, kuivaa ja liian tuttua kirjoitti:

        einii, ei sit millään.
        Kyllästyttää tahkota samaa reikää vuosikymmenestä toiseen.
        Ainoo muutos on, että se on joka vuosi väljempi ja kuivempi.
        Millainehan se mahtaa olla 20 vuoden päästä? Huh,huh

        ..jos menisitte miehet itseenne. Ehkä kyvyissänne on toivomisen varaa ja siksi kolmekin kertaa päivässä on tuskaa Naisillenne. Olen tavannut miehen, joka oli lähes täydellinen rakastaja, mutta eipä silloin kertoja päivässä viitsinyt laskea (silläkin aikaa ehtii paljon kunnei laske kertoja ja suorituksia), kun niitä oli kuitenkin paljon enemmän kuin kolme....

        Miettikää mitä Naisenne ehkä haluisi että tekisitte Hänelle, älkääkä aina vaan itseänne ja kertoja...

        Nautinnollisen seksikästä kevättä Kaikille =)


      • zinaida
        väljää, kuivaa ja liian tuttua kirjoitti:

        einii, ei sit millään.
        Kyllästyttää tahkota samaa reikää vuosikymmenestä toiseen.
        Ainoo muutos on, että se on joka vuosi väljempi ja kuivempi.
        Millainehan se mahtaa olla 20 vuoden päästä? Huh,huh

        saisi enää tuommosen kommentin jälkeen alleen ei sitten millään. Sähän halveksit naistasi! Kuvitteletkohan jätkäparka naisesi saavasi seksistä kanssasi yhtään mitään? Taidat pitää itseäsi jonain seksin ylipappina, joka on joutunut syyttään tyytymään huonompaan. Pahoin pelkään vuosien kohdelleen kaltoin myös sinua, saattaa jopa olla että aika on ajanut ylitsesi kun se on ajanut ohitsesi, ehket enää itsekään ole ihan niin nuori,kimmoisa ja notkea että olis kanttia ihan livenä tulla jutteleen vaimosta noin. Törkeetä.


      • Anonyymi
        väljää, kuivaa ja liian tuttua kirjoitti:

        einii, ei sit millään.
        Kyllästyttää tahkota samaa reikää vuosikymmenestä toiseen.
        Ainoo muutos on, että se on joka vuosi väljempi ja kuivempi.
        Millainehan se mahtaa olla 20 vuoden päästä? Huh,huh

        Sillä oo mitään väliä onko se kuiva vai väljä tai tiukka et osaa vaa panna ja tehä sitä oikein taijat vaa kassis tyhyjentää emäntääs


      • Anonyymi
        Yli 30 v Nainen kirjoitti:

        ..jos menisitte miehet itseenne. Ehkä kyvyissänne on toivomisen varaa ja siksi kolmekin kertaa päivässä on tuskaa Naisillenne. Olen tavannut miehen, joka oli lähes täydellinen rakastaja, mutta eipä silloin kertoja päivässä viitsinyt laskea (silläkin aikaa ehtii paljon kunnei laske kertoja ja suorituksia), kun niitä oli kuitenkin paljon enemmän kuin kolme....

        Miettikää mitä Naisenne ehkä haluisi että tekisitte Hänelle, älkääkä aina vaan itseänne ja kertoja...

        Nautinnollisen seksikästä kevättä Kaikille =)

        !:)(:!


    • riitta

      sulla ei riitä energiaa kunnolla yhteen kertaan

    • antanut ja saanut

      mikä on varmasti helpotus myös vaimollesi.Saahan sitä mies haluta,mutta kyl se naisen mielenkiinto hiipuu,jos jätät ottamatta huomioon naisen tarpeet.Meille kun ei riitä pelkkä sinun haluamisesi!Huomioi myös partnerisi!

    • Pervo

      Joo, kyllä se on niin, että jos mies osaa olla tarpeeksi kiihottava ja muutenkin hyvä "niissä" puuhissa, ei tule ajateltua, että se on jo kolmas kerta tänä yönä... niin iiihanaa se on, jos miehellä on kykyä ja halua ottaa myös toisen osapuolen halut ja toiveet huomioon... jaksaa rakastella vaikka kuinka!
      Suomalaisissa miehissä on vaan usein se vika, että ollaan tulossa muitta mutkitta ja suoraa päätä kirjaimellisesti kyrpä kourassa reiälle ja otetaan vaikka väkisin... tappaa taatusti halut!!!

    • Äidinkielen ope

      Pieni korjaus terminologiaasi: NYMFOMAANI on aina nainen. Vastaavasti tuntevaa/käyttäytyvää miestä kutsutaan termillä EROTOMAANI.

      • On aina luullut heitä satyyrei

        Muuten, mikä on satyyri?
        Miespuolinen nymfomaani?


    • -Liian usein MÄRKÄ ?-

      Hommaa kuule naisellesi LIUKUVOIDETTA!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe