Hevoset unissani

Uni

Olen siis sama joka on kysellyt toteemieläimistä tuolla alempana.
Nyt viikon aikana joka yö nähnyt unta hevosista. Niillä on ollut joko iso tai pieni osa unissani, mutta ne ovat silti siellä. Olen myös illalla pyytänyt toteemiani näyttäytymään.
Voiko tämä olla joku viittaus toteemieläimeeni?

5

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terhen täysikuu

      sun alitajuntasi antoi sinulle viestin unen muodossa. hevonen tarkoittaa kestävyyttä, liikkuvuutta ja voimaa.
      intiaanien mukaan toteemieläimensä voi valita tai ne ottavat sinuun yhteyttä unien kautta tai ilmestyvät alitajuntaasi. he sanovat, että sinun molemmilla puolillasi on eläin ja sinun sisälläsi on yksi oppaanasi, se verhoaa ja ympäröi olemustasi. tämän voimaeläimen kautta saat henkilökohtaisen voimasi ja muovaat polkuasi. nämä voimaeläimet, hengellisen kasvun oppaat, saattavat ilmestyä uniisi tai näkyihisi opastaakseen ja suojellakseen sinua matkasi varrella. ne kuvaavat Suurta Henkeä tai jotain mistä niiden on selvittävä: sinun kykyjäsi, lahjojasi ja haasteitasi.

    • terhen täysikuu

      tapasitko Hevosen?

      • Uni

        ..sillä en kohdannut hevosista yhtäkään "henkilökohtaisesti", en siis saanut kunnollista kontaktia niihin.
        Voisitko myös kertoa enemmän siitä miten kommunikoidaan toteemien kanssa? Olen aikamoinen vasta-alkaja, ja apua olisi kiva saada. :)


      • terhen täysikuu
        Uni kirjoitti:

        ..sillä en kohdannut hevosista yhtäkään "henkilökohtaisesti", en siis saanut kunnollista kontaktia niihin.
        Voisitko myös kertoa enemmän siitä miten kommunikoidaan toteemien kanssa? Olen aikamoinen vasta-alkaja, ja apua olisi kiva saada. :)

        saatoit kutsumalla vaikeuttaa "yhteyttä" alitajuntaan. siis et tietoisesti vaan vahingossa.

        oletko ollut ennen hevosten kanssa tekemisissä? ehkä se, ettet ollut henk. koht. kontaktissa kertoi siitä, että olet vielä hiukan liian vieras, ehkä hevonen haluaa sinun tietävän itsestään enemmän. en tiedä. tuo oli vain minun logiikkaa...

        itselläni ei ole (ainakaan vielä) omaa toteemieläintä, joten en uskalla sanoa mitään varmasti, mutta kannattaa seikkailla netissä katselemassa=)!!!

        mun käsittääkseni niiltä voi pyytää apua elämäsi ratkaisuissa(en tiedä tapahtuuko se sitten meditoimalla tai shamaanimatkojen tapaisilla jutskilla).

        ja joidenkin mukaan voi tehdä rituaalin toteemieläimen kutsumiseksi. ei tietoa....=/


        kannattaa käydä vaikka leimun sivuilla:
        www.angelfire.com/emo/varjojenkirja/
        siellä on joatin juttua toteemieläimistä
        tai
        http://maxpages.com/eclecticwicca/Animals_and_Familiars
        sieltä löytyy kaksikin artikkelia asiaan liittyen

        toteemieläimet saattavat vaihtuakin, esim, jos jollakin on sinulle opetettavaa. tai saattavat jäädä elämääsi lopullisesti

        itse olen aina miettinyt, että jos valitsee omat toteemieläimensä, niin tulisiko ne valita vahvistamaan itsellä jo olevia vahvoja ominaisuuksia, vai tasapainottamaan näitä. esim. tulisiko minun valita itselleni vaikka jänis(täsmällisyys, varovaisuus, nöyryys, pelko), kun itseltäni puuttuu näitä ominaisuuksia? vai vuoristoleijona(johtajuus, vahvuus, tasapaino), kun itselläni on vahva vietti johtamiseen?

        kai näillä sivuilla on joku asiaan perehtynyt? en viitsisi puhua mitään noin-tietoja. en todellakaan ole aiheeseen perehtynyt sen kummemmin=(... mun wicca-tutut ovat olleet todella kiinnostuneita asiasta. käy kyselemässä wiccalaisuus-palstalla. vaikka siellä on kyl lähinnä näitä "onko kellään mulle loitsuja"-wannabewiccoja;)


    • Polgara

      Itse olen nähnyt hevosia unissani läpi koko elämän mutten silti miellä hepoa toteemikseni vaikka olen ehkä kulkenut laput silmillä. Täytyypä alkaa toden teolla ottamaan yhteyttä omaan toteemiini jos vaikka asiat selviäisivät...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe