Olen siis sama joka on kysellyt toteemieläimistä tuolla alempana.
Nyt viikon aikana joka yö nähnyt unta hevosista. Niillä on ollut joko iso tai pieni osa unissani, mutta ne ovat silti siellä. Olen myös illalla pyytänyt toteemiani näyttäytymään.
Voiko tämä olla joku viittaus toteemieläimeeni?
Hevoset unissani
5
283
Vastaukset
- terhen täysikuu
sun alitajuntasi antoi sinulle viestin unen muodossa. hevonen tarkoittaa kestävyyttä, liikkuvuutta ja voimaa.
intiaanien mukaan toteemieläimensä voi valita tai ne ottavat sinuun yhteyttä unien kautta tai ilmestyvät alitajuntaasi. he sanovat, että sinun molemmilla puolillasi on eläin ja sinun sisälläsi on yksi oppaanasi, se verhoaa ja ympäröi olemustasi. tämän voimaeläimen kautta saat henkilökohtaisen voimasi ja muovaat polkuasi. nämä voimaeläimet, hengellisen kasvun oppaat, saattavat ilmestyä uniisi tai näkyihisi opastaakseen ja suojellakseen sinua matkasi varrella. ne kuvaavat Suurta Henkeä tai jotain mistä niiden on selvittävä: sinun kykyjäsi, lahjojasi ja haasteitasi. - terhen täysikuu
tapasitko Hevosen?
- Uni
..sillä en kohdannut hevosista yhtäkään "henkilökohtaisesti", en siis saanut kunnollista kontaktia niihin.
Voisitko myös kertoa enemmän siitä miten kommunikoidaan toteemien kanssa? Olen aikamoinen vasta-alkaja, ja apua olisi kiva saada. :) - terhen täysikuu
Uni kirjoitti:
..sillä en kohdannut hevosista yhtäkään "henkilökohtaisesti", en siis saanut kunnollista kontaktia niihin.
Voisitko myös kertoa enemmän siitä miten kommunikoidaan toteemien kanssa? Olen aikamoinen vasta-alkaja, ja apua olisi kiva saada. :)saatoit kutsumalla vaikeuttaa "yhteyttä" alitajuntaan. siis et tietoisesti vaan vahingossa.
oletko ollut ennen hevosten kanssa tekemisissä? ehkä se, ettet ollut henk. koht. kontaktissa kertoi siitä, että olet vielä hiukan liian vieras, ehkä hevonen haluaa sinun tietävän itsestään enemmän. en tiedä. tuo oli vain minun logiikkaa...
itselläni ei ole (ainakaan vielä) omaa toteemieläintä, joten en uskalla sanoa mitään varmasti, mutta kannattaa seikkailla netissä katselemassa=)!!!
mun käsittääkseni niiltä voi pyytää apua elämäsi ratkaisuissa(en tiedä tapahtuuko se sitten meditoimalla tai shamaanimatkojen tapaisilla jutskilla).
ja joidenkin mukaan voi tehdä rituaalin toteemieläimen kutsumiseksi. ei tietoa....=/
kannattaa käydä vaikka leimun sivuilla:
www.angelfire.com/emo/varjojenkirja/
siellä on joatin juttua toteemieläimistä
tai
http://maxpages.com/eclecticwicca/Animals_and_Familiars
sieltä löytyy kaksikin artikkelia asiaan liittyen
toteemieläimet saattavat vaihtuakin, esim, jos jollakin on sinulle opetettavaa. tai saattavat jäädä elämääsi lopullisesti
itse olen aina miettinyt, että jos valitsee omat toteemieläimensä, niin tulisiko ne valita vahvistamaan itsellä jo olevia vahvoja ominaisuuksia, vai tasapainottamaan näitä. esim. tulisiko minun valita itselleni vaikka jänis(täsmällisyys, varovaisuus, nöyryys, pelko), kun itseltäni puuttuu näitä ominaisuuksia? vai vuoristoleijona(johtajuus, vahvuus, tasapaino), kun itselläni on vahva vietti johtamiseen?
kai näillä sivuilla on joku asiaan perehtynyt? en viitsisi puhua mitään noin-tietoja. en todellakaan ole aiheeseen perehtynyt sen kummemmin=(... mun wicca-tutut ovat olleet todella kiinnostuneita asiasta. käy kyselemässä wiccalaisuus-palstalla. vaikka siellä on kyl lähinnä näitä "onko kellään mulle loitsuja"-wannabewiccoja;)
- Polgara
Itse olen nähnyt hevosia unissani läpi koko elämän mutten silti miellä hepoa toteemikseni vaikka olen ehkä kulkenut laput silmillä. Täytyypä alkaa toden teolla ottamaan yhteyttä omaan toteemiini jos vaikka asiat selviäisivät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983