Luokkaretkellä laivalla

nainen

Luokkaretkellä laivalla

Oltiin menossa kaikkien 9. luokkien kanssa laivalle luokka retkelle. Meidän luokan mukaan tuli kolme opettajaa, Sari- meidän luokkis, Jouko- poikien puutyöopettaja ja Marko koulumme rehtori.
Olin alusta asti käyttäytynyt huonosti heti kun rehtorimme silmä vältti, Sarin ja Joukon silmäilyistä en välittänyt. Illalla menimme discoon johon Jouko o1i tullut valvojaksi. Kun olin saanut tarpeekseni tanssimisesta menin ilmoittamaan Joukolle että lähden hyttiin.

Ajattelin käydä kenenkään huomaamatta kannella tupa kaila. Olin juuri lopettamaisillani kun Sari, luokkiksemme tuli kannelle, hän käveli suoraan luokseni ja käski tulla hyttiinsä puhumaan tupakoinnista. Masentuneena laahustin vastapäätä omaa hyttiäni sijaitsevaan hyttiin. Olin juuri koputtamassa kun kuulin Joukon äänen takanani.

- Sari lähti yhden teidän luokkalaisen perään ja pisti mut asialle.

No niin, ajattelin. Puolituntematon opettaja saarnaamaan tupakoinnista. Kuullosti tylsältä. Me mentiin Joukon hyttiin ja istuin sohvalle.   .

- No niin Miia, sä olet käyttäytynyt huonosti koko matkan ajan ja sen pitäis loppua. Olisko mitään keinoa millä sen saisi loppumaan. vai keksinkö mä miten me saadaan sut ruotuun.

Joukon ääni oli pahanenteinen ja ilme veijarimainen. Mä vaan kohautin olkapäitäni.
Sitten yht' äkkiä Jouko selätti mut makaamaan sohvalle ja nousi mun päälle hullunkiilto silmissään.

- Jos sä teet just niin kuin mä sanon ni sä et saa merkintää etkä jää luokalta.

Nyökkäsin pien esti ja Jouko nousi mun päältä.

- Nouse ylös ja riisu vaattees... paitsi hame.

Nousin ylös katsoin Joukoa hämmentyneenä ja Jouko liikahti mua kohti hymyillen ilkeästi. Menin askeleen taaksepäin ja rupesin riisumaan itseäni, otin pois napitettavan paftani jonka alta otin topin. Olin alusvaatteilla ja hameella 38- vuotiaan opettajani edessä. Jouko suorastaan söi minua katseellaan ja määräsi ottamaan rintaliivit pois. Otin ne pois kädet täristen, en ollut ollut miehen kanssa ennen kuin kerran, ja tämäkin oli ollut minun ikäiseni eli Joukoa paljon nuorempi. Otettuani rintaliivit pois Jouko katsoi rintojani vieno hymy huulillaan.

Jouko käveli minua päin ja kahlitsi minut itsensä ja seinän väliin ja rupesi suutelemaan ja naimaan minua kielellään suuhuni. Tunsin kuinka todella suuri kulli painautui kiinni alavatsaani. Riistäydyin pois Joukon otteesta ja yritin avata ovea, mutta' Jouko oli nopeampi ja heitti minut sängylle ja löi minua poskelle aika kovaa.

- Sua ei tarvis sattua niin paljon jos tekisit mitä mä sanon." Nyt pysyt siinä.

Jouko penkoi jotain matkalaukustaan ja löysikin pian etsimänsä. KÄSIRAUDAT. Jouko käski minua ottamaan rennosti niin minuun ei sattuisi. Hän otti kiinni käsistäni ja laittoi ne käsiraudoilla kiinni sängyn päässä olevaan käsinojaan jolloin rintani pääsivät paremmin esille. Jouko nousi seisomaan ja hymyili ilkeää hymyään.

- Nyt mä voin nauttia susta koko yön.., ja sä musta.

Olin todella peloissani kun Jouko nousi päälleni ja suuteli minua, tällä kertaa hellemmin. Rauhoituin hiukan. Jouko suuteli kaulaani ja korvannipukoitani. Rupesin itsekin kiihottumaan. Jouko siirtyi suutelemaan kiihkeästi rintojani ja hengitti raskaasti herkkää ihoani vasten. Samanaikaisesti hän hieroi rintojani käsillään ja sai minut kiihottumaan, vaikka halusinkin pois tilanteesta.

Joukon osaavat kädet valuivat alaspäin ja veti hameeni lantiolleni. Koko ajan hän näykki, nuoli ja puri nännejäni. Hänen kätensä tunnusteli pyhintä paikkaani pikkuhousujeni päältä. Hän siirsi kätensä pikkuhousujeni alle huomaten minut todella märäksi: Häpesin märkyyttäni ja sitä miten hänen kätensä tunnustellessa pilluani kiihotuin lisää.

- Sä taidatkin tykätä tästä... taidat tarvita kunnolla kyrpää sisääsi...

Jouko kuiskasi käheällä äänellä. Muistin miten valtavan kokoiselta Joukon kyrpä tuntui, ja pelkäsin ajatustakin se sisälläni. Jouko nousi ylös ja veti paitansa ja housunsa pois päältään. Kyrpä näytti valtavalta jo bokserien läpi. Haukoin henkeäni kun Jouko otti bokserin pois. Kulli oli ainakin 25 cm pitkä ja todella paksu. Jouko siirtyi viereeni ja käski minun imeä. En uskaltanut tehdä mitään ja Jouko otti minua leuan alta kiinni pakottaen minut ottamaan tuon valtavan kyrvän suuhuni. Suussani teki kipeää moisen kyrvän imeminen. Tein kuitenkin parhaani.

Minun imiessäni kullia, Jouko repäisi pikkuhousuni väkivaltaisesti pois päältäni ja näki paljaaksi ajellun pilluni. Hän otti kivikovan kyrpänsä pois suustani ja meni jalkopäähäni. Jouko upotti päänsä jalkoväliini ja rupesi nuolemaan häpyhuuliani. Pelkoni kaikkoontui ja nautin Joukon osaavasta kielestä. Valusin suorastaan pillunesteitä ja sain korvia huumaavan orgasmin Joukon nuoltuaan jonkun aikaa klitoristani.

- Nyt mä nussin sua niin kovaa että muistat sen lopun ikäsi.

Joukon äänessä oli jotain pahanenteistä ja muistin taas kookkaan kyrvän. Jouko asettui paremmin päälleni ja hieroi kyrpänsä varrella klittaani joka sai minut kiihottumaan, samalla pelkäsin koska hän aikoisi upottaa tuon valtavan kyrvän minuun. Jouko väänsi kulliaan ja upotti sen nopeasti minuun pilluni perukoille sakka. Koko ajan katsoessaan minua silmiin ulvoin koska kulli oli vieläkin suurempi kuin miltä näytti.
Jouko oli hetken paikallaan ja aloitti sitten hiljalleen naimaan minua kireään ja kokemattomaan pilluuni. Joukon suuri kyrpä työntyi yhä uudestaan ja uudestaan minuun. Haukoin henkeäni ja Joukokin huomasi sen muttei välittänyt.

Jouko kiihdytti tahtia pikku hiljaa ja anoin häntä lopettamaan. Rintani hölskyivät kovan tahdin myötä. Joukon kuitenkin kiihdyttäessä tahtia pilluni sopeutui tuohon suureen kyrpään ja rupesin itsekin nauttimaan tilanteesta. Jouko nai minua kuin viimeistä päivää minun uikuttaessani ja kiljuessani. Jouko huomasi että nautin tilanteesta ja hän hiljensi tahtiaan.

- Antoiko joku sulle luvan nauttia tästä? Haluatko sä että mä nussin sua perseeseen vai...

En pystynyt sanomaan mitään ja Jouko vetäytyi ulos pillustani käänsi minut ympäri ja laittoin pari tyynyä mahani alle. Jouko haki liukastetta anukseeni pillustani, samalla hieroen klitoristani.

jatkanko... kannattaako edes?

2

9120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari

      jatka jatka jatka!!!!

    • tomppa

      joo jatka!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe