Naisia Kemi-Tornio seutukunnassa ????

Salaa Sinun - olkapääsi - jos

MOI!

Olisiko Kemi-Tornio-seutukunnassa yhtään naista - iällä ei väliä - joka haluaisi meilata akateemisen, varatun, mutta juuri siksi luotettavan miehen kanssa - mistä tahansa elämän osa-alueesta ??? Olet vapaa, eronnut, karannut tai suhteessa elävä... heitä meilillä !!!

11

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi

hyi

• Ei Moralisti eikä Parempi Ihmi

...pitääkö olla niin likanen mielikuvitus, ettei voi kuvitella ihmisten tänä päivänä muuten pitävän ja välittävän toisistaan kuin... sänkyyn menemällä... puhuttiinko ilmoituksessa seksistä sanaakaan ? Ei muistaakseni...

• yäk, yäk!
        Ei Moralisti eikä Parempi Ihmi kirjoitti:

...pitääkö olla niin likanen mielikuvitus, ettei voi kuvitella ihmisten tänä päivänä muuten pitävän ja välittävän toisistaan kuin... sänkyyn menemällä... puhuttiinko ilmoituksessa seksistä sanaakaan ? Ei muistaakseni...

jopa olet hurskastelija!

• siiri

lyön sinua patongilla pepulle
      senkin possukka

• Salaa Sinun

Ei käy ilmi oikein tuosta viestistäsi... onko sulla muita mielitekoja tai perversioita ? Vooidaan me niistäkin jutella, jos haluat...*hymy*

• kiitollinen

kiitos pelastit mun illan- joskus siihen ei paljoa vaadita...

• Gabriella 27

Kirjoita mulle sähkikseen.Olen myös varattu.

• Gabriella

Laitoin sähkis osoitteen sulle väärin.
      Se eka kirjain on sitte pienellä.

Ois ihan kiva jos viitsit kirjoitella.
      Asun itsekin 'aika lähellä' Kemi-Tornio aluetta,mutta en samassa läänissä.

-MEILAILLAANKO?-

• Salaa Sinun

en ole saanut minkäänlaista sähkisosoitetta...mutta pane sinä... meiliä osoitteeseen [email protected]

Tottakai meilaillaan... ihan niin kuin SINÄ haluat...

• Salaa Sinun

• Salaa Sinuun

Anteeksi tämä sekoilu, ei tähän kukaan ole väliin pyrkimässä, olet ihan saman kaverin kans koko ajan "puheissa"... minä vaan sekoilin ton osotteeni kanssa... kun luulin että paljas (!) pupumies ei olisi ollut varattu osoite, mutta oli, jouduin lisäämään siihen tuon 2000 perään... siitä sekaannus... tein siis tuon hottis osotteen vasta sen jälkeen kun pyysin sua siihen ekaksi meilaamaan...*anteeksi' oikea osoite n siis [email protected] !!!!! Mihinkähän sinäsitten sen oman osoitteesi annoit ??? *miettii*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27