Hei, oon 18-vuotias tyttö ja mulla koski viime menkkojen aikaan aivan sairaasti mahaan kun käytin tamponia silloin kun vuotoa tuli melko niukalti, mutta kun otin tamponin pois , kipu lakkasi heti... Mistäköhän se johtui? Ei kai vaan mikään TSS? mitään muita oireita ei ollut ja aikaisemmin kun vuotoa oli enemmän ei koskenut mihinkään...Onko kellekään muulle käynyt näin?
Voiko tamponi aiheuttaa kipua?
7
3442
Vastaukset
- Elina76
Mulla oli aikoinaan pari koulukaveria jotka eivät pystyneet käyttämään tamponia juuri sen aiheuttaman kivun takia. Että kai se on mahdollista ettei kaikille tamponi vaan käy :)
- anna
Jos se on pahassa asennossa niin se saattaa tuottaa kipuu ainaski mul on sillee... Siis et sattuu muuallekki ku emättimee
- nuori nainen
kiitti tiedosta...outoo kyl ajatella, et se koskee muuallekin kuin emättimeen...mut hyvä niin, ettei ole mitään vakavampaa...toivottavasti ainakaa!
- joes
nuori nainen kirjoitti:
kiitti tiedosta...outoo kyl ajatella, et se koskee muuallekin kuin emättimeen...mut hyvä niin, ettei ole mitään vakavampaa...toivottavasti ainakaa!
Työnnä tamppoomi tarpeeksi syvälle!!!
Itse en pysty edes kävelemään jos se ei ole tarpeeksi syvällä!!!
- Tiina
jos tamponi aiheuttaa kipua, sitä eI saa käyttää, koska se saattaa aihauttaa mm. limakavoille vaurioo taikka muualle.. ylemmäs emättimestä.....
- Anonyymi
Mä en kärsi käyttää tamppoonia kun se sattuu ihan hirveesti. Mutta oon vasta 13 vuotta nii en tiiä johtuuko se siitä
- Anonyymi
En osaa käyttää tamponia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619