mikroauton rakennusohjeet ?

jape

mistä löytäis mikroauton rungon rakennusohjeita ?(esim. 250 cc )

12

11941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kisaaja

      Kyllä ne rungot on ihan tehdastekoisia. Tuollaisella itse väännetyllä putkihäkkyrällä ei saa kuin rupia perseeseen. Varsinkin kun meinaat kakspuolikkaan koneen siihen tunkea, niin suosittelen lämpimästi oikean kartingrungon ostamista.

    • biafra

      Vakoilet putkien mitat ja muut valmiista tehdasrungosta ja väännät kopion siitä.

      • saat

        aikaan täydellisen suden.

        Kannattaisi varmaan mennä vaikkapa tutustumaan jollekkin karting radalle, niin näkisi mistä on kysymys?


    • Kokemus

      250cc on itse tehtynä tappaja! ! ! Käy hyvä ihminen katsomassa radalla, kuinka se on tehty mm. levyt joka nurkassa!!! Osta käytetty!!!!

      • Anonyymi

        Ei se ollut ennenkään tappaja. Ja niillä ajettiin ihan EM:ään asti. Kyse on vain siitä mistä materiaalista sen haluaa tehtävän.

        Ei rungon teko ole mitään rakettitiedettä.


    • Kokenut

      No no pojat älkäähän tyrmätkö innokasta tulevaisuudenlupausta.
      Rakentelimme aikonaan putkirunkoisen pelin ja työntöapuna oli hondan cr250 kone. Käytiin radallakin ajamassa eikä hävennyt tehdasvalmisteiselle. Ihminenhän se tehdasvalmisteisenkin on suunnitellut vai mitä?

      • Jamppa

        riippuu mihin vertaa mutta jos radalla on kunnollinen formula-250 luokan auto tai vaikka 100cc suoravetoinen niin varmasti ovat monta sekuntia kierroksella nopeampia kuin joku itse puutarhaletkusta väännetty.

        Ja kun itse tekee karting auton niin varmasti joku osa pettää melkein joka kerta kun radalla käy


      • jaa mää vai
        Jamppa kirjoitti:

        riippuu mihin vertaa mutta jos radalla on kunnollinen formula-250 luokan auto tai vaikka 100cc suoravetoinen niin varmasti ovat monta sekuntia kierroksella nopeampia kuin joku itse puutarhaletkusta väännetty.

        Ja kun itse tekee karting auton niin varmasti joku osa pettää melkein joka kerta kun radalla käy

        niin niin, mutta jos se ei olekkaan tarkoitettu lähinnä radalle vaan enemmän omaan piha/mökki käyttöön niin ei se pieni maanvara siinä mikään paras ole. Eli silloin jo kannattais mun milestä tehdä oma auto jossa jousitus ja maavaraa riittävästi ni onhan sillä hiekkatiellä kivempi ajella. Miksi kaikki heti tuomitsee jonkun jos kysyy jotain? Eikä hän ilmoittanut mihin käyttöön se on tarkoitettu!


    • tonizu___

      No voithan sä tietenki hitsata sen rungon kasaa ja laittaa jonkinlaisia tukia siihen lisäksi, silloin itse tehty runko kestää varmasti ja 250cc pytty mahtuu varmasti kiinni, JA NE JOTKA EI KEHOTA HITSAAMISTA PITÄÄ TURPASA KIINNI, SE ON VAAN HITSAAJASTA KIINNI KESTÄÄKÖ VAI EI, JOS ET OSAA HITSATA NI MINKÄS TEET!!!!

    • ozzy7

      sahanmoottorista tehtiin aikoinaan mikroautoja.vaik ol 50cc ol ärhäköitä.koittakee kahtoo youtubesta video semmosest.

    • Engtsksjsjs

      En tiedä

    • Anonyymi

      ÄX kolmekymmentä = X30 luokka on nykyään tiettävästi se paras luokka ajaa, jo täysikasvuiselle, autot ovat isoja. Osta uusi, käytettyjä on myös myynnissä.
      Sähköstartti, keskipako kytkin, ei luista, vaan kytkeytyy täydellisesti, 125 kuutiosenttimetrin polttomoottori, antaa hyvät vauhdit, ohjauspyörässä kierrosaika näyttömittari. Kaikki parempaa kuin 80-luvulla osattiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe