eli kertokaa onko silja serenade hieno mesta? (olen saattanut olla mutta pitkän ajan takia ei selvää muistikuvaa)..myönnän et oon vielä hiukan alaikäinen joten voiko se kuitenkin olla mahtava kokemus juomista ja baaria(clubia) ajatellen?
asiallisia&tietäviä vastauksia kiitos!
serenade?
6
1317
Vastaukset
- alaikäisillä ei hubaa.
Serenadella on siis nykyään ikäraja 18 baariin kello yhen jälkeen. Poket tarkastaa paperit,eli kannattaa varmaan vaihtaa laivaa,jos meinaatte kemuttaa kunnolla. Tietty voitte pistää pystyyn omat hytti-bibikset,mut baari on aina baari...
- J_K
Paperien tarkistus tapahtuu 22-23 aikaan, jonka jälkeen alaikäiset pois. 18-vuotiaiden valvojat saatetaan tarkistaa, eli pitää löytyä vierestä.
- virgo
riittääkö jos siinä on vaan jotain vanhempaa sakkia seurana muka..?jossei nyt mutsia jaksas siinä vieressä pitää....hmm..typerää..oispa vaan muutaman kk aikasemmi syntyny :(
- joo
virgo kirjoitti:
riittääkö jos siinä on vaan jotain vanhempaa sakkia seurana muka..?jossei nyt mutsia jaksas siinä vieressä pitää....hmm..typerää..oispa vaan muutaman kk aikasemmi syntyny :(
Ota vaan äitis mukaan sinne niin se juo sun puolesta.
- virgo
joo kirjoitti:
Ota vaan äitis mukaan sinne niin se juo sun puolesta.
itse et siis alaikäisenä juonut alkoholia?täytän kyllä tänä vuonna 18 että en kuitenkaa kakara pahimmasta päästä enää varmaan ole?
- SiLjA fAnI
Serenade on ihan mahtava laiva! (jos Silja Serenadea tarkoitat!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078