säälittävää, mulla ei ole enää muuta elämää kuin lojua täällä...=)
kuka on lähemmin tietoinen druidien eläinhoroskoopeista? puuhoroskooppi on tuttu, mutta kuulin tällaisestakin. onko kirjoja/linkkejä/noin vain täällä jaettavaa tietoa kenelläkään?
druidien horoskoopit
2
409
Vastaukset
- jänö
kertoisitko minulle puuhoroskoopista tai tiedätkö jotain linkkejä? Olen yrittänyt selvittää sitä itse mutta en löydä siitä mistään mitään tietoa.
- terhen täysikuu
keltithän elivät hyvin maanläheisesti, he tunsivat hyvin kasvien ja eläinten ominaisuudet. druidit huomasivat ihmisluonteiden olevan analogisia puulajien olemuksen ja elämänkierron kanssa.
reija-tuulia heinonen-rivasto on kirjoittanut kirjan aiheesta, nimeltä "druidien puuhoroskooppi". kannattaa etsiä se kirjastosta. ja jos ei just siellä ollutkaan niin kirjastotätin paikeille vaan ja kinuamaan kaukolainaa!;) nimimerkillä: kirjaston-työntekijät-tuntevat-varmasti-nimeni
tollaisen linkin löysin. siellä taitaa ensisilmäyksellä olla melkein kaikki se tieto, mikä kirjastakin löytyy. paitsi että kirjassa kerrotaan myös kyseisestä puulajista.
http://koti.mbnet.fi/~raijae/linkit/puuhoroskooppi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693