druidien horoskoopit

terhen täysikuu

säälittävää, mulla ei ole enää muuta elämää kuin lojua täällä...=)

kuka on lähemmin tietoinen druidien eläinhoroskoopeista? puuhoroskooppi on tuttu, mutta kuulin tällaisestakin. onko kirjoja/linkkejä/noin vain täällä jaettavaa tietoa kenelläkään?

2

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jänö

kertoisitko minulle puuhoroskoopista tai tiedätkö jotain linkkejä? Olen yrittänyt selvittää sitä itse mutta en löydä siitä mistään mitään tietoa.

• terhen täysikuu

keltithän elivät hyvin maanläheisesti, he tunsivat hyvin kasvien ja eläinten ominaisuudet. druidit huomasivat ihmisluonteiden olevan analogisia puulajien olemuksen ja elämänkierron kanssa.

reija-tuulia heinonen-rivasto on kirjoittanut kirjan aiheesta, nimeltä "druidien puuhoroskooppi". kannattaa etsiä se kirjastosta. ja jos ei just siellä ollutkaan niin kirjastotätin paikeille vaan ja kinuamaan kaukolainaa!;) nimimerkillä: kirjaston-työntekijät-tuntevat-varmasti-nimeni

tollaisen linkin löysin. siellä taitaa ensisilmäyksellä olla melkein kaikki se tieto, mikä kirjastakin löytyy. paitsi että kirjassa kerrotaan myös kyseisestä puulajista.
        http://koti.mbnet.fi/~raijae/linkit/puuhoroskooppi.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38