helsinki haisee*************

lihis

helsinkiläiset nuoret luulee että kehä kolmosen ulkopuolella ei ole "elämää"... aika säälittävää sillä siinä tapauksessa he pitävät itseään parempina kuin muita. tämä väite ei tietenkään koske kaikkia helsinkiläisiä nuoria joilla on sentään järki päässä... esm. helsingissä olevinaan "teinit" aloittavat jopa 9-vuotiaana seurustelun, tupakan polton ja alkoholin käytön!!!! Karseeta!!!Miten jotkut voi olla nii säälittäviä että esittävät muuta kuin ovat???? Nuoret piiloutuvat kovan ulkokuoren taakse ja masentuvat... en kaipaa mailiini mitään pentujen sana sontaa sillä EI KIINNOSTA vaan niiden ihmisten jotka ovat samaa mieltä kanssani!!! :D

35

2226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Se on kyllä ihan typerää helsinkiläisten väittää, etteikö kehä kolmosen ulkopuolella olisi muka "elämää". Tosiasiassa koko pääkaupunkiseutu ulottuu paljon kauemmas. Mitä enemmän sinnepäin mennään, sitä rajummaksi käy yhteiskunta, en missään tapauksessa muuttaisi edes Uudellemaalle!

      • minä

        [sinnepäin = Helsinkiin päin]


    • Oskar

      Oletko kuinka kaukaa Kehä III:n takaa tarkkaillen tehnyt nämä yleistykset helsinkiläisnuorista?

    • Nakkimakkara

      Onhan kehäkolmosen ulkopuolella toki elämää! Siellä on tuulipukujuntteja ja peräkammarin poikia jotka ajelevat traktorilla kilpaa kylän ainoata katua edestakaisin KISS FM:n dr.Alban hittejä soittaen kyynärpää ulkona ja kovaa esittäen. Iltaisin tapellaan raitilla örvellyskännissä talikot aseina. Tyttöjen jalat aukeaa heti kun sanoo että on Helsingistä kotoisin. On siellä toki normaalejakin ihmisiä mutta ne muuttavat Kaupunkiin viimeistään 18-19 vuotiaina.

      • SiBZ

        hah.. käpykylät rulaa prkl


      • poika oulusta

        tuu lessu ouluun ja sano toi ääneen, nii saat kerätä legos pelle. jos hinttari väität, että helsinki (huom pienellä) on ainut kaupunki suomes, nii oot kyl pahasti sekasin.


      • Nakkimakkara
        poika oulusta kirjoitti:

        tuu lessu ouluun ja sano toi ääneen, nii saat kerätä legos pelle. jos hinttari väität, että helsinki (huom pienellä) on ainut kaupunki suomes, nii oot kyl pahasti sekasin.

        Arvelinkin että joku toyotan virittelijä kehä kolmosen ulkopuolelta tarttuisi aiheeseen. Kuten voidaankin huomata, landepaukut ovat usein pohjimmiltaan alemmuudentuntoisia ja epävarmoja. Kotipitäjän arvostelu saattaa johtaa väkivallalla uhkaamiseen, homotteluun tai muihin primitiivireaktioihin. Helsingissä tuommoisille jutuille vaan naureskellaan.

        On se vaan niin että kyllä Helsinki on suomen ainoa kunnon kaupunki. Mene sinäkin vaan takaisin lantaa lapioimaan ja lehmiä panemaan.


      • JiSSu
        Nakkimakkara kirjoitti:

        Arvelinkin että joku toyotan virittelijä kehä kolmosen ulkopuolelta tarttuisi aiheeseen. Kuten voidaankin huomata, landepaukut ovat usein pohjimmiltaan alemmuudentuntoisia ja epävarmoja. Kotipitäjän arvostelu saattaa johtaa väkivallalla uhkaamiseen, homotteluun tai muihin primitiivireaktioihin. Helsingissä tuommoisille jutuille vaan naureskellaan.

        On se vaan niin että kyllä Helsinki on suomen ainoa kunnon kaupunki. Mene sinäkin vaan takaisin lantaa lapioimaan ja lehmiä panemaan.

        Suomessa on kuule monta muutakin kaupunkia, eikä kaikki elämä keskity sen ympärille!! Ja luuletko sä oikeesti että kaikista jotka asuu jossain muualla ku etelässä niin tulee jotain maajusseja?! Nyt oot ihan väärässä niin mene sinä kuule kotiin kasvamaan ja imemään äitis tissiä!!


    • Phenomenomix

      Mistähän päin sä itse olet kotoisin? Voin kertoa sulle, että olem asunut suomessa ihan joka puolella, kokkola, turku, kuusamo, rovaniemi, pyhäjärvi, utsjoki, hanko, helsinki, porvoo..Kaikki on tosi tuttuja. Ja ihan samanlaista se nykyään on joka paikassa. Kyllä niitä pohjosessakin näkee pikkutyttöjä kireissä vaatteissa tupakka suussa. Ja poikkeuksia löytyy myös helsingistä.

      Älähän yleistä liikaa.

    • Lii

      Jospa ihmiset pitäisivät turpansa kiinni asioista joista eivät tiedä mitään!! Lihis, olisi kiinnostava tietää, millä perustelet yleistyksesi stadilaisista?? Montako kertaa olet käynyt Helsingissä? Minä olen asunut täällä koko elämäni ja kaikki tuntemani helsinkiläiset kyllä tietävät, että kehä 3:n ulkopuolella on "elämää". Minulla asuu serkkuja Kuusankoskella ja Torniossa ja kumpikin kaupunki vaikuttaa kuulemani ja näkemäni perusteella paljon rajummalta ja pelottavammalta paikalta kuin Helsinki. Torniossa nuoret ovat jakaantuneet "kingeihin" ja "luusereihin". Jos et biletä rajusti, polta ja juo, olet luuseri. Kuusankoskella ollaan huolissaan nuorten lisääntyvästä huumeidenkäytöstä. Tiedän 12-vuotiaita kuusankoskelaisnuoria, jotka käyttävät säännöllisesti huumeita. Tottakai samoja ongelmia on myös Helsingissä, mutta tämä on sen verran iso paikka, että tänne mahtuu paljon, paljon muutakin. Voit aina vaihtaa koulua ja kaveripiiriä. Väittäisin, että Helsingissä on helpompi olla oma itsensä kuin missään muussa Suomen kaupungissa. Täällä ollaan yleisesti vapaamielisempiä ja rasismi on vähäisempää kuin muualla. Hyvä lihis, älä ole rasistinen helsinkiläisiä kohtaan, emme mekään ole muualla Suomessa asuvia kohtaan:)

      • nuori jumalan selän takaa

        Yhdyn täysin mielipiteeseesi hyvä Lii. En asu Helsingissä vaan pienessä kaupungissa keski-Suomessa, mutta olen kyllä huomannut millaista meininki ja asenteet ovat täällä Helsinkiin verrattuna. *huh*


      • poika oulusta

        meitsi taas luuli, et helsingin nuoret ei pidä muita ees ihmisinä. toivottavasti asia on noin. joo, oli mukava lukee toi. oon amerikassa nyt ja luulin, et mun pitaa lahta suomesta vittuun ton rasismin, ennakkoluulojen ja muiden paskan takii.
        taal jenkkilassa noita ongelmia ei ole ja se tuntuu mahtavalta!! pitaa ilmeisesti muuttaa sitten stadiin, tosin en ehka mielummin kuitenki muutan pois suomest. saa nahda.

        taman kirjaimen "ä" oon saanu kopioimalla toisten teksteist, joten en kuseta et oon usas.


      • weird......
        poika oulusta kirjoitti:

        meitsi taas luuli, et helsingin nuoret ei pidä muita ees ihmisinä. toivottavasti asia on noin. joo, oli mukava lukee toi. oon amerikassa nyt ja luulin, et mun pitaa lahta suomesta vittuun ton rasismin, ennakkoluulojen ja muiden paskan takii.
        taal jenkkilassa noita ongelmia ei ole ja se tuntuu mahtavalta!! pitaa ilmeisesti muuttaa sitten stadiin, tosin en ehka mielummin kuitenki muutan pois suomest. saa nahda.

        taman kirjaimen "ä" oon saanu kopioimalla toisten teksteist, joten en kuseta et oon usas.

        ei kai sulla ole vähän leuhkimisen makua tuossa "olen USA:ssa ihailkaa minua" -jutussa?
        Olen minäkin USAssa juuri nyt eikä siinä mitään kovin ihmeellistä ole. ei edes siinä että tässä koneessä on äät ja ööt.


      • minä
        weird...... kirjoitti:

        ei kai sulla ole vähän leuhkimisen makua tuossa "olen USA:ssa ihailkaa minua" -jutussa?
        Olen minäkin USAssa juuri nyt eikä siinä mitään kovin ihmeellistä ole. ei edes siinä että tässä koneessä on äät ja ööt.

        kaksi suomalaista jotka on molemmat tällä hetkellä USAssa osuu samaan keskusteluun 5 tunnin viiveellä. ja lukee vielä toistensa posteja... wohoo


      • Oskar
        poika oulusta kirjoitti:

        meitsi taas luuli, et helsingin nuoret ei pidä muita ees ihmisinä. toivottavasti asia on noin. joo, oli mukava lukee toi. oon amerikassa nyt ja luulin, et mun pitaa lahta suomesta vittuun ton rasismin, ennakkoluulojen ja muiden paskan takii.
        taal jenkkilassa noita ongelmia ei ole ja se tuntuu mahtavalta!! pitaa ilmeisesti muuttaa sitten stadiin, tosin en ehka mielummin kuitenki muutan pois suomest. saa nahda.

        taman kirjaimen "ä" oon saanu kopioimalla toisten teksteist, joten en kuseta et oon usas.

        Vai ei Melting Potissa ole rasismia ja ennakkoluuloja, eikä edes koneessa öökkösiä? Voi, voi!


      • Minäpä vaan..
        minä kirjoitti:

        kaksi suomalaista jotka on molemmat tällä hetkellä USAssa osuu samaan keskusteluun 5 tunnin viiveellä. ja lukee vielä toistensa posteja... wohoo

        Joku sanoi, että "ei Helsinki ole mitään verrattuna johonki Amerikan kaupunkeihin". Kukaan ei ole tullut tänne vertailemaan jotain New Yorkia ja Helsinkiä keskenään! Ne painivat ihan eri luokissakin, ei niitä voi verrata tietenkään!
        Sitä paitsi esim. jossain pohjois-Helsingissä on saman näköstä, ku Vantaalla, Espossa tai jossain muualla..
        Itse olen siis Helsingissä, joten mä oon kuullu Kehä 3:sen ulkopuolella asuvilta kavereiltani paljon mielipiteitä Helsingistä.. Väitökset oli tosi naurettavia joillaki, esim: "mä en muuttais Hesaan, koska siel on rottia joka puolella ja kauheen huono ilma".. Toiset pitävät sitä kivana ja hienona paikkana.
        Mulla ei oo ainakaan tarvetta kehua maasta taivaisiin kaupunkia, jossa mä oon eläny koko elämäni. Sen voin kyllä sanoa, että jos pitäis valita Helsinki tai joku tönö metsän keskellä, niin valitsen mielummin Helsingin asuinpaikakseni. Nautin itse tosi paljon luonnosta ja vietänki luonnossa aika paljon elämästäni (joo.. siis nyt en puhu Helsingin keskuspuistosta!) esim. viikonloppusin ja kesällä.

        Jotkut mie-sie- ihmiset muuttavat muuten heti puhetyyliään, jos ne kuulee: "mä".. aika naurettavaa. Musta murteet on kivoja, ja kaikki saa asua siellä missä haluaa! Jotkut haluu ihmisiä, metron ja valoa ympärille, toiset haluu luontoa ja vapautta. Omasta mielestäni Helsingissä jokainen just saa pukeutua ihan niin kuin haluaa.. kun kuljet kadulla, niin ei heti tule joku tuttu vastaan..


    • anna

      lue otsikosta vajis...

    • Teinixxxxx muija

      Minkä takia sä otat ongelman helsinkiläisistä kun ethän sä lande edes tiedä millasta on asua stadissa???? Ensinnäkään kaikki stadilaiset ei oo mitään ihme nistejä niinku sä näytät luulevan... Ja mietinpähän vaan, et mitä se sun persettä painaa vaikka oliskin? Nauti sä vaan siitä ah niin puhtaasta maalaisilmasta ja rauhasta, mut älä tuu tänne narisee asioista, joista sä et mitään tiedä!!...

    • Miisa

      Maalaispellet haisee. Kun menee Kehä III:sen ulkopuolelle, niin asutus harvenee ja peltoja alkaa näkyä. Säälittävät raukat elättävät itseään kyntämällä paskaa, tai sitten jonkin pienen tehtaan liukuhihnalla, joka valmistaa tavaroita Helsinkiin ja Uudellemaalle. Turhaan kulkija etsii nälkäänsä McDonaldsia tai Pizza Hut:tia, ei löydy... tai sitten joku hikinen pikkumäkki, jossain pellon laidalla. Mistä löydät vaatteet, mistä?! Ei ole H&M, Stockmann tai Zara lähettyvillä. Suomi-verkkareita ja lenkkareita löytyy toki K-marketista ;) Entäs kun haluat viihdyttää itseäsi elokuvilla. Mistä löytyy leffateatteri? Ei ole Kinopalatsia, Tennispalatsia taikka Bristolia. Löytyy ehkä hyvällä tuurilla pienen pieni teatteri, pienen pienellä näytöllä... maksa siitä nyt sitten leffalippu ;) Entäs jos mielesi tekee lähteä frendien kanssa kahville. Mistä löytyy Wayne's Coffee tai Coffee House? Ei niin mistään... Veijon Esson baarista saat 6h seissyttä kahvia ja tosi miellyttävän ilmapiirin ;)

      Tässä nyt muutama esimerkki... Elekää työ mualaiset viittikö. Ei teillä ole yhtikäs mittää siellä, kyllä myö se tiietään. Kaiken lisäksi me teille ne maatilaistuet maksetaan ja kuntaverotustanne tuetaan. Täältä se raha tulla tupsahtaa Suomen maahan. Jos teille ei mitään tarvis antaa, niin Helsingissä olis kadutkin päällystetty kullalla.

      • ....

        mikä ihmeen kaupunki ihmine ite luulet olevasi??helsinki on ihan tuppukylä moneen muuhun kaupunkiin ulkomailla verrattuna.ite oon asunut ulkomail san fransiscossa usassa ja se on monta kertaa isompi kuin joku pikku hesa.ja nyt asun jyväskylässä niin tämä paljon viihtyisämpi paikka.ei onneks ole liikaa noita trendipelle mestoja mitä mainitsit.


      • Phenomenomiks

        Sun kanssasi en kyllä ole ollenkaan samaa mieltä. Ajattelepa mistä saisit ite leipäsi pöytääs jos ei suomella olis yhtenä tärkeänä elinkeinona maatalous? Sen lisäksi, juuri tuollaiset pinnalliset helsinkiläiset ovat niitä kaikkein pahimpia, kun eivät osaa elää ilman hennesiä ja zaraa tai tennispalatsia. Kyllä elämä on ihan kivaa ilman niitäkin, muualla on ihan omat juttunsa joista ei muut tiedä yhtään mitään.


        Luuletkos olevasi jokin suurenkin maailman kansalainen kun asut helsingissä? Käypä katsomassa millaista meno on nykiss atai lontoossa, jo tukholmakin todistaa sen että koko helsinki ja muu itäsuomi on täysin rom aanus.

        Sori mutta juttu on just näin ku mä sanoin. Ja btw, käypä katsomassa joskus citymarketin tai prisman vaatehyllyjä, ihan samanlaisia vaatteita kun muuallakin mutta HALVEMMALLA! Niin ja vielä korjaan yhden aukon sun sivistyksestäsi, K-market ei tosiaan myy vaatteita.


      • Sake

        Kaikki asukoot siellä missä haluaa! Mun mielestä tää Tampere on ihan hyvä paikka asua ja täällä pysyn. Pääasia on se, hesalaisia ei tänne päästetä!


      • Oskar
        Sake kirjoitti:

        Kaikki asukoot siellä missä haluaa! Mun mielestä tää Tampere on ihan hyvä paikka asua ja täällä pysyn. Pääasia on se, hesalaisia ei tänne päästetä!

        Kyllä sinne stadilaisia ja hesalaisia päästetään - ja ihan mielelläänkin ottavat. Ja tokihan myös tänne pk-seudulle saa muuttaa, mutta toivottavasti ei näille uushesalaisille nouse kusi päähän metropolin pauhkeesta.

        Itse olen Helsingin ensi syksynä jättämässä.


      • Phenomenomiks
        Oskar kirjoitti:

        Kyllä sinne stadilaisia ja hesalaisia päästetään - ja ihan mielelläänkin ottavat. Ja tokihan myös tänne pk-seudulle saa muuttaa, mutta toivottavasti ei näille uushesalaisille nouse kusi päähän metropolin pauhkeesta.

        Itse olen Helsingin ensi syksynä jättämässä.

        Niin minäkin! Onnea vaan sullekin, päästään molemmat pois-....;)

        Pheno


      • Landepaukku!!!!!!

        Kuule,ei ois iloo niist teidän kullatuista kaduista, kun kuolisitte nälkään ku joku kunnon työtä tekevä maanviljelijä jättäis väliin teille niin loistaville helsinkiläisille toimitettavan lihan ja viljan kasvatuksen...Ei ois mäkissä sulle hampurilasisia!!!

        Herää ny! Sun asenne on, niin itsekeskeinen ku olla voi!!! Kaikki millä te siellä kehuskelette on isoissa firmoissa maalla tuotettu! Alkaa tekemään paskapaperis ite,ku paperi tulee maalta mettistä ja tehtaista tuotettuna...

        Ja mikä sillä on ihmisillä eläessä pienessä kaupungissa, jossa on 20 000 ihmistä! Kyllä täälläkin toimeen tullaan ja tehdään muutakin ku kynnetään paskaa! Ihmisistäki kasvaa fiksumpia tää...Otetaan ny esimerkki itestäs joka on sieltä "Helsinki the Great city´stä" ja tommonen on tullu!!!!

        Hanki elämä ja parempi asenne...Tolla asenteella sä jäät sinne paskaseen Helsinkiin ja oon töis jossain rupusen Siwan kassalla, vaikka voitki sit vapaaajalla oleskella siinä sun valtavalla takapihalla, ihanan avarassa asunnossa tai mennä sinne kahvilaan tuhlaamaan niitä roposia joita sitten kaupankassana ansaitset...Et varmaan oo tullu ikinä ajatelleeks,että maailmaa on kehä kolmosen ulkopuolellakin ja helsinki ei siinä maailmas paljo paina!!!


      • maalaistyttö vaan :)

        sain aika makeat naurut tästä jutusta :D Kertoo vain että jonkun elämä on todella tyhjää. No, elele sinä siellä iiihanassa helsingissäsi, onneks minä saan asua täällä puhtaan luonnon keskellä. Pois en haluaisi! Puoli vuotta ahdistavassa kerrostaloyksiössä kaupungissa riitti mulle.
        Ja kas kummaa, ei tästä pitkä ole h&m:n ym. jos niitä kaipaa..:)mut ethän se tiedä kun et oo tainnu kehäkolmosen toisella puolella koskaan käydä..:)


    • jeah

      kiitän erinomaisesta mielipiteestä ja tosiasiasta.paskempaa paikkaa ei voi maailmasta löytää kuin helsinki.porukka ihan täys kusipäitä ja joka toine joku jou jou tyyppi.ei voi muuta kuin sääliä.

    • Wizard

      Mä en nyt oikein osaa sanoo tuohon juuta enkä jaata....
      Jotenkin vain kaikille on tullut sellainen kuva(myös minulle),että "Helsingissä on huumeet,hullut,raiskaajat ja kaikki paska",mutta on niitä varmasti muuallakin,en nyt tiiä niiden suhde lukua toisiinsa,mutta silti...
      Asun ite Pohjosessa ja täs on laskettelukeskus,joka vetää puoleensa todella paljon turisteja ja kyllä siitä menosta huomaa ketkä on Etelästä(En tarkoita pelkkiä Helsinkiläisiä)...
      Totta se Helsinki on monelle niin suuri kaupunki ja siksi ehkä myös pelottava,niin siitä ajatellaan negatiivisesti,en itsekkään kyllä pidä Hesaa mitenkään hyvänä paikkana asuu,asun ennemmin täällä missä asun,mutta en silti arvostele muita...Kaikki ei voi pitää samoista asioista.

      Tulipas siinä sekava mielipide,mutta jos joku otti tuosta jotain selvää,hyvä niin:)

      • frewyd

        hävettää, kun olen itsekin tuppukyläläinen ja te naapurimaalaistollot nolaatte minutkin noilla jutuillanne. yritätte uskotella itsellenne, että Helsinki on ihan kurja paikka. HERÄTYS!!! jokainen suomalainen haluaisi sisimmässään asua Helsingissä (huom isolla). joillakin on vain ongelmia myöntää sitä itselleen. "Helsingissä on niin saastunut ilma ja kauheasti melua ja hulluja raiskaaja narkomaaneja. Hyi yäk."


      • Norsu
        frewyd kirjoitti:

        hävettää, kun olen itsekin tuppukyläläinen ja te naapurimaalaistollot nolaatte minutkin noilla jutuillanne. yritätte uskotella itsellenne, että Helsinki on ihan kurja paikka. HERÄTYS!!! jokainen suomalainen haluaisi sisimmässään asua Helsingissä (huom isolla). joillakin on vain ongelmia myöntää sitä itselleen. "Helsingissä on niin saastunut ilma ja kauheasti melua ja hulluja raiskaaja narkomaaneja. Hyi yäk."

        Huomaa, että edellä olevia mielipiteitä on kirjotelleet joko Helsinkiä ihannoivat tai vihaavat, joista kukaan ei ole siellä asunut. Kannattaisi ehkä asua siellä vuosi tai pari niin tietäisitte mistä puhutte. Itse olen pieneltä paikkakunnalta muuttanut Helsinkiin töiden perässä. Ajattelin sen olevan todella siisti mesta ja että elämäni muuttuisi hohdokkaammaksi saman tien kun muuttaisin Helsinkiin. Todellisuudessa elämä on samanlaista niin Helsingissä kuin missä tahansa muuallakin. Raiskaajia, narkomaaneja tai muita sekopäitä löytyy joka paikasta eikä niihin törmää, jos ei hengaile epämääräisissä porukoissa tai heilu kaupungilla keskellä yötä yksin kaatokännissä. Eniten Helsingissä ärsyttää pitkät etäisyydet. Harvalla on varaa asua keskustassa, joten pitää tyytyä johonkin lähiöön. Sieltä sitten joka aamu ja ilta täytyy kulkea metrolla, junalla tai bussilla töihin, kouluun ja palveluiden pariin. Todella rasittavaa!


      • Oskar
        Norsu kirjoitti:

        Huomaa, että edellä olevia mielipiteitä on kirjotelleet joko Helsinkiä ihannoivat tai vihaavat, joista kukaan ei ole siellä asunut. Kannattaisi ehkä asua siellä vuosi tai pari niin tietäisitte mistä puhutte. Itse olen pieneltä paikkakunnalta muuttanut Helsinkiin töiden perässä. Ajattelin sen olevan todella siisti mesta ja että elämäni muuttuisi hohdokkaammaksi saman tien kun muuttaisin Helsinkiin. Todellisuudessa elämä on samanlaista niin Helsingissä kuin missä tahansa muuallakin. Raiskaajia, narkomaaneja tai muita sekopäitä löytyy joka paikasta eikä niihin törmää, jos ei hengaile epämääräisissä porukoissa tai heilu kaupungilla keskellä yötä yksin kaatokännissä. Eniten Helsingissä ärsyttää pitkät etäisyydet. Harvalla on varaa asua keskustassa, joten pitää tyytyä johonkin lähiöön. Sieltä sitten joka aamu ja ilta täytyy kulkea metrolla, junalla tai bussilla töihin, kouluun ja palveluiden pariin. Todella rasittavaa!

        Eniten Helsingissä ärsyttää parkkipaikkojen vähäisyys keskustassa!


    • *oooo-omena*

      Oon kanssa huomannu ku oon vieraillu siellä päin(siis Helsingissä)sukulaisissa niin jokainen alle 20-vuotias kävelee nokka pystyssö vastaan kadulla ja kattoo vaatetusta ja ajattelee että "mistäs tuppukylästä se tuollanen hirvitys on tullu..."
      Aika perseestä, suoraan sanottuna. Onko se niin siistiä tosissaan asua siellä saasteiden ja ei minkään-keskellä ja kun on vielä noussu aimo annos kusta päähän?? Eihän kaikki varmaan sellasia oo, mutta yksinkertasesti asia vaan sattuu olemaan niin! Mulla varmaan menis hermot siellä ku joutus tuollasta katselemaan...

    • *öö*

      hohoijaa...mä asuin helvetin kaukana kehä kolmosest ja aloti noi samat jutut just to ikäsenä...et älä yleistä...stadis o jengii joka o täynnä itteensä mut nii o jossai vitu lapiski...vittu mikä paskapää...ei kenenkä luonne voi oikeesti määräytyy se mukaa mis ne asuu...ja mul o aika mont frendii stadist ja ne o kaikkee muut ku täynnä itteensä...

    • VOE TOKKIINSA

      OLISIPA KIVAA ASUA JOSKUS MAASEUDULLA JA OLLA SIELLÄ SEKÄ VIIHTYÄ JA NAUTTIA NIIN TALVESTA KUIN KESÄSTÄ.SAMOIN SAARISTOSSA KOTKA JA TURKU OLISI KIVA VIIHTYÄ

    • LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

      No ei sulla tossa mitää mailia oo. Jos tarkotat mainetta mailin sijaan, nii sano maine.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe