vain meidän välillämme. Olen tavannut erästä ukkomiestä jo viime kesästä lähtien eli 8 kk 1-2 krt kuussa. Hän haki seikkailua ja oli myös kylttymätön ja hänen raskaana oleva vaimo ei halunnut seksiä. Heille oli tulossa kaksoset ja raskauden lopussa vaimo joutui usein sairaalaan läheltä piti keskenmenovaaran takia.
Alussa minusta tuntui pahalta ja joka kerta kun tapasin tätä ukkomiestä, juttelimme hänestä, vaimosta ja syntymättömistä lapsistaan. Kun kaksoset syntyivät, sanoin tälle miehelle että kaikki olisi ohi sillä en kestäisi tätä syyllisyydentuskia. Vaan ei ole ohi, koska tapaamme yhä ja minusta tuntuu pahalta mutta nautin hänen kanssaan upeasta seksistä.
Olen eronnut nainen jo vuosi sitten ja en halua seurustella enkä halua ruveta huoraksikaan seksin takia. En vaan voi elää ilman seksiä joten en voi sille mitään että tämä ukkomies tuli kohdalleni. En rakasta häntä mutta pidän hänestä ja hänen huumoritajusta ja hänen käsittelytaidosta seksissä. Enkä halua tuhota hänen avioliittonsa joten olen hiljaa ja yritän elää omaa elämääni.
Olisin ottanut sinkkumiehen mutta hänellä olisi sitoutumisvaatimuksia ja usein sinkkumiehet eivät halua seurustella kanssani lasteni takia, uskomatonta mutta totta! Eikä ole ketään miehiä jotka haluaisivat tosissaan minut lapsineen vaikka minussa ei ole vikaa; ulkonäkö ok, olen tosi hauska (en ole tosikko millään tavoin) ja kaikkea muuta.
Eipä minulla ole kova hinku saada uutta miestä kun erosta on vasta vuosi. Nautin tästä uudesta sinkkuelämästäni ja enkä välitä naapurien supattelusta joka tietää pahaa. Minun luonani ei käy miehiä seksin takia eikä se ukkomies vieraile luonani mutta silti nämä naapurit sanovat mua huoraksi aina kun jotkut sukulaismiehet, lasteni kummisedät, työtoverit, miespuoliset ystävät tulevat käymään meillä. Sain kuulla yhdeltä naapurilta että toinen naapuri levittää kaikille minusta paskaa mikä ei ole todellakaan totta. Itse hän on yh-äiti ja hänen käy kateeksi varmaankin sen takia kun minulla käy edes miehiä (jotka eivät todellakaan tule seksin takia vaan ovat em. henkilöitä). Olen aina tiennyt että naapureitten puheita ei kannata uskoa sillä he eivät tiedä tosiasioita ja naapureilla ei ole muuta tekemistä kuin arvailla ja laittaa arvailut eteenpäin.
Silti olen tyytyväinen tähän olotilaani ja elämääni vaikka olen välillä yksinäinen lasteni kanssa.
Tsemppiä teille muille rakastajattareille! Yrittäkää keskittyä muuhun kuin varattuun mieheen/ukkomieheen sillä heistä ette saa mieheksenne. Ja jos saatte heidät mieheksenne, saatte miettiä välillä, pettääkö hän nyt teitäkin toisen naisen kanssa. Ei ole kivaa... En ottaisi ketään ukkomiestä joka ottaisi eron minun takiani ja rupeaisi minun miehekseni koska se ei ole aina onnen tae just tuollaisen pettämisen takia.
Seksi on...
24
2035
Vastaukset
- "Menevä" mies
Seksi on intiimi asia, se on totta.
Alussa tuntui pahalta ja emme lopettaneetkaan, kerroit. Oletko itsekäs, loppujen lopuksi?
Jos mies ei tapaile sinua lastesi takia, onko syynä se, että hän pelkää sitoutumista ja sitä, että toinen teistä alkaa rakentamaan pesää?
Ja ilmeisesti sinäkin pelkäät tai et ainakaan ole valmis sitoutumaan.
Jos kuvauksesi itsestäsi pitää paikkansa oletan, että ne jotka eivät halua sinua lapsinesi ovat niitä samoja, jotka eivat tapaile sinua lastesi takia.
Kuvauksesi on ilmeisesti osuva, koska naapurin ämmätkin pelkäävät sinun vievän heidän miehensä.
Sanot nauttivasi sinkkuelämästä, nautitko todella?
Jos hän pettää sinun vuoksesi voi hän pettää myös sinua.
Mielestäni pettämisen syy voi olla usein juuri sen petetyn omaa syytä, mutta kyllä se on usein myös toimintatapa.
Pettämisen jälkeen parisuhde ei koskaan ole enää se sama, kuin se oli ennen. Jokin menee pilalle, jäi sitten kiinni tai ei.
Haluatko miehen, jolle sinä olet ainoa nainen, mutta suhteen syventäminen olisi yksin sinun vallassasi.
Haluatko miehen, joka tulee luoksesi silloin kun sinä haluat, juuri silloin ja vain silloin?
Haluatko miehen, jolla on älyä ja huumorintajua älykkääksi seuraksi, ystäväksi talvi-iltoihin.
Oletko liian vaativa?
Onko sinulla siihen varaa?
Luulisitko, että on mahdollista saada enemmän jos vaatii vähemmän ja antaa enemmän?
Rakastajatteren osa on jäädä yksin.
Minä toivon sinulle parempaa.
Ja lapsesi sinulla on. Aina.- Yksi rakastajatar ja pettynyt
Sinkkumiehet jotka haluaisivat sitoutua kanssani, haluaisivat lapsen kanssani ja sitä minä en pysty tarjoamaan koska minulla on neljä lasta ja minut on sterilisoitu. Aika moni sinkkumiehistä ei halua naisen omia lapsia elämäänsä sillä he haluavat olla yksi oma uusi perhe eikä mitään tällaisia uusperhemuotoisia elämäntapoja sillä he eivät kestä tällaisia riitoja; "sano sinä sinun tyttärellesi ettei tule hyppimään silmilleni".
Minun lapseni ovat aivan ihania ja vallattomia ja he eivät ole kauhukakaroita. Kun olen tavannut sinkkumiehen ja kerron heti että minulla on lapsia, niin valahtaa hän kalpeaksi ja sitten keksii tekosyitä lähteä pois keskustelusta. Joskus on ollut tällaisia tilanteita kun tapaan sinkkumiehen ja päädymme sänkyyn, hän haluaa tavata jatkossa ja minä kerron etten pääse silloin ja hän kysyy, miksen. Kun vastaan että minä olen silloin lasteni kanssa, niin hän sanoo, että ymmärtäisi hyvin ja sitten en kuule hänestä sen koommin. Hänellä taisi olla pillu mielessä tai nainen jolla ei olisi lapsia.
En jaksa etsiä uutta onnea joten tyydyn vähäksi aikaa tähän rakastajattaren rooliin juuri seksin takia sillä en jaksa tyydyttää itseäni ja tähän uuteen elämääni sinkkuna vaikka en ihan nauti sinkkuelämästäni sillä kaipaan uskollista ja luotettavaa miestä rinnalleni johon voin käpertyä ja olla siinä. Luulen että tänä keväänä kaikki muuttuu kun otan niskastani kiinni ja ryhdistäydyn ja pistän stopit tälle ukkomiehelle.
Erosin miehestäni juuri miehen alkoholiongelman vuoksi. Hän on aina väkivaltainen kun juo. Meillä oli upeaa seksiä mutta alkoholi oli kuninkaana meidän perheessämme. Onneksi lapset eivät nähneet isän juopuneena kun he nukkuivat tai isä oli muualla kännäämässä ja tappelemassa. En jaksanut katsella häntä joka käyttäytyi kuin teinipoika joka ei halunnut hakea apua ammattiauttajalta. Hän muuttui heti kun menimme naimisiin vaikka meillä meni upeasti. Viina tuli vaan kuvioon jossain välissä pikkuhiljaa...
Mutta nyt katson ikkunasta ulos ja aurinko paistaa. Tuntuu kuin olisi kevät tulossa pian ja minulla on uskoa uuteen huomiseen kaikesta huolimatta. - Ukkomies
Yksi rakastajatar ja pettynyt kirjoitti:
Sinkkumiehet jotka haluaisivat sitoutua kanssani, haluaisivat lapsen kanssani ja sitä minä en pysty tarjoamaan koska minulla on neljä lasta ja minut on sterilisoitu. Aika moni sinkkumiehistä ei halua naisen omia lapsia elämäänsä sillä he haluavat olla yksi oma uusi perhe eikä mitään tällaisia uusperhemuotoisia elämäntapoja sillä he eivät kestä tällaisia riitoja; "sano sinä sinun tyttärellesi ettei tule hyppimään silmilleni".
Minun lapseni ovat aivan ihania ja vallattomia ja he eivät ole kauhukakaroita. Kun olen tavannut sinkkumiehen ja kerron heti että minulla on lapsia, niin valahtaa hän kalpeaksi ja sitten keksii tekosyitä lähteä pois keskustelusta. Joskus on ollut tällaisia tilanteita kun tapaan sinkkumiehen ja päädymme sänkyyn, hän haluaa tavata jatkossa ja minä kerron etten pääse silloin ja hän kysyy, miksen. Kun vastaan että minä olen silloin lasteni kanssa, niin hän sanoo, että ymmärtäisi hyvin ja sitten en kuule hänestä sen koommin. Hänellä taisi olla pillu mielessä tai nainen jolla ei olisi lapsia.
En jaksa etsiä uutta onnea joten tyydyn vähäksi aikaa tähän rakastajattaren rooliin juuri seksin takia sillä en jaksa tyydyttää itseäni ja tähän uuteen elämääni sinkkuna vaikka en ihan nauti sinkkuelämästäni sillä kaipaan uskollista ja luotettavaa miestä rinnalleni johon voin käpertyä ja olla siinä. Luulen että tänä keväänä kaikki muuttuu kun otan niskastani kiinni ja ryhdistäydyn ja pistän stopit tälle ukkomiehelle.
Erosin miehestäni juuri miehen alkoholiongelman vuoksi. Hän on aina väkivaltainen kun juo. Meillä oli upeaa seksiä mutta alkoholi oli kuninkaana meidän perheessämme. Onneksi lapset eivät nähneet isän juopuneena kun he nukkuivat tai isä oli muualla kännäämässä ja tappelemassa. En jaksanut katsella häntä joka käyttäytyi kuin teinipoika joka ei halunnut hakea apua ammattiauttajalta. Hän muuttui heti kun menimme naimisiin vaikka meillä meni upeasti. Viina tuli vaan kuvioon jossain välissä pikkuhiljaa...
Mutta nyt katson ikkunasta ulos ja aurinko paistaa. Tuntuu kuin olisi kevät tulossa pian ja minulla on uskoa uuteen huomiseen kaikesta huolimatta.Onpa kummallista että eivät sinkkum iehet tajua kuinka hyvä vaihtoehto sellainen nainen on jolla lapset ovat jo valmiina. Itse ajattelen nykyään niin että jos olisin sinkkuna niin tottakait etsisin kaltaistasi yh-äitiä. Se että olet steriloitu tietysti haittaa sen verran että yhteisiä lapsia ei sitten tulisi, mutta se on oikeastaan vain hyvä asia.
Pienten lasten kanssa eläminen on kyllä hyvin raskasta ja suhdetta kuluttavaa. Muistelen vieläkin kaiholla niitä aikoja kun olimme nykyisen vaimoni kanssa vain kahdestaan. Lapsia ei vielä ollut ja kaikki oli niin paljon helpompaa. Pystyimme matkustamaan ja kulkemaan paljon enemmän mitä nykyään. Meillä kun ei ole isovanhempia joille voisimme lapset tyrkätä niinkuin suurin osa ikäisistämme pariskunnista voi tehdä.
Alkoholi on kyllä suomalaisen miehen pahimpia ja samalla yleisimpiä vikoja. Sairaalloinen mustasukkaisuus on toinen hyvin yleinen vika.
Mistä aiot etsiä "unelmiesi" miestä? Ja miten aiot selvittää hänen mahdolliset huonot puolet etukäteen?
Aiotko kokeilla netistä vai käytkö baareissa kokeilemassa onneasi? Itse valitsisin seurani netistä. Täällähän voi tsekata miehen ajatus- ja arvomaailman kirjeenvaihdolla. Täältä olen itse löytänyt naisseurani ja se on kieltämättä hyvin laadukasta. VArsinkin kun voin näin miehenäkin selvittää ensin naisen ajatusmaailman toimivuuden. Vaatiihan se tietysti paljon kirjeenvaihtoa, mutta vähentää hyvin paljon ikävien yllätysten vaaraa.
Jatka vain rohkeasti etsimistä. Kyllä sinä varmasti löydät täältä netistä hyvän sinkkumiehen tai nykyään niin muodissa olevan uusiosinkkumiehen.
Uusisinkku on katsos jo joskus kelvannut jollekin naiselle ja kun selvität taustat huolellisesti voit saada täältä hyvänkin miehen.
Hyvää jatkoa - Se sama rakastajatar ja yh-äit
Ukkomies kirjoitti:
Onpa kummallista että eivät sinkkum iehet tajua kuinka hyvä vaihtoehto sellainen nainen on jolla lapset ovat jo valmiina. Itse ajattelen nykyään niin että jos olisin sinkkuna niin tottakait etsisin kaltaistasi yh-äitiä. Se että olet steriloitu tietysti haittaa sen verran että yhteisiä lapsia ei sitten tulisi, mutta se on oikeastaan vain hyvä asia.
Pienten lasten kanssa eläminen on kyllä hyvin raskasta ja suhdetta kuluttavaa. Muistelen vieläkin kaiholla niitä aikoja kun olimme nykyisen vaimoni kanssa vain kahdestaan. Lapsia ei vielä ollut ja kaikki oli niin paljon helpompaa. Pystyimme matkustamaan ja kulkemaan paljon enemmän mitä nykyään. Meillä kun ei ole isovanhempia joille voisimme lapset tyrkätä niinkuin suurin osa ikäisistämme pariskunnista voi tehdä.
Alkoholi on kyllä suomalaisen miehen pahimpia ja samalla yleisimpiä vikoja. Sairaalloinen mustasukkaisuus on toinen hyvin yleinen vika.
Mistä aiot etsiä "unelmiesi" miestä? Ja miten aiot selvittää hänen mahdolliset huonot puolet etukäteen?
Aiotko kokeilla netistä vai käytkö baareissa kokeilemassa onneasi? Itse valitsisin seurani netistä. Täällähän voi tsekata miehen ajatus- ja arvomaailman kirjeenvaihdolla. Täältä olen itse löytänyt naisseurani ja se on kieltämättä hyvin laadukasta. VArsinkin kun voin näin miehenäkin selvittää ensin naisen ajatusmaailman toimivuuden. Vaatiihan se tietysti paljon kirjeenvaihtoa, mutta vähentää hyvin paljon ikävien yllätysten vaaraa.
Jatka vain rohkeasti etsimistä. Kyllä sinä varmasti löydät täältä netistä hyvän sinkkumiehen tai nykyään niin muodissa olevan uusiosinkkumiehen.
Uusisinkku on katsos jo joskus kelvannut jollekin naiselle ja kun selvität taustat huolellisesti voit saada täältä hyvänkin miehen.
Hyvää jatkoaettä minä en käy missään baareissa tai ravintolassa tanssimassa ja uskon että niistä ei löydy elämäni mies! Enkä välitä tanssia ja juoda. Aika moni tuttavapiiristäni on mennyt avioon juuri rakkaan kanssa joka löytyi ravintolasta ja aika pian se päättyykin avioeroon sen takia kun toinen ei pystykään lopettamaan ravintolassa ravaamisen.
Olen yrittänyt löytää uutta miestä netistäkin avioeroni jälkeen ja kaikki ovat olleet ihania mutta suurin osa ajattelee että lapseni ovat yksi suuri este.
Tapasin minä erään sinkkumiehenkin chatissa joka tuli tapaamaan minua kuukauden päästä. Hän rakastui minuun ja pyysi minua muuttamaan heti lasteni kanssa hänen luokseen. Mutta eihän se käynyt kun meidän välissämme oli 700 km ja vanhimmalle oli koulu katsottukin enkä muuta täältä työni vuoksi. Tapasimme vielä kaksi kertaa ja näin miten särjin hänen sydämensä ja minuun koski. Pyysin ettei hän ottaisi enää yhteyttä minuun juuri sen takia kun meihin molempiin koski niin kovasti. Hän jaksoi ottaa yhteyttä vielä puolen vuoden verran ja se loppui sitten, niin oletin kunnes viime viikolla hän soitti yllättäen pitkän tauon jälkeen ja sanoi että kaipaa minua yhä. Hänessä ei ole muuta vikaa kuin se että hän tupakoi ja käyttää nuuskaa mitä en voi sietää.
Minulla ei ole muuta vaatimusta kuin että mies ei saa tupakoida, eikä käytä nuuskaa eikä ole alkoholisti. Hän saa olla lyhyt, pitkä, laiha, lihava, ruma tai tavallisen näköinen ja komeakin jos sellainen tulee kohdalleni mikä on harvinaista. Minulle ei ole todellakaan ulkonäkö väliksikään vaan miehen sisäinen kauneus. Tärkeintä on se että hän ei ole mustasukkainen eikä ole uskoton.
Sitten oli yksi pettymys chatista. Tapasin ihanan sinkkumiehen jonka kanssa ajattelimme samoin ja meillä synkkasi hyvin ja usein meillä oli telepatiaa. Päätimme tavata ja meillä oli upea viikonloppu; söimme ravintoloissa, kävimme leffassa ja kiersimme kaupungin läpi. Asuimme hotellissa sen viikonlopun. Sitten palasin kotikaupunkiini ja hän tukikohtaansa. Kun seuraavalla viikolla soitin hänen työpaikkaansa mihin en ole koskaan soittanut, niin puhelimeen vastasi tämä upean miehen työkaveri. Kun pyysin tätä miestä puhelimeen, tämä työkaveri sanoi ettei sen nimistä ole olemassakaan! Rojahdin siinä paikassa tuolilleni ja ihmettelin suuresti. Kysyin uudemman kerran, etteikö se mies ollut paikalla. Työkaveri valitteli ettei ollut ja sitten nopeasti toivuin ja pyysin apua häneltä. Kysyin häneltä, olisiko ketään sen näköistä miestä. Hän pyysi sitten minua kuvailemaan ja hän sanoi että onpahan hyvinkin tällainen mies töissä mutta eri nimillä. Eri etunimi ja eri sukunimi! Hämmästyin suuresti ja ajattelin itsekseni ettei tämä voisi olla totta! Pyysin tätä miestä puhelimeen kaikesta huolimatta ja hän tuli puhelimeen. Kysyin, miksi hän oli eri nimellä. Hän sanoi että selittäisi kasvotusten kun tapaisimme seuraavan kerran. Se seuraava kerta tuli ja tapasimme. Hän selitti epämääräisesti ja sanoi että halusi olla äitinsä tyttönimellä Suomessa. Kysyin, onko hänellä perhettä. Ei ollut mutta hän rakasti vielä entistä tyttökaveria. Hyvästelimme lopullisesti ja parin kuukauden päästä sain häneltä meilin että hän oli menossa naimisiin sen entisen kanssa puolen vuoden päästä. Vastasin ja toivotin heille kaikkea hyvää.
Ette varmaankaan usko tätä tarinaani mutta tämä kaikki on totta ja ette voi kuvitellakaan miten usein sain pettyä tämän avioeron jälkeen vuoden aikana. Totesin vaan että minulla oli kiire saada uusi mies ja enkä ole vielä toipunut avioerostani. Tyttökaverini sanoi minulle usein että minun pitäisi antaa toipumisaikaa itselleni tästä erosta ja antaisin vaikka aikaa pari vuotta itselleni. Sitten voisin katsoa uusin silmin uudella tavalla ja uudesta näkökulmasta ja puhtaalta pöydältä. Tämä on niin vaikeaa sillä kaipaan miehen lämpöistä. Kaipaan miten mies nukkuisi vieressäni ja tuhisisi siinä unentuoksuisena.
Onneksi minulla on lapset joiden avulla jaksan eteenpäin. Kun erosimme, olin kuukauden masennuksessa ja otin sairaslomaa töistä kuukaudeksi. Lapsia hoiti lastenhoitaja sen kuukauden aikana. Sitten kun se kuukau - "Menevä" mies
Se sama rakastajatar ja yh-äit kirjoitti:
että minä en käy missään baareissa tai ravintolassa tanssimassa ja uskon että niistä ei löydy elämäni mies! Enkä välitä tanssia ja juoda. Aika moni tuttavapiiristäni on mennyt avioon juuri rakkaan kanssa joka löytyi ravintolasta ja aika pian se päättyykin avioeroon sen takia kun toinen ei pystykään lopettamaan ravintolassa ravaamisen.
Olen yrittänyt löytää uutta miestä netistäkin avioeroni jälkeen ja kaikki ovat olleet ihania mutta suurin osa ajattelee että lapseni ovat yksi suuri este.
Tapasin minä erään sinkkumiehenkin chatissa joka tuli tapaamaan minua kuukauden päästä. Hän rakastui minuun ja pyysi minua muuttamaan heti lasteni kanssa hänen luokseen. Mutta eihän se käynyt kun meidän välissämme oli 700 km ja vanhimmalle oli koulu katsottukin enkä muuta täältä työni vuoksi. Tapasimme vielä kaksi kertaa ja näin miten särjin hänen sydämensä ja minuun koski. Pyysin ettei hän ottaisi enää yhteyttä minuun juuri sen takia kun meihin molempiin koski niin kovasti. Hän jaksoi ottaa yhteyttä vielä puolen vuoden verran ja se loppui sitten, niin oletin kunnes viime viikolla hän soitti yllättäen pitkän tauon jälkeen ja sanoi että kaipaa minua yhä. Hänessä ei ole muuta vikaa kuin se että hän tupakoi ja käyttää nuuskaa mitä en voi sietää.
Minulla ei ole muuta vaatimusta kuin että mies ei saa tupakoida, eikä käytä nuuskaa eikä ole alkoholisti. Hän saa olla lyhyt, pitkä, laiha, lihava, ruma tai tavallisen näköinen ja komeakin jos sellainen tulee kohdalleni mikä on harvinaista. Minulle ei ole todellakaan ulkonäkö väliksikään vaan miehen sisäinen kauneus. Tärkeintä on se että hän ei ole mustasukkainen eikä ole uskoton.
Sitten oli yksi pettymys chatista. Tapasin ihanan sinkkumiehen jonka kanssa ajattelimme samoin ja meillä synkkasi hyvin ja usein meillä oli telepatiaa. Päätimme tavata ja meillä oli upea viikonloppu; söimme ravintoloissa, kävimme leffassa ja kiersimme kaupungin läpi. Asuimme hotellissa sen viikonlopun. Sitten palasin kotikaupunkiini ja hän tukikohtaansa. Kun seuraavalla viikolla soitin hänen työpaikkaansa mihin en ole koskaan soittanut, niin puhelimeen vastasi tämä upean miehen työkaveri. Kun pyysin tätä miestä puhelimeen, tämä työkaveri sanoi ettei sen nimistä ole olemassakaan! Rojahdin siinä paikassa tuolilleni ja ihmettelin suuresti. Kysyin uudemman kerran, etteikö se mies ollut paikalla. Työkaveri valitteli ettei ollut ja sitten nopeasti toivuin ja pyysin apua häneltä. Kysyin häneltä, olisiko ketään sen näköistä miestä. Hän pyysi sitten minua kuvailemaan ja hän sanoi että onpahan hyvinkin tällainen mies töissä mutta eri nimillä. Eri etunimi ja eri sukunimi! Hämmästyin suuresti ja ajattelin itsekseni ettei tämä voisi olla totta! Pyysin tätä miestä puhelimeen kaikesta huolimatta ja hän tuli puhelimeen. Kysyin, miksi hän oli eri nimellä. Hän sanoi että selittäisi kasvotusten kun tapaisimme seuraavan kerran. Se seuraava kerta tuli ja tapasimme. Hän selitti epämääräisesti ja sanoi että halusi olla äitinsä tyttönimellä Suomessa. Kysyin, onko hänellä perhettä. Ei ollut mutta hän rakasti vielä entistä tyttökaveria. Hyvästelimme lopullisesti ja parin kuukauden päästä sain häneltä meilin että hän oli menossa naimisiin sen entisen kanssa puolen vuoden päästä. Vastasin ja toivotin heille kaikkea hyvää.
Ette varmaankaan usko tätä tarinaani mutta tämä kaikki on totta ja ette voi kuvitellakaan miten usein sain pettyä tämän avioeron jälkeen vuoden aikana. Totesin vaan että minulla oli kiire saada uusi mies ja enkä ole vielä toipunut avioerostani. Tyttökaverini sanoi minulle usein että minun pitäisi antaa toipumisaikaa itselleni tästä erosta ja antaisin vaikka aikaa pari vuotta itselleni. Sitten voisin katsoa uusin silmin uudella tavalla ja uudesta näkökulmasta ja puhtaalta pöydältä. Tämä on niin vaikeaa sillä kaipaan miehen lämpöistä. Kaipaan miten mies nukkuisi vieressäni ja tuhisisi siinä unentuoksuisena.
Onneksi minulla on lapset joiden avulla jaksan eteenpäin. Kun erosimme, olin kuukauden masennuksessa ja otin sairaslomaa töistä kuukaudeksi. Lapsia hoiti lastenhoitaja sen kuukauden aikana. Sitten kun se kuukauMainitsit ettei kukaan varmaan usko sinua. Ei pidä paikkaansa.
Minä tunnen naisen jolla on ollut hyvin samankaltaisia mutkia elämässään, jopa niin samanlaisia, että en yllättyisi, vaikka kysymyksessä olisikin yksi ja sama henkilö.
Tähän lienee syytä tarkentaa etten toki tiedä hänen asioistaan kaikkia yksityiskohtia, mutta kertomuksesi täsmää noin pääpiirteissään.
Usein luulemme, kuten rakastuessamme, että olemme ainoita tai ensimmäisiä ihmisiä maailmassa, joille tämä tietty asia tapahtuu, vaikka näin on tapahtunut ikuisuuksien ajan muillekin.
Elä tulevaa elämääsi, älä mennyttä, niin saat kaiken mitä ansaitset.
- Ukkomies
Olen vähän samanlainen ukkomies minäkin. Sanoit eronneesi edellisestä miehestäsi. Voitko kertoa eron syyt?
Mitä vikaa miehessäsi oli?
En usko että mies pettää jos nainen on yhtä aktiivinen ja mielikuvitusrikas seksin suhteen mitä mies on. Ja jos mies saa hyvää seksiä tarpeeksi niin ei se hyppää vieraissa.- Rakastajatar ja yh-äiti joka y
että viina oli syypää eroomme joten ymmärtänet hyvin.
- Hyvin menee!
ei ole aktiivinen ja sä hyppäät vieraitten kanssa? Hyi helvetti!
Olen keskustellut naisten kanssa ja jopa miesten kanssa ja tullut siihen johtopäätökseen että miehet ovat joskus surkimuksia vaimojen kanssa ja luulevat vaimojen haluttomuuden johtuvan siitä ettei vaimojen tee mieli ja näinollen ukkomiehet alkavat pomppia muiden naisten sängyissä.
Onko muuten tullut mieleen että jos petät vaimoasi juuri huonon seksin takia niin ehkä vaimosi on toisen miehen sylissä hakemassa parempaa seksiä?
Taidat olla itse surkimus jos vaimosi ei tee mieli seksiä kanssasi? Katso itseäsi peilistä ja mieti vähän. Yritä edes tehdä vaimollesi ihanaa sängyssä etkä ajattelisi aina vain itseäsi. Kun huomioit hänen toiveensa, fantasiansa yms niin johan teillä alkaisi sujua paremmin seksinne!
Et kertonut ikääsi. Jos teillä on pieniä lapsia, niin ymmärrettävästi vaimosi on väsynyt mutta ehkä halukas seksiin muttei jaksa. Odotahan kun pienet lapset kasvavat ja lähtevät omia menojaan, teille tulee enemmän kahden kesken aikaa ja tutustutte uudestaan toisiinne. Löydätte uusia ulottuvuuksia toisistanne mitä ette ole koskaan huomannut tai tiennyt.
Onhan sanottu että seksi paranee iän myötä ja se pitää paikkansa!
Itse olen nainen ja 45 vuotias. Kolme lasta on jo maailmalla ja minulla on upea rakastaja, juuri tuo ihana aviomieheni joka on ollut rinnallani jo 25 vuotta! - Watson
Hyvin menee! kirjoitti:
Olen keskustellut naisten kanssa ja jopa miesten kanssa ja tullut siihen johtopäätökseen että miehet ovat joskus surkimuksia vaimojen kanssa ja luulevat vaimojen haluttomuuden johtuvan siitä ettei vaimojen tee mieli ja näinollen ukkomiehet alkavat pomppia muiden naisten sängyissä.
Onko muuten tullut mieleen että jos petät vaimoasi juuri huonon seksin takia niin ehkä vaimosi on toisen miehen sylissä hakemassa parempaa seksiä?
Taidat olla itse surkimus jos vaimosi ei tee mieli seksiä kanssasi? Katso itseäsi peilistä ja mieti vähän. Yritä edes tehdä vaimollesi ihanaa sängyssä etkä ajattelisi aina vain itseäsi. Kun huomioit hänen toiveensa, fantasiansa yms niin johan teillä alkaisi sujua paremmin seksinne!
Et kertonut ikääsi. Jos teillä on pieniä lapsia, niin ymmärrettävästi vaimosi on väsynyt mutta ehkä halukas seksiin muttei jaksa. Odotahan kun pienet lapset kasvavat ja lähtevät omia menojaan, teille tulee enemmän kahden kesken aikaa ja tutustutte uudestaan toisiinne. Löydätte uusia ulottuvuuksia toisistanne mitä ette ole koskaan huomannut tai tiennyt.
Itse olen nainen ja 45 vuotias. Kolme lasta on jo maailmalla ja minulla on upea rakastaja, juuri tuo ihana aviomieheni joka on ollut rinnallani jo 25 vuotta!...ja lisää tällaista. Hitto soikoon! Ei kaikilla voi mennä asiat perseelleen niinkuin täällä useimmat jumaliste aina valittaa. Ja ikävä kyllä "ulkomaailmassakin".
- Ukkomies
Hyvin menee! kirjoitti:
Itse olen nainen ja 45 vuotias. Kolme lasta on jo maailmalla ja minulla on upea rakastaja, juuri tuo ihana aviomieheni joka on ollut rinnallani jo 25 vuotta!Heh-heh. Aiavn ensimmäisenähän se se tuli mieleen että josko vaimoa kiinnostaisi joku muu mies, mutta kun ei niin ei. Voisin katsoa vaikka vierestä kun vieras mies naisi vaimoani oikein olan takaa. En ole kovin rajoitteinen näissä asioissa ainakaan omasta mielestäni.
Ei vaimoni ole valittanut että olisin surkimus. Päinvastoin, hän myös kehuu minua ja hmm.taitojani sillä alueella.
Olen myös raitis enkä tupakoi enkä juo oleutta ja makaa sohvalla.
Olen lähes täydellinen aviomies ja rakastaja kaikin puolin. (tämän ovat muutkin naiset minulle suoraan sanoneet). Pidättelykykyjä ja kaikeka hyvässä seksissä tarvittavia taitoja löytyy ja uusia opetteln koko ajan. Uutta rakastajaa varten muutan aina tapojani. Myös vaimon kanssa haemme vaihtelua seksiin hyvin monella tapaa. En laiminlyö häntä millään tapaa.
Osa syystä on juuri tuo mitä arvelet elikkä meillä on pieniä lapsia ja se aiheuttaa vaimolle väsymystä. On seksiä nykin 1-2 kertaa viikossa mutta kun se EI SAATANA riitä minulle.
Pääsyy on se että hänellä ei ole niin suuret seksuaaliset halut kuin minulla. Tosin kommunikaatiovaikeuksia (hänen puolelta) on myös vähän mutta ne ei ole suuri syy sillä minä olen hyvin kommunikoiva mies. Epävarmuus itsestään ja naisellisuudestaan ovat kanssa yksi syy hänen "haluttomuuteensa". Se on taustalla koko ajan. Täysin typerä syy, mutta sellaisia osa teistä naisista valitettavasti on. Myös kyvyttömyys nauttia seksistä ja kyvyttömyys anatautua leikkiin koko oelmuksella on eräs ongelma. Viimeksi mainitut ovat kyllä menneet parempaan suuntaan viime aikoina ja elänkin siinä toivossa että vaimo muuttuisi iän myötä kiihkeämmäksi...niinkuin sinä (nainen 45v) ilmeisesti olet tehnyt.
Tai sitten sinun miehellesi varmaan riittää vähempi niin määrässä kuin laadussa tässä seksin saralla. Ole onnellinen että halunne mitä ilmeisimmin ovat samalla tasolla. - nainen
Ukkomies kirjoitti:
Heh-heh. Aiavn ensimmäisenähän se se tuli mieleen että josko vaimoa kiinnostaisi joku muu mies, mutta kun ei niin ei. Voisin katsoa vaikka vierestä kun vieras mies naisi vaimoani oikein olan takaa. En ole kovin rajoitteinen näissä asioissa ainakaan omasta mielestäni.
Ei vaimoni ole valittanut että olisin surkimus. Päinvastoin, hän myös kehuu minua ja hmm.taitojani sillä alueella.
Olen myös raitis enkä tupakoi enkä juo oleutta ja makaa sohvalla.
Olen lähes täydellinen aviomies ja rakastaja kaikin puolin. (tämän ovat muutkin naiset minulle suoraan sanoneet). Pidättelykykyjä ja kaikeka hyvässä seksissä tarvittavia taitoja löytyy ja uusia opetteln koko ajan. Uutta rakastajaa varten muutan aina tapojani. Myös vaimon kanssa haemme vaihtelua seksiin hyvin monella tapaa. En laiminlyö häntä millään tapaa.
Osa syystä on juuri tuo mitä arvelet elikkä meillä on pieniä lapsia ja se aiheuttaa vaimolle väsymystä. On seksiä nykin 1-2 kertaa viikossa mutta kun se EI SAATANA riitä minulle.
Pääsyy on se että hänellä ei ole niin suuret seksuaaliset halut kuin minulla. Tosin kommunikaatiovaikeuksia (hänen puolelta) on myös vähän mutta ne ei ole suuri syy sillä minä olen hyvin kommunikoiva mies. Epävarmuus itsestään ja naisellisuudestaan ovat kanssa yksi syy hänen "haluttomuuteensa". Se on taustalla koko ajan. Täysin typerä syy, mutta sellaisia osa teistä naisista valitettavasti on. Myös kyvyttömyys nauttia seksistä ja kyvyttömyys anatautua leikkiin koko oelmuksella on eräs ongelma. Viimeksi mainitut ovat kyllä menneet parempaan suuntaan viime aikoina ja elänkin siinä toivossa että vaimo muuttuisi iän myötä kiihkeämmäksi...niinkuin sinä (nainen 45v) ilmeisesti olet tehnyt.
Tai sitten sinun miehellesi varmaan riittää vähempi niin määrässä kuin laadussa tässä seksin saralla. Ole onnellinen että halunne mitä ilmeisimmin ovat samalla tasolla.kirjoituksesi sai minut täällä hyvälle tuulelle:)Olisipa minunkin mieheni noin energinen tunnetta täynnä.Toivoisin ja sallisin suhteeseemme rämäkkyyttä ,olen ajatellut toisen naisen mahdollisuutta täydentämään ,mutta hän tyrmää ajatuksen.Olenkin salaa suuntautunut myös suhteeseen missä saisi kokeilla rajojaanja tehdä juuri sitä mistä nauttii toisen kanssa.Meillä on nyt lapset pieniä koululaisia joten niissä ei enään niin paljon ole sellaista vaivaa kun aivan pienenä ollessa ..Tunnen löytäneeni seksuaalisuuteni ,mutta kotona meillä ei juuri kohtaa samalla tasolla.
- Ukkomies
nainen kirjoitti:
kirjoituksesi sai minut täällä hyvälle tuulelle:)Olisipa minunkin mieheni noin energinen tunnetta täynnä.Toivoisin ja sallisin suhteeseemme rämäkkyyttä ,olen ajatellut toisen naisen mahdollisuutta täydentämään ,mutta hän tyrmää ajatuksen.Olenkin salaa suuntautunut myös suhteeseen missä saisi kokeilla rajojaanja tehdä juuri sitä mistä nauttii toisen kanssa.Meillä on nyt lapset pieniä koululaisia joten niissä ei enään niin paljon ole sellaista vaivaa kun aivan pienenä ollessa ..Tunnen löytäneeni seksuaalisuuteni ,mutta kotona meillä ei juuri kohtaa samalla tasolla.
Kiitoksia kommenteistasi ja ymmärtämyksestä, nainen. Minä olen kokenut ulkopuoliset suhteet kanssa hyvin myönteisenä asiana. Ne auttavat ymmärtämään ja muistamaan oman vaimon hyvätkin puolet. Myös rakastumisen tunteen omaa vaimoa kohtaan olen tuntenut tavallaan uudestaan. Rakastajatar opetti sen minulle ja avasi silmäni. Vaimo ei tiedä tänäkään päivänä mistä se "uusi ihana mies " oikein tuli ja miksi.
Vaimon kanssa täytyy vain olla pikkuisen erilainen kuin rakastajattaren kanssa. En mielestäni näyttele enkä ole epärehellinen kummallekaan naiselleni. Vaimo vain ei haluakaan kohdata niitä piirteitä minussa mitä rakastajatar taas pitää kaikkein parhaimpina piirteinä.
Olen onnellinen mies. Muuta en voi sanoa. - nainen
Ukkomies kirjoitti:
Kiitoksia kommenteistasi ja ymmärtämyksestä, nainen. Minä olen kokenut ulkopuoliset suhteet kanssa hyvin myönteisenä asiana. Ne auttavat ymmärtämään ja muistamaan oman vaimon hyvätkin puolet. Myös rakastumisen tunteen omaa vaimoa kohtaan olen tuntenut tavallaan uudestaan. Rakastajatar opetti sen minulle ja avasi silmäni. Vaimo ei tiedä tänäkään päivänä mistä se "uusi ihana mies " oikein tuli ja miksi.
Vaimon kanssa täytyy vain olla pikkuisen erilainen kuin rakastajattaren kanssa. En mielestäni näyttele enkä ole epärehellinen kummallekaan naiselleni. Vaimo vain ei haluakaan kohdata niitä piirteitä minussa mitä rakastajatar taas pitää kaikkein parhaimpina piirteinä.
Olen onnellinen mies. Muuta en voi sanoa.Aivan tuntuu siis siltä kaikki täydentää hyvin .Vaikutat sellaiselta ettet loukkaa ketään ,sehän se pääasia on .Ketään ei voi omistaa ,liioin kenenkään puolesta ei voi elää ne päätökset on tehtävä yksin .
- Siltainsinööri Jaatinen
Tarinasi ja tilanteesi on mielenkiintoinen ja mielipiteesi perusteltuja. Hienoa. Kokemuksia on myös muunlaisia, niihinkin tosin liittyy alkoholi, upea seksi, luottamuksen mureneminen, ero ja senjälkeinen elämän uudelleenrakentaminen, senjälkeinen "uusi elämä" jne...
Totta on, että naisen vuoksi eronnut mies on elämänkumppanina epäluotettava vaikka olisikin kuinka ihana.
Totta on, että pöksyihin hakeutuvat miehet ovat epäluotettavia.
Totta on, että yh-äitien luona vierailevat miehet aiheuttavat vääriä huhuja ja paskanjauhamista.
Totta on naisten suurempi ilkeys käsitellä ihmistä joka ei toimi totuttujen mallien mukaan.
Mutta maailma pyörii, aurinko nousee joka päivä ja ihmiset elävät omaa elämäänsä.
Kun erosin avioliiton alkuvaiheessa lujaa vauhtia alkoholisoituvasta vaimostani nykyisen vaimoni vuoksi ja miten tilanne kehittyi naimisissa olevan naisen kanssa rakastaja-rakastajatar -asteelle, en olisi ikinä voinut kuvitella ihmisen olevan tämänkaltainen olento.
Tai minun olevan ihmisenkaltainen olento.
Niin paljon hyvää ja niin paljon pahaksi mainittua on tapahtunut.
voi voi
Koittakaa jaksaa!!! - leif
olet iljettävä nainen
kaksosten äidin tuhoaja
pitkät puheet vain
varmistavat pahat
tekosi harkituiksi- Rakastajatar ja yh-äiti joka y
tuolla kaksosten isälle ettei soittaisi enää minulle mutta kun hän soittaa jatkuvasti vaikka pyysin monta kertaa ettei soittaisi tai lähettäisi viestejä ehdotakseen seksitreffejä. Olen muutaman kerran yrittänyt lopettaa tätä kaikkea hänen kanssaan mutta hän ei suostu uskomaan tätä. Olen miettinyt pitäisikö ottaa järeämmät aseet; kiristää ja uhkailla häntä että kertoisin hänen vaimolle jotta hän lopettaisi. Mutta en ole mikään kiristäjä/uhkailija enkä halua näyttää väärää kuvaa itsestäni hänelle. Kertokaapas te minulle, kuinka menetellä hänen kanssaan.
Olen miettinyt usein että alkaisin nyt elää uutta elämää ilman tällaisia juttuja. Eläisin vain lapsilleni ja enkä etsisi ketään uutta miestä vaan hän saisi etsiä minut.
Hyvää keväänalkua teille kaikille! - Leif
Rakastajatar ja yh-äiti joka y kirjoitti:
tuolla kaksosten isälle ettei soittaisi enää minulle mutta kun hän soittaa jatkuvasti vaikka pyysin monta kertaa ettei soittaisi tai lähettäisi viestejä ehdotakseen seksitreffejä. Olen muutaman kerran yrittänyt lopettaa tätä kaikkea hänen kanssaan mutta hän ei suostu uskomaan tätä. Olen miettinyt pitäisikö ottaa järeämmät aseet; kiristää ja uhkailla häntä että kertoisin hänen vaimolle jotta hän lopettaisi. Mutta en ole mikään kiristäjä/uhkailija enkä halua näyttää väärää kuvaa itsestäni hänelle. Kertokaapas te minulle, kuinka menetellä hänen kanssaan.
Olen miettinyt usein että alkaisin nyt elää uutta elämää ilman tällaisia juttuja. Eläisin vain lapsilleni ja enkä etsisi ketään uutta miestä vaan hän saisi etsiä minut.
Hyvää keväänalkua teille kaikille!hanki lähestymiskielto
- Rakastajatar ja yh-äiti joka y
Leif kirjoitti:
hanki lähestymiskielto
Jos pyytäisin lähestymiskieltoa, niin sen miehen perhe hajoaisi ja kaksoset jäisivät ilman rakastavaa isää koska näin ollen vaimo saisi tietää miehensä touhusta. En haluaisi hajoittaa perheen vaikka tavallaan hajotin jo kun suostuin miehen seikkailuunsa.
- Leif
Rakastajatar ja yh-äiti joka y kirjoitti:
Jos pyytäisin lähestymiskieltoa, niin sen miehen perhe hajoaisi ja kaksoset jäisivät ilman rakastavaa isää koska näin ollen vaimo saisi tietää miehensä touhusta. En haluaisi hajoittaa perheen vaikka tavallaan hajotin jo kun suostuin miehen seikkailuunsa.
siitä miehet eivät pidä
- vai mitä
sinähän oot huora
- Ukkomies
Minä teen samalla tavalla kuin keskustelun aiheuttanut nainen.
Ja olen mies.
Miksi sinä nimimerkki "täh" nimität minua?
Eikös me olla kaikki aikuisia ihmisiä ja nautimme elämästämme ja toisistamme... - Yksi rakastajatar ja helpottun
Ukkomies kirjoitti:
Minä teen samalla tavalla kuin keskustelun aiheuttanut nainen.
Ja olen mies.
Miksi sinä nimimerkki "täh" nimität minua?
Eikös me olla kaikki aikuisia ihmisiä ja nautimme elämästämme ja toisistamme...Anteeksi, en ole huora koska en peri mitään maksua!
Sanoin tälle ukkomiehelle viime viikonloppuna, että tämä kaikki olisi ohi nyt. Hän murtui ja sanoi rakastavansa minua. Se oli minulle suuri yllätys! Koskaan aiemmin hän ei ole sanonut tuota minulle. Kävi kyllä tämä mielessäni, että hän sanoi tuon vain saadakseen minut jatkamaan.
Nyt minulla ei ole enää hänen gsm-numeroa ja toivon tosiaankin ettei hän ota enää yhteyttä minuun. Pian on kevät ja kaikki alkavat olla omituisen kiimaisia joten olen varautunut myös tämän ukkomiehen tekstiviestipyyntöihin.
Jatkanpa talviloman pitämistä! Hyvää helmikuun loppua kaikille! - Kilroy
Yksi rakastajatar ja helpottun kirjoitti:
Anteeksi, en ole huora koska en peri mitään maksua!
Sanoin tälle ukkomiehelle viime viikonloppuna, että tämä kaikki olisi ohi nyt. Hän murtui ja sanoi rakastavansa minua. Se oli minulle suuri yllätys! Koskaan aiemmin hän ei ole sanonut tuota minulle. Kävi kyllä tämä mielessäni, että hän sanoi tuon vain saadakseen minut jatkamaan.
Nyt minulla ei ole enää hänen gsm-numeroa ja toivon tosiaankin ettei hän ota enää yhteyttä minuun. Pian on kevät ja kaikki alkavat olla omituisen kiimaisia joten olen varautunut myös tämän ukkomiehen tekstiviestipyyntöihin.
Jatkanpa talviloman pitämistä! Hyvää helmikuun loppua kaikille!Aina, kun vokottelen naisia, minulla on päällimmäisemä ajatus päästä naimaan. Sehän on luonnon laki. Ei siinä kysytä, oletko naimisissa, kun oikein panettaa. Lienee asia puolin ja toisin sama. Jatketaan vain samaan tahtiin, ettei myöhemmin kaduta. Ei ne vehkeet siitä kulu. Pysyvät paremmassa kunnossa. Hyvää lomaa sinulle rakastajatar. Kiimaillaan
- Yölintu
Upeaa, että joku kirjoittaa asioista juuri niinkuin ne ovat! Maailma on todella monimutkainen ja me ihmiset teemme siitä vielä monimutakisemman. Minäkin erään ukkomiehen rakastajattarena nämä asiat olen oppinut tietämään, tai en tiedä onkohan se niin, että hän on minun rakastajani? No, joka tapauksessa perheellisiä olemme molemmat, silmittömästi toisiimme rakastuneita, mutta lasten takia jatkamme omissa liitoissamme. Suhteemme eroaa ehkä hiukan kertomastasi, sillä ainoastaan upea seksi ei suhdettamme kuvaa, me puhumme myös kaikesta. Hän omista asioistaan, lapsestaan, suunnitelmistaan, tulevaisuuden haaveistaan ja minä myös tusta kaikesta. Kysymme toistemme mielipiteitä ja käymme todella hedelmällisiä keskusteluja, en voisi kuvitellakaan eläväni ilman häntä! Toisaalta en voisi tällä hetkellä kuvitella sitäkään, että molemmat eroaisimme tahoillamme ja muuttaisimme yhteen. Ne suunnitelmat ovat vasta tulevaa varten! Mutta ah sitä yhdessä oloa ja niitä tähtihetkiä joita yhdessä koemme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174062Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403057Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103044IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432298Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801173- 791049
- 561014
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.213909Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843