Tiina-kirjoista

janja

Minkä ikäiset nuoret lukevat Anni Polvan Tiina-kirjoja? Yli 15-vuotiaat? Entä 17v?

17

4230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukutoukka

mä luen.. ne on todella hyviä! luin muuten vähän aikaa sitten siitä sarjasta muutaman kirjan ja edelleen pidin.. eli näin vanhakin tykkäs;)

• Tiina

Mä olen 21 ja luen vieläkin Tiina-kirjoja aina välillä. Ne on niin leppoisia, että saa ajatukset hyvin pois kaikesta. Mulla on myös kaksi kaveria jotka kanssa lukevat niitä aina silloin tällöin. Kivaa on!

• Minä

Alotin ensimmäisen Tiina-kirjan kun täytin kuusi...kaikki kirjat löytyy nyt hyllystä ja luen ne vähintään kerran vuodessa...ja ikää löytyy 19 vuotta. Aivan mahtavia kirjoja, koskee myös muuta Anni Polvan tuotantoa.

• janja

Paljon kiitoksia avustanne teille, jotka vastasitte. Kiva kuulla, että Tiina-kirjoja voi ostaa vielä hieman vanhemmillekin nuorille.

• ankka

...nuorempi, mä luen ja oon 11!!!!!!!!!!

• Minttu

Tiina-kirjan mä oon lukenu, joskus 11-vuotiaana. Se oli ihan hyvä, mut nykyään taidan lukee vaan Horisonttia, Aleksis 7:aa, Fritt framia (= koulukirjoja) Yök!

• Liesl
        Minttu kirjoitti:

Tiina-kirjan mä oon lukenu, joskus 11-vuotiaana. Se oli ihan hyvä, mut nykyään taidan lukee vaan Horisonttia, Aleksis 7:aa, Fritt framia (= koulukirjoja) Yök!

Ensimmäisen Tiina-kirjani luin muistaakseni joskus kakkosella, heti Enid Blytonin Viisikko-sarjan jälkeen. Äitini raahasi muutaman Tiina-kirjan kotiin kirjastosta, kun olin kipeä, ja siitä lähtien luin sitten niitä. Ja vähän aikaa sitten oli taas pakko lainata niitä, on ne niin ihania! Ja ikää on n. 15,5.

• Pingviini

Mä luin Tiina-kirjoja 6-12-vuotiaana. Ja tykkäsin tosi paljon!

• Kirjanmerkki

olen 27 ja joskus vieläkin luen tiina kirjoja.
      kevyttä ja hauskaa luettavaa.

• 14-vuotias

Kyllä minäkin luin niitä joskus pari vuotta sitten muutaman.Olihan ne leppoisia...mutta en kyllä ymmärrä miten joku voi lukea niitä monta kertaa! Ne on tylsiä ja lopun arvaa jo kirjan puolivälissä! Sopii ala-aste ikäisille.(jos ne edes viittii lukea)

• Kristallipore

Olen 15 vuotias ja kyllä! Aivan rakastunut noihin kirjoihin... Harmi vaan, kun Taitaa olla rakkautta, Tiina kirjan jälkeen ei ole tullut mitään jatkoa. Olisin halunnut lukea, mitä Leila sanoisi, kun Tiina lopulta saikin(niin kuin se tiedettiinkin) Juhan omakseen:)

• Pipsa

Tiina kirjat ovat lemppareitani.

• Anonyymi

Kaikenikäiset. Lapset, nuoret ja aikuiset yli 50 vuotiaatkin niistä tykkää!

• Anonyymi

Minä luin kun olin 12-vuotias.

• Anonyymi

Tiina kirjat ovat tosi hyviä opettavaisia kirjoja.Suosittelen jo 9-vuotiaille ja sitä vanhemmille.Koulun kirjastoissa voisi olla esillä.

• Anonyymi

Ala-asteella luin.

• Anonyymi

Peruskouluikäisenä luin Tiina-kirjoja. Vievät mukanaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe