nuorison kaveri-ilta

Sohvalla

Mun eka tarinani joten antakaa virheet anteeksi. Kommenttejakin toivon.
Tarina on fiktiivinen eikä sisällä todellisuus pohjaa.

Oli perjantai ilta, meille piti tulla kolme kaveriani; yksi poika ja kaksi tyttöä,
itse olen poika. Arvelin että näistä tulisi taas tämän kaveriporukan illanistujaiset.
Ihme kyllä kukaan meistä ei edes halunnut juoda mitään missä olisi ollut prosentteja,
ihme sinänsä olihan kämppä tyhjä ja kaikilla ikää 15vuotta.

Tulin avaamaan oven pelkästään saunatakissa ja boxereissa, sillä olin juuri tullut suihkusta.
Sanoin heille että käyn vaihtamassa mutta tytöt sanoivant ettei tarvitse.
Tytöillä vaalealla ja tummalla oli molemmilla yllään minihameet ja TODELLA seksikkäät sukkahousut.
Yllätyin sillä yleensä he eivät sellaisia vaatteita käyttäneet. Molemmilla tytöillä on b-kupit, ja
todella kiinteät peput, se on selvinnyt sillä että läiskimme toisiamme kaverihengessä pepuille.

Istuimme olohuoneen sohvalla. Huomasin että tumma tuli hiukan lähemmäs minua ja vaalea siirtyi lähemmäs
toista jätkää joka oli tietty myös kaverini.
Se tapahtui todella yllättäen ensin tytöt vain vilkaisivat tosiaan ja nyökkäsivät, ihmettelin että mitä
nyt?
Ajatus katkesi välittömästi kun tumma laitta kätensä boxereille joita ei sillä hetkellä peittänyt edes
saunatakin helma.

Huomasin että kaverillani ja vaaleallakin tapahtui kaverilta oli jo farkut ja paita pois.
Otin tilanteen taas hallintaani, ja kurotuin ottamaan tytöltäni paidan pois.
Yllätyin taas sen alla ei nimittäin ollut ollenkaan liivejä. Ne olivat täydelliset rinnat,
juuri oikean kokoiset, kiinteät, punaiset nännit, ja ne rinnat olivat ylväästi pystyssä vain minua
varten.
Otin häneltä hameen pois, nyt en enää yllättynyt sukkahousut riisuttuani kun en löytänyt niiden alta
muuta kuin kuuman pillun, se oli kaunis pillu, punainen pieni herkkunapero, se oli siinä odotti kosketustani.
En miettinyt kauan, aloin nuolla pillua tasaisin vedoin pitkin pillua, kunnes se oli kauttaaltaan märkä,
silloin siirryin nuolemaan pelkkää klitorista. Nuolin klitorista kuin heikkopäinen ja lopulta kumppanini
alkoi vääntyillä kieleni alla ja sai kirkuen ensi orgasminsa käsittelyssäni.

Silloin kysyin: haluutko että käytän kumii? Vastaukseksi sain pään pudistuksen.
Silloin en aikaillut työnsin valtavana sojottavan kaluni partnerini todella tiukkaan pilluun.
Jynssäsin siinä ja puristelin samalla todella kiinteitä rintoja. Jynssäsin ensin hitaasti pitkin
työnnöin vetäen rauhallisesti ulos. Partnerini huohotti seksikkäästi kun tunsin jossain "napsahtavan"
ja aloitin hillittömän pumppaamisen.

Jatkoin sitä hetken mutta parnerini sai jo toisen orgasminsa ja rukoili lopettamaan. Toteutin tietty
hänen toiveensa ja vedin ulos. Hän kysyi eikö minulla ollut vielä tullut? Vastasin että ei joten
hän otti kaluni ensikertaa suuhunsa. Tyttö ei ollut kovin taitava suihinotto puuhassa mut sitäkin innokkaampi
hän vain nuoli terskaani niin kauan että maitomainen spermani valui hänen suustaan. Sain palkaksi kauniin
spermaisen hymyn.


Oliko hyvä tarina? Haluutteste jatkoa? Tai tietää mitä ne toiset teki siinä sohvalla?

1

7042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stilli

      Ehkä oli vähän nopeatempoinen... hieman hitaampaa tahtia, niin on kivempi lukea. enemmän yksityiskohtia.
      Nyt tuli sellainen fiilis; "Tyttö tuli mun viereen ja sit mä jo nussinkin sitä iha täydel tehol ja laukesin sen suuhun"

      Muuten hyvä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe