Koulussa bestiksen kanssa

Blond Princes

Minä taas tässä kirjottelen. Tämä tarina EI ole tosi. Vain oma keksimäni, mutta nauttikaa :)

Istuin pulpettini ääressä ja pyörittelin muovi tekoista hyrrää. Huokaisin syvään ja vilkaisin kelloa, samalla hetkellä se soi. Olin tuolloin yhdeksäs luokkalainen ja käytin poikien vaatteita. Hiuksenikin olivat puna-keltaiset ja lyhyet, poikahiukset. Heitin repun selkääni ja ryntäsin ulos. Lämmin syys-ilma puhalsi kasvojani ja ryntäsin koulun taakse.
Otin taskustani esiin punaisen malboro-askin ja sytytin yhden. "Aah. tätä mä odotin." Huokaisin.

Ystäväni Veera tuli luokseni. "Mulla olis sulle asiaa." Hän sanoi. Veeralla oli Mustat ponnarilla olevat hiukset ja ruskeat silmät. Hänellä oli kireä paita ja pitkä musta hame joiden alta näkyi vain paksupohjaiset mustat kengät. Veera oli paras ystäväni, vaikkakin kasiluokkalainen.
"Jaa. No mitä asiaa?" Vastasin hieman tylysti.
"Se on TODELLA salaista. Mennään koulun kirjastoon." Hän otti minua kädestä kiinni. Otti pienen hatsin tupakasta (tosin poskarin) ja lähdimme kulkemaan kirjastoon. Matkalla kuulimme huutoja, sen vuoksi että olimme mailman epäsopivimmat bestikset. Minulla oli roikkuvat mic mac farkut jalassa ja Musta huppari. Veera oli taas etupenkin hikari.
Olimme kirjastossa. Menimme hyllyjen takana olevan vihreän sohvan luokse. Veera veti sohvan irti seinästä ja menimme sen taakse. Istuin selkä seinää vasten jalat hajareissa. "Niin. Mitä asiaa sulla oli?" Veera hymyili vierelläni: "Meillähän ei oo mitää kiirettä?" Hän kysyi katsoen kelloa. Tunti alkaisi puolen tunnin päästä. "Ei oo." Vastasin ja aloin ihmettelemään mitä tämä meinasi.

Yht´äkkiä veera tuli kasvot minuun päin hajareisiin istumaan päälleni. Tarrasi molemmin käsin hupparini kauluksesta kiinni ja suuteli minua. Suuteli kuin viimeistä päivää. Hän leikki kielellä suussani ja hengitti kiivaasti. Ensiksi se tuntui ällöttävältä. Kunnes hän ohjasi käteni täydelliselle perseelleen. Hieroin hänen persettään ja puristelin suudellen häntä samalla kiimaisena.
Veera veti hupparini pois ja sen alta paljastui musta Metallica t-paita. Hän työnsi edelleen minua suudellen kätensä paitani alle ja avasi rintsikkani, heitti ne lattialle ja tarrasi kiinni b-kupin rinnoistani. Sitten hän lopetti suuteluni. Vedin henkeä ja katsoin hänen paitansa kaula-aukon väliin himoiten. Veera meni pois päältäni ja avasi vyöni. Sitten hän veti housut jalastani ja tuli takaisin päälleni hajareisiin. Tunsin kylmän koulun kirjaston lattian vasten jalkojani, mutta ei ollut aikaa murehtia sitä.
Tällä kertaa oli minun vuoroni toimia. Vedin Veeran paidan pois ja hänen suuret c-kupin rintansa olivat läpinäkyvissä rintaliiveissä edessäni. Revin kiimasta sokeana rintaliivit pois ja aloin imemään toista nänniä missä oli nänni koru ja toista pyörittelin sormilla. Veera voihki silmät kiinni. Kunnes käski minun lopettaa. Ihmettelin, mutta ymmärsin kun hän meni makaamaan selälteen ja riisui vielä pitkän hameensa pois. Revin hänen stringinsä irti ja näin Veeran posliinin nami rasian. Nuolaisin huuliani ja lipaisin hänen klittaansa. Veera voihkaisi, mutta sanoi sitten tomerasti "Ei." Ihmettelin silmät pyöreänä tuota mailman seksikkäimpää ja ihanimpaa nakua naista edessäni. Veera suuteli minua rauhoittavasti ja veti pikkarini sekä t-paitani pois. Olimme molemmat täysin alastomina koulun kirjaston sohvan takana.

Veera meni makaamaan ja ohjasi minut istumaan pillunsa päälle. Sitten hän levitti vähän häpyhuuliaan. "Nyt Nora. Ala hommiin." Hän sanoi. Ensiksi ihmettelin vähän kunnes Veera aloitti heilumisen edes-takaisin. Aloin ymmärtää. Otin kiinni lattiasta molemmin käsin ja aloin myös heilumaan edes takaisin. se tuntui taivaalliselta. Kiihdytin vauhtia ja Veera voihki allani kun märät klittamme hieroivat vastakkain. Pian hän sai kiljuen orgasmin.
Ilmeisesti joku kuuli sen koska kirjaston ovi aukesi ja joku tuli sisään. Painauduin Veeraa vasten ja halasimme päälekkäin toisiamme. Katsoin Veeraa silmiin ja suutelin pehmeästi häntä. Hän hymyili ja teki fritsun kaulaani. Pian valot sammuivat ja kirjaston ovi paukahti kiinni. Kikatimme hetken, mutta jatkoimme vielä hommia. Menin selälleni vuorostani ja Veera aloitti nuolemisen. Kiljahtelin välillä, mutta koitin olla mahdollisimman äänetön. Veera huomasi että sain hyvin vähän nautintoa ja työnsi ensiksi kahta ja lopuksi kolmea sormea ahtaaseen ja karvaiseen pilluuni. Lantioni pyöri hänen sormiaan vasten, kunnes keksin paremman tavan. "Lopeta.. Veera..." sain sanottua kiimani läpi. Veera nousi istumaan ja painoin hänet makaamaan. menin istumaan hänen kasvoilleen ja Veera ymmärsi.

Hän työnsi kieltä sisääni ja hieroi sormella klittaani. Heiluin vähän joka suuntaan hänen kasvojensa päällä kuunnes tunsin, että olin saamassa orgasmin. Heiluin hitaasti... hitaasti ja työnsin pilluani vasten Veeran suuta täysillä, inahdellen jotain samalla. huokaisin ja menin makaamaan Veeran päälle. "Siis tää ei jää tähän." Veera naurahti ja suuteli minua... Eikä se jäänytkään...

Kommentteja kiitos.. voin kirjoittaa lisää, mutta muistakaa, että kirjoittelen aina eri osioihin täällä seksinovelli palstalla :)

4

5584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva =)

      Ainakin minä tykkäsin

    • Mimi

      Tuo oli mun mielestä tosi hyvä!!

      Tulee välillä ihan tollasii lesbo tarinoitakin:) ne on mun mielestä hyviä, ja tuo sun novellis oli tosi aito.

      Mä tykkäsin!!

      • meitsi

        joo mut toi oli hyvä


    • Metökäs

      Aivan täydellinen, heti kun luin sanan "metallica" tiesin että nyt tulee hyvä tarina ja muna pomppas pystyyn :). Jatkoa vaan kehiin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe