Mietin tos pari päivää itteeni ja omaa toimintaani etc.
Tulin siihe tuloxeen et mäoon rasittava tyyppi..kysyin siit parilt mut tietty ne siihe sano etten oo..
Mut tärkeintähä ei oo muitten mieliiteet jos must itestäni tuntuu siltä..eix va?
Six kysynki teilt rakkaat immeiset,mil saan sen tunteen pois..millanen hminen ei oo rasittava..kertokaa vaix jotain esimerkkei etc..
Sekä millaset tyypit Teitä rasittaa..
Olisin kiitollinen vastauxista..:)
rasittava..
8
352
Vastaukset
- j
sellanen joka voi olla välillä vittuilematta.
- poju
Sellaset tyypit on rasittavia jotka vaan ruikuttaa että musta ei kukaan tykkää, mä oon ruma ja tyhmä ja haluun vaan että joku pitäis musta ja lässyn lässyn. Toinen ärsyttävä ja rasittava piirre on sairaalloinen omakehu... jotkut ei muusta osaa puhua kuin itsestään ja saavutuksistaan. Sä taidat kuulua tohon ekaan kategoriaan eli oot varmaankin aika rasittava sälli.
- -ZodiAk-
Tällei ku jaksaa vaa valittaa ni alkaa uskoo itekki siihen et on tyhmä ja lihava ja kukaa ei tykkää ja muuta paskaa... HUOMIOO NE VALITTAJAT HALUAA!!!
- JARNOO1
Sellaset jotka ei anna mun olla Jarnon kaa (mä <3 Jarno)
- nimim.erkki
Olet varmasti hyvä ihminen, en usko että olet kovinkaan rasittava. C:
- NämäAinakin
Rasittavia ihmisiä:
- tekopirteät, sellaiset, jotka eivät koskaan myönnä että heillä on mitään ongelmia
- kestomasentuneet, jotka näkevät kaikessa pahaa. Mikään ei ole ikinä hyvin
- inttäjät. Sellaiset, jotka eivät hyväksy muita mielipiteitä kuin omansa
- käännyttäjät. Jos joku on innostunut vaikka karatesta, hän hehkuttaa sitä harrastusta koko ajan eikä mikään muu mahdu hänen päähänsä, vaan hän yrittää saada sinutkin väkisin harrastamaan lajia
- itsekkäät, joita ei kiinnosta kuin minä itse. He eivät koskaan kysy, että moi mitä sulle kuuluu? Ihana nähdä sua, mulla oli sua jo ikävä tms
- selkäänpuukottajat. He odottavat vain tilaisuutta, jotta pääsevät puhumaan pahaa sinusta selkäsi takana. He ovat myös niitä, jotka iskevät silmänsä heti samaan mieheen, jos kerrot, että olet ihastunut - Gnuu
Piti sit tää ikivanha keskustelu kaivaa, ne o ärsyttävii
- Väsyttää
Cellazed jogga e' ossee qhirjottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115085
- 644949
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588