rasittava..

*damn*

Mietin tos pari päivää itteeni ja omaa toimintaani etc.
Tulin siihe tuloxeen et mäoon rasittava tyyppi..kysyin siit parilt mut tietty ne siihe sano etten oo..
Mut tärkeintähä ei oo muitten mieliiteet jos must itestäni tuntuu siltä..eix va?
Six kysynki teilt rakkaat immeiset,mil saan sen tunteen pois..millanen hminen ei oo rasittava..kertokaa vaix jotain esimerkkei etc..
Sekä millaset tyypit Teitä rasittaa..
Olisin kiitollinen vastauxista..:)

8

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j

sellanen joka voi olla välillä vittuilematta.

• poju

Sellaset tyypit on rasittavia jotka vaan ruikuttaa että musta ei kukaan tykkää, mä oon ruma ja tyhmä ja haluun vaan että joku pitäis musta ja lässyn lässyn. Toinen ärsyttävä ja rasittava piirre on sairaalloinen omakehu... jotkut ei muusta osaa puhua kuin itsestään ja saavutuksistaan. Sä taidat kuulua tohon ekaan kategoriaan eli oot varmaankin aika rasittava sälli.

• -ZodiAk-

Tällei ku jaksaa vaa valittaa ni alkaa uskoo itekki siihen et on tyhmä ja lihava ja kukaa ei tykkää ja muuta paskaa... HUOMIOO NE VALITTAJAT HALUAA!!!

• JARNOO1

Sellaset jotka ei anna mun olla Jarnon kaa (mä <3 Jarno)

• nimim.erkki

Olet varmasti hyvä ihminen, en usko että olet kovinkaan rasittava. C:

• NämäAinakin

Rasittavia ihmisiä:
      - tekopirteät, sellaiset, jotka eivät koskaan myönnä että heillä on mitään ongelmia
      - kestomasentuneet, jotka näkevät kaikessa pahaa. Mikään ei ole ikinä hyvin
      - inttäjät. Sellaiset, jotka eivät hyväksy muita mielipiteitä kuin omansa
      - käännyttäjät. Jos joku on innostunut vaikka karatesta, hän hehkuttaa sitä harrastusta koko ajan eikä mikään muu mahdu hänen päähänsä, vaan hän yrittää saada sinutkin väkisin harrastamaan lajia
      - itsekkäät, joita ei kiinnosta kuin minä itse. He eivät koskaan kysy, että moi mitä sulle kuuluu? Ihana nähdä sua, mulla oli sua jo ikävä tms
      - selkäänpuukottajat. He odottavat vain tilaisuutta, jotta pääsevät puhumaan pahaa sinusta selkäsi takana. He ovat myös niitä, jotka iskevät silmänsä heti samaan mieheen, jos kerrot, että olet ihastunut

• Gnuu

Piti sit tää ikivanha keskustelu kaivaa, ne o ärsyttävii

• Väsyttää

Cellazed jogga e' ossee qhirjottaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      111
      5085
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4949
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2981
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2741
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2267
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1814
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe