Voi näitä teidän juttujanne.

tyttö-85

Ette varmaan usko, mutta nauran ihan ratketakseni lukiessanani näitä teidän sanoisinko (tyhmääkin tyhmempiä) juttujanne. Ettekö todellakaan keksi mitään muuta kehittävempää ja rakentavampaa pienen pienissä päissänne, kuin keskustelua tyyliin: Miten kielari tehdään? Haittaako ikä ero? Mistä pojat tykkää muijissa? yms.

Käyn täällä nyt ensimmäistä kertaa ihan sattumalta ja tämä keskustelu on kyllä täydellinen järkytys. Saunalahden keskustelu on sentään asiallista, joten lähden sinne.

17

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      Niin, lihan himo on täällä suuri =(

    • Huu.

      Perseestä on.

      • daa-a!!!!!

        ettekö te ymmärrä että joillekki tää palsta voi olla elin tärkee!!! ootte varmasti joskus nuorena itekki olleet tietämättömiä!!!tästä palstasta on varmasti monelle apua kun voi keskustella ongelmistaan muiden kanssa eikä tartte miettiä päätänsä puhki kun ei kehtaa keneltäkään kysyä!!!tuskin tekään luonnostaan ootte kaiken tietäneet!!!AJATELKAA LOPPUUN ASTI ENNEKU HOSUTTE MIELIPITEISSÄNNE!!!ehkä nää jutut saattaa kuullostaa tyhmiltä mutta ne on elämän perus asioita te ette taia oikeen ite olla perillä näistä asioista!!!!HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • ?

      Mitä sä sinä oikeen valitat?? Joillain saattaa olla pieniä ongelmia ja ne haluaa niihin vähän apua! Onko se niin väärin?!

    • Filth

      Ja sä sitten tiedät aivan kaiken? Jotkut eivät ehkä kehtaa kysyä muualta ja Saunalahden keskustelu on vielä enemmän persiistä ku mikää (tai koko saunalahti)....mut asiaan.
      Jos vielä eksyt tänne ja näet tämän viestin niin sanohan että mistä sitä sitten pitäisi etsiä tietoa ongelmiinsa? Sä varmaan synnyit kaikki tiedot päässä vai?

    • Snowboy

      Nauranu oon mäkin, mutta mikäs minä oon ketään tuomihtemaan.
      Ittekin ollu ihmeissäni erinäisistä asioista.

      • ---wroom!!

        viisas lumipoika meillä täällä.


    • KyLLäsTYnYt

      Sä oot tollanen tyypillinen pikkuvanha muija, jolla ei ilmeisesti oo mitään ongelmii ja joka tietää jo kaiken kaikesta!! mä oon just samaa mieltä ku noi muut, tää palsta on esim. mulle tosi tärkee, koska mulla on jotain juttuja, joita en viitti kysyy muilta ni tänne voi pistää ne nimettömänä!! Antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä, jos ne haluu kysellä täällä "tyhmiä" juttuja, ni antakaa kysellä pRkL!!

      • näi o.

        NI!!


      • ...
        näi o. kirjoitti:

        NI!!

        thanks.. =)


      • ---
        ... kirjoitti:

        thanks.. =)

        ollos hyvä..=)


      • dgjdgkmcg
        --- kirjoitti:

        ollos hyvä..=)

        vittu älätänne sit exy jos tää sua nii häiritsee!!!"! joilleki täst on oikkeesti apuu!! pitääks ulla haukkumaan ihan kaikkee???? jos oot sitä mielt et tää sivu on iha paska nii pakkoko sun on sit tänne yhtään mitään kirjottaa!!!??? IHMETTELEN NYT VAAN!?? :O


      • hupsistahups
        dgjdgkmcg kirjoitti:

        vittu älätänne sit exy jos tää sua nii häiritsee!!!"! joilleki täst on oikkeesti apuu!! pitääks ulla haukkumaan ihan kaikkee???? jos oot sitä mielt et tää sivu on iha paska nii pakkoko sun on sit tänne yhtään mitään kirjottaa!!!??? IHMETTELEN NYT VAAN!?? :O

        Muuten jees mutta olit nyt 9 vuotta myöhässä :D


    • dhjsdfgh

      Ei taida se sunkaan itsetuntos sitten kovin hyvä olla, kun sitä pitää tulla tänne itsestäänselvyyksillä pönkittämään

    • YourPersonalFreak

      Juuri näinhän se on :---) täältä löytyy parempaa viihdettä kuin telkkarista nykyaikana. Btw, yhdys sanat vois kans opetella ;b

    • Sen olet kyllä näköinenkin.

    • huoh...

      Kuinka te jaksatte vastata näihin lähes 10 vuotta vanhoihin viesteihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe