Mä oon tämmönen 15-vuotias tyttö ja oon viä neitsyt. Mua jännittää mun eka kerta jo valmiix, jos en sitten osaakaan tehä mitään... Eli auttakaa mua nyt ja kertokaa mitä mun tarttee yhdynnässä tehä ja miten olla, please!!!
HELP ME...
11
607
Vastaukset
- Sarah
itses..
- ..=)
Ole oma itses vaan..Asiat sujuu omalla tavallaan..Niin kävi ainakin mun tapauksessa..Älä jännitä turhaan..=)
- Harjoitellaan
Ole selvinpäin ja rakasta aidosti kumppania, älä myöskään tee sitä liian nuorena eli odota vielä muutama vuosi. On myös hyvä tuntea oman kehon salat ennen kuin aloittaa seksipuuhat toisen kanssa. Yhdynnässä saatu orgasmi tuntuu melko samanlaiselta kuin ite tehty, näin se vaan on.
- yonne1
Juo itsesi känniin, tuntuu paljon paremmalta.
- siioninvirsi
vähemmän syntiseltä....
- Kissi.Vähätissi
Jaksaa jaksaa, kestää kestää. Oota vielä 18 vuotta jos haluat päihittää mut odotuskisassa. Luleeko se jossai terveystiedon kirjassa että eka kerta pitäis ehdottomasti kokea ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa ja vielä mieluummin ennen avioliittoa?
- Myötikset
Myötistä. Alkuperäinen viesti on kirjoitettu vuonna 2001.
- neuvokasta
Niin, ajatella! Aloittaja on nyt 31-vuotias ja ehkä kokenut jo ekan kertansa. Mitenhän lienee sujunut?
- broidi15
eikun selälleen jalat auki ja ensin pyydät kundin nuolee pimpan liukkaaksi ja sitten voi jo alkaa sovitella terskaa siihen vaolle ja varovasti painaa sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654