voisitteko vastata rehellisesti näihin kysymyksiin...Millainen tytön pitää olla:
a)lihava vai laiha
b)blondi vai brunetti
c)pitkä vai lyhyt
d)ja jos keksitte muutakin niin kertokaan millainen ihanne tytön pitää olla.
pojat alle 20w kuulolle!
5
485
Vastaukset 5
- s
laiha ja lyhyt. (ei tietystikkään liian-)
- just a guy -84
A: ei liian laiha mut mielellään sille sopivan kiintee vatsa.
B: Aivan sama minkä väriset hiukset. Mä tykkään molemmista.
C: Mielummin mua lyhyempi (ei kuitenkaan paljoo) ettei tuu vahingossa alemmuuskompleksia. =)
D: ihanne tytön pitäs olla luotettava ja rehellinen mua kohtaan. Enempää en oikeestaan vaadi tytöltä. - cryp
Laiha, pitkä, brunetti, jolla olis järkeä päässä ja rakkautta sydämessä.
- Guy84
No naisen pitää olla semmonen sopivan laiha,ei liian.Blondi. Mutta joissakin tapauksissa Brunetti on parempi.Pituutta saa olla ihan kohtuullisesti koska itse tykkään pitemmistä.Jaa...Hänen pitää olla luotettava ja jolle voi puhua asioista.
- jätkä 82
a)Mielestäni naisen/tytön pitäs olla laiha(mut ei kummiskaan liian, eli sopusuhtainen,hieman pyöreäkin käy),omalla naisellani on "pömppis".Eli jos ymmärrätte,sellainen pieni pömppömaha,mutta hän on normaali.Itse hän morkkaa itseensä siitä mahasta,mua se maha ei haittaa tippaakaan.
b)Itse en katso hiuksia niin tärkeinä,mutta tähän mennessä,kun muistelen, niin kaikilla mun naisilla on rusertavat hiukset. Koomista kylläkin.
c)Mun mielest naisen olis parempi olla noin saman pitunen,kuten mun oma nainen.Mut jos ei mee niin nappii,niin sitte hieman lyhyempi..(itse olen 160cm, eli jos menee poikki,niin aika epätoden näköist löytää lyhyempää tai saman pitust=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013188Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59633Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44608Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29525- 44518
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.87504