hei!!! olen eläinrakas kohta 18v. tyttö. haluaisin lemmikikseni koiran... asun savonlinnassa joten jos koira asustelisi täällä päin, niin olisi mukava. koira voi olla myös sekarotuinen. annan sille varmasti hyvän ja rakastavan kodin. otan koiran ilmaiseksi tai maksan siitä pienen summan. tarjoa!!!
koiraa vailla
koiraa vailla
2
414
Vastaukset
- Ansku
Tsekkaapa nämä nettisivut : www.pelastetaankoirat.com
Siellä on moni ihana karvaturri kotia vailla!Ota huomioon, että ne vaativat kuitenkin aikaa ja paljon rakkautta -sekä kodin LOPPUELÄMÄKSEEN.- Dark Angel
Hyvä Ansku! Siinä oikea koira ihminen!
Jos todella harkitset koiraa ja hyvän koiran haluat niin suosittelen käymään tuola.
Sieltä saa hyvän koiran,toisin sanoen upean koiran,ja samalla pelastat koiran!
Itse otin tuolta koiran muutama kymmenen vuotta sitten. Upea koira! kilpailin TOKOssa ja Agilityssä.Kerrassaan mahtava,meillä oli monta upeaa hetkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594