pilasin ystävyyden

surullinen

mä rakastuin ystävääni mutta se ei minuun, siiten en huomannu tai välittäny et tän tyypin kaveri ja mun kaveri oli kai kiinnostunu musta. myöhemmin tää tyyppi autto mut ystävänä unohtaan kaverinsa ja sit mä rakastuin siihen. ikävää vaan siinä kävi niin et se oli jo rakastunu toiseen joka ei välittäny siitä. kerroin sille tunteeni ja nyt se ei oo enää ystävä.se käänsi selkänsä. pliis kommentoikaa kaikki mut jätkät ainaki. miks te ette voi olla enää ystäviä jos tytsy on ollu kiinnostunu teistä? auttakaa mua, en pysty unohtaan. pilasin mahtavan ystävyyden!

40

5541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolevainen

Kerro sille toiselle et mäki on ton kaa ja se saatais ottaa bänät sun ystävässtässtäss ja sä voistit olla sit sen sun ystäväs kaaaaaaa!!!!!!
      JOS SÄ HALUUT!!!!!!!!!!!!!!!

• ei niin hienoa

kivaa nähdä kun pidät?jostain muijasta ja menet sen kanssa johonkin ja huomaat että hupsista,mimmillähän on pari jätkää jo messissä.se on hieno fiilis.

• Tyttö-83

Minulle kävi melkein samanlaisesti. Olin tuntunut erään pojan jo aika kauan, kunnes huomasin rakstuneeni siihen. Me olimme yhdessä noin 2 viikkoa, kunnes meillä meni poikki. Poika ei vaan rakastanut minua. Olin aivan murtunut, mutta nyt olen päässyt jo hänestä yli. Ensin emme olleet edes pariin kuukauteen yhteydessä, mutta nyt me olemme kuin parhaita kavereita. Hän soittelee minulle päivittäin, ja kerromme toisillemme aina kaiken. En tiedä auttoiko tämä mitenkään, mutta jos hän ei halua olla edes sinun kaverisi et ole ansainnut häntä kaveriksesi. Jos uskot itseesi, pystyt mihin vaan:)

• NIIN!!

JA PARI HUUTOMERKKII VIEL PERÄÄN!!

• just a guy -84

Miks ei pystyis? Enemmänki se vastaava ongelma on teillä tytöillä! Tai no jätetäänpä taas yleistämättä. Mulla vaan on jätkänä pari huonoo kokemusta teistä. Kai sitä on sit molemmilla. Ei se ainakaan mulle mikään ongelma oo ollu.

• surullinen

siis siinä oot oikees et me likat ei pystytä niin hyvin oleen ystäviä enää sen jälkee kun on ollu jotain muuta mut nyt kyse on siitä jätkästä.....me oltii ennen tosi hyviä ystäviä mut nyt se ei piittaa musta edes ystävänä.
        joskus mä ehkä oon olemas ja se voi hei sanoa mut yleensä en oo ees olemas....joten mitä tosta päättelet? se ei halua olla enää ystävä....kiitti kuitenki kommentistas!

• Särkynyt ulpukka
        surullinen kirjoitti:

siis siinä oot oikees et me likat ei pystytä niin hyvin oleen ystäviä enää sen jälkee kun on ollu jotain muuta mut nyt kyse on siitä jätkästä.....me oltii ennen tosi hyviä ystäviä mut nyt se ei piittaa musta edes ystävänä.
        joskus mä ehkä oon olemas ja se voi hei sanoa mut yleensä en oo ees olemas....joten mitä tosta päättelet? se ei halua olla enää ystävä....kiitti kuitenki kommentistas!

Tuli pala kurkkuun tota sun juttua lukiessa... Kun itte oon tainnu pilata ystävyyden... Mutta en ollu ainut syyllinen, vaan itse asiassa ihminen, johon olin aivan lovena antoi mun ymmärtää, ettei se ole ykspuolista vaan että saan vastarakkautta... Ja sitten kaikki meni rikki. Yhden ihmisen unelmat ei jaksanu kannattaa kuin yhden illan. Eikä sen jälkeen oo auttanu edes asioiden perinpohjainen selvittely... Ei mikään. Jäljellä on enää ystävyyden rauniot ja ikävä takasin viime syksyyn, jolloin mulla oli parhaana ystävänä maailman mahtavin poika... *nyyhkytys*

• surullinen
        Särkynyt ulpukka kirjoitti:

Tuli pala kurkkuun tota sun juttua lukiessa... Kun itte oon tainnu pilata ystävyyden... Mutta en ollu ainut syyllinen, vaan itse asiassa ihminen, johon olin aivan lovena antoi mun ymmärtää, ettei se ole ykspuolista vaan että saan vastarakkautta... Ja sitten kaikki meni rikki. Yhden ihmisen unelmat ei jaksanu kannattaa kuin yhden illan. Eikä sen jälkeen oo auttanu edes asioiden perinpohjainen selvittely... Ei mikään. Jäljellä on enää ystävyyden rauniot ja ikävä takasin viime syksyyn, jolloin mulla oli parhaana ystävänä maailman mahtavin poika... *nyyhkytys*

ikävää et sullekin kävi niin....mä kadun paljon sitä et kerroin tunteeni mut mä tosiaan luulin et se vielä välittäis mut erehdyin.....me sovittiin hetki sitte et ollaan ystäviä mut eipä olla.....opin vaan sen että ei ikinä kannata rakastua kaveriin.....mutta mites sen estää...

• jp
        surullinen kirjoitti:

ikävää et sullekin kävi niin....mä kadun paljon sitä et kerroin tunteeni mut mä tosiaan luulin et se vielä välittäis mut erehdyin.....me sovittiin hetki sitte et ollaan ystäviä mut eipä olla.....opin vaan sen että ei ikinä kannata rakastua kaveriin.....mutta mites sen estää...

asiahan voi olla niinki et se rakastaa sua mut ei haluu myöntää sitä itsellee tai sulle tai kellekkää.. ja se pelkää et jos se ois sun seuras et tunnustais tunteesa.. mut en sano ettei se rakastas nykyistää.... take care...koita jaksaa

• Levoton Lumikki
        jp kirjoitti:

asiahan voi olla niinki et se rakastaa sua mut ei haluu myöntää sitä itsellee tai sulle tai kellekkää.. ja se pelkää et jos se ois sun seuras et tunnustais tunteesa.. mut en sano ettei se rakastas nykyistää.... take care...koita jaksaa

Mulle kävi samankaltanen juttu tässä joku aika sitten, ja näinpä sitä painiskellaan omien tunteittensa kanssa. Mikä meissä tytöissä on vikana, kun jos on ollut jotain enemmän kun se ystävyys sekin menee heti pilalle? Eikä voi olla enää luonnollinen sen tyypin seurassa? Ja pakoilee itsekin... Mä tiedän, et välitän vielä tosissani tästä ihmisestä. Sitäkö tää pakoileminen ja unettomat unet vaan tarkottaa?
        Sanotaanko näin, että rakkaus syö persoonaa silloin kun se menee pilalle. Pitäis päästä yli, muttei voi, kun näkee että tää toinenkin välittää vaikka sen sylissä on jo uus...
        Jätkät, sanokaa mitä ajattelette, kun tyttö perääntyy heti kun rakkaus menee vikaan ja ystävyys kärsii tappion? Jaksellaan...

• salainen agentti
        Levoton Lumikki kirjoitti:

Mulle kävi samankaltanen juttu tässä joku aika sitten, ja näinpä sitä painiskellaan omien tunteittensa kanssa. Mikä meissä tytöissä on vikana, kun jos on ollut jotain enemmän kun se ystävyys sekin menee heti pilalle? Eikä voi olla enää luonnollinen sen tyypin seurassa? Ja pakoilee itsekin... Mä tiedän, et välitän vielä tosissani tästä ihmisestä. Sitäkö tää pakoileminen ja unettomat unet vaan tarkottaa?
        Sanotaanko näin, että rakkaus syö persoonaa silloin kun se menee pilalle. Pitäis päästä yli, muttei voi, kun näkee että tää toinenkin välittää vaikka sen sylissä on jo uus...
        Jätkät, sanokaa mitä ajattelette, kun tyttö perääntyy heti kun rakkaus menee vikaan ja ystävyys kärsii tappion? Jaksellaan...

joo. kaikki mitä todella tarttee on todellinen tahto rakastaa toista, ja sitä tarvitsee molemmat.

itsekin olen tällä hetkellä ehkä aivan älyttömän sekaisin ihmiseen, jota pidän ennenmuuta ystävänä, mutta mitähän.

todellakin, viimeinen asia mitä haluun on että välit menee lopullisesti.

• Tiedon haluinen
        salainen agentti kirjoitti:

joo. kaikki mitä todella tarttee on todellinen tahto rakastaa toista, ja sitä tarvitsee molemmat.

itsekin olen tällä hetkellä ehkä aivan älyttömän sekaisin ihmiseen, jota pidän ennenmuuta ystävänä, mutta mitähän.

todellakin, viimeinen asia mitä haluun on että välit menee lopullisesti.

Olispa se yksi ihminen tällä hetkellä samoissa ajatuksissa kun sä. Olispa... kumpa tietäisin.

• päivänsäde
        surullinen kirjoitti:

onhan mullekki käyny melkein samalla lailla!
        mä oon rakastunu yhteen jätkään ,jonka kans mä sit seurustelin vähän aikaa sitte ja sit se teki bänikset ja nyt se ei vissiin suostu olla ees kamu?!musta se on törkeetä!tai sillai.

• Tyttö_83
        päivänsäde kirjoitti:

onhan mullekki käyny melkein samalla lailla!
        mä oon rakastunu yhteen jätkään ,jonka kans mä sit seurustelin vähän aikaa sitte ja sit se teki bänikset ja nyt se ei vissiin suostu olla ees kamu?!musta se on törkeetä!tai sillai.

Mulle on käyny justiinsa samallalailla. Mutta se jätkä sano kerran et se tulee katumaan kumminki kun jättää, mut en elä toivossa. Ite pisti kaikki poikki. En tierä mitä tehdä jos rupee vonkaa takasin!!!!?

• Mä vaan
        Levoton Lumikki kirjoitti:

Justiinsa siinä rajamailla ystävyys, rakkaus, rakkaus lopahti kamu vai ilmaa? Mitä? kun tietäs. Unettomuutta ja huonoa oloa. Tuttu tunne.

• lonely heart -85
        surullinen kirjoitti:

Sä sanoit et kadut ku kerroit sille..No mun tilanne oli/on se et mä rakastuin luokkalaiseen muijaan..ku mä kerroin sille tykkääväni siitä.se myönsi ettei se haluu olla ku kaveri..
        mua vähän nolotti..mut oon myöntäny toisenkin kerran,enkä mä häpee sitä, vaik se on levitelly sitä ympäriinsä. mut loppujen lopuks tää muija on ollu älyttömän mukava ja hellä asian suhteen..lukuunottamatta sitä et oon kuullu kaikki tekemiseni sen kamuilta.
        Mut se on edelleen kaveri,ja rakastan sitä edelleen enkä pysty unohtaan,ja tuntuu välil et sitä kiinnostais, mut se on vaan unelma...luulen...mut oikeest ikävää jos joku lopettaa ystävyyden ton takii..et säkään varmaan tunnustusta sinänsä kadu,mut sitä et ku siin kävi niinku kävi..

• Särkynyt ulpukka
        Mä vaan kirjoitti:

Justiinsa siinä rajamailla ystävyys, rakkaus, rakkaus lopahti kamu vai ilmaa? Mitä? kun tietäs. Unettomuutta ja huonoa oloa. Tuttu tunne.

*syvä huokaus* Niin, niin tuttua... *nyyhkäisy*

• -just me-
        lonely heart -85 kirjoitti:

Sä sanoit et kadut ku kerroit sille..No mun tilanne oli/on se et mä rakastuin luokkalaiseen muijaan..ku mä kerroin sille tykkääväni siitä.se myönsi ettei se haluu olla ku kaveri..
        mua vähän nolotti..mut oon myöntäny toisenkin kerran,enkä mä häpee sitä, vaik se on levitelly sitä ympäriinsä. mut loppujen lopuks tää muija on ollu älyttömän mukava ja hellä asian suhteen..lukuunottamatta sitä et oon kuullu kaikki tekemiseni sen kamuilta.
        Mut se on edelleen kaveri,ja rakastan sitä edelleen enkä pysty unohtaan,ja tuntuu välil et sitä kiinnostais, mut se on vaan unelma...luulen...mut oikeest ikävää jos joku lopettaa ystävyyden ton takii..et säkään varmaan tunnustusta sinänsä kadu,mut sitä et ku siin kävi niinku kävi..

sanotaan: ystävyydestä voi tulla rakkautta, mut rakkaudesta ei koskaan ystävyyttä...

tunne on tuttu... jos ystävyys on mukavaa, ei sitä saisi "pilata" rakkaudella.. minkä ihminen tunteilleen voi?! olin erään jätkän kanssa kesällä jotain kolmisen viikkoa ja sitten en pystynyt oleen enää kaveri, mut nyt meidän välit on taas kunnossa.. se jätkä ei vaan voi sietää sitä, että mulla on joku jätkä... tota asiaa en minäkään ymmärrä?!

• Pauliina

Niin..siis luultavasti tämä poika säkähti.Ehkä hän ei tajunnut ollenkaan tunteitasi ja luuli teidän olevan hyviä ystäviä ja sitten yhtäkkiä kun ilmoitit ajatuksesi,hän saikähti,että nyt on ystävyys pilalla.Toisaalta hän saattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa tyyliin:Mutta mehän ollaan vain ystäviä,miksi sinä tuollaista puhut..!Luulen,että kun hän saa rauhassa miettiä,hän päätyy olemaan ainakin ystäväsi.Hän vain säikähti,ja nyt pitää pikkuisen välimatkaa,koska tavallaan pelkää sua,siihen ei tietenkään ole mitään syytä!Anna ajan kulua ja tutkaile asiaa.Mieti miten itse reagoisit vastaavan tilanteen sattuessa omalle kohdallesi.
      En tietenkään voi olla ihan varma tästä jutusta,koska en tunne asianomaisia henkilöitä taikka tilannetta tarkasti,mutta tässä nyt tälläsitä "ensiapua".En halua moralisoida sinua enkä häntä.Anteeksi,jos jotenkin syyllistin.Ei ollut tarkotus.Kyllä se siitä.Tsemppiä ja jaksamista.

• Jurmo

Näin miehenä sanoisin, että minulla on useita hyviä naisystäviä. En seurustele heidän kanssaan enkä aio seurustellakaan; siihen tarkoitukseen minulla on tyttöystävä.

Ystävyys näihin naisystäviin perustuu samoihin asioihin kuin miesystävienkin kanssa; arvostan heidän älyään, huumorintajuaan, näkemyksiään asioista jne. Jos tähän kuvioon tulee mukaan se, että jompi kumpi alkaa seurustelumielessä ahdistella toista, se pilaa ystävyyssuhteen.

Jos olet jonkun kanssa ystävä pitempään, niin seurustelun aloittaminen on sama kuin alkaisi seurustella siskonsa tai serkkunsa kanssa.

Eli jos sinulla on hyvä miesystävä, älä pilaa sitä ystävyyttä millään seurusteluilla tms kiintymyksillä.

• .....

Juuri näin ja aamen. Hyvä Jarmo!

• Pauliina

Minä olen kanssasi pitkälle samaa mieltä,mutta...
        Yksi asia.Minun mielestäni,olemme kaksi eri sukupuolta ja aina välillämme on seksuaalista jännitettä.Oletko samaa mieltä?Siis tarkoitan,että se on sellainen alkukantainen juttu,ihan luonnollista.Ja sen pystyy pitämään kyllä kurissa,mutta väitän,että aina on kahden eri sukupuolen välillä jännitettä.En halua sinuakaan loukata,että sano avoimesti,mitä ajattelet.Ja niinhän olet tehnytkin!Hyvä!

• Kokenut samaa

Oot aivan oikeassa! Älkää hyvät ihmiset pilakko ystävyyttänne seurustella tai vastaavalla.. se loppuu niin että teidän yhteys katkeaa.. kuten mulla kävi about 2 viikkoo sitten. Yli vuoden ystävä ja lopuksi enemmän ku ystävä katkasi välit. Ja se koskee aika paljo.

• thunder
        Pauliina kirjoitti:

Minä olen kanssasi pitkälle samaa mieltä,mutta...
        Yksi asia.Minun mielestäni,olemme kaksi eri sukupuolta ja aina välillämme on seksuaalista jännitettä.Oletko samaa mieltä?Siis tarkoitan,että se on sellainen alkukantainen juttu,ihan luonnollista.Ja sen pystyy pitämään kyllä kurissa,mutta väitän,että aina on kahden eri sukupuolen välillä jännitettä.En halua sinuakaan loukata,että sano avoimesti,mitä ajattelet.Ja niinhän olet tehnytkin!Hyvä!

Ystävyys, ilo, fyysinen nautinto ja kas kummaa elämän tarkoitus. Jotta ystävyys voisi kestää miehen ja naisen välillä, kannattaa välttää seksikokeiluja. Sen jälkeen kaikki on toisin, lopullisesti.
        Mutta kertokaapa miten saatte tavattua ystäväänne ilman muiden epäilyksiä tai kiukuttelevia mustasukkaisia puolisoja?

• -just me-

oot oikeessa...!!!:)

• Girl

Moi!Ajattelin kirjoittaa mutta en tiedä onko tästä mitään apua sulle!
      Oletko ihan varma että ystävyytesi tähän jätkään on ohi?Oletko puhunut sille että haluaisit jatkaa ystävinä?
      Voin vain kuvitella että tilanne on vaikea mutta toivottavasti ei mahdoton!Yritä puhua jätkälle...kaikkea vaikka siitä mitä ystävyytesi hänen kanssaan merkitsee sulle...Jos olet kavereita tän jätkän kavereitten/Kaverin kaa ni voithan sä vaikka yrittää keskustella niille...Pidän peukkuja sulle!!!!
      Tsemppiä!
      Voit kirjoittaa takas mun osotteeseen jos haluat.
      Toivon että autoin edes jollakin lailla.

• Yx Yksinäinen Sinkku

Mulle on käyny vähä samalla lailla.Mut siinä kävi sit niin ett me molemmat rakastuttiin toisiimme(missä ystävyys loppuu, siinä alkaa rakkauden äärettömyys) ja vähä aikaa niin meniki, onnellisesti rakastuneina, kunnes tää jätkä pani poikki ja tässä sitä nyt ollaan. Vain muistot ja suru on jäljellä. Onkos kellään muulla samanlaisii kokemuksii ja mites te pääsitte niistä yli???

• Blondi

Sama kokemus ja en oo päässyt vieläkään yli. kestäny 1kk 3 vko. Sydän itkee vieläki. Moni sanoo ettei se ollu mun arvonen. Jätkä jätti tavallaan vaikka ei ees seurusteltu. Auttakaa jos tiedätte millä pääsee yli?

• Nanna'83

Mul on todellakin omakohtaisii kokemuksii tosta, ei niinkään niin et mä oisin ihanstunu/rakastunu, vaan esim. viime kesänä, yx mun tosi hyvä ystävä kerto mulle rakastavansa jne. Mä olin tosi tosi surullinen, ja pystyin olla viel jonkin aikaa ihan normaali sil, mut sit vaan alko ahistaan..piti kokoajan miettii, miltä siitä tuntu jos olin muiden kundien kans, ja tiesin satuttavani, vaikken halunnu. se oli tosi rankkaa... en voinut enää olla sen ystävä, ku satutin sillä kumpaakin.
      Ehkä toi sunki ystävä ajattelee tolleen, eikä six voi olla frendi... ku se on oikeesti tosi vaikeeta sillekki. Haluisin kyl auttaa sua, mut tunteilleen ei voi mitään, rakastaa tai sitten ei. Yritä kestää, aika parantaa.

• Gabriel

...When you tell you love him, he becomes unattracted to you...
        Laulunsanat , jotka pitävät täysin paikkaansa. Jos miehestä haluaa eroon, niin hänelle pitää kuiskata aamulla..mä taidan rakastaa sua..
        Häipyy kuin pieru saharaan!

• Ladybird

Ymmärrän ystävääsi siinä mielessä, että itse en pysty olemaan kaveri semmosten miesten kanssa jotka haluaa minulta enemmän kuin ystävyyttä. Tunnen oloni silloin vaivautuneeksi enkä pysty olemaan vapautunut ja aito kun tiedän toisen halut. Toisin päin se kyllä on onnistunut. Siis minulla on ystävinä semmoisia miehiä joihin olen joskus ollut ihastunut. He välittävät minusta ja haluavat olla ystäviäni, mutta eivät ole kiinnostuneet "sillä tavalla".

Jokainen ihmissuhde on aina ainutlaatuinen tapaus. Ei niihin ole olemassa mitään sääntöjä miten ihmissuhteet kehittyvät. Sinun on nyt vain hyväksyttävä se miten ystäväsi reagoi. Neuvon: anna hänen olla. Jos alat mankumaan tai painostamaan häntä, siitä seuraa vain harmia. Jos hän todella välittää sinusta, välinne voivat vielä korjautua. Älä ole liian ankara itsellesi. Syy ei ole sinussa. Ystäväsi oli rajoittunut tässä asiassa ja se on ymmärrettävää.
      Ole aktiivinen, niin pian sinulla on monta uutta ystävää etkä enää murehdi entisen perään.
      Kaikkea hyvää sinulle!

• surullinen

te kaikki ootte oikees! yhden asian mä sanon jos ette sitä tajunnu. tää jätkä ei seurustele sen toisen kans ku se tytsy ei huolinu sitä.
        se on yhtä yksin ku mä. mä kuulin ton jutun sen veljeltä mut se ei voi mua auttaa kun se ei sekaannu asiaan ja toisaalta oon onnellinen siitä. tää jätkä lupas mulle pari kuukautta sit et me ollaan ystäviä tai siis se ite oli sitä mieltä et niin on parempi. no nyt ei silti olla ystäviä tai ehkä joskus mä oon olemas. sanon vaa et mä en ymmärrä jätkiä!kiitos kommenteista!

• Juho82

Minulle kävi melkein samanlainen tapaus! Ja kerroin tunteistani, hänellä oli jo toinen mies! siinä kaveriporukassa oli monta likkaa! Mutta me ollaan nykyäänkin tosi hyviä ystäviä! Mutta jos joku on kiinostunut musta ja kertoo tunteensa ja mulla on jo toinen nainen, en suutu kyllä sille siitä ja minä olisin kyllä sen kanssa aina ystävä! Mutta sinun tapauksessa taitaa olla hieman erilainen luonne! se sattuu kun ei voi olla enää ees ýstäviä!
      Mutta yritä uudestaan hänen ystäväksi jos ei niin tukea saa aina muilta ystäviltä!

• surullinen

kyllä mä yritän olla tän jätkän ystävä mut se ei oo helppoo kun välillä se työntää mua pois ja välillä taas oon olemas.
        ja mulla on tunteita sitä kohtaan yhä.
        en oikeen tiedä mitä sen kans tekisin tai sille sanosin. kiitos kuitenkin kommenteista!

• glendora

onneksi mulla ei oo tota ongelmaa...mun paras ystävä on jätkä, ja me rakastetaan toisiamme, mutta ei "sillä tavalla"....useesti ollaan suudeltu ja tehty muutakin, mutta sillä ei periaatteessa ole mitään merkitystä!jos mun ystävälläni on tyttöhuolia mä kuuntelen ja neuvon parhaani mukaan ja samoin ystäväni auttaa minua jätkähuolissani!ja meidän molempien tyttö-ja poikaystävät ovat aika hyvin ymmärtäneet meidän suhteemme!..sen että olemme ystäviä!!

• surullinen

me oltii sen jätkän kans ennen tosi hyviä ystäviä. pidettii hauskaa ja se sai mut nauramaan. niin se sai mut myös unohtaan kaverinsa joka vaan oli leikkiny mulla. ikävä kyllä mä tunsin sit sitä kohtaan enemmän ja sillä pilasin ystävyyden. sitä ei kai saa korjattua mut toivon silti vieläkin et joskus me ollaan taas ystäviä.
        kiitos kommentistas!

• Melina84
        surullinen kirjoitti:

me oltii sen jätkän kans ennen tosi hyviä ystäviä. pidettii hauskaa ja se sai mut nauramaan. niin se sai mut myös unohtaan kaverinsa joka vaan oli leikkiny mulla. ikävä kyllä mä tunsin sit sitä kohtaan enemmän ja sillä pilasin ystävyyden. sitä ei kai saa korjattua mut toivon silti vieläkin et joskus me ollaan taas ystäviä.
        kiitos kommentistas!

Ystävään on helppo rakastua kun se on muutenkin aina tukena ym.Itse olen ollut n.1v ikäiseni pojan kanssa parhaita kavereita joka muuttui vajaa 2kk sitten rakkaudeksi.Olen kyllä ollut rakastunut tähän poikaan jo yli ½vuotta,joten tiedän miltä tuntuu.Ainoa ero on siinä etten kertonut tunteistani,tietäessäni tulla torjutuksi.Mutta yhtenä talvi-iltana ihan siitä vaan,kun katseltiin telkkaria.Aina puhutaan että rakastuminen ystävään pilaa kaiken,mutta minulle se on tuonu valtavan onnen,se on ihanaa kun tuntee toisen jo niin hyvin!Tietenkin tunteiden pitää olla molemminpuoliset että se onnistuu.Ei mikään ole mahdotonta.Viikko sen jälkeen kun aloimme seurustella ajattelimme että vielä 2viikkoa sitten olisimme saaneet tuosta hullusta ajatuksesta naurut vähintään illaksi.Vaan eipä naurata:)Terv.Onnellinen

• surullinen
        Melina84 kirjoitti:

Ystävään on helppo rakastua kun se on muutenkin aina tukena ym.Itse olen ollut n.1v ikäiseni pojan kanssa parhaita kavereita joka muuttui vajaa 2kk sitten rakkaudeksi.Olen kyllä ollut rakastunut tähän poikaan jo yli ½vuotta,joten tiedän miltä tuntuu.Ainoa ero on siinä etten kertonut tunteistani,tietäessäni tulla torjutuksi.Mutta yhtenä talvi-iltana ihan siitä vaan,kun katseltiin telkkaria.Aina puhutaan että rakastuminen ystävään pilaa kaiken,mutta minulle se on tuonu valtavan onnen,se on ihanaa kun tuntee toisen jo niin hyvin!Tietenkin tunteiden pitää olla molemminpuoliset että se onnistuu.Ei mikään ole mahdotonta.Viikko sen jälkeen kun aloimme seurustella ajattelimme että vielä 2viikkoa sitten olisimme saaneet tuosta hullusta ajatuksesta naurut vähintään illaksi.Vaan eipä naurata:)Terv.Onnellinen

on se hyvä et jollain se onnistuu.
        mulla ei onnistunu ja menetin hyvän ystävän.
        onnea nyt teille ja kiitos kun kirjotit tänne.

• Taylor

Mulla on ollut sama tilanne eli kerroin jätkälle jonka kanssa olin ollut ystävä jo kauan, että olis kiva olla kenties enemmän kuin ystäviä... mutta yhteisen pohdinnan jälkeen me päätettiin että jatketaan samaan malliin vielä toistaiseksi! toistaiseksi...mitäköhän sekin tarkoittaa... Aluxi tietysti jätkä takelteli eikä osannut vastata joten otin asiaan "rennon otteen" ja heitin ettei nyt ota turhia paineita yms... No mutta ystävyys ei mennyt pilalle ja me jatketaan samanlaista flirttailu-täytteistä ystävyyttämme, joka kyllä on välillä aika turhauttavaa...sillä ei tätä ikuisuuxia voi jatkua... Sillä hän tuntee mustasukkaisuutta kun mä juttelen/tanssin muiden jätkien kanssa ja mä tunnen samoin kun hän juttelee muijien kanssa... Elämä on saippuaoopperaa... :/

• surullinen

niin mäkin luulin et se jätkä välitti ja siks avasin suuni mut ei se välittäny.
        monta kertaa sen jälkee se on sanonu et ollaan vielä ystäviä mut ei me olla. se vaan säälii mua tai sit kääntää selkänsä. sääliä mä en halunnu enkä tuu ikinä haluamaan. oo onnellinen kun sait säilyttää ystävyyden! tsemppiä kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7768
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3732
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1180
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1033
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      983
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      782
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    10. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      740
    Aihe