Kun ei pysty rakastamaan

tyttö

Kertokaa mulle, kun jätkä sanoo ettei pysty rakastamaan?

15

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama tyttö

Tää ei oo mun tyyllistä yleensä tähän aikaa hillun kamujen kanssa ties missä. Tää jätkä oli tosi tärkee. Ei oo mun ulkonäöstä eikä henkisestä puolesta kiinni. Nimittäin nytkin musta tykkää vaikka kuinka moni poika. Se sanoo ettei pysty rakastamaan. onko se sitä et se on homo? vai haluu vaan olla poikamies? kertokaa jätkät ja likat mielipiteenne?

• miq

...mulla oli semmonen tilanne tossa vähäsen aikaa sitte että yks muija oli ihan kuses muhun, mut en alkanu olee sen kaa koska se oli ihan helvetin ruma ja vieläpä semmonen jakorasia (got it?) ja sitte se alko kyselee et minkä ihmeen takia mä en ala olee sen kaa, enkä mä tietenkään voinu sanoo noita juttuja sille... no siinä sitte kävi sillee et yhtäkkii se muija rakastu johonki itteensä 3 vuotta vanhempaan jätkään (öhöhöhö) ja jätti mut rauhaan! ja siis se etten alkanu olee sen kaa nii ei tarkota että olisin homo.

• Vaikee sanoo....

mä oon henk-koht sitä mieltä,et jos jätkä sanoo,ettei se pysty rakastamaan, se meinaa, et 1.Se on liian nuori rakastamaan tai 2.Sillä ei oo tunteit just SUA kohtaan.. tai sit voiha ollakki,et se haluu vaan olla sinkku..en usko, et se ois homo.. tai no,voiha niinki olla, mut aika epätodennäköstä.. olix se jätkä sua nuorempi?paljonki?

• sama tyttö
        Vaikee sanoo.... kirjoitti:

mä oon henk-koht sitä mieltä,et jos jätkä sanoo,ettei se pysty rakastamaan, se meinaa, et 1.Se on liian nuori rakastamaan tai 2.Sillä ei oo tunteit just SUA kohtaan.. tai sit voiha ollakki,et se haluu vaan olla sinkku..en usko, et se ois homo.. tai no,voiha niinki olla, mut aika epätodennäköstä.. olix se jätkä sua nuorempi?paljonki?

On se nuorempi mua. Sanoin sille face to face että mä rakastan sua edellis päivänä. Ja sitten se kielsi tunteensa mua kohtaa seuraavana päivänä. Ehkä se vaan haluaa olla vapaa vielä, kun voi. En tiedä. kun se sano kerran että tulee katumaan.

• ...
        sama tyttö kirjoitti:

On se nuorempi mua. Sanoin sille face to face että mä rakastan sua edellis päivänä. Ja sitten se kielsi tunteensa mua kohtaa seuraavana päivänä. Ehkä se vaan haluaa olla vapaa vielä, kun voi. En tiedä. kun se sano kerran että tulee katumaan.

mikä estää yrittämäst myöhemmin uudestaan?Jos te molemmat jossain vaiheessa elämäänne huomaatte,et hei,et meilhä synkkaa,ni yrittäkää vaa uudestaa ihmeessä!!

Tsemppii teille!!

• tyttö
        ... kirjoitti:

mikä estää yrittämäst myöhemmin uudestaan?Jos te molemmat jossain vaiheessa elämäänne huomaatte,et hei,et meilhä synkkaa,ni yrittäkää vaa uudestaa ihmeessä!!

Tsemppii teille!!

Pitää yrittää jos tää talvimasennus menee ohi kummaltakin. Kiitti oot ihana ihminen.

• =O)
        tyttö kirjoitti:

Pitää yrittää jos tää talvimasennus menee ohi kummaltakin. Kiitti oot ihana ihminen.

Kiva kuulla toi ees jonkun suusta..tai no,nähä se ees kirjotettuna.. =)

• tyttö
        =O) kirjoitti:

Kiva kuulla toi ees jonkun suusta..tai no,nähä se ees kirjotettuna.. =)

Sepä mukavaa. Mulla on hyvä taktiikka jo olemas! jos se ei pure niin mä unohdan sen ihmisen LOPULLISESTI.

• hywähywä...!!!!!
        tyttö kirjoitti:

Sepä mukavaa. Mulla on hyvä taktiikka jo olemas! jos se ei pure niin mä unohdan sen ihmisen LOPULLISESTI.

toi on oikee asenne!!

• Tyttö_83
        tyttö kirjoitti:

Se taktiikka kestää vuoden.. mut jos ei tuo tulosta niin so what on mulla miehii riittämiin.

• ikuisesti yksin..

mä en saa tunnetta mukaan..se ei johdu et olisin lesbo..rakastan yleisesti ottaen miehiä..mut en pysty rakastamaan tai edes tuntemaan mitään, koska en halua sillä en halau et mua sattuu..se on itsenäs suojelua, pysyä tunteettomana..ja mulla on vientiä yhtälailla kun sulla..

• tyttö
        ikuisesti yksin.. kirjoitti:

mä en saa tunnetta mukaan..se ei johdu et olisin lesbo..rakastan yleisesti ottaen miehiä..mut en pysty rakastamaan tai edes tuntemaan mitään, koska en halua sillä en halau et mua sattuu..se on itsenäs suojelua, pysyä tunteettomana..ja mulla on vientiä yhtälailla kun sulla..

Mä suojelen itteeni ku se poika sano ettei se pysty rakastamaan niin suojelin itteeni vittuilemalla, enkä mä ees tajunnu sitä et kuinka mä vittuilen sille.. kaduttaa. Saatanasti. ei se sen vika oo ottei se pysty rakastamaan. Mutta sitä oon ihmetelly et miksi se anto mun rakastua ja "valehteli" jopa vasta rakkautta?!?!

• Ladybird
        ikuisesti yksin.. kirjoitti:

Se on vaan sitä ettet ole kypsä seurustelemaan, siis vielä. Sen aika koittaa kyllä myöhemmin, usko pois!!!!

• tyttö

Pitää vaan ajatella posittivisia asioita!! Et menee kaikki hyvin niin alkaa luistamaan tää elämä jälleen. Ja smile kaikille.

• Ladybird

Hän tarkoittaa sitä ettei ole valmis rakkaussuhteeseen. Syitä voi olla vaikka minkälaisia: häntä ei ole lapsena rakastettu, hän haikailee jonkun toisen perään, hän ei ole kypsä seurustelemaan, jne, jne.
      Anna siis hänen aikuistua rauhassa. Jätä hänen rauhaan. Löydät kyllä oman kullan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      19
      2600
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1649
    3. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1597
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      112
      1579
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      47
      1483
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1423
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1346
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1214
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1137
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1086
    Aihe