Mä *tykkään* yhest jätkäst... Ja se tykkäs musta... Mut nyt se on mun kaverin kans... Tai mun kaveri väittää ettei se oo ja Mä häpäsin itteni viime viikoll, ku mun kaveri valehteli ettei ne oo... Niin mä pääsin häpäseen itteni... Ja kaiken lisäx viikonloppuna bileis ne nukku yhes ja oli yhtä tuskaa kattoo ku ne oli vierekkäin... Mä oon ihan lätkäs siihen jätkään... Toi mun kveri on vieny multa ennenkin mun jätkäkaverin... =( Et mitäs mun pitäis tehä?? Pitäiskö mun kertoo sille jätkälle mun tunteista?? Onx toi tein mielest oikeeta ystävyyttä??? No I NEED HELP!!!
Apua! Pitäiskö tehä itsari???
9
584
Vastaukset
- dorb85
taistele siitä kamustas... eli kerro sille tuntees... ja jos se susta yhtään välittää ni ainaki se kertoo rehellisen vastauksen ja silti voitte olla kamui...
- rakastunut85
jos se jätkä yrittää tehä sua mustasukkaseksi????
ja se "kaveri" ei tosiaan oo sun ystävyytes arvosta. heitä se helevettii!!!!!
ja pliis, mä pyydän, älä tee itsaria!
mieti nyt kuin moni immeinen sua jäis kaipaan!!!!
itsari ei oo ratkasu. sä vaan pakenet asioita.
mieti, sulla on viel koko elämä edessäs, ja vaikket sä tätä jätkää saiskaan, niin sä tuut löytään viel jonku, sillä jokaiselle on joku jossain.
tsemppiä! - mieti viellä ei se oo ratkaisu
älä ihmees ei se oo mikään ratkaisu ajattelin sitä vähän aikaa sitten mut ku näin perheeni ja luin pari mailii jossa sanottiin ihan samaa et ÄLÄ IHMEES
munkin bestis veikaikki pojat mun käsist ku se muutti tänne ja nyt kaikki on siihen lääpällään
Must sun pitäis sanoo sun tuntee sille "kamull"- "aito ystävä"
hei vaan.. mistä on ne kaikki ystävät tehty,jotka kaverinsa pettää ja lupaukset unohtaa. eiks ystävyys oo pysyvää, jätjät haihtuvaa... millainen ihminen pettää ystävänsä jonkun jätkän takia, mitä sitten ku tulee bänät..??
kuule, unohda moinen juttu..
jos sun ystäväs on todellinen ystävä ja te haluatte säilyttää ystävyytenne, nosta kissa pöydälle ja selvitä asia..
muista arvostaa ittees ja omia periaatteitas, sussa on taikaa.. - KIITTI VIEL onhan niit hyvii i
"aito ystävä" kirjoitti:
hei vaan.. mistä on ne kaikki ystävät tehty,jotka kaverinsa pettää ja lupaukset unohtaa. eiks ystävyys oo pysyvää, jätjät haihtuvaa... millainen ihminen pettää ystävänsä jonkun jätkän takia, mitä sitten ku tulee bänät..??
kuule, unohda moinen juttu..
jos sun ystäväs on todellinen ystävä ja te haluatte säilyttää ystävyytenne, nosta kissa pöydälle ja selvitä asia..
muista arvostaa ittees ja omia periaatteitas, sussa on taikaa..Kiitos sä hän oot oikea ystävä!
se mun kaveri on aika kaunis ja mä oon no tavallinen ei oo mukavaa ku kaikki ihastuu siihen Eräs henkilö kehen mä olin ihastunut rakastui häneen ja nyt ne on kimpassa mutta se "kamu" haikailee erään toisen perään! et usko kuinka muo sieppaa mutta on se kamu hyvä kamu silleen mut.... täytyy sanoo oon kai mustasukkainen
Niin toi piristi tosi paljon ajattelin kysyy saisinko mailata sulle... ku toi helpotti niin paljon KIITOS! - Yks vaan
ei kannata, miehiä on mailma pullollaan ja parepia kävelee vastaan joka päivä...
- Jennifer
Ensinnäkin: Toi ei oo minkäännäköstä ystävyyttä!! Jos se ois sun ystävä,mix se kieltäis niden suhteen? Jos toi sun "kaveris" on ennenki vieny sulta kultas,ni eka juttu,mitä teet,on pistää välit poikki tähän kyseiseen "ystävään"!! Ja heti!!
Itsari? Et taida tajuta itsemurhan vakavuutta,kun puhut siitä noin kevymielisesti. Itsemurha on vaan omien ongelmien vastuun siirtäminen toisille.Mietippä kaikkia fendejäs,perhettäs,tuttavias,ihan kaikkia,jotka tuntee sut!! Ja sit mieti,miltä susta tuntuis,jos menettäisit jonkun heistä!!
Jätkät ei oo itsarin arvosii,ei todellakaan!! - Joku vaan...
Itsemurha ei ole oikea päätös. Entä sitten kun olisit tehnyt sen, ja haluaisitkin takaisin. Et pääsisi enää. Itse ajattelen yhä useammin ja useammin kuolemaa, mutta... En halua muille samaa kohtaloa. Ja loppujen lopux ongelmasi ei ole kovin suuri jos vertaat sitä joihinkin vielä isomppin juttuihin, mut oikeestaan ei sillä ole väliä. Saahan suhunkin sattua.
Miettisit asioita kaikessa rauhassa, tälle kaikelle on kuitenkin joku tarkoitus. - Angel
tää on taas naäitä teini-iän ongelmia....luuletko tosiaan, että itsari jotenkin auttais asiaa? tulis vaan turhan takia paha mieli sun läheisilles!!! jos olisin sinä vatäisin siltä ns. " kaverilta" pään ja perseen yhteen!! oikeesti .... kukaan ei tarvitse tuollaisia ystäviä (jos sitä voi ystävyydeksi kutsua) sano "Angelilta" terveisiä sille sun kamulles et hankkii oman elämän ja jättää muut RAUHAAN!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k553703On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712328Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561032Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40889