Haluun sen pojan........

Angel of love

Miten mä saisin maailamn ihanimman pojan itelleni???
KERTOKAA VARMIMMAT ISKUKEINOT JA KERTOKAA SAMALLA ONX TEIÄN MIELESTÄ KOLME VUOTTA LIIAN SURI IKÄERO????
mÄ OON MEINAAN 14 JA SE POIKA ON 17....?????

11

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää on sit vaan mun mielipide.

tosta ikäerost vaa,et neljä vuotta ei oo mitää!! ei todellakaa!! mä olin kesäl 12 ja mul oli jätkä joka o 17.. et silleen..paras tapa o musta iha vaa se,et sanot sille suoraan,mitä tunnet! et haluut alkaa sen kaa jne.. jos jätkä o samaa mielt, ootte varmaa jo kohta yhes.. MUT ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUXESSA TEE SITÄ TEXTIVIESTILLÄ!!!!

• kokenut

ei tollanen ikäero haittaa yhtään mitään..Itse olen seurustellut 10-vuotta vanhemman miehen kanssa...Ja hyvin meni...Tsemiä vaan!!!

• Enkeli!?

SE ei oo mitään mullaki oli kolmevuotta ikä eroa sebn gundin kans ja siitä oli vaan hyötyä!kerro sille pojalle tunteistas!ja tsemppiä siihen hommaan!

• ATB
        Enkeli!? kirjoitti:

SE ei oo mitään mullaki oli kolmevuotta ikä eroa sebn gundin kans ja siitä oli vaan hyötyä!kerro sille pojalle tunteistas!ja tsemppiä siihen hommaan!

hih, jos kymmenen vuotta ei oo mitää, ni ei mul sitte oo viel hätää.. Mietin vaa että onko 13 vuotta paljon.

• yks 13 wee likka.....
        ATB kirjoitti:

hih, jos kymmenen vuotta ei oo mitää, ni ei mul sitte oo viel hätää.. Mietin vaa että onko 13 vuotta paljon.

ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!

• *ton kokenut*,edelleen
        yks 13 wee likka..... kirjoitti:

ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..

Pedofilismin uhri taidat olla..?? OOTTEKO NAINÙ!?!? tärkee kysymys...

• poju

ihan niinkuin toinen vastaajaskin sanoi, sä oot pedofiilin uhri! Tietääkö vanhempas että seurustelet noin vanhan äijän kanssa? Tuskinpa, koska vastuuntuntoinen vanhempi pistäis välittömästi poliisin moisen pedofiilin perään. Sorry vaan likka, mutta sun lapsellisuuttas ja nuorta kroppaas käytetään törkeästi hyväksi

• Johanna87

Siis sä rakastat jotain 3-kymppistä äijää?!Ethän sä varmaan ees tiedä mitä on rakkaus...koska sä oot noin nuori!Sä et kyl tiedä miten julma tää maailma on!Ajatelkaa nyt!Huumeita,raiskauksia,13 vuotiaat ryyppää perjantai iltaisin!Ja sit viel tää!13 ja 30 vuotias!Sä oot kyl pedofiilin uhri!!!Mä en pystyis ees kuvitella olla jonkun noin vanhan tyypin kaa...!

• Jolosvääg

Textaa

• Olet 16 vuotta myöhässä.

• Entä jos et saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4541
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2512
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2399
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      227
      1663
    Aihe