Haluun sen pojan........

Angel of love

Miten mä saisin maailamn ihanimman pojan itelleni???
KERTOKAA VARMIMMAT ISKUKEINOT JA KERTOKAA SAMALLA ONX TEIÄN MIELESTÄ KOLME VUOTTA LIIAN SURI IKÄERO????
mÄ OON MEINAAN 14 JA SE POIKA ON 17....?????

11

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää on sit vaan mun mielipide.

      tosta ikäerost vaa,et neljä vuotta ei oo mitää!! ei todellakaa!! mä olin kesäl 12 ja mul oli jätkä joka o 17.. et silleen..paras tapa o musta iha vaa se,et sanot sille suoraan,mitä tunnet! et haluut alkaa sen kaa jne.. jos jätkä o samaa mielt, ootte varmaa jo kohta yhes.. MUT ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUXESSA TEE SITÄ TEXTIVIESTILLÄ!!!!

      • kokenut

        ei tollanen ikäero haittaa yhtään mitään..Itse olen seurustellut 10-vuotta vanhemman miehen kanssa...Ja hyvin meni...Tsemiä vaan!!!


      • Enkeli!?

        SE ei oo mitään mullaki oli kolmevuotta ikä eroa sebn gundin kans ja siitä oli vaan hyötyä!kerro sille pojalle tunteistas!ja tsemppiä siihen hommaan!


      • ATB
        Enkeli!? kirjoitti:

        SE ei oo mitään mullaki oli kolmevuotta ikä eroa sebn gundin kans ja siitä oli vaan hyötyä!kerro sille pojalle tunteistas!ja tsemppiä siihen hommaan!

        hih, jos kymmenen vuotta ei oo mitää, ni ei mul sitte oo viel hätää.. Mietin vaa että onko 13 vuotta paljon.


      • yks 13 wee likka.....
        ATB kirjoitti:

        hih, jos kymmenen vuotta ei oo mitää, ni ei mul sitte oo viel hätää.. Mietin vaa että onko 13 vuotta paljon.

        ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!


      • *ton kokenut*,edelleen
        yks 13 wee likka..... kirjoitti:

        ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!

        Pedofilismin uhri taidat olla..?? OOTTEKO NAINÙ!?!? tärkee kysymys...


      • poju
        yks 13 wee likka..... kirjoitti:

        ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!

        ihan niinkuin toinen vastaajaskin sanoi, sä oot pedofiilin uhri! Tietääkö vanhempas että seurustelet noin vanhan äijän kanssa? Tuskinpa, koska vastuuntuntoinen vanhempi pistäis välittömästi poliisin moisen pedofiilin perään. Sorry vaan likka, mutta sun lapsellisuuttas ja nuorta kroppaas käytetään törkeästi hyväksi


      • Johanna87
        yks 13 wee likka..... kirjoitti:

        ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!

        Siis sä rakastat jotain 3-kymppistä äijää?!Ethän sä varmaan ees tiedä mitä on rakkaus...koska sä oot noin nuori!Sä et kyl tiedä miten julma tää maailma on!Ajatelkaa nyt!Huumeita,raiskauksia,13 vuotiaat ryyppää perjantai iltaisin!Ja sit viel tää!13 ja 30 vuotias!Sä oot kyl pedofiilin uhri!!!Mä en pystyis ees kuvitella olla jonkun noin vanhan tyypin kaa...!


    • Jolosvääg

      Textaa

      • Olet 16 vuotta myöhässä.


    • Entä jos et saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe