Haluun sen pojan........

Angel of love

Miten mä saisin maailamn ihanimman pojan itelleni???
KERTOKAA VARMIMMAT ISKUKEINOT JA KERTOKAA SAMALLA ONX TEIÄN MIELESTÄ KOLME VUOTTA LIIAN SURI IKÄERO????
mÄ OON MEINAAN 14 JA SE POIKA ON 17....?????

11

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää on sit vaan mun mielipide.

      tosta ikäerost vaa,et neljä vuotta ei oo mitää!! ei todellakaa!! mä olin kesäl 12 ja mul oli jätkä joka o 17.. et silleen..paras tapa o musta iha vaa se,et sanot sille suoraan,mitä tunnet! et haluut alkaa sen kaa jne.. jos jätkä o samaa mielt, ootte varmaa jo kohta yhes.. MUT ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUXESSA TEE SITÄ TEXTIVIESTILLÄ!!!!

      • kokenut

        ei tollanen ikäero haittaa yhtään mitään..Itse olen seurustellut 10-vuotta vanhemman miehen kanssa...Ja hyvin meni...Tsemiä vaan!!!


      • Enkeli!?

        SE ei oo mitään mullaki oli kolmevuotta ikä eroa sebn gundin kans ja siitä oli vaan hyötyä!kerro sille pojalle tunteistas!ja tsemppiä siihen hommaan!


      • ATB
        Enkeli!? kirjoitti:

        SE ei oo mitään mullaki oli kolmevuotta ikä eroa sebn gundin kans ja siitä oli vaan hyötyä!kerro sille pojalle tunteistas!ja tsemppiä siihen hommaan!

        hih, jos kymmenen vuotta ei oo mitää, ni ei mul sitte oo viel hätää.. Mietin vaa että onko 13 vuotta paljon.


      • yks 13 wee likka.....
        ATB kirjoitti:

        hih, jos kymmenen vuotta ei oo mitää, ni ei mul sitte oo viel hätää.. Mietin vaa että onko 13 vuotta paljon.

        ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!


      • *ton kokenut*,edelleen
        yks 13 wee likka..... kirjoitti:

        ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!

        Pedofilismin uhri taidat olla..?? OOTTEKO NAINÙ!?!? tärkee kysymys...


      • poju
        yks 13 wee likka..... kirjoitti:

        ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!

        ihan niinkuin toinen vastaajaskin sanoi, sä oot pedofiilin uhri! Tietääkö vanhempas että seurustelet noin vanhan äijän kanssa? Tuskinpa, koska vastuuntuntoinen vanhempi pistäis välittömästi poliisin moisen pedofiilin perään. Sorry vaan likka, mutta sun lapsellisuuttas ja nuorta kroppaas käytetään törkeästi hyväksi


      • Johanna87
        yks 13 wee likka..... kirjoitti:

        ei tuo oo mitään.. oon sellasen 29 wee miehen kaa ja oon ite 13wee. nii että......!! ja silti me rakastetaan toisiamme kamalasti. nyt meet HETI kertoo sille tunteistasi ja kaikkee..
        kyllä sä pärjäät. onnea!!

        Siis sä rakastat jotain 3-kymppistä äijää?!Ethän sä varmaan ees tiedä mitä on rakkaus...koska sä oot noin nuori!Sä et kyl tiedä miten julma tää maailma on!Ajatelkaa nyt!Huumeita,raiskauksia,13 vuotiaat ryyppää perjantai iltaisin!Ja sit viel tää!13 ja 30 vuotias!Sä oot kyl pedofiilin uhri!!!Mä en pystyis ees kuvitella olla jonkun noin vanhan tyypin kaa...!


    • Jolosvääg

      Textaa

      • Olet 16 vuotta myöhässä.


    • Entä jos et saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe