Rakastaakohan vai....

Kalat87

Mulle kävi tänään näin:
Mun ihana jätkäkaveri soitti mulle ja puhutiin aluks ihan normaaleita asioita kunnes mä kysyin siltä yhestä tyypistä kuka ilmeisesti on kiinnostunu siitä (se on mun jätkän ex) Se tyyppi tuli tähän samaan kouluun (täällä on 2 yläastetta) mun jätkän takia. No kuiteski...puhuttiin siinä puhelimessa kunnes kysyin et tykkääx se siitä. Se sano et se välittää siitä mut ei sille. Se tänään sano aiemmin et se ei tykkää siitä yhtään. Se sit selitti et se haluis kokeilla sen kaa uudestaan ja kaikkee sellasta. Mä itkin... mä sanoin et sen pitää lähettää 10 viesti et onko se mun kaa vai sen kaa? Kymmeneltä ei tullu viestiä joten soitin sille ja se sano et jos se kokeilis sen kaa ja jos ei tuu mitään se alkas mun kaa uudestaan. Sit siltä sen exältä tuli viesti ja se sano et se ei saa jättää mua ja jotain muuta siitä ja mun jätkästä. Sit se mun rakas kysy et voinko alkaa sen kaa ja mä sanoin et joo jos se unohtaa sen exänsä ja se lupas yrittää. Mitä mieltä te ootte et rakastaako se mua oikeesti (jos se olis ollu sen exänsä kaa mä olisin ollu sen puhelimmessa silloinkin

16

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ChaosMind

Joo. Ei tässä ole mitään epäselvää. Se ei susta pidä oikeasti, eikä se teidän välinen juttu kestäisi edes muutamaa vuotta minä vannon. Jos se ei ole yhtään tosissaan sinun suhteesi niin bye bye.

• Taiteilija

olen lukiossa tokaa vuotta... mun exä (15 vuotias yläasteelainen) jätti mut perjantaina... tai se oli kolmas kerta ku mut jätti... sä olet vielä nuori, niin oon mäki, mut älä leiki sydämelläs... mä en tiedä paljoakaan viel rakkaudesta... en usko et kukaan koskaan tulee sitä ymmärtämään täysin... olen ollu kihloissa ja tosissani menossa naimisiin.. mut mun ei ois pitäny antaa tän mun exän tehä tätä mulle... ois pitäny antaa mennä ekalla kerralla... ero sattuu vieläki... totta kai, rakastin häntä (jos edes tiedän mitä rakkaus on) mutta turha pidentää kärsimystä tollasten takia.. yritä kattoo eteenpäin, tulee uusii jätkii (mun kohal naisii), vaikka rakastaisit tätä jätkää, ni hän ei ole sen arvonen...

• vaaka87

mä oon sitä mieltä et sun pitäis uskoo sitä jos se sanoo noin!!!! se rakastaa sua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• poju

Mä en ymmärrä teitä, annatte jonkun pompotella itseänne siksi että 'rakastatte' sitä. Ovelaa kyllä vastapuolelta, saa tehdä mitä vaan ja te ummistatte siniset silmänne rakkauden nimissä. Haah, pitää varmaan kokeilla itsekin. Ja paskat! Kukaan joka toista rakastaa ei hyväksi käytä rakkaansa tunteita (eikä kukaan itseään kunniottava muutenkaan hyväksikäytä toista ihmistä) eli ainakaan kala87: se poitsu ei rakasta oikeasti sua vaan hän haluaa vaan jonkun muijan ja ehkäpä mieluummin exänsä kuin sut. Mitä sä aiot vielä jätkältäs sietää? Jos hän menee kaupungilla kuksimaan toista tyttöä sä varmaan hyväksyt sen täysin, hänhän käyttää näin tehdessään sinun korujaan.

• julia

ei!! se jätkä ei todellakaan oo tosissaan sun suhteen!! se on sun kans vaan siks,että se ei saanu sitä kenet olis halunnu!! tai siks ku parempaa ei oo tällä hetkellä tarjolla!! kato vaan se jättää heti ku tulee parempi vastaan!!

• angel84

mä oon seurustellu kolme vuotta mun rakkaan kanssa ja se on pettänyt mua meidän seurustelun alku aikoina kerran. sanoin sille silloin että voin antaa sille kerran anteex, mutt jos se viel pettäis ni jättäisin sen.se lupas olla uskollinen ja luulinki sen olevan, mutt sain kuulla ett sil on ollu niit yhdenillal juttui vähän enempiki eli toisin sanoen aina ku en oo päässy viikonloppuna niille ni se on sekoillu muiden kans. me ollaan juteltu täst mun kullan kans ja se sano että se rakastaa mua ja ei enää pettäis jos annan viel anteex.. mitä mun pitäis tehdä? rakastan kultaani mutt en haluu jakaa häntä kenenkään kanssa.. jos antaisin anteex ni olisiko poikakaverini jatkossa uskollinen??

• s84

jos minä olisin sinun tilassa olisin ehkä sen ensimmäisen kerran anteeksi antanut, mutta kun herra ei kerran ollut kertonutkaan ihan kaikkea... en minä voisi häneen varmastikkaan enää luottaa. Vaikea vain sanoa kun en ollenkaan sinua tai sitä poikaa tunne. Mielipiteeni vain on että jos on luottamuksen kaksi kertaa rikkonut samassa asiassa ei kannata enää odottaa kolmatta kertaa... kannattaa miettiä että mitä oikeastaan pojassa rakastaa; eikö rehellisyys ja uskollisuus olisi kuitenkin melkoisen tärkeää...

• s84

surullista todeta, mutta ei tuo rakkaudelta vaikuta... siis jos mietin itseni siihen tilaan että poika sanoisi että ootahhan kun katon toimiiko tämmönen juttu tään yhen kanssa ja jos ei niin tuun takasin sun luo ja rakastan taas niin hirveesti... hei tuollanenhan antaa vaan turhaa toivoa sellaiselle joka jaksaa pidellä kiinni jostain sellaisesta mitä ei ole itsellään edes koskaan ollut...

• Kalat87

me ollaan yhessä ja se pyys multa anteeks sitä ku se puhu mulle siitä sen exästä. Se sano sen exälle et se ei haluu olla sen kaa ku enää kaveri! Ja se sanoo et se rakastaa mua ja jos se sen exänsä haluis nii se sais sen kun se sen exä on ilmeiseti kiinnostunu mun poikafrendistä. Mun poikafrendi ei oo enää kiinnostunu siitä pätkääkään.Se unohti exänsä!
      Joten entä nyt....?

• julia

sun kannattaa pitää silmäs auki ja tarkkailla tilannetta....kato ku en oikeen usko,että se sun jätkäkaveris aivan yhden päivän aikana unohtaa tunteitaan sitä exäänsä kohtaan....

• ystäväsi

No aikas soppa on sulla syntynyt... mutta mielestäni sun kannattaa tarkkailla tilannetta vähän aikaa ja olla hieman varuillaan. Kun ilmiselvästi pidät miehestäsi paljon ei kannata heti häntä heittää pellolle ja mitään et voi ikinä saada jos et luota ihmisiin mutta tässä tapauksessa kehotan että olet varuillasi. Se on totta että tunteet eivät heti unohdu, ei sinun ja miehesi välillä olevat tunteen niin kuin ei hänen ja hänen exänsä välillä olevat tunteetkaan. Kuitenkaan älä näytä miehellesi että tämä exsä olisi jotenkin sinulle uhka vaan ole itsevarma vaikka siltä ei tuntuisikaan. Miehet kun ei yleensä pidä siitä että nainen vaan valittaa heikkouttaan. Itsevarmuus on sekskikästä ja näytät kauniilta. Koita jaksaa ja ajattele muitakin asioita. Kerro myöhemminkin kääntyikö kaikki parhain päin.

• in love..??
        julia kirjoitti:

sun kannattaa pitää silmäs auki ja tarkkailla tilannetta....kato ku en oikeen usko,että se sun jätkäkaveris aivan yhden päivän aikana unohtaa tunteitaan sitä exäänsä kohtaan....

must tuntuu et sun jätkä ei oo viä unohtanu sit sen exää..niiku Julia sano...ei ne tunteet tosiaankaa päiväs lopaha jos oli viä eilen haluumas sen exän kaa..mulla on omaa kokemusta...mä rakastan viäkii mun exää..vaikk mull on uus jätkä...vaikk mä sanon mun nykyselle rakastavani sitä..en oo varma tarkotanko sitä...mut en tiiä..pidä siitä jätkästas kiinni..jos poikeesti siitä rakastat..!!

• åååppååå

siis toihan on ihan tyhmää et ala sen kaa ja sit ala mun kaa jossei sen kaa oo kiva olla! ja sitte vielä mennä kysymään että mitä mieltä sä oot siitä jne. mä oisin pitäny turpani kii!!!!!

• ystävä

Olipa hän sitten 12v. tai 50v. niin murheet ne on jokaisella. Eikä se tee niistä yhtään sen huonompia murheita minkä ikäinen kukin on. Tossa iässä ne murheet on pikkusen eri laatua kun myöhemmin... mutta kuitenkin niin tärkeitä juttuja. Tärkeetä on että on joku joka kuuntelee niin ne murheetkin helpottaa...

• åååppååå
        ystävä kirjoitti:

Olipa hän sitten 12v. tai 50v. niin murheet ne on jokaisella. Eikä se tee niistä yhtään sen huonompia murheita minkä ikäinen kukin on. Tossa iässä ne murheet on pikkusen eri laatua kun myöhemmin... mutta kuitenkin niin tärkeitä juttuja. Tärkeetä on että on joku joka kuuntelee niin ne murheetkin helpottaa...

et tainnut oikeen älytä miks ton mun jutun otsikkona oli ootko jotain 12wee..!?!!? tarkotin katos sitä, että aika lapsellista kysyy et :"tykkäätsä siitä vai minusta"?! jos kerta yhessä ollaan!!!

• ystävä
        åååppååå kirjoitti:

et tainnut oikeen älytä miks ton mun jutun otsikkona oli ootko jotain 12wee..!?!!? tarkotin katos sitä, että aika lapsellista kysyy et :"tykkäätsä siitä vai minusta"?! jos kerta yhessä ollaan!!!

Siinä oot kyl oikeessa että jos yhdessä ollaan niin silloin sen aistii että "tykkääkö" toinen vai ei. Ei sitä pitäisi tarvita kysyä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe