ah!

lilian

vietimpä tuossa viikonlopun loikoillen rakkani kainalossa. Edellisestä näkemisestämme olikin jo ehtinyt kulua 3 kk. Sanon vaan ettei välimatkat voi mitenkään erottaa rakastavaisia. Kyllä sitä jokin keino aina keksitään että voidaan tavata... välimatkat vain lisäävät intohimoa, huomasin... :) Ja voi sitä tunnetta kun saa makoilla oman kullan kainalossa taas pitkästä aikaa...puhua murheensa ja toinen kuuntelee...

5

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastunut85

ei sitä kyllä voita mikään.... meinaan oman Rakkaan kainalossa oloa.
      minäki sain viettää siellä perjantai-illan... me nähään Rakkaani kanssa kyllä joka viikonloppu, ainaki melkee, mut silti se ikävä on kauhea. tuska repii melkee sydämen rikki, mut kyllä sen kestää kun tietää et toisellaki on ikävä ja et kumpiki rakastaa toisiansa.
      tsemppiä vain sullekki! =)

• just a guy -84

Etpä ole ainoa. Mä sain kans viettää vihdoin koko viikonlopun oman rakkaani kainalossa. Tosin näimme viimeksi viikko sitten (harvinaisen vähän aikaa), mutta nyt on taas edessä kuukauden odotus-helvetti. Masentaa jo valmiiksi.

Välimatkaa ei ole "kuin" 50km, mutta tällä opiskelijan budjetilla ei hirveen usein sijoiteta satasta bussissa istumisiin vaikka se tie oman kullan syliin viekin. Tiedän juuri tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Ei ole mitään ihanampaa kuin nähdä oma rakkaansa pitkän ajan kuluttua.

• jojo

Mullakin on se "vaan" 50 kilsan välimatka mun kultaan.. Nähään yleensä melkeen joka viikonloppu, mut nyt oli kolmen viikon tauko =( Viime viikonloppu sitte meniki aika mukavasti yhessä! Mikään ei oo parempaa ku nähä kulta pitkän tauon jälkeen ja hypätä sen syliin ja istuu siinä vaikka kuinka kauan.. =)

• s84

välimatka... tuttua. välissä on 82 liian pitkää kilometriä. Nähdä voidaan ehkä kerran kuukaudessa ja silloinkin yhdessä vietetty aika on jotain viisi tuntia (kun ei oikein porukat salli yöksi jäädä). Mutta jos on tarkoitettu että rakkaus kestää niin se sitten kestää vaikka yhdessä viettetty aika olisikin lyhyt. Masentaa vaan välillä niin pirusti kun on niin yksinäinen olo... mutta tosi asia on se että kun on erossa on vain ihanempaa aina nähdä pitkän odotuksen jälkeen!!! =)

• -tyttö-84-

Vaikka meillä ei ole väliä kuin noin 20km, nähään joka päivä koulus..nii silti, viikonloppuina molemmilla on omia menoja, niin tulee tosi ikävä... sit on taas ihanaa viikolla ku nähä vaan roikkuu toisen kaulassa ja halailla..jne.. Mut mä en kyl kestäs jos ois yhtään pitempi toi matka, ettei pääsis sinne useesti, tai se tänne.. Mutta kyllä tosi rakkaus kestää---

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      105
      5039
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      63
      4927
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2971
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2257
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1804
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe