Olen 17-vuotias tyttö ja mulla on ongelma; olen tällä hetkellä lukiossa ja eräs opettaja "ahdistelee" minua seksuaalisella tavalla. Hän on sen verran ovela ettei varsinaisesti kosketa minua, mutta ahdistelu on henkistä..
Esim. kerran tunnin jälkeen hän pyysi minua jäämään luokkaan. Hän tuli lähelleni, muttei sanonut mitään. Hän sanoi "haluatko jotain syötävää?" ja hymähti. Säikähdin ja poistuin luokasta. En halua kertoa tästä kenellekään, mitä teen? Ja ne jotka luulee tämän olevan vitsi, älkää vaivautuko vastaamaan!!
Iljettävää..
7
746
Vastaukset
- Ihmettelijä =)
toi o aika ristiriitast??? Sä kirjotit ekaks et se ope tuli sun lähel eikä sanonu mitää ja sit yhtäkkii se oliki kysyny sult et "Haluatko jotai syötävää?" ja hymähtäny.
Mites se ny oikeestaa menikää vai onks tullu vaa ajatuskatko??? - Masa
Puhu vaikka kouluterveydenhoitajalle. Heillä on ainakin vaitiolovelvollisuus ja ovat objektiivisiä tilanteeseen. Opettajakunnan kanta saattaa olla liian puolueellinen ja mielipide heillä voi olla kyseisen opettajan puolella. Toivottavasti asiat selkiävät.
- ossi
kyllä se vielä narahtaa
tekemään jotain
todellista
pelkkä olettamus
riittää rexille
se varmaan antaa
sille varoituksen
tai huomautuksen
josta se muuttaa
tapansa - Remontti-Reiska, vanhempi kons
Annan sulle TOSITAPAHTUMIIN perustuvan vinkin. Viettele ope treffeille, houkuttele se sika sänkyyn ja kun se sua siellä odottaa, sido käsiraudoilla kiinni ja mene kotiin! Eipä oo todistajia, et voi jäädä kiinni! Et varmaan toteuta mutta toistan että näin on oikeasti tapahtunu!! Koeta kestää sen äijän oikuttelut!! Jatkoja.
- Dinosaurus
Jos hänessä on tippaakaan miestä, hän käy toimittamassa opettajasi leukakirurgin pöydälle palapeliksi.
Valitettavan monella vain on nykyään isänään henkiseen hameeseen pukeutunut "hepsankeikka"- Lähis
Ei väkivallalla ainakaa mitää ratkasta! Asioista pitää pystyä puhumaa.
Mut toi taitaa ol aika yleist, et opettajat "ahdistelee" oppilaitaa...Ku olin ite yläasteel mont vuot sit, ni siel oli uskonnon/historian opettaja sellane, et se ain tuntie aikan tuli kysyy jotai ja kirjaimellisesti "laitto" vehkeensä siihe pulpetin reunal, vaatteet pääl tietysti ja sit se ain heitti kaikelaist seksii liittyvii juttui kaikil tytöil. Sit se ain pelaili taskubiljardia keske tuntie. Sil oli tapan ain ku se puhu jostai asiast, ni kulkee ympäri luokkaa ja sit se iha avoimesti kaiveli muniaa oppilaittensa edes! Ei se koskaa yrittäny lääppii tai vastaavaa, mut kyl ne sen jutut kuulosti aika irstailt sillo teinin. Ja oon kuullu, et se o edellee samanlaine tai oikeestaa ne jutut o tainnu pahentuu sen jälkee ku sen nuori vaimo kuoli yllättäin. Se o ite lähemmäs 60 täl hetkel.
O se kai jotai varotuksiiki saanu, mut kunei se oo konkreettisesti tehny mitää kellekää oppilaal, ei sitä ol potkittu pellol...eli edellee se saa jatkaa niitte irstaitte juttujensa kertomist ja saa varmaa nii pitkää enneku se jää eläkkeel!
Toivottavasti nuoremmat opettajat ei syyllisty tollasee, kaikki joist mä oon kuullu jotai vastaavaa, o ollu keski-ikäsii miehii...
Onko muute kelläkää kokemust siit et naisopettaja ois ahdistellu tms.??? Henkkohtasesti en oo koskaa ainakaa kuullu.
- Missukka
Ei kuulosta sellaiselta tyypiltä joka kävisi käsiksi.
Koita vaan kestää coolisti, kasvata panssaria.
Aikuisenakin tulet takuuvarmasti törmäämään miehiin jotka osoittavat omalla tavallaan haluavansa sinua ja tunne ei ole molemminpuolinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847