itsevarmuus...mikä se on?

~just i girl~

mulla on menny itsevarmuus iha kokonaan.. miten saisin sen takas? mä en osaa enää luottaa ihteeni.. tää o tavallaa yhe jätkän ansiota..! se "leikitteli" mulla vaik kuinka kauan ja sitte sano vaan et joo ollaan aina kamuja.. [meil oli pari yhen illan juttuu] argh.. ja nyt mä tyhmänä rakastan tätä jätkää..
mitä teen? ensiksi ois varmaa hyvä saaha toi itseluottamus takasii enneku uusii jätkii menee 'hankkiin'... nii ja mä en taho luottaa enää kehekään jätkään oikein mitenkn...

5

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leluna ollut!

luin ton sun juttus ja se on samanlainen kun mun. mä rakastuin yhteen tyyppiin mut se vaan leikki mulla ja lopuks me sovittiin et ollaan ystäviä mut en mä sille anteeks oo antanu. tosta on vuosi ja nyt mä en välitä enää siitä. itseasias ton tyypin kaveri joka on myös mun kaveri autto mua unohtaan sen tyypin. ja sit mä rakastuinki tähän toiseen kaveriin mut ei meistä mitää tuu. sen jätkän ansiosta `( joka leikki mulla) mä en oo enää luottanu yhteenkä jätkään. mulla on yks hyvä ystävä jätkänä mut en mä pysty siihenkää luottamaan. mä yritän kans saada luottamusta takasin mut vaikeeta on! tsemppiä kuitenki sulle ja toivottavasti pystyt vielä luottamaan!

• ~just i girl~

niin. se on niin vittumaista ku olla ja voi.. ja vielä tämä kyseinen jätkä anto mun olettaa kaikkee et meille vois vielä tulla jotai, mutta ei. kerran se selvinpäin [sillon ns. alkuaikoina!] lähetti mulle viestin et pidän sinusta ja uutena vuotena kännis väitti rakastavansa mua jne. että se on nyt vasta tajunnu et mä oonki ihana tyby tms. sillon meil oli [siis uutenavuotena] se toinen yhen illan juttu.. ja nyt.. mä en tiijä mitä teen.. haluisin sen jätkän niin paljon että tekisin vaikka mitä..

• kokenut
        ~just i girl~ kirjoitti:

niin. se on niin vittumaista ku olla ja voi.. ja vielä tämä kyseinen jätkä anto mun olettaa kaikkee et meille vois vielä tulla jotai, mutta ei. kerran se selvinpäin [sillon ns. alkuaikoina!] lähetti mulle viestin et pidän sinusta ja uutena vuotena kännis väitti rakastavansa mua jne. että se on nyt vasta tajunnu et mä oonki ihana tyby tms. sillon meil oli [siis uutenavuotena] se toinen yhen illan juttu.. ja nyt.. mä en tiijä mitä teen.. haluisin sen jätkän niin paljon että tekisin vaikka mitä..

sillon vuosi sitte vaikka se jätkä oli mulle tärkee niin mä unohdin sen. mut anteeks en antanu vaikka lupasin olla ystävä. meillä oli hauskaakin joskus mut kaikki päätty ikävästi kun tajusin et se halus vaan pitää hauskaa. mä luulin rakastavani sitä tyyppiä mut paremminki mä vaan roikuin siinä. sit kerran me mentii kahville ja kun mä istuin sitä vastapäätä ja yritin jutella sille niin siinä vaihees mä huomasin et se oli mulle aivan väärä tyyppi. sen jälkeen mä päästin irti. niin ja sit mä jäinki kiinni sen kaveriin joka on myös mun kaveri! sanon vaan et älä jää roikkumaan tai se satuttaa sua vielä enemmän! koita pärjätä!

• Angel

mitäs jos lukisit tuolta sellaisen jutun kuin "mitä se rakkaus oikeesti on?" se on tosi hyvä juttu ja täynnä asiaa....lue se!!! se avas munkin silmät...

• just i girl

luin jo. ja avas se mun simmutki ja sillee, mut silti.. mennyttä ei voi perua :( ikävä kyllä *harmittelee*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      138
      4765
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      250
      4391
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      28
      4077
    4. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      7
      3754
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      182
      3451
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      82
      3160
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      3089
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      222
      2735
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      134
      2710
    10. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2411
    Aihe