No niin tytöt ja pojat, tutustuin tähän paikkaan vasta eilen, mutta heti huomasin noista viesteistä että hyvin monet ovat pettäneet tai tulleet petetyksi. Tää on muuten aika mahtava paikka, täällä oppii tuntemaan enemmän vastakkaista sukupuolta ja ihmissuhteita ja silleen. Eli, galluppi on tälläinen:
Kysymys numero 1: Oletko suhteen aikana pettänyt "kumppaniasi", jos olet, kuinka monesti. Voit myöskin halutessasi kertoa kuinka kauan olitte/olette olleet yhdessä ja jos on hyvä muisti, voit kertoa kuinka kauan suhde oli silloin kerennyt kestää. Ja sitten voisit myöskin kertoa, jos haluat kuinka vanha olet, mieluummin kuinka vanha olit silloin.
Kysymys numero 2: Ihan sama kuin kysymys yksi, paitsi toisinpäin. Eli ...kumppanisi sinua...
Ai niin, myöskin pakko laittaa sukupuolesi, jos siitä ei nimestä saa selvää.
Poll: cheating :)
14
618
Vastaukset
- poju
useampia seurusteluita kokenut, nykyisen kanssa pari kolme vuotta enkä kertaakaan ole vakavasti pettämistä harkinnut. Muutaman otollisen tilaisuuden olen 'joutunut' torjumaan. Ikää 22.
En oo myöskään tullut petetyksi ainakaan en sitä tiedä, jätetyksi kerran mutta se onkin eri asia ja sitä muijaa arvostankin sen takia että hän uskalsi minut jättää toisen takia eikä vieraissa sängyissä alkanut hyppiä - tytteli
useita seurusteluita olen kokenut..ja pettynyt!!mua on petetty 3 kertaa..ite en oo varsinaisesti pettäny kertaakaan..inhoan pettämistä!!yäk!!mut siinä tapauksessa,et ite on se,jonka kaa petetään ni mikäs siinä..sopii mulle!!;)ja sit..seurustelin puol vuotta,kumpikaan ei pettäny..suhde oli mahtava!!hyvät muistot jäi,tosin hieman katkerat..=( -tytteli-
- vvv
Joo, tosta pojun viestistä, mä kyllä tarkoitinkin että kertokaa onko teitä petetty vain silloin kun tosiaankin tieätte sen. Mutta voihan niistä epäilyksistäkin kertoa tietysti, täällähän voi kirjoitella ihan mitä haluaa ihan vapaasti. Ja sitten vielä yks juttu: jos et uskalla (tarkoitan ihan yleisesti, ei pelkästään poju tai tytteli) kertoa pettäneesi, koska rakkaasi voi saada tietää sen tämän sivun kautta eli haluat kuitenkin pitää sen salaisuudessa oikealta maailmalta, laita ihmeessä sellaisen nimimerkin josta hän ei osaa epäillä että se olet sinä. Ja vaikka täällä puhutaan aika paljon että on kertonut kumppanilleen jos on sitä pettänyt tai muutenkin sanoo, että kannattaa kertoa se aina, monet kuitenkin pitävät ne tyhmyydet salassa (tai ainakin yrittävät, kyllähän sen aina saa tietää joskus, ja muutenkin se vain on sellainen elämän totuus että valehtelusta jää melkein aina kiinni, että sen kyllä kannattaa karsia kokonaan pois elämästä ja muutenkin silloin on helpompi olla omatuntonsa kanssa). Musta tuntuu ettei minunkaan kulta olis kertonu jos en ois saannu tietää sitä (ajatelkaa, tulin itse paikalle ja... se sattu... vaikka kyllä mä jo tiesin mitä odottaa kun kävelin sinne). Joo, niin moni ei kerro täälläkään sitä että on jättänyt kertomatta petetylleen jos on pettänyt (jännästi sanottu). ihan rohkeasti vaan :).
- rakastunut85
en oo koskaa pettäny Rakkaimpaani ja olen 15wee
eikä Rakkaani ole koskaa pettäny minua ja tiän sen aivan varmasti- vvv
myöskin kauanko olette olleet yhdessä? Kato kun mä en kuitenkaan ihan turhaan tätä hommaa laittanut, mä ajattelin tehdä jonkinlaisen johtopäätöksen, mutta eipähän näillä vastaajien lukemilla mitään prosenttitaulukoita lähdetä rakentamaan. Mutta kiitos teille jotka näitte vaivaa ja kiitos teille, jotka aiotte osallistua galluppiin jo etukäteen. Että ei muuta kun rohkeasti vaan. Ei näyttänyt kyllä kauheen lupaavalta kun yli sata oli jo lukenut ja kaks tai kolme vastannut.
- ei kukaan
vvv kirjoitti:
myöskin kauanko olette olleet yhdessä? Kato kun mä en kuitenkaan ihan turhaan tätä hommaa laittanut, mä ajattelin tehdä jonkinlaisen johtopäätöksen, mutta eipähän näillä vastaajien lukemilla mitään prosenttitaulukoita lähdetä rakentamaan. Mutta kiitos teille jotka näitte vaivaa ja kiitos teille, jotka aiotte osallistua galluppiin jo etukäteen. Että ei muuta kun rohkeasti vaan. Ei näyttänyt kyllä kauheen lupaavalta kun yli sata oli jo lukenut ja kaks tai kolme vastannut.
Mä en oo koskaan pettäny eikä mua ole petetty,mutta se "toinen nainen" oon kyllä ollut.En tiiä auttaako gallupiin,mutta onpahan sanottu.Tulee varmaan mielenkiintoinen tulos tästä tutkimuksesta:)
- rakastunut85
vvv kirjoitti:
me ollaa oltu yhesä vasta kolmisen kuukautta... son mun pisin seurustelu aika ja kundillaniki tulee kohta "ennätys" täytee
- vvv
ei kukaan kirjoitti:
Mä en oo koskaan pettäny eikä mua ole petetty,mutta se "toinen nainen" oon kyllä ollut.En tiiä auttaako gallupiin,mutta onpahan sanottu.Tulee varmaan mielenkiintoinen tulos tästä tutkimuksesta:)
Ja kyllähän me kaikki asiat sitten otetaan huomioon ja yritetään väsätä oikein taulukko (siis minä). Mutta vitsi kun porukka ei vastaa, ihan kun se ei kuuluis niitten elämään. Mäkin ajattelin että tään suurin tarkoitus olisi tutustua vähän enemmän näihin ihmissuhteisiin ja silleen. Pettäminenhän kuuluu jokaisen elämään! Jo, no mutta edelleenkin kiitti teille jotkaa ootte vastanneet, heips!
- just a guy -84
Mä en ole koskaan tyttöäni pettänyt. Toinen suhde on menossa ja reilusti yli puoli vuotta kestänyt. En usko että minuakaan on petetty, tai ainakin toivon ettei ole. Mulle ainakaan pettäminen ei oikeen tunnu kovin luontevalta...tai siis mä en ite sitä pystyis tekemään. En nyt tiedä oliko tästäkään taas mitään apua, mutta tulihan vastattua.
- vvv
Ja ehkä mä haluun et te vastaatte koska se muutenkin tuntuu hyvälle jos viesteihin vastataan :) Joo, mäkän en pystyis ees pettämään kultaani, se vain on niin. Ja mä en usko että jos menis poikki, pystyis olla ainakaan heti jonkun toisen kaa. Joo no mutta alkäähän pettäkö niin kaikki menee paremmin (tai jotain)...
- s84
En ole pettänyt poikaystävääni koskaan ja jos joskus jostain syystä sellaiseen päättäisin ryhtyä tietäisin ettei koko seurustelu juttu ole oikein terve... Siis en aijo ajatellakaan asia.
Minua ei ole petetty, ainakaan en sitä tiedä (enkä uskokkaa)... tai kerran... poikakaveri "kostoksi" hämäsi yhtä tyttöä suutelemalla, mutta asia on jo puhuttu läpi ja anteeksi annettu. - Ada
Me ollaan mun jätkän kanssa oltu kohta 6kk yhesä ja tiedän että se on pettäny muo ja mä oon pettäny sitä.. Me molemmat tiietään.. mä oon 15v ja se on 17v. Meillä on silleen avoin suhde että niikusta tarpeisiin vaan ja kokemusta.. Luin tän äsken läpi ja tiiän kuika naurettavalta tää kuulostaa.. Mutta rakkautta on erinlaista.. Me ollaan kavereita ja samalla rastavaisia! Joten.. me ollaan niinkun yhessä mut voidaan vapaasti pettää toisiamme VAIN yhen illan jutuissa.. Sovittiin tää juttu silleen kahen kesken joten.. ihan vaan private..
- teen angel-86
mulla ja mun jäbällä on sama juttu...mä oon pettäny sitä..ja se mua...meill on kans melkein vapaa suhde...
- Maisu
Olen itse asiassa ollut se 'toinen nainen' kerran 16-kesäsenä. Siis pusinut varatun miehen kanssa yhden ainukaisen kerran. Olen siis itsekin ollut syntinen...Nyt olen seurustellut kolmen vuoden ajan ja ei ole ollut tarvetta pettää. Jos kiinnostus lopahtaa, niin olen päättänyt hoitaa asiat rehellisesti ja lopettaa vanhan suhteen ennen uuden aloittamista. Niin ja ikää on kertynyt 21 vuotta...(Olen tainnut eksyä väärälle palstalle.)
Harmittaa tunnustaa, mutta nykyinen poikaystäväni on pettänyt kerran. Oltiin silloin oltu yhdessä ehkä vuoden verran.
Mielestäni jokainen on vastuussa omista tekemisistään ja aina pitäisi pystyä tarkastelemaan asioita myös toistenkin näkökulmasta. Kannattaa tehdä selkeä ero oikean ja väärän teon välille ja koittaa noudattaa tuota ensimmäistä. Ketään ei tarvitse miellyttää ja elää elämäänsä toisten ehdoilla, mutta kenenkään ei pitäisi tieten tahtoen loukata toista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928