Kaikki jolla hiukkasenkaan on runoilijan kykyä!! kirjottakaa minulle rakkaus runoja..sillä kerään niitä!!=) Tai oikeastaan ei niiden tarvitse edes olla rakkaus runoja..mikä vain aihe käy!!=)=)=)
rakkaus...
5
487
Vastaukset
- Taiteilija
-----
kauan sinua etsin ja kaipasin,
vihdoin sut kujalta löysin,
luulin rakastuneeni ennenkin,
mutta sitten sinut näinkin.
halusin kaiken muun unohtaa,
ja vierellesi sänkyyn nukahtaa,
halusin kaiken sun kans jakaa,
ja antaa rakkauden tulen palaa.
heräsin pitkästä unestain,
ja sut poispäin kävelevän näin,
sanoit haluavas pois mun elämästäin,
sen tajusin kyyneleitä pyyhkiessäin.
tiedän ettet mua enää kaipaa,
haluat toisen kanssa elämää jatkaa,
muistelen vaan mein yhteistä aikaa,
kuinka se oli mahtavaa ja ihanaa.
-----
joo.. toi tuli iha ekstempore, kirjottelen tollasii ku ei o mitää tekemist, ton kirjotin tähän suoraan, sen suuremmin miettimättä... kertoo aikalailla tänhetkisistä tunteista, mut ei tosta sen huonompi sit tullukkaa... toivottavasti pidät... - Diome
Kaipaan sinua,
ruskeiden silmien
lempeää rakkauden hehkua,
sanojasi, ääntäsi,
lämpimään syliisi
unohtamaan maailman. - Elizaveta
Tän saman Suomi24:n nuorten keskustelupaikan palstaa "Runot", sieltä löytyy... :)
- Marlborogirl
Sun hymysi
Saa mut sekoomaan
Sun katseesi
Saa mun silmäni kimaltamaan
Sun suudelmasi
Saa mut seitsemänteen taivaaseen - Xandra
Lunta sataa.
Me otetaan lumihiutaleita kiinni.
Kun mua palelee,
otat mut suojaan mokkatakkis sisään.
Sit mun on taas lämmin.
Me suudellaan katulampun alla ja
nauretaan vanhalle naiselle,
joka katselee meitä hämmentyneenä...
Tuo oli ihan tosta noi vaa heitetty. Kirjotan paremmin, kunhan on aikaa. Toivottavasti tykkäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843232
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1771220Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817